2018-03-03 06:39:26
Αυξάνονται οι διαρρήξεις σπιτιών, οι πορτοφολάδες στα μέσα μεταφοράς, οι επιτήδειοι που ανοίγουν με μαεστρία τις γυναικείες τσάντες στην Ερμού αφαιρώντας διά του σπρωξίματος κινητά τηλέφωνα και πορτοφόλια, και να που έφτασαν και στα θέατρα.
Το άρθρο συνεχίζεται μετά τη διαφήμιση:
Εδώ κι ένα μήνα ρημάζουν μικρές σκηνές στον Κεραμεικό, στο Γκάζι, στα Εξάρχεια, στον Βοτανικό, στον Νέο Κόσμο και στην Καλλιθέα, αφαιρώντας υπολογιστές, κονσόλες ήχου και φωτισμού, μόνιτορ, γενικά τον μηχανολογικό εξοπλισμό που χρησιμοποιούνται στις παραστάσεις.
Συνήθως «χτυπούν» τις αίθουσες που δεν έχουν συναγερμό, αλλά και άλλες που έχουν δεν γλιτώνουν. Οι διαρρήκτες αφαιρούν ακόμη και τα μικρά ποσά που μένουν στο ταμείο για το επόμενο βράδυ, προκαλώντας ζημιές στον χώρο. Την ίδια τακτική ακολούθησαν και σε μουσικές σκηνές όπως η «Μεθοδία» στον Βοτανικό.
Το θέατρο «Σημείο» του Νίκου Διαμαντή και της Ιωάννας Μακρή το «χτύπησαν» ήδη δύο φορές.
Το θέατρο «Σημείο» του Νίκου Διαμαντή και της Ιωάννας Μακρή το «χτύπησαν» δύο φορές, όπως και το «Αβατον», το Vault, το Olvio, το «104», το Νέο Ελληνικό Θέατρο του Γιώργου Αρμένη, το «Βαφείον», το θέατρο ΠΚ κ.ά. Χαρακτηριστική ήταν η ανάρτηση στο Facebook του σκηνοθέτη Δημήτρη Καρατζιά, υπεύθυνου για το Vault. Αλλοι δεν αναφέρουν καν το περιστατικό. Υπάρχουν κι εκείνοι που τρέχουν να ασφαλιστούν.
Διαφορετική περίπτωση είναι η κλοπή στη βιβλιοθήκη του Θεατρικού Μουσείου την περασμένη εβδομάδα, όπου αφαιρέθηκαν 200 πολύτιμα βιβλία κ.ά. Μοιάζει πιο ύποπτη υπόθεση, κατά την αστυνομία όμως δεν παύει να είναι κλοπή.
Με αυτά παλεύει το θέατρο, που τουλάχιστον σε αριθμό παραγωγών ευδοκιμεί, αλλά από συνθήκες εργασίας δεινοπαθεί. Φυσικά καλά έκανε και συναντήθηκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Εργασίας με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος-Ακροάματος για το ξέφραγο αμπέλι που υπάρχει στον θεατρικό χώρο, όμως ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Οι πρόβες έχουν σταματήσει στις περισσότερες σκηνές να πληρώνονται εδώ και χρόνια με πρόσχημα την οικονομική κρίση, οι ηθοποιοί στα μικρά σχήματα βολεύονται με ποσοστά, άλλοι με ρεφενέ, κάποιοι με 200 ευρώ.
Υπήρχαν όμως και άλλοι πριν από δύο χρόνια που έπαιρναν επιταγές για αγορές στο σούπερ μάρκετ. Ολοι γνώριζαν για τις συνθήκες εργασίας. Για να δούμε, θα αλλάξει κάτι;
Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
eglimatikotita
Το άρθρο συνεχίζεται μετά τη διαφήμιση:
Εδώ κι ένα μήνα ρημάζουν μικρές σκηνές στον Κεραμεικό, στο Γκάζι, στα Εξάρχεια, στον Βοτανικό, στον Νέο Κόσμο και στην Καλλιθέα, αφαιρώντας υπολογιστές, κονσόλες ήχου και φωτισμού, μόνιτορ, γενικά τον μηχανολογικό εξοπλισμό που χρησιμοποιούνται στις παραστάσεις.
Συνήθως «χτυπούν» τις αίθουσες που δεν έχουν συναγερμό, αλλά και άλλες που έχουν δεν γλιτώνουν. Οι διαρρήκτες αφαιρούν ακόμη και τα μικρά ποσά που μένουν στο ταμείο για το επόμενο βράδυ, προκαλώντας ζημιές στον χώρο. Την ίδια τακτική ακολούθησαν και σε μουσικές σκηνές όπως η «Μεθοδία» στον Βοτανικό.
Το θέατρο «Σημείο» του Νίκου Διαμαντή και της Ιωάννας Μακρή το «χτύπησαν» ήδη δύο φορές.
Το θέατρο «Σημείο» του Νίκου Διαμαντή και της Ιωάννας Μακρή το «χτύπησαν» δύο φορές, όπως και το «Αβατον», το Vault, το Olvio, το «104», το Νέο Ελληνικό Θέατρο του Γιώργου Αρμένη, το «Βαφείον», το θέατρο ΠΚ κ.ά. Χαρακτηριστική ήταν η ανάρτηση στο Facebook του σκηνοθέτη Δημήτρη Καρατζιά, υπεύθυνου για το Vault. Αλλοι δεν αναφέρουν καν το περιστατικό. Υπάρχουν κι εκείνοι που τρέχουν να ασφαλιστούν.
Διαφορετική περίπτωση είναι η κλοπή στη βιβλιοθήκη του Θεατρικού Μουσείου την περασμένη εβδομάδα, όπου αφαιρέθηκαν 200 πολύτιμα βιβλία κ.ά. Μοιάζει πιο ύποπτη υπόθεση, κατά την αστυνομία όμως δεν παύει να είναι κλοπή.
Με αυτά παλεύει το θέατρο, που τουλάχιστον σε αριθμό παραγωγών ευδοκιμεί, αλλά από συνθήκες εργασίας δεινοπαθεί. Φυσικά καλά έκανε και συναντήθηκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Εργασίας με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος-Ακροάματος για το ξέφραγο αμπέλι που υπάρχει στον θεατρικό χώρο, όμως ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Οι πρόβες έχουν σταματήσει στις περισσότερες σκηνές να πληρώνονται εδώ και χρόνια με πρόσχημα την οικονομική κρίση, οι ηθοποιοί στα μικρά σχήματα βολεύονται με ποσοστά, άλλοι με ρεφενέ, κάποιοι με 200 ευρώ.
Υπήρχαν όμως και άλλοι πριν από δύο χρόνια που έπαιρναν επιταγές για αγορές στο σούπερ μάρκετ. Ολοι γνώριζαν για τις συνθήκες εργασίας. Για να δούμε, θα αλλάξει κάτι;
Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
eglimatikotita
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ