2018-02-24 08:49:07
Η ιστορία κατέγραψε μια αυτοκτονία. Πρόκειται για μια αυτοκτονία, πατέρα δύο παιδιών, που συγκλονίζει την Πάτρα και όχι μόνο. Ο 61χρονος αυτόχειρας άφησε σημείωμα μέσα από
το οποίο εξηγούσε τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να δώσει τέλος στη ζωή του, στο σπίτι του.
Το θέμα όμως δεν είναι αυτή καθαυτή η αυτοκτονία, αλλά τί ακριβώς είχε προηγηθεί. Προηγήθηκε η δημοσιοποίηση ενός ... "αποκαλυπτικά καυτού βίντεο και φωτογραφιών" με τις ερωτικές σκηνές μιας γυναίκας.
Ερώτημα 1ο: Συσχετίζεται το βίντεο κατά κάποιο τρόπο με τον πρότερο κοινωνικό βίο του αυτόχειρα; Ορισμένα δελτία ειδήσεων και ιστοσελίδες το συνδέουν.
Ερώτημα 2ο: Υπήρξε καθοριστική ή όχι για το απονενοημένο διάβημα η δημοσιοποίηση του βίντεο. Οι πληροφορίες των τοπικών μέσων καταγράφουν ότι στο σημείωμα αναφέρεται ως αιτία η βούληση της συζύγου του να ζητήσει διαζύγιο και να πάρει την επιμέλεια των δύο παιδιών.
Όμως, η συνάρτηση των δύο ερωτημάτων δεν βγάζει αποτέλεσμα. Εάν το βίντεο απαθανατίζει οικείο πρόσωπο του αυτόχειρα, τότε αυτό θ' αποτελούσε όπλο στα χέρια του για οποιαδήποτε πιθανή μελλοντική χρήση σε οποιαδήποτε δικαστική διένεξη και μάλλον όχι το όπλο που θα έστρεφε στον εαυτό του.
Και πάλι όμως το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα αυτό καθαυτό είναι η δημοσιοποίηση ενός βίντεο με τις "παράνομες" ερωτικές σκηνές δύο ανθρώπων που χρήστηκαν ως χυδαία επαφή. Χυδαία όμως δεν είναι η πράξη, αλλά η κοινοποίηση της στο ακόρεστα αδηφάγο φιλοθεάμων κοινό.
Και ακολούθησε δυστυχώς η αυτοκτονία. Κι ακολούθησε δυστυχώς ως επιστέγασμα αθλιότητας, η επισύναψη φωτογραφιών και σκηνών από το βίντεο για το "ντύσιμο" της είδησης. Μόνο που το στριπτίζ αφορά στους κανόνες και στις επιλογές της δημοσιογραφίας, ή τουλάχιστον όλων όσων την μανιπουλάρουν ως υπεύθυνοι κυνηγοί αριθμών. Και το στριπτίζ ανέδειξε σε όλο της το μεγαλείο την χυδαιότητα και τον αμοραλισμό της δημοσιογραφίας.
Κανείς δεν σκέφτηκε ή κριτίκαρε το γεγονός ότι υπάρχουν πίσω από την κουίντα δύο ανήλικα παιδιά. Κανείς δεν αναρωτήθηκε αν η δημοσιοποίηση του βίντεο έφερε ως αποτέλεσμα την αυτοκτονία, ως απότοκο προϊόν μιας στυγνής ανθρωποφάγας διαπόμπευσης και διασυρμού.
Κι όταν λέμε κανείς εννοούμε κανείς. Ούτε η τοπική εισαγγελία, που θεωρούμε ότι αυτοδίκαια και αυτεπάγγελτα θα έπρεπε να παρέμβει. Γιατί υπάρχει ως σοβαρό ενδεχόμενο την σκάνδαλη να την πάτησε η γραφίδα της δημοσιογραφίας και για το συγκεκριμένο λόγο ως φέροντες την ιδιότητα, ζητούμε μια ταπεινή συγνώμη. Και νομίζουμε πως εκφράζουμε μεγάλο μέρος όλων όσοι υπηρετούν τη δημοσιογραφία και δεν έχουν καμία σχέση με την απληστία των εμπόρων που κερδοσκοπούν μέσα στο Ναό.
_
bloko
το οποίο εξηγούσε τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να δώσει τέλος στη ζωή του, στο σπίτι του.
Το θέμα όμως δεν είναι αυτή καθαυτή η αυτοκτονία, αλλά τί ακριβώς είχε προηγηθεί. Προηγήθηκε η δημοσιοποίηση ενός ... "αποκαλυπτικά καυτού βίντεο και φωτογραφιών" με τις ερωτικές σκηνές μιας γυναίκας.
Ερώτημα 1ο: Συσχετίζεται το βίντεο κατά κάποιο τρόπο με τον πρότερο κοινωνικό βίο του αυτόχειρα; Ορισμένα δελτία ειδήσεων και ιστοσελίδες το συνδέουν.
Ερώτημα 2ο: Υπήρξε καθοριστική ή όχι για το απονενοημένο διάβημα η δημοσιοποίηση του βίντεο. Οι πληροφορίες των τοπικών μέσων καταγράφουν ότι στο σημείωμα αναφέρεται ως αιτία η βούληση της συζύγου του να ζητήσει διαζύγιο και να πάρει την επιμέλεια των δύο παιδιών.
Όμως, η συνάρτηση των δύο ερωτημάτων δεν βγάζει αποτέλεσμα. Εάν το βίντεο απαθανατίζει οικείο πρόσωπο του αυτόχειρα, τότε αυτό θ' αποτελούσε όπλο στα χέρια του για οποιαδήποτε πιθανή μελλοντική χρήση σε οποιαδήποτε δικαστική διένεξη και μάλλον όχι το όπλο που θα έστρεφε στον εαυτό του.
Και πάλι όμως το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα αυτό καθαυτό είναι η δημοσιοποίηση ενός βίντεο με τις "παράνομες" ερωτικές σκηνές δύο ανθρώπων που χρήστηκαν ως χυδαία επαφή. Χυδαία όμως δεν είναι η πράξη, αλλά η κοινοποίηση της στο ακόρεστα αδηφάγο φιλοθεάμων κοινό.
Και ακολούθησε δυστυχώς η αυτοκτονία. Κι ακολούθησε δυστυχώς ως επιστέγασμα αθλιότητας, η επισύναψη φωτογραφιών και σκηνών από το βίντεο για το "ντύσιμο" της είδησης. Μόνο που το στριπτίζ αφορά στους κανόνες και στις επιλογές της δημοσιογραφίας, ή τουλάχιστον όλων όσων την μανιπουλάρουν ως υπεύθυνοι κυνηγοί αριθμών. Και το στριπτίζ ανέδειξε σε όλο της το μεγαλείο την χυδαιότητα και τον αμοραλισμό της δημοσιογραφίας.
Κανείς δεν σκέφτηκε ή κριτίκαρε το γεγονός ότι υπάρχουν πίσω από την κουίντα δύο ανήλικα παιδιά. Κανείς δεν αναρωτήθηκε αν η δημοσιοποίηση του βίντεο έφερε ως αποτέλεσμα την αυτοκτονία, ως απότοκο προϊόν μιας στυγνής ανθρωποφάγας διαπόμπευσης και διασυρμού.
Κι όταν λέμε κανείς εννοούμε κανείς. Ούτε η τοπική εισαγγελία, που θεωρούμε ότι αυτοδίκαια και αυτεπάγγελτα θα έπρεπε να παρέμβει. Γιατί υπάρχει ως σοβαρό ενδεχόμενο την σκάνδαλη να την πάτησε η γραφίδα της δημοσιογραφίας και για το συγκεκριμένο λόγο ως φέροντες την ιδιότητα, ζητούμε μια ταπεινή συγνώμη. Και νομίζουμε πως εκφράζουμε μεγάλο μέρος όλων όσοι υπηρετούν τη δημοσιογραφία και δεν έχουν καμία σχέση με την απληστία των εμπόρων που κερδοσκοπούν μέσα στο Ναό.
_
bloko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Πώς να δώσετε αντιβίωση σε μωρό έως ενός έτους
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Έρχονται αυξήσεις «φωτιά» στα κινητά τηλέφωνα
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ