2018-01-13 15:35:33
Είναι η τελευταία απάντηση της Ένωσης μας προς το bloko.gr και τον κ. Καραϊβάζ όσο και αν προκληθούμε επειδή απλά πιστεύουμε ότι όλοι κατάλαβαν τι ακριβώς επιχειρήθηκε. Είναι γεγονός
ότι υστερούμε έναντι του κ. Καραϊβάζ στην λογιότητα και δεν χρησιμοποιούμε λόγο που παραπέμπει σε τέρατα μορφώσεως, είμαστε αστυνομικοί και μιλούμε και γράφουμε απλά και κατανοητά. Τώρα αν κάποιοι αδυνατούν να καταλάβουν, η ευθύνη δεν είναι δική μας αλλά προφανώς αυτών που άλλα δηλώνουν και άλλα είναι, είναι και αυτό χαρακτηριστικό γνώρισμα πολλών.
Οι προτάσεις της Ένωσης μας διατυπώθηκαν και υποβλήθηκαν αφού πρώτα συζητήθηκαν με όλους τους συναδέλφους, τις τοπικές κοινωνίες και δεν εξαντλούνταν στο ένα τσιγάρο δρόμος, αυτά είναι ρηχά και ευτελή.
Γράψαμε ( και δεν αμφισβητήθηκε) ότι απολαμβάνουμε την εμπιστοσύνη της κοινωνίας, ενώ άλλοι βρίσκονται στο ναδίρ της εκτίμησης της και ο κ. Καραϊβάζ αναγνώρισε στα γραφόμενά μας τον εαυτό του και το blokο.gr, θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτό δεν συνέβη: γιατί έχει την μύγα και μυγιάζεται.
Όσον αφορά για τα πολλά χαρίσματα μας και το σημαντικότερο ότι δεν χρωστούμε σε κανέναν και κανείς δεν μας κρατά, πάλι ο κ. Καραϊβάζ βάζει τον εαυτό του στο κάδρο και απαιτεί από εμάς να κατονομάσουμε σε ποιους χρωστάει ο ίδιος και ποιοι τον κρατούν, ερώτημα στο οποίο ενδιαφέρον θα είχε να απαντήσει ο ίδιος (αν θέλει) αφού όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας: όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος, τέλος ο Πιραντέλλο είναι γεγονός ότι έχει γίνει βάρκα σωτηρίας για πολλούς.
Όσον αφορά για τον Πρόεδρο της ΠΟΑΣΥ τον κ. Γερακαράκο στον οποίο αναφέρεται ότι και καλά και σοφά πράττει, είναι πράγματι στο μόνο το οποίο συμφωνούμε. Ο κ. Γερακαράκος δεν είναι κηδεμόνας μας,(κάτι που ούτε ο ίδιος άλλωστε θα το επιδίωκε) ούτε μας εκλέγει αφού αν μία απλή αναδρομή στο παρελθόν θα απαντούσε στην ουσία του ερωτήματος σου, ‘’που θα βρισκόμασταν όλοι εμείς αν δεν ήμασταν στην φιλόστοργη σκέπη;’’, τώρα γιατί βλέπει κηδεμόνες και φιλόστοργες σκέπες μας δίνει πάλι το δικαίωμα να υποθέσουμε αν και δεν το θέλουμε, ότι προφανώς κρίνει εξ ιδίων.
Κλείνοντας το ακροτελεύτιο χυδαιολογικό απόφθεγμα κατά τον ίδιο «ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ», απλώς παραφράσαμε το γνωστό « ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα» με το οποίο κλείνουμε αυτή την τελευταία μας παρέμβαση.
Υ.Γ. Ελπίζουμε από αυτό το διάλογο που αναπτύχθηκε μεταξύ μας να βγούνε και τα σωστά συμπεράσματα
_
bloko
ότι υστερούμε έναντι του κ. Καραϊβάζ στην λογιότητα και δεν χρησιμοποιούμε λόγο που παραπέμπει σε τέρατα μορφώσεως, είμαστε αστυνομικοί και μιλούμε και γράφουμε απλά και κατανοητά. Τώρα αν κάποιοι αδυνατούν να καταλάβουν, η ευθύνη δεν είναι δική μας αλλά προφανώς αυτών που άλλα δηλώνουν και άλλα είναι, είναι και αυτό χαρακτηριστικό γνώρισμα πολλών.
Οι προτάσεις της Ένωσης μας διατυπώθηκαν και υποβλήθηκαν αφού πρώτα συζητήθηκαν με όλους τους συναδέλφους, τις τοπικές κοινωνίες και δεν εξαντλούνταν στο ένα τσιγάρο δρόμος, αυτά είναι ρηχά και ευτελή.
Γράψαμε ( και δεν αμφισβητήθηκε) ότι απολαμβάνουμε την εμπιστοσύνη της κοινωνίας, ενώ άλλοι βρίσκονται στο ναδίρ της εκτίμησης της και ο κ. Καραϊβάζ αναγνώρισε στα γραφόμενά μας τον εαυτό του και το blokο.gr, θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτό δεν συνέβη: γιατί έχει την μύγα και μυγιάζεται.
Όσον αφορά για τα πολλά χαρίσματα μας και το σημαντικότερο ότι δεν χρωστούμε σε κανέναν και κανείς δεν μας κρατά, πάλι ο κ. Καραϊβάζ βάζει τον εαυτό του στο κάδρο και απαιτεί από εμάς να κατονομάσουμε σε ποιους χρωστάει ο ίδιος και ποιοι τον κρατούν, ερώτημα στο οποίο ενδιαφέρον θα είχε να απαντήσει ο ίδιος (αν θέλει) αφού όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας: όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος, τέλος ο Πιραντέλλο είναι γεγονός ότι έχει γίνει βάρκα σωτηρίας για πολλούς.
Όσον αφορά για τον Πρόεδρο της ΠΟΑΣΥ τον κ. Γερακαράκο στον οποίο αναφέρεται ότι και καλά και σοφά πράττει, είναι πράγματι στο μόνο το οποίο συμφωνούμε. Ο κ. Γερακαράκος δεν είναι κηδεμόνας μας,(κάτι που ούτε ο ίδιος άλλωστε θα το επιδίωκε) ούτε μας εκλέγει αφού αν μία απλή αναδρομή στο παρελθόν θα απαντούσε στην ουσία του ερωτήματος σου, ‘’που θα βρισκόμασταν όλοι εμείς αν δεν ήμασταν στην φιλόστοργη σκέπη;’’, τώρα γιατί βλέπει κηδεμόνες και φιλόστοργες σκέπες μας δίνει πάλι το δικαίωμα να υποθέσουμε αν και δεν το θέλουμε, ότι προφανώς κρίνει εξ ιδίων.
Κλείνοντας το ακροτελεύτιο χυδαιολογικό απόφθεγμα κατά τον ίδιο «ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ», απλώς παραφράσαμε το γνωστό « ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα» με το οποίο κλείνουμε αυτή την τελευταία μας παρέμβαση.
Υ.Γ. Ελπίζουμε από αυτό το διάλογο που αναπτύχθηκε μεταξύ μας να βγούνε και τα σωστά συμπεράσματα
_
bloko
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ