2017-12-02 11:15:54
Πολλοί είναι αναγνώστες και επίσης πολλοί σε διαπροσωπικό επίπεδο, που μας ρωτούν, κάποιοι μας "εγκαλούν" για τη δημοσιοποίηση των θέσεων- απόψεων των δύο τακτικών στα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρθρογράφων.
Η απάντηση, ή μάλλον οι απαντήσεις είναι απλές.
Πρώτον, επειδή έχουν το θάρρος να διατυπώσουν τη θέση - άποψη, γνωρίζοντας εκ προοιμίου πως αυτές καθεαυτές τους καθιστούν ελεύθερους στόχους κριτικής. Θεμιτής, αθέμιτης, έως και υβριστικής.
Δεύτερον, επειδή εισάγουν καινά δαιμόνια στην αστυνομία. Και πάντα μια ριζοσπαστικά ρηξικέλευθη άποψη πάνω στην διαφορετικότητα, συνιστά εστία προβληματισμού, κριτικής και αυτοκριτικής. Χωρίς τέτοιες πρωτοβουλίες η ανθρωπότητα θα έμενε στάσιμη στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Απλώς αναστοχαστείτε πόσα κατεστημένα- θεμελιωμένα ταμπού έχουν "αποχαρακτηριστεί" προϊόντος του χρόνου, μετά από αγώνες δακτυλοδεικτούμενων στην εποχή τους προσώπων, που αργότερα κέρδισαν δικαιωματικά τον χαρακτήρα της προσωπικότητας
. Το αν αυτό συναρτάται αυτόματα και με την κοινωνική πρόοδο στον τομέα των σχέσεων και του σεβασμού στα δικαιώματα των άλλων, αυτό είναι ενός άλλου είδους θέμα συζήτησης. Το ζήτημα είναι για εμάς, η κατοχύρωση στο δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης και της ανάδειξης- σεβασμού της προσωπικότητας.
Τρίτον, οι Λώλης και Παγιαύλας, καταθέτουν άποψη και επιχειρήματα, πάνω στα οποία πιστεύουμε ότι πρέπει και αξίζει να εγκύψει κάποιος ώστε να προβληματιστεί και να εξάγει μέσα από τη διαλεκτική σύνθεση χρήσιμα συμπεράσματα για μια αστυνομία σύγχρονη και του αύριο.
Αναμφίβολα και ειδικά ο πρώτος, έχει ορμέμφυτη την επιρρέπεια στην πρόκληση και ενίοτε με ακραίο τρόπο. Ίσως αυτό ν' αποτελεί έναν τρόπο υπερβατικής πρόκλησης ενδιαφέροντος και προσοχής. Ίσως να πρόκειται για αντίδραση με όρους άμυνας. Δεν είμαστε ψυχολόγοι και δεν απασχολεί. δεν μας ενδιαφέρει το τι είναι, αλλά το τι λέει.
Όπως μας ενδιαφέρει και μας προβληματίζει τι λέει και τι βασανίζει τον κάθε αστυνομικό που έχει φιλοξενηθεί στις σελίδες του bloko.gr.
Δεν πρόκειται λοιπόν για καμιά Λωλμάνια δική μας. Είναι κατάθεση κειμένων που πιστεύουμε ότι έχει αξία η ανάγνωση τους είτε για καθεαυτό τον προβληματισμό, είτε ως καταπίστευμα μελλοντικής επανεξέτασης.
_
bloko
μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρθρογράφων.
Η απάντηση, ή μάλλον οι απαντήσεις είναι απλές.
Πρώτον, επειδή έχουν το θάρρος να διατυπώσουν τη θέση - άποψη, γνωρίζοντας εκ προοιμίου πως αυτές καθεαυτές τους καθιστούν ελεύθερους στόχους κριτικής. Θεμιτής, αθέμιτης, έως και υβριστικής.
Δεύτερον, επειδή εισάγουν καινά δαιμόνια στην αστυνομία. Και πάντα μια ριζοσπαστικά ρηξικέλευθη άποψη πάνω στην διαφορετικότητα, συνιστά εστία προβληματισμού, κριτικής και αυτοκριτικής. Χωρίς τέτοιες πρωτοβουλίες η ανθρωπότητα θα έμενε στάσιμη στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Απλώς αναστοχαστείτε πόσα κατεστημένα- θεμελιωμένα ταμπού έχουν "αποχαρακτηριστεί" προϊόντος του χρόνου, μετά από αγώνες δακτυλοδεικτούμενων στην εποχή τους προσώπων, που αργότερα κέρδισαν δικαιωματικά τον χαρακτήρα της προσωπικότητας
Τρίτον, οι Λώλης και Παγιαύλας, καταθέτουν άποψη και επιχειρήματα, πάνω στα οποία πιστεύουμε ότι πρέπει και αξίζει να εγκύψει κάποιος ώστε να προβληματιστεί και να εξάγει μέσα από τη διαλεκτική σύνθεση χρήσιμα συμπεράσματα για μια αστυνομία σύγχρονη και του αύριο.
Αναμφίβολα και ειδικά ο πρώτος, έχει ορμέμφυτη την επιρρέπεια στην πρόκληση και ενίοτε με ακραίο τρόπο. Ίσως αυτό ν' αποτελεί έναν τρόπο υπερβατικής πρόκλησης ενδιαφέροντος και προσοχής. Ίσως να πρόκειται για αντίδραση με όρους άμυνας. Δεν είμαστε ψυχολόγοι και δεν απασχολεί. δεν μας ενδιαφέρει το τι είναι, αλλά το τι λέει.
Όπως μας ενδιαφέρει και μας προβληματίζει τι λέει και τι βασανίζει τον κάθε αστυνομικό που έχει φιλοξενηθεί στις σελίδες του bloko.gr.
Δεν πρόκειται λοιπόν για καμιά Λωλμάνια δική μας. Είναι κατάθεση κειμένων που πιστεύουμε ότι έχει αξία η ανάγνωση τους είτε για καθεαυτό τον προβληματισμό, είτε ως καταπίστευμα μελλοντικής επανεξέτασης.
_
bloko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ