2017-12-01 13:00:15
Σε οποιαδήποτε στιγμή της ελληνικής τηλεόρασης κι αν ανατρέξεις, θα δεις να ξεπροβάλει και μια επιτυχία της. Οποιαδήποτε σειρά της κι αν παρακολουθήσεις, η ποιότητα και η αρτιότητα είναι εκεί. Οποιαδήποτε δουλειά φέρει την υπογραφή της, έχει διαγράψει εξαιρετική πορεία στη μικρή οθόνη.
Με λίγα λόγια, μιλάμε για μια σεναριογράφο που μέχρι τώρα ό,τι κι αν έχει γράψει, έχει αφήσει τη δική του ιστορία. ''Ευτυχισμένοι μαζί'', ''Άκρως Οικογενειακόν'', ''Πίσω στο σπίτι'',''Τα 5 κλειδιά'', ''Μ + Μ'' , είναι μόνο κάποια δείγματα του πόσο η Ρένα Ρίγγα έχει αφήσει το σημάδι της στην ελληνική μυθοπλασία. Η επιτυχημένη σεναριογράφος, που φέτος είναι στην ομάδα του κωμικού σίριαλ του Αnt1, 4ΧΧΧ4 , μου μιλάει αποκλειστικά για λογαριασμό του tvnea.com, κι απαντά για όλα Τη φετινή σεζόν έχετε αναλάβει ,μαζί με τον Κώστα Βαζάκα και την Αδαμαντία Αρβανίτη, το σενάριο του 4ΧΧΧ4, στον ΑΝΤ1. Πώς ήρθε πρόταση;
Είχαμε φύγει με τον Κώστα τον Βαζάκα από το κυπριακό project ,και αυτό γράφτηκε στα sites, το διάβασε ο Δημήτρης (Αρβανίτης) ,και με πήρε τηλέφωνο αν θέλαμε να συνεργαστούμε στην καινούργια του δουλειά. Είπαμε ''ναι'' γιατί εκτιμάμε τον Δημήτρη και την αυτοφυή τρέλα του!
Η σειρά πραγματεύεται τις σχέσεις μεταξύ των δύο φύλων, και ομολογώ πως την κρίνω αρκετά ρηξικέλευθη ως ιδέα . Ως σεναριογράφος, τι πιστεύετε πως μπορεί να έφταιξε και τα νούμερα δεν είναι τα αναμενόμενα;
Κοίταξε, η επιτυχία ή όχι μιας σειράς εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες, ίσως ήταν πολύ ρηξικέλευθη η ιδέα; Ίσως δεν ακολουθήσαμε τους συνηθισμένους κώδικες επικοινωνίας με τον κόσμο; Ίσως είχε κάτι πιο ενδιαφέρον απέναντί μας; Ποιος ξέρει! Εμένα ,πάντως, μου άρεσε πολύ το αρχικό κόνσεπτ και ευχαριστήθηκα τη σειρά ό,τι νούμερα και να έκανε.
Το 4ΧΧΧ4 άλλαξε μέρα και ώρα, και πια το βλέπουμε κάθε Παρασκευή στις 22.00. Θεωρείτε πως είναι καλύτερος προγραμματισμός για τη σειρά;
Είναι καλύτερη η ώρα αυτή γιατί κάποιες προβολές μας έφταναν να αρχίσουν και δώδεκα τα μεσάνυχτα ,όταν το Nomads κρατούσε πολύ.
Τόσο καιρό ‘’ταξιδεύετε’’ με 4 διαφορετικές ηρωίδες, κι αντίστοιχα 4 διαφορετικούς ήρωες. Ποιο ζευγάρι έχετε αγαπήσει πιο πολύ;
Όλα τα ζευγάρια είχαν τα προβλήματά τους και το στοίχημα που έβαλαν οι γυναίκες είχε σοβαρές επιπτώσεις επάνω στις σχέσεις τους. Κάποια ζευγάρια χωρίζουν ,κάποια απλώς δοκιμάζονται και ισχυροποιείται ο δεσμός τους, όπως επίσης δοκιμάζεται και η φιλία των γυναικών. Εγώ αγαπάω τις πιο δύσκολες και προβληματικές περιπτώσεις (γέλια).
Λένε πως ένας ηθοποιός, για να αποδώσει σωστά έναν ρόλο, πρέπει πρωτίστως να τον δικαιολογήσει και να τον καταλάβει. Ισχύει το ίδιο και για έναν σεναριογράφο; Θέλω να πω, θα δικαιολογήσετε κάποιον ήρωά σας για μια ακραία του πράξη;
Αν δεν γνωρίζει ο σεναριογράφος σε βάθος τον ήρωα, τη βαθύτερη εσωτερική του ανάγκη και τον σκοπό του, γράφει αυτό που λέμε «φλούδες» χαρακτήρες. Οτιδήποτε μπαίνει στο σενάριο πρέπει να μπορεί να αιτιολογήσει το «γιατί» του. Καμιά φορά τους πιο ακραίους ήρωες του αγαπάς περισσότερο. Εξ άλλου, αν δεν έχεις γνώσεις ψυχολογίας τότε δεn γράφεις ήρωες, γράφεις το απόλυτο τίποτα.
Τι εξελίξεις να περιμένει ο τηλεθεατής από το 4ΧΧΧ4;
Βλέποντας το 4ΧΧΧ4 βλέπεις ουσιαστικά τέσσερις διαφορετικές σχέσεις να δοκιμάζονται. Κάποιος που το παρακολουθεί θέλει να δει πώς θα καταλήξουν και αν μπορεί μια σχέση με αγάπη και προσπάθεια να επιβιώσει. Δεν είναι δυνατόν να περάσει ένα ζευγάρι τέτοιο τεστάρισμα αλώβητο.
Τα γυρίσματα έχουν ολοκληρωθεί, κι άρα το φινάλε το ξέρετε ήδη! Είναι ένα φινάλε που θα βάλει σε τάξη τη ζωή του κάθε ήρωα, ή θα μείνουμε με…ερωτηματικά;
Αποφασίσαμε να τελειώσουμε τη σειρά δίνοντας τα αποτελέσματα του στοιχήματος. Θα δούμε πώς θα καταλήξουν τα ζευγάρια ,και αυτό που θέλουμε να πούμε είναι ότι πολλές φορές κάνουμε λάθη στις επιλογές μας ,είτε του έρωτα είτε της φιλίας . Οι οδυνηρές καταστάσεις δεν είναι απαραίτητα κακές και ότι στο τέλος μιας δύσκολης δοκιμασίας μένει αυτό που πρέπει να μείνει.
Είστε μια σεναριογράφος που φέρει την υπογραφή των μεγαλύτερων επιτυχιών στην ελληνική τηλεόραση. Έχετε βρει το μυστικό της επιτυχίας;
Αν είχε βρει κάποιος σεναριογράφος το μυστικό της επιτυχίας, θα ήταν ευτυχισμένος. Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να φτιάχνω ήρωες καθημερινούς ,με καθημερινά προβλήματα, για να μπορεί να ταυτιστεί ο τηλεθεατής. Γράφοντας προσπαθώ να πω αυτό που πιστεύω, ότι η αλήθεια βρίσκεται στο μεσοδιάστημα και ποτέ στη μία ή στην άλλη πλευρά. Καθένας μας είναι ένας μικρός Ιανός με τις καλές και τις κακές πλευρές του.
Τα περισσότερα από τα σίριαλ που έχετε επιμεληθεί, παίζουν διαρκώς σε επανάληψη. Είναι κι αυτό μια μορφή δικαίωσης κι ανταμοιβής για έναν δημιουργό;
Φυσικά ,Μανώλη μου, όταν βλέπω σειρές που έγραψα πριν δέκα χρόνια να παίζονται και να κάνουν νούμερα ,είμαι πολύ πολύ ευτυχισμένη γιατί αυτό σημαίνει ότι έπιασα κάποιες διαχρονικές αλήθειες.
Αν σας ζήταγα να μου πείτε ποια σειρά σας θα επιλέγατε να αναβιώσετε, τι θα μου απαντούσατε;
Θα μπορούσα να αναβιώσω σειρές που θα είχε νόημα η συνέχειά τους και ενδιαφέρον, που οι ιστορίες τους δεν έκλεισαν με ένα οριστικό φινάλε. Όπως για παράδειγμα το ''Άκρως Οικογενειακόν'', ή το ''Ευτυχισμένοι Μαζί'' , το ''Πίσω στο Σπίτι'', και κάποιες άλλες.
Υπάρχει κάποια δουλειά σας που δεν πήγε καλά και το είχατε νιώσει πως δεν θα ‘’περπατήσει’’;
Έχω κάνει 24 σειρές. Φυσικά και δεν θα μπορούσαν να είναι όλες επιτυχίες. Αν θα περπατήσει ή όχι μια δουλειά το καταλαβαίνεις μετά τα πρώτα πέντε επεισόδια. Για να πετύχεις το καλύτερο αποτέλεσμα πρέπει όλοι οι παράγοντες της δουλειάς να ταιριάζουν σαν τα κομμάτια ενός παζλ. Να ακουμπάει ομαλά ο ένας πάνω στον άλλον. Να έχουμε όλοι το ίδιο όραμα. Να μιλάμε την ίδια γλώσσα. Και το βασικότερο: να αγαπάμε πολύ αυτό που κάνουμε και να το πιστεύουμε.
Το ‘’Άκρως Οικογενειακόν’’, που γράψατε μαζί με τον σεναριογράφο ,Πάνο Αμαραντίδη, είναι ένα σίριαλ που σαρώνει ακόμη και σήμερα .Αληθεύει ,κυρία Ρίγγα, πως ο λόγος που σταμάτησε τότε ,ήταν κάποια προσωπικά προβλήματα των συντελεστών ;
Όταν είναι να σταματήσει μια δουλειά βρίσκεται πάντα ένας καλός λόγος για να σταματήσει. Εγώ δεν κουβαλάω ποτέ προσωπικά προβλήματα στη δουλειά μου. Η δουλειά μου είναι η ζωή μου. Αν κάτι δεν πήγε καλά τότε, το πήρε ο χρόνος και ξεχάστηκε.
Πέρα από το 4ΧΧΧ4, έχετε ήδη έτοιμο μαζί με τον Κώστα Βαζάκα ένα δικό σας σενάριο, τη ‘’Διπλή ταυτότητα’’. Θα τη δούμε τελικά ,και πού;
Η ''Διπλή Ταυτότητα'' είναι το παιδί μας το αγαπημένο. Είναι μια πολύ καλή πραγματικά δουλειά, που ελπίζουμε να βρει το κατάλληλο σπίτι κάποια στιγμή. Είναι μια ίσως λίγο ακριβή δουλειά για τα τωρινά δεδομένα αλλά θα επιμένουμε γιατί αξίζει.
Φέτος έχουμε αρκετές επιλογές σε επίπεδο σειρών. Αν εξαιρέσουμε το 4ΧΧΧ4, ποιο από τα υπόλοιπα φετινά σίριαλ θεωρείτε, ως σεναριογράφος, πως ξεχωρίζει;
Παρ’ ότι έγιναν περισσότερες σειρές, τα οικονομικά των καναλιών δεν επιτρέπουν πλούσιες παραγωγές ,γι’ αυτό έχουν στραφεί σε light φορμάτ από το εξωτερικό που μπορούν να τα ελέγχουν περισσότερο ,και σε τύπου Sit – com, λίγοι χώροι, και περιορισμένη δράση. Ο κόσμος ,όμως, έδειξε την προτίμησή του σε μια δραματική πρωτότυπη σειρά όπως είδαμε. Όταν μπορεί κάποιος να δει ό,τι παίζεται στο εξωτερικό ,έχει μέτρο σύγκρισης. Η δικιά μου άποψη είναι ότι πρέπει να ρίξουν λεφτά στη μυθοπλασία ,που είναι ένα σταθερό και σίγουρο χαρτί.
Πέρα από την τηλεοπτική σας δουλειά, ετοιμάζετε και μια κινηματογραφική, καθώς στις 25 Δεκεμβρίου το Bachelor 2 βγαίνει στη μεγάλη οθόνη. Πώς νιώθετε;
Είμαι πολύ περήφανη για το BACHELOR 2! Βγήκε μια πολύ καλή ταινία, με πολύ γέλιο, ταινία για να διασκεδάσει πραγματικά το κοινό. Τη γράψαμε με τον Κώστα τον Βαζάκα με πολύ κέφι. Γράψαμε μια ιστορία για να διασκεδάσουμε εμείς κατ’ αρχάς. Να δεις που ο κόσμος θα περάσει καλά.
Το Bachelor έσπασε ταμεία κι αγαπήθηκε από το κοινό. Τι πιστεύετε πως κέρδισε τον κόσμο και τι να περιμένει ο θεατής από τη 2η ταινία; Βάλτε τον αναγνώστη του tvnea στην υπόθεση…
Το BACHELOR 1 το έγραψα με αφορμή τις τρέλες των φοιτητικών μας χρόνων. Το βασικό εύρημα (ο τοίχος που χτιζόταν στις εξώπορτες) ,ήταν κάτι που είχα ζήσει στη Θεσσαλονίκη στο Πανεπιστήμιο, τότε που οι πλάκες φτάνανε σε πολύ ανατρεπτικές καταστάσεις. Στο BACHELOR 2 η ίδια παρέα πηγαίνει στην Κρήτη για τον γάμο ενός φίλου που είχε φύγει στο εξωτερικό, και είχαν χαθεί. Η κατάσταση ξεφεύγει εντελώς σε αντρικές καφρίλες… με τη συμβολή του Βαζάκα σ’ αυτό , και με την παρουσία του Τόνυ Σφήνου και του Γιώργου Μαυρίδη. Είναι μια τρελή, αστεία ταινία.
Στο Bachelor 1 γράφατε μόνη σας το σενάριο, ενώ τώρα στο 2ο συμπράττετε και πάλι με τον Κώστα Βαζάκα. Τελικά, είναι το συγγραφικό σας ταίρι,κυρία Ρίγγα;
Με τον Κώστα από την πρώτη στιγμή που είπαμε να συνεργαστούμε καταλάβαμε ότι ήταν μια πολύ καλή κίνηση. Ήταν καρμική η συνάντησή μας. Μιλάμε την ίδια γλώσσα και συνεννοούμαστε με τα μάτια. Έχουμε την ίδια αίσθηση για τα πράγματα και τις καταστάσεις. Ε, ναι, είναι το συγγραφικό μου ταίρι!
Στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω θερμά την κυρία Ρένα Ρίγγα για την τιμή που μου έκανε και μου μίλησε για λογαριασμό του tvnea.com !
http://www.tvnea.com
Με λίγα λόγια, μιλάμε για μια σεναριογράφο που μέχρι τώρα ό,τι κι αν έχει γράψει, έχει αφήσει τη δική του ιστορία. ''Ευτυχισμένοι μαζί'', ''Άκρως Οικογενειακόν'', ''Πίσω στο σπίτι'',''Τα 5 κλειδιά'', ''Μ + Μ'' , είναι μόνο κάποια δείγματα του πόσο η Ρένα Ρίγγα έχει αφήσει το σημάδι της στην ελληνική μυθοπλασία. Η επιτυχημένη σεναριογράφος, που φέτος είναι στην ομάδα του κωμικού σίριαλ του Αnt1, 4ΧΧΧ4 , μου μιλάει αποκλειστικά για λογαριασμό του tvnea.com, κι απαντά για όλα Τη φετινή σεζόν έχετε αναλάβει ,μαζί με τον Κώστα Βαζάκα και την Αδαμαντία Αρβανίτη, το σενάριο του 4ΧΧΧ4, στον ΑΝΤ1. Πώς ήρθε πρόταση;
Είχαμε φύγει με τον Κώστα τον Βαζάκα από το κυπριακό project ,και αυτό γράφτηκε στα sites, το διάβασε ο Δημήτρης (Αρβανίτης) ,και με πήρε τηλέφωνο αν θέλαμε να συνεργαστούμε στην καινούργια του δουλειά. Είπαμε ''ναι'' γιατί εκτιμάμε τον Δημήτρη και την αυτοφυή τρέλα του!
Η σειρά πραγματεύεται τις σχέσεις μεταξύ των δύο φύλων, και ομολογώ πως την κρίνω αρκετά ρηξικέλευθη ως ιδέα . Ως σεναριογράφος, τι πιστεύετε πως μπορεί να έφταιξε και τα νούμερα δεν είναι τα αναμενόμενα;
Κοίταξε, η επιτυχία ή όχι μιας σειράς εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες, ίσως ήταν πολύ ρηξικέλευθη η ιδέα; Ίσως δεν ακολουθήσαμε τους συνηθισμένους κώδικες επικοινωνίας με τον κόσμο; Ίσως είχε κάτι πιο ενδιαφέρον απέναντί μας; Ποιος ξέρει! Εμένα ,πάντως, μου άρεσε πολύ το αρχικό κόνσεπτ και ευχαριστήθηκα τη σειρά ό,τι νούμερα και να έκανε.
Το 4ΧΧΧ4 άλλαξε μέρα και ώρα, και πια το βλέπουμε κάθε Παρασκευή στις 22.00. Θεωρείτε πως είναι καλύτερος προγραμματισμός για τη σειρά;
Είναι καλύτερη η ώρα αυτή γιατί κάποιες προβολές μας έφταναν να αρχίσουν και δώδεκα τα μεσάνυχτα ,όταν το Nomads κρατούσε πολύ.
Τόσο καιρό ‘’ταξιδεύετε’’ με 4 διαφορετικές ηρωίδες, κι αντίστοιχα 4 διαφορετικούς ήρωες. Ποιο ζευγάρι έχετε αγαπήσει πιο πολύ;
Όλα τα ζευγάρια είχαν τα προβλήματά τους και το στοίχημα που έβαλαν οι γυναίκες είχε σοβαρές επιπτώσεις επάνω στις σχέσεις τους. Κάποια ζευγάρια χωρίζουν ,κάποια απλώς δοκιμάζονται και ισχυροποιείται ο δεσμός τους, όπως επίσης δοκιμάζεται και η φιλία των γυναικών. Εγώ αγαπάω τις πιο δύσκολες και προβληματικές περιπτώσεις (γέλια).
Λένε πως ένας ηθοποιός, για να αποδώσει σωστά έναν ρόλο, πρέπει πρωτίστως να τον δικαιολογήσει και να τον καταλάβει. Ισχύει το ίδιο και για έναν σεναριογράφο; Θέλω να πω, θα δικαιολογήσετε κάποιον ήρωά σας για μια ακραία του πράξη;
Αν δεν γνωρίζει ο σεναριογράφος σε βάθος τον ήρωα, τη βαθύτερη εσωτερική του ανάγκη και τον σκοπό του, γράφει αυτό που λέμε «φλούδες» χαρακτήρες. Οτιδήποτε μπαίνει στο σενάριο πρέπει να μπορεί να αιτιολογήσει το «γιατί» του. Καμιά φορά τους πιο ακραίους ήρωες του αγαπάς περισσότερο. Εξ άλλου, αν δεν έχεις γνώσεις ψυχολογίας τότε δεn γράφεις ήρωες, γράφεις το απόλυτο τίποτα.
Τι εξελίξεις να περιμένει ο τηλεθεατής από το 4ΧΧΧ4;
Βλέποντας το 4ΧΧΧ4 βλέπεις ουσιαστικά τέσσερις διαφορετικές σχέσεις να δοκιμάζονται. Κάποιος που το παρακολουθεί θέλει να δει πώς θα καταλήξουν και αν μπορεί μια σχέση με αγάπη και προσπάθεια να επιβιώσει. Δεν είναι δυνατόν να περάσει ένα ζευγάρι τέτοιο τεστάρισμα αλώβητο.
Τα γυρίσματα έχουν ολοκληρωθεί, κι άρα το φινάλε το ξέρετε ήδη! Είναι ένα φινάλε που θα βάλει σε τάξη τη ζωή του κάθε ήρωα, ή θα μείνουμε με…ερωτηματικά;
Αποφασίσαμε να τελειώσουμε τη σειρά δίνοντας τα αποτελέσματα του στοιχήματος. Θα δούμε πώς θα καταλήξουν τα ζευγάρια ,και αυτό που θέλουμε να πούμε είναι ότι πολλές φορές κάνουμε λάθη στις επιλογές μας ,είτε του έρωτα είτε της φιλίας . Οι οδυνηρές καταστάσεις δεν είναι απαραίτητα κακές και ότι στο τέλος μιας δύσκολης δοκιμασίας μένει αυτό που πρέπει να μείνει.
Είστε μια σεναριογράφος που φέρει την υπογραφή των μεγαλύτερων επιτυχιών στην ελληνική τηλεόραση. Έχετε βρει το μυστικό της επιτυχίας;
Αν είχε βρει κάποιος σεναριογράφος το μυστικό της επιτυχίας, θα ήταν ευτυχισμένος. Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να φτιάχνω ήρωες καθημερινούς ,με καθημερινά προβλήματα, για να μπορεί να ταυτιστεί ο τηλεθεατής. Γράφοντας προσπαθώ να πω αυτό που πιστεύω, ότι η αλήθεια βρίσκεται στο μεσοδιάστημα και ποτέ στη μία ή στην άλλη πλευρά. Καθένας μας είναι ένας μικρός Ιανός με τις καλές και τις κακές πλευρές του.
Τα περισσότερα από τα σίριαλ που έχετε επιμεληθεί, παίζουν διαρκώς σε επανάληψη. Είναι κι αυτό μια μορφή δικαίωσης κι ανταμοιβής για έναν δημιουργό;
Φυσικά ,Μανώλη μου, όταν βλέπω σειρές που έγραψα πριν δέκα χρόνια να παίζονται και να κάνουν νούμερα ,είμαι πολύ πολύ ευτυχισμένη γιατί αυτό σημαίνει ότι έπιασα κάποιες διαχρονικές αλήθειες.
Αν σας ζήταγα να μου πείτε ποια σειρά σας θα επιλέγατε να αναβιώσετε, τι θα μου απαντούσατε;
Θα μπορούσα να αναβιώσω σειρές που θα είχε νόημα η συνέχειά τους και ενδιαφέρον, που οι ιστορίες τους δεν έκλεισαν με ένα οριστικό φινάλε. Όπως για παράδειγμα το ''Άκρως Οικογενειακόν'', ή το ''Ευτυχισμένοι Μαζί'' , το ''Πίσω στο Σπίτι'', και κάποιες άλλες.
Υπάρχει κάποια δουλειά σας που δεν πήγε καλά και το είχατε νιώσει πως δεν θα ‘’περπατήσει’’;
Έχω κάνει 24 σειρές. Φυσικά και δεν θα μπορούσαν να είναι όλες επιτυχίες. Αν θα περπατήσει ή όχι μια δουλειά το καταλαβαίνεις μετά τα πρώτα πέντε επεισόδια. Για να πετύχεις το καλύτερο αποτέλεσμα πρέπει όλοι οι παράγοντες της δουλειάς να ταιριάζουν σαν τα κομμάτια ενός παζλ. Να ακουμπάει ομαλά ο ένας πάνω στον άλλον. Να έχουμε όλοι το ίδιο όραμα. Να μιλάμε την ίδια γλώσσα. Και το βασικότερο: να αγαπάμε πολύ αυτό που κάνουμε και να το πιστεύουμε.
Το ‘’Άκρως Οικογενειακόν’’, που γράψατε μαζί με τον σεναριογράφο ,Πάνο Αμαραντίδη, είναι ένα σίριαλ που σαρώνει ακόμη και σήμερα .Αληθεύει ,κυρία Ρίγγα, πως ο λόγος που σταμάτησε τότε ,ήταν κάποια προσωπικά προβλήματα των συντελεστών ;
Όταν είναι να σταματήσει μια δουλειά βρίσκεται πάντα ένας καλός λόγος για να σταματήσει. Εγώ δεν κουβαλάω ποτέ προσωπικά προβλήματα στη δουλειά μου. Η δουλειά μου είναι η ζωή μου. Αν κάτι δεν πήγε καλά τότε, το πήρε ο χρόνος και ξεχάστηκε.
Πέρα από το 4ΧΧΧ4, έχετε ήδη έτοιμο μαζί με τον Κώστα Βαζάκα ένα δικό σας σενάριο, τη ‘’Διπλή ταυτότητα’’. Θα τη δούμε τελικά ,και πού;
Η ''Διπλή Ταυτότητα'' είναι το παιδί μας το αγαπημένο. Είναι μια πολύ καλή πραγματικά δουλειά, που ελπίζουμε να βρει το κατάλληλο σπίτι κάποια στιγμή. Είναι μια ίσως λίγο ακριβή δουλειά για τα τωρινά δεδομένα αλλά θα επιμένουμε γιατί αξίζει.
Φέτος έχουμε αρκετές επιλογές σε επίπεδο σειρών. Αν εξαιρέσουμε το 4ΧΧΧ4, ποιο από τα υπόλοιπα φετινά σίριαλ θεωρείτε, ως σεναριογράφος, πως ξεχωρίζει;
Παρ’ ότι έγιναν περισσότερες σειρές, τα οικονομικά των καναλιών δεν επιτρέπουν πλούσιες παραγωγές ,γι’ αυτό έχουν στραφεί σε light φορμάτ από το εξωτερικό που μπορούν να τα ελέγχουν περισσότερο ,και σε τύπου Sit – com, λίγοι χώροι, και περιορισμένη δράση. Ο κόσμος ,όμως, έδειξε την προτίμησή του σε μια δραματική πρωτότυπη σειρά όπως είδαμε. Όταν μπορεί κάποιος να δει ό,τι παίζεται στο εξωτερικό ,έχει μέτρο σύγκρισης. Η δικιά μου άποψη είναι ότι πρέπει να ρίξουν λεφτά στη μυθοπλασία ,που είναι ένα σταθερό και σίγουρο χαρτί.
Πέρα από την τηλεοπτική σας δουλειά, ετοιμάζετε και μια κινηματογραφική, καθώς στις 25 Δεκεμβρίου το Bachelor 2 βγαίνει στη μεγάλη οθόνη. Πώς νιώθετε;
Είμαι πολύ περήφανη για το BACHELOR 2! Βγήκε μια πολύ καλή ταινία, με πολύ γέλιο, ταινία για να διασκεδάσει πραγματικά το κοινό. Τη γράψαμε με τον Κώστα τον Βαζάκα με πολύ κέφι. Γράψαμε μια ιστορία για να διασκεδάσουμε εμείς κατ’ αρχάς. Να δεις που ο κόσμος θα περάσει καλά.
Το Bachelor έσπασε ταμεία κι αγαπήθηκε από το κοινό. Τι πιστεύετε πως κέρδισε τον κόσμο και τι να περιμένει ο θεατής από τη 2η ταινία; Βάλτε τον αναγνώστη του tvnea στην υπόθεση…
Το BACHELOR 1 το έγραψα με αφορμή τις τρέλες των φοιτητικών μας χρόνων. Το βασικό εύρημα (ο τοίχος που χτιζόταν στις εξώπορτες) ,ήταν κάτι που είχα ζήσει στη Θεσσαλονίκη στο Πανεπιστήμιο, τότε που οι πλάκες φτάνανε σε πολύ ανατρεπτικές καταστάσεις. Στο BACHELOR 2 η ίδια παρέα πηγαίνει στην Κρήτη για τον γάμο ενός φίλου που είχε φύγει στο εξωτερικό, και είχαν χαθεί. Η κατάσταση ξεφεύγει εντελώς σε αντρικές καφρίλες… με τη συμβολή του Βαζάκα σ’ αυτό , και με την παρουσία του Τόνυ Σφήνου και του Γιώργου Μαυρίδη. Είναι μια τρελή, αστεία ταινία.
Στο Bachelor 1 γράφατε μόνη σας το σενάριο, ενώ τώρα στο 2ο συμπράττετε και πάλι με τον Κώστα Βαζάκα. Τελικά, είναι το συγγραφικό σας ταίρι,κυρία Ρίγγα;
Με τον Κώστα από την πρώτη στιγμή που είπαμε να συνεργαστούμε καταλάβαμε ότι ήταν μια πολύ καλή κίνηση. Ήταν καρμική η συνάντησή μας. Μιλάμε την ίδια γλώσσα και συνεννοούμαστε με τα μάτια. Έχουμε την ίδια αίσθηση για τα πράγματα και τις καταστάσεις. Ε, ναι, είναι το συγγραφικό μου ταίρι!
Στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω θερμά την κυρία Ρένα Ρίγγα για την τιμή που μου έκανε και μου μίλησε για λογαριασμό του tvnea.com !
http://www.tvnea.com
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ