2012-05-29 13:53:38
"μακριά από 'μας Ιδέα κι Επιστήμη
το άτι σου ακόμα μας πατάει, Μπραϊμη"
Το θέμα δεν είναι μόνον το "πρόγραμμα" των κομμάτων, αλλά το τι είναι διατεθειμένα πράγματι να κάνουν.
Από τα κόμματα με προτάσεις εντός πραγματικότητας, που δεν εμπορεύονται ανεύθυνα ανεδαφικές προσδοκίες, μόνον ο Τζήμερος έχει ενδείξεις ανεξαρτησίας από τη ντόπια Μαφία (πολιτικός "κόσμος", ΜΜΕ, κρατικοδίαιτοι μεγιστάνες - Οθωμανοί τσιφλικάδες).
Δηλαδή, εάν (πολύ σωστά) δεν εμπιστεύεσαι τα παραδοσιακά κόμματα εξουσίας, ήτοι οθωμανικά τσιφλίκια, και εάν (πολύ σωστά) δεν είσαι αρκετά κρετίνος για να ψηφίσεις πρόεδρο 15μελούς μαθητικού συμβουλίου με αντικειμενικό σκοπό (ΑΝΣΚ τον λένε οι ΛΟΚατζήδες) την κατάλυση του ελληνικού κράτους (ήτοι, Τσιπρα), δεν βλέπω κάτι άλλο από Τζήμερο. Αυτός θέλει εφαρμογή του Νόμου, για να λειτουργήσει η αγορά, και αυτή να φορολογηθεί με τη σειρά της, βάσει του Νόμου.
Το ζητούμενο είναι να υπάρξει Κράτος / Δημόσια Διοίκηση, που ποτέ δεν υπήρξε, με αποτέλεσμα καμία πολιτική να μη μπορεί να εφαρμοσθεί, προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.
Το ζητούμενο είναι να έρθει ο Νόμος στην Ελλάδα, 200 χρόνια μετά την Ανεξαρτησία. Στην Ελλάδα έως τώρα, και ιδίως στην επαρχία, ο κόσμος δεν ξέρει Νόμο, ξέρει μόνο ξαδερφο, κουμπάρο, σύντεκνο. ΔΕΝ θα υπάρξει επιβίωση, έτσι.
ΔΕΝ είμαστε νεωτερική κοινωνία (για την ακρίβεια, νεωτερικές είναι μόνον οι προτεσταντικές, η Γαλλία και η βόρεια Ιταλία - ούτε καν η Ισπανία και η Πορτογαλία, ενώ το Βέλγιο είναι ιδιότυπη περίπτωση αφύσικης συνύπαρξης δύο διαφορετικών νεωτερικών κοινωνιών, με αποτέλεσμα όλα τα δεινά των νεωτερικών και μη κοινωνιών μαζί).
Ο Μαρξ στα θεμελιώδη έργα του Κεφάλαιο και Κομμουνιστικό Μανιφέστο καθιστά σαφές για τον διαβασμένο μελετητή ότι υποψήφιες για κομμουνιστική επανάσταση είναι ΜΟΝΟΝ οι νεωτερικές κοινωνίες, που έχουν αφομοιώσει διαφωτισμό, θρησκευτική μεταρρύθμιση και χωρισμό Κράτους / Θρησκειών, εξατομίκευση της κοινωνικής ευθύνης, κοινωνικό συμβόλαιο μεταξύ ατόμων ως θεμέλιο του κράτους, αφανισμό της φάρας και του σογιού, έκλειψη της μικροϊδιοκτησίας και συγκέντρωση κεφαλαίου, βάσει όμως απαράβατων κανόνων - και τέλος, βιομηχανική επανάσταση με γηγενή τεχνογνωσία.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΜΑΡΞ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΟΡΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΥΓΜΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΚΑΛΑΧΑΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΝΟΜΑΔΕΣ.
Πρέπει να παύσει η αλητεία της ελληνικής "Αριστεράς", ότι δήθεν είναι στο χέρι μιας χουφτας Οθωμανών χωρικών ('"'Ελληνες") η κατάργηση του καπιταλισμού. Είναι σαν μια ομάδα οπαδών του Πιερικού (υπάρχει ακόμη;, δεν ξέρω) να θέλει να καθαιρέσει τον Μαρινάκη από πρόεδρο του Ολυμπιακού. Μα, βρε μαλάκες, πρέπει πρώτα να ενταχθείτε στον Ολυμπιακό... Στην Ελλάδα ουδέποτε υπήρξε καπιταλισμός και δη ακραίος καπιταλισμός ("νεοφιλελευθερισμός") και μας ενοχλεί, κιόλας, ως αριστερούς, λες και τον γνωρίσαμε ποτέ.
Αδικία πάντα υπήρχε, από τον καιρό της εγκατάλειψης του νομαδικού βίου και της εμφάνισης της Δουλείας.
Τα οικουμενικά κοινωνικο-οικονομικά συστήματα παραγωγής του ψωμιού της Ανθρωπότητας, εκτός από άδικα έως τώρα (τα τελευταία 12.000 χρόνια), υπόκεινται σε ΤΟΣΟ μακροπερίοδους κανόνες που κείνται, δυστυχώς, εκτός πολιτικής βούλησης μίας ή δύο γεννεών ανθρώπων (εάν υποτεθεί ότι θα μπορούσε να ομονοήσει μιά γενιά Ανθρωπότητας, όπερ άτοπον). Είναι σαν η πεταλούδα, με 5 μέρες ζωής, να σχολιάζει το δένδρο, με 5 αιώνες ζωής.
Θα πρέπει, για να επιβιώσουμε, να φτιάξουμε Κράτος Νόμου (Rule of Law) και να παραγάγουμε πλούτο με βάση τον παγκοσμίως κρατούντα, εδώ και αιώνες, καπιταλισμό, αποφεύγοντας, έστω, τις ακραία απάνθρωπες μορφές του. Να μοιράσουμε αυτόν τον πλούτο (που, πρώτα, πρέπει να υπάρξει), όσο πιο σοσιαλιστικά γίνεται, χωρίς να ακυρώνουμε τις κινητήριες δυνάμεις του καπιταλισμού.
Αν τα καταφέρουμε όλα αυτά, μπορεί και να αξιωθούμε σε 50 χρόνια πραγματική σοσιαλιστική επανάσταση.
"Θείος"
blogspot.com
το άτι σου ακόμα μας πατάει, Μπραϊμη"
Το θέμα δεν είναι μόνον το "πρόγραμμα" των κομμάτων, αλλά το τι είναι διατεθειμένα πράγματι να κάνουν.
Από τα κόμματα με προτάσεις εντός πραγματικότητας, που δεν εμπορεύονται ανεύθυνα ανεδαφικές προσδοκίες, μόνον ο Τζήμερος έχει ενδείξεις ανεξαρτησίας από τη ντόπια Μαφία (πολιτικός "κόσμος", ΜΜΕ, κρατικοδίαιτοι μεγιστάνες - Οθωμανοί τσιφλικάδες).
Δηλαδή, εάν (πολύ σωστά) δεν εμπιστεύεσαι τα παραδοσιακά κόμματα εξουσίας, ήτοι οθωμανικά τσιφλίκια, και εάν (πολύ σωστά) δεν είσαι αρκετά κρετίνος για να ψηφίσεις πρόεδρο 15μελούς μαθητικού συμβουλίου με αντικειμενικό σκοπό (ΑΝΣΚ τον λένε οι ΛΟΚατζήδες) την κατάλυση του ελληνικού κράτους (ήτοι, Τσιπρα), δεν βλέπω κάτι άλλο από Τζήμερο. Αυτός θέλει εφαρμογή του Νόμου, για να λειτουργήσει η αγορά, και αυτή να φορολογηθεί με τη σειρά της, βάσει του Νόμου.
Το ζητούμενο είναι να υπάρξει Κράτος / Δημόσια Διοίκηση, που ποτέ δεν υπήρξε, με αποτέλεσμα καμία πολιτική να μη μπορεί να εφαρμοσθεί, προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.
Το ζητούμενο είναι να έρθει ο Νόμος στην Ελλάδα, 200 χρόνια μετά την Ανεξαρτησία. Στην Ελλάδα έως τώρα, και ιδίως στην επαρχία, ο κόσμος δεν ξέρει Νόμο, ξέρει μόνο ξαδερφο, κουμπάρο, σύντεκνο. ΔΕΝ θα υπάρξει επιβίωση, έτσι.
ΔΕΝ είμαστε νεωτερική κοινωνία (για την ακρίβεια, νεωτερικές είναι μόνον οι προτεσταντικές, η Γαλλία και η βόρεια Ιταλία - ούτε καν η Ισπανία και η Πορτογαλία, ενώ το Βέλγιο είναι ιδιότυπη περίπτωση αφύσικης συνύπαρξης δύο διαφορετικών νεωτερικών κοινωνιών, με αποτέλεσμα όλα τα δεινά των νεωτερικών και μη κοινωνιών μαζί).
Ο Μαρξ στα θεμελιώδη έργα του Κεφάλαιο και Κομμουνιστικό Μανιφέστο καθιστά σαφές για τον διαβασμένο μελετητή ότι υποψήφιες για κομμουνιστική επανάσταση είναι ΜΟΝΟΝ οι νεωτερικές κοινωνίες, που έχουν αφομοιώσει διαφωτισμό, θρησκευτική μεταρρύθμιση και χωρισμό Κράτους / Θρησκειών, εξατομίκευση της κοινωνικής ευθύνης, κοινωνικό συμβόλαιο μεταξύ ατόμων ως θεμέλιο του κράτους, αφανισμό της φάρας και του σογιού, έκλειψη της μικροϊδιοκτησίας και συγκέντρωση κεφαλαίου, βάσει όμως απαράβατων κανόνων - και τέλος, βιομηχανική επανάσταση με γηγενή τεχνογνωσία.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΜΑΡΞ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΟΡΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΥΓΜΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΚΑΛΑΧΑΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΝΟΜΑΔΕΣ.
Πρέπει να παύσει η αλητεία της ελληνικής "Αριστεράς", ότι δήθεν είναι στο χέρι μιας χουφτας Οθωμανών χωρικών ('"'Ελληνες") η κατάργηση του καπιταλισμού. Είναι σαν μια ομάδα οπαδών του Πιερικού (υπάρχει ακόμη;, δεν ξέρω) να θέλει να καθαιρέσει τον Μαρινάκη από πρόεδρο του Ολυμπιακού. Μα, βρε μαλάκες, πρέπει πρώτα να ενταχθείτε στον Ολυμπιακό... Στην Ελλάδα ουδέποτε υπήρξε καπιταλισμός και δη ακραίος καπιταλισμός ("νεοφιλελευθερισμός") και μας ενοχλεί, κιόλας, ως αριστερούς, λες και τον γνωρίσαμε ποτέ.
Αδικία πάντα υπήρχε, από τον καιρό της εγκατάλειψης του νομαδικού βίου και της εμφάνισης της Δουλείας.
Τα οικουμενικά κοινωνικο-οικονομικά συστήματα παραγωγής του ψωμιού της Ανθρωπότητας, εκτός από άδικα έως τώρα (τα τελευταία 12.000 χρόνια), υπόκεινται σε ΤΟΣΟ μακροπερίοδους κανόνες που κείνται, δυστυχώς, εκτός πολιτικής βούλησης μίας ή δύο γεννεών ανθρώπων (εάν υποτεθεί ότι θα μπορούσε να ομονοήσει μιά γενιά Ανθρωπότητας, όπερ άτοπον). Είναι σαν η πεταλούδα, με 5 μέρες ζωής, να σχολιάζει το δένδρο, με 5 αιώνες ζωής.
Θα πρέπει, για να επιβιώσουμε, να φτιάξουμε Κράτος Νόμου (Rule of Law) και να παραγάγουμε πλούτο με βάση τον παγκοσμίως κρατούντα, εδώ και αιώνες, καπιταλισμό, αποφεύγοντας, έστω, τις ακραία απάνθρωπες μορφές του. Να μοιράσουμε αυτόν τον πλούτο (που, πρώτα, πρέπει να υπάρξει), όσο πιο σοσιαλιστικά γίνεται, χωρίς να ακυρώνουμε τις κινητήριες δυνάμεις του καπιταλισμού.
Αν τα καταφέρουμε όλα αυτά, μπορεί και να αξιωθούμε σε 50 χρόνια πραγματική σοσιαλιστική επανάσταση.
"Θείος"
blogspot.com
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ