2018-02-19 11:01:08
Νίκος Παπάζογλου – Olympians
Τέλη του 1966. Οι Olympians έχουν ήδη βάλει τη σφραγίδα τους στο ελληνικό πεντάγραμμο, ως πρωτοπόροι στο είδος τους.
Ορισμένες από τις μεγάλες επιτυχίες τους έχουν κυκλοφορήσει («Τρόπος», «Το σχολείο», «Συγνώμη») και η δημοφιλία τους σημειώνει διαδοχικά limit-up.
Eίναι όμως η εποχή που ο Πασχάλης πρέπει να τους εγκαταλείψει για να εκπληρώσει τις στρατιωτικές υποχρεώσεις του στην Αεροπορία.
Η μπάντα αναζητά αντικαταστάτη. Μεταξύ αυτών που δοκιμάζει είναι και ένας 19χρονος ροκάς, που κάνει τα πρώτα βήματά του στο χώρο.
Ο ταλαντούχος πιτσιρικάς τραγουδούσε μόνο ξένο ρεπερτόριο (Beatles, Lovin’, Spoonful κ.λ.π.), ήταν κατά βάση ταγμένος στους Rolling Stones
και δεν ήθελε να έχει καμία σχέση με ελληνικό στίχο.
Το όνομα αυτού, Νίκος Παπάζογλου.
Ο αείμνηστος τραγουδοποιός και ερμηνευτής ήταν αυτός που κάλυψε το κενό του Πασχάλη στο γκρουπ από τις αρχές του ’67 και για τον ένα επόμενο χρόνο.
Για την ακρίβεια το έκανε κατά το 50%, διότι για τα ελληνικά τραγούδια του γκρουπ επιλέχθηκε και δεύτερο άτομο, ο Βασίλης Παπαβασιλείου.
Το συγκρότημα εμφανιζόταν τότε στο club «Χαβάη» της Θεσσαλονίκης, απ’ όπου και υπάρχει η μοναδική ηχογράφηση με τη φωνή του Παπάζογλου (αυτός είναι στην κεντρική φωτ.) ως μέλος των «Olympians».
Για τις ανάγκες ηχογράφησης στο studio και την κυκλοφορία νέων τραγουδιών, ο Πασχάλης δήλωνε «παρών», παίρνοντας άδειες από την Αεροπορία.
«Έβαλε κι ο Νίκος τη σφραγίδα του στις ζωντανές μας εμφανίσεις.
Δεν ξέρω αν ήταν λάθος ή όχι, αλλά θα μπορούσαμε να είχαμε ηχογραφήσει κάποια τραγούδια και με το Νίκο.
Όμως έδειχνε κολλημένος με τους Rolling Stones και είχε μία αντιπάθεια στα ελληνικά τραγούδια»,
έχει δηλώσει σε συνέντευξή του ο πιανίστας και ιδρυτικό μέλος των Olympians, Άλκης Κακαλιάγκος.
Θυμάται επίσης ότι «ο Σαββόπουλος ήταν αυτός που του γύρισε τα μυαλά.
Αν δεν ήταν ο Σαββόπουλος, ο Νίκος δεν θα είχε γίνει αυτός που ήτανε.
Στην Ελλάδα με αγγλικό στίχο κανένας δεν κατάφερε τίποτα».
Όπως αναφέρει ο Κακαλιάγκος, τον Παπάζογλου «δεν τον τραβούσε αυτό το ρομαντικό των Olympians».
Για να δέσει ο μικρός με την μπάντα χρειάστηκε να φτιαχτεί ειδικό ρεπερτόριο, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του, κατά τις εμφανίσεις στο «Χαβάη».
«Ο Νίκος είχε μια φωνή, καθάρια, καταπληκτική.
Τραγουδούσε πολύ ωραία τα κομμάτια των Rolling Stones και γενικά τον αγγλικό στίχο.
Ο Βασίλης ο Παπαβασιλείου ανέλαβε να τραγουδήσει τα ελληνικά τραγούδια μας».
Η συνεργασία Παπάζογλου – Olympians κράτησε σχεδόν 12 μήνες.
Έως τη διάλυση δηλαδή της αρχικής μορφής του συγκροτήματος, την Άνοιξη του ’68.
Ο Παπάζογλου συμμετείχε εν συνεχεία κατά σειρά στους «Blow Up», τους «Μακεδονομάχους» και το «Ζηλωτή», προτού συνδεθεί με τους Σαββόπουλο και Ρασούλη (1976) και ακολουθήσει η σόλο καριέρα.
Πρώτος σταθμός της ήταν το «Η εκδίκηση της γυφτιάς» το 1978.
Αναδημοσίευση άρθρου απο το:
konserva.gr
Τέλη του 1966. Οι Olympians έχουν ήδη βάλει τη σφραγίδα τους στο ελληνικό πεντάγραμμο, ως πρωτοπόροι στο είδος τους.
Ορισμένες από τις μεγάλες επιτυχίες τους έχουν κυκλοφορήσει («Τρόπος», «Το σχολείο», «Συγνώμη») και η δημοφιλία τους σημειώνει διαδοχικά limit-up.
Eίναι όμως η εποχή που ο Πασχάλης πρέπει να τους εγκαταλείψει για να εκπληρώσει τις στρατιωτικές υποχρεώσεις του στην Αεροπορία.
Η μπάντα αναζητά αντικαταστάτη. Μεταξύ αυτών που δοκιμάζει είναι και ένας 19χρονος ροκάς, που κάνει τα πρώτα βήματά του στο χώρο.
Ο ταλαντούχος πιτσιρικάς τραγουδούσε μόνο ξένο ρεπερτόριο (Beatles, Lovin’, Spoonful κ.λ.π.), ήταν κατά βάση ταγμένος στους Rolling Stones
και δεν ήθελε να έχει καμία σχέση με ελληνικό στίχο.
Το όνομα αυτού, Νίκος Παπάζογλου.
Ο αείμνηστος τραγουδοποιός και ερμηνευτής ήταν αυτός που κάλυψε το κενό του Πασχάλη στο γκρουπ από τις αρχές του ’67 και για τον ένα επόμενο χρόνο.
Για την ακρίβεια το έκανε κατά το 50%, διότι για τα ελληνικά τραγούδια του γκρουπ επιλέχθηκε και δεύτερο άτομο, ο Βασίλης Παπαβασιλείου.
Το συγκρότημα εμφανιζόταν τότε στο club «Χαβάη» της Θεσσαλονίκης, απ’ όπου και υπάρχει η μοναδική ηχογράφηση με τη φωνή του Παπάζογλου (αυτός είναι στην κεντρική φωτ.) ως μέλος των «Olympians».
Για τις ανάγκες ηχογράφησης στο studio και την κυκλοφορία νέων τραγουδιών, ο Πασχάλης δήλωνε «παρών», παίρνοντας άδειες από την Αεροπορία.
«Έβαλε κι ο Νίκος τη σφραγίδα του στις ζωντανές μας εμφανίσεις.
Δεν ξέρω αν ήταν λάθος ή όχι, αλλά θα μπορούσαμε να είχαμε ηχογραφήσει κάποια τραγούδια και με το Νίκο.
Όμως έδειχνε κολλημένος με τους Rolling Stones και είχε μία αντιπάθεια στα ελληνικά τραγούδια»,
έχει δηλώσει σε συνέντευξή του ο πιανίστας και ιδρυτικό μέλος των Olympians, Άλκης Κακαλιάγκος.
Θυμάται επίσης ότι «ο Σαββόπουλος ήταν αυτός που του γύρισε τα μυαλά.
Αν δεν ήταν ο Σαββόπουλος, ο Νίκος δεν θα είχε γίνει αυτός που ήτανε.
Στην Ελλάδα με αγγλικό στίχο κανένας δεν κατάφερε τίποτα».
Όπως αναφέρει ο Κακαλιάγκος, τον Παπάζογλου «δεν τον τραβούσε αυτό το ρομαντικό των Olympians».
Για να δέσει ο μικρός με την μπάντα χρειάστηκε να φτιαχτεί ειδικό ρεπερτόριο, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του, κατά τις εμφανίσεις στο «Χαβάη».
«Ο Νίκος είχε μια φωνή, καθάρια, καταπληκτική.
Τραγουδούσε πολύ ωραία τα κομμάτια των Rolling Stones και γενικά τον αγγλικό στίχο.
Ο Βασίλης ο Παπαβασιλείου ανέλαβε να τραγουδήσει τα ελληνικά τραγούδια μας».
Η συνεργασία Παπάζογλου – Olympians κράτησε σχεδόν 12 μήνες.
Έως τη διάλυση δηλαδή της αρχικής μορφής του συγκροτήματος, την Άνοιξη του ’68.
Ο Παπάζογλου συμμετείχε εν συνεχεία κατά σειρά στους «Blow Up», τους «Μακεδονομάχους» και το «Ζηλωτή», προτού συνδεθεί με τους Σαββόπουλο και Ρασούλη (1976) και ακολουθήσει η σόλο καριέρα.
Πρώτος σταθμός της ήταν το «Η εκδίκηση της γυφτιάς» το 1978.
Αναδημοσίευση άρθρου απο το:
konserva.gr
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Συμφωνία Κοντομηνά: Ο ALPHA πάει… εξωτερικό!
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Τα εκλογικά αποτελέσματα του 15ου συνεδρίου της ΠΟΕΔΗΝ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ