2018-03-26 16:50:13
Νέα επίθεση έκανε ο μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος μετά την αθωωτική για τον ίδιο δικαστική απόφαση, για την οποία πάντως έχει ήδη ασκηθεί έφεση.
Το άρθρο συνεχίζεται μετά τη διαφήμιση:
Σε ανάρτησή του στο προσωπικό του blog, ο κ. Αμβρόσιος αναφέρει επίσης - μεταξύ πολλών άλλων - ότι «Ελευθερία του λόγου υπάρχει μόνο για Συριζαίους, για ομοφυλόφιλους και αναρχικούς! Ζήτω η Δημοκρατία!».
«Αντιμαχόμεθα και πολεμάμε όλους εκείνους, οι οποίοι πολεμούν τον Σωτήρα Χριστό, ήτοι: Tους άθεους Πολιτικούς, εάν και όταν πολεμούν την Εκκλησία, (βλέπε π.χ. Νικ. Φίλη, Κωνστ. Γαβρόγλου κλπ. στο θέμα της διδασκαλίας των θρησκευτικών στα Δημόσια Σχολεία!)
Τούς δούλους της αμαρτίας γενικώς, όταν αυτοί αμαρτάνουν δημοσίως και μάλιστα, όταν υπερηφανεύωνται για τον τρόπο της ζωής των (βλ. πολιτικά πρόσωπα, τα οποία αρνούνται να δώσουν τον θρησκευτικό όρκο, ή ζουν παράνομα, δηλ
. χωρίς θρησκευτικό γάμο), Δηλ. αυτούς, οι ζούν στην αμαρτία, όταν προσπαθούν να επιβάλουν στην Ελληνική Κοινωνία τον τρόπον της αμαρτωλής και μή χριστιανοπρεπούς ζωής των ως τρόπον και κανόνα ζωής! Τούτο δε κατά τήν εντολήν του Θεού: «Έως θανάτου αγώνισαι περί της αληθείας καί Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σού», δηλ. «μέχρι της τελευταίας σου πνοής να αγνωνίζεσαι για την αλήθεια και ο Κύριος θα πολεμήσει μετά σου και υπέρ σού» (Σοφ. Σειράχ 4, 28),
Τους δούλους των παθών της ατιμίας, όπως π.χ. τους ομοφυλοφίλους, εάν και εφ' όσον αυτοί προσπαθούν να επιβάλουν τα πάθη της ατιμίας των σαν φυσιολογικό τρόπο ζωής (βλ.τις παρελάσεις Gays, τα φιλιά στόμα με στόμα στα θεωρεία της Βουλής, τους νεαρούς, ντυμένους με ράσα, έξω από το Μητροπολιτικό Ναό των Αθηνών κλπ),
Τους εχθρούς της Πατρίδος μας, όταν αυτοί ενεργούν όχι μόνον κατά της Ορθοδοξίας, αλλά και κατά της Ελλάδος ή και του Ελληνικού Λαού,
Τους Πολιτικούς πάσης αποχρώσεως, ήτοι μπλέ, πράσινους, κίτρινους, κόκκινους, μαύρους, πρασινο-μπλέ κλπ, δηλ. πάσης αποχρώσεως, εάν καί όταν αυτοί εχθρεύωνται την Εκκλησία του Χριστού (όπως πχ. την Ν.Δ. να ψηφίζει το Νομοσχέδιο περί του «Συμφώνου Συμβιώσεως» των Ομοφυλοφίλων!)».
«ΟΙ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ ΤΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;
ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ; Ή ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ;» διερωτάται ο κ. Αμβρόσιος αναφερόμενος σε συνθήματα εναντίον του και σε αφίσες που κυκλοφόρησαν».
Και μάλιστα δίνει και τις απαντήσεις:
«1. ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; Με βεβαιότητα κανείς δεν θα μπορούσε να το ισχυρισθεί! Πλήν όμως ακόμη και αν οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ δεν ήσαν οι αυτουργοί των σημειωθεισών καταστροφών, χωρίς αμφιβολία αυτοί είναι οι ΗΘΙΚΟΙ αυτουργοί, ΟΙ ΥΠΟΚΙΝΗΤΕΣ!
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 1η: Οι Δηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ από την Αθήνα.
«Η πολιτική των διακρίσεων που καλά κρατεί στο χώρο της Δικαιοσύνης επιβεβαιώνεται γιατί δεν ήταν μόνο ότι αθωώθηκε για χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε ενάντια στους ομοφυλόφιλους, που αποτελούν προκλητική παραβίαση των διατάξεων του αντιρατσιστικού νόμου για δημόσια υποκίνηση σε βία ή μίσος, αλλά και το γεγονός ότι το Δικαστήριο ανέχθηκε να επαναληφθεί ενώπιόν του κήρυγμα μίσους και να μην σταθμίσει καν την ομολογία του Μητροπολίτη ότι θα ήθελε να χρησιμοποιήσει όχι μόνο λεκτική, αλλά και σωματική βία. Κανένας απλός πολίτης δεν θα απολάμβανε τέτοιας ασυλίας από τη δικαιοσύνη. Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται πως όταν οι προκαταλήψεις και το μίσος ντύνονται με θρησκευτικό μανδύα, το μίγμα γίνεται τόσο εκρηκτικό, ώστε η δικαιοσύνη να μην μπορεί να ορθώσει το ανάστημά της». Οι άνθρωποι αυτοί διαστρέφουν τά λόγια μας! Εμείς, κάνοντας «καλαμπούρι» και για να θυμίσουμε τόν κ. Σαββίδη με όπλο στη ζώνη του στο γήπεδο, είπαμε τα εξής: «Αν είχαμε το όπλο του κ. Σαββίδη θα μπορούσαμε να τους καθαρίσουμε όλους αυτούς!»
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 2α: Η ΟΜΑΔΑ ΣΥΡΙΖΑ Καλαβρύτων.
Δεν σεβάσθηκαν ούτε τις εορταστικές εκδηλώσεις για τη απελευθέρωση των Καλαβρύτων (21.03.1821), ούτε και την αποφασιστική συμβολή της Εκκλησίας εν τω προσώπω του Παλαιών Πατρών Γερμανού εκεί ψηλά στην Αγία Λαύρα, και προέβησαν στις εξής δηλώσεις: «Η αντίδραση της μέχρι τώρα βουβής Καλαβρυτινής κοινωνίας δεν θα αργήσει να έρθει! Η άμεση παρέμβαση του υπουργού Δικαιοσύνης για εξέταση της απόφασης, όπως άλλωστε ο νόμος προβλέπει αλλά και η προσφυγή στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δεν κλείνει την υπόθεση. Το θέμα θα έχει συνέχεια» (βλ.Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, 21.03.2018, σελ.10).
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 3η: Ο ΣΥΡΙΖΑ Αιγιαλείας.
«Σχετικά με την αθώωση του κ. Αμβροσίου, μας καλύπτει πλήρως η κεντρική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. ....Αλήθεια η παρουσία του ... ως μάρτυρα υπεράσπισης της ακροδεξιάς, ομοφοβικής και ρατσιστικής ρητορικής, που εκπέμπει σε κάθε ευκαιρία ο κ. Αμβρόσιος, σε ποια θεσμική ιδιότητα εντάσσεται;» (βλ. ΠΡΩΤΗ, 19.03.2018, σελ.15).
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 4η: Η από κάθε άποψη ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ παρέμβαση του Υπουργού κ. ΚΟΝΤΟΝΗ.
«Η αθώωση Αμβροσίου "ξένισε" τον Στ. Κοντονή» έγραψε η εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και προσθέτει:
«Δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά με βάση τις δημοσιογραφικές πληροφορίες και το ρεπορτάζ, για τον λόγο αυτόν αύριο (σ.σ.:σήμερα) θα ζητήσω να μου διαβιβαστούν τα πρακτικά της δίκης, στα οποία περιλαμβάνεται και το σκεπτικό της απόφασης, για να ξέρω ακριβώς τι έγινε και πώς κατέληξε το δικαστήριο σε αυτήν την κρίση» (βλ. φ. της 19-03.2018, σελ. 35). Ναι, αλλά ο κ. Κοντονής ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ του Δικαστηρίου της Θεσσαλονίκης για την αθώωση του κ. Καμμένου;
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 5η: Ο Βουλευτής Αχαΐας κ. Ριζούλης.
Στις εορταστικές εκδηλώσεις για την απελευθέρωση των Καλαβρύτων από τον Τουρκικό ζυγό (21.03.2018) ο Βουλευτης Άχαΐας κ. Ανδρέας Ριζούλης, θέλοντας να μας αποφύγει, αρνήθηκε να σταθεί στο χώρο των επισήμων! Εμείς τον ανακαλύψαμε κάπου στο πίσω μέρος της Εξέδρας των Επισήμων, οπότε καί πλησιάσαμε για να τον χαιρετήσουμε.Οκ.Ριζούλης, εμφανίζοντας μια αγενέστατη συμπεριφορά, όχι μόνον απέφυγε να μας δώσει τό χέρι του, αλλά και εγύρισε την πλάτη του, τρεπόμενος ....εις φυγήν! Τι ωραίοι άνθρωποι αυτοί οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ!
2. ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ; ή 3. ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ;
ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ και ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΖΙ!
Κάποια ιστοσελίδα έγραψε τα εξής:
«Μπορεί τα ΜΜΕ να επικέντρωσαν το ενδιαφέρον τους στη δικαστική απόφαση για την υπόθεση της προσβολής των ομοφυλοφίλων από την Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο, πλήν όμως ουδεμία αναφορά έγινε για αυτά που προηγήθηκαν ή και επακολούθησαν στο Αίγιο της εκδίκασης της υπόθεσης από ομάδες αναρχικών και ομοφυλοφίλων.
Πιο συγκεκριμένα, λίγες ώρες πριν από την εκδίκαση της υπόθεσης υποκίνησης σε βία και προσβολής των ομοφυλοφίλων από τον Μητροπολίτη, 100 άτομα που ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο αλλά και στην κοινότητα των LGBTQ επισκέφτηκαν την πόλη του Αιγίου από άλλες περιοχές της χώρας με σκοπό να διαμαρτυρηθούν.
Κατά τη διάρκεια της σύντομης σχετικά παραμονής τους στην πόλη, τα άτομα αυτά κρέμασαν πανό και φώναξαν συνθήματα κατά του Μητροπολίτη έξω από το Δικαστικό Μέγαρο, ενώ προπηλάκισαν και τον πρώην βουλευτή της «Χρυσής Αυγής» Μιχάλη Αρβανίτη κατά την είσοδό του στο κτίριο από την πόρτα του κυλικείου, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει συμπλοκή και να προκληθούν φθορές στην πόρτα (έσπασαν με πέτρα το τζάμι). Κάποια άτομα από τους αντιεξουσιαστές εστράφησαν εναντίον και δημοσιογράφων τοπικών Μ.Μ.Ε., οι οποίοι προσπάθησαν να τραβήξουν φωτογραφίες έξω από το χώρο και παραλίγο να σημειωθεί συμπλοκή, με τους άνδρες της ομάδας ΟΠΚΕ να παρακολουθούν το περιστατικό προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα.
Λίγο αργότερα, τα ίδια άτομα έφυγαν πεζή προς το κέντρο του Αιγίου, και αφού υπέστειλαν την ελληνική σημαία από το Ηρώον των Υψηλών Αλωνίων, ανήρτησαν την πολύχρωμη σημαία των LGBTQ έξω από τον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Παναγίας Φανερωμένης. Μάλιστα, δεν δίστασαν να γράψουν με σπρέι σε κεντρικά κτήρια, πεζοδρόμια και στον προαύλιο χώρο του Μητροπολιτικού Ναού υβριστικά και βλάσφημα συνθήματα τόσο κατά του Μητροπολίτη όσο και κατά της Υπεραγίας Θεοτόκου».
eglimatikotita
Το άρθρο συνεχίζεται μετά τη διαφήμιση:
Σε ανάρτησή του στο προσωπικό του blog, ο κ. Αμβρόσιος αναφέρει επίσης - μεταξύ πολλών άλλων - ότι «Ελευθερία του λόγου υπάρχει μόνο για Συριζαίους, για ομοφυλόφιλους και αναρχικούς! Ζήτω η Δημοκρατία!».
«Αντιμαχόμεθα και πολεμάμε όλους εκείνους, οι οποίοι πολεμούν τον Σωτήρα Χριστό, ήτοι: Tους άθεους Πολιτικούς, εάν και όταν πολεμούν την Εκκλησία, (βλέπε π.χ. Νικ. Φίλη, Κωνστ. Γαβρόγλου κλπ. στο θέμα της διδασκαλίας των θρησκευτικών στα Δημόσια Σχολεία!)
Τούς δούλους της αμαρτίας γενικώς, όταν αυτοί αμαρτάνουν δημοσίως και μάλιστα, όταν υπερηφανεύωνται για τον τρόπο της ζωής των (βλ. πολιτικά πρόσωπα, τα οποία αρνούνται να δώσουν τον θρησκευτικό όρκο, ή ζουν παράνομα, δηλ
Τους δούλους των παθών της ατιμίας, όπως π.χ. τους ομοφυλοφίλους, εάν και εφ' όσον αυτοί προσπαθούν να επιβάλουν τα πάθη της ατιμίας των σαν φυσιολογικό τρόπο ζωής (βλ.τις παρελάσεις Gays, τα φιλιά στόμα με στόμα στα θεωρεία της Βουλής, τους νεαρούς, ντυμένους με ράσα, έξω από το Μητροπολιτικό Ναό των Αθηνών κλπ),
Τους εχθρούς της Πατρίδος μας, όταν αυτοί ενεργούν όχι μόνον κατά της Ορθοδοξίας, αλλά και κατά της Ελλάδος ή και του Ελληνικού Λαού,
Τους Πολιτικούς πάσης αποχρώσεως, ήτοι μπλέ, πράσινους, κίτρινους, κόκκινους, μαύρους, πρασινο-μπλέ κλπ, δηλ. πάσης αποχρώσεως, εάν καί όταν αυτοί εχθρεύωνται την Εκκλησία του Χριστού (όπως πχ. την Ν.Δ. να ψηφίζει το Νομοσχέδιο περί του «Συμφώνου Συμβιώσεως» των Ομοφυλοφίλων!)».
«ΟΙ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ ΤΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;
ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ; Ή ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ;» διερωτάται ο κ. Αμβρόσιος αναφερόμενος σε συνθήματα εναντίον του και σε αφίσες που κυκλοφόρησαν».
Και μάλιστα δίνει και τις απαντήσεις:
«1. ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; Με βεβαιότητα κανείς δεν θα μπορούσε να το ισχυρισθεί! Πλήν όμως ακόμη και αν οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ δεν ήσαν οι αυτουργοί των σημειωθεισών καταστροφών, χωρίς αμφιβολία αυτοί είναι οι ΗΘΙΚΟΙ αυτουργοί, ΟΙ ΥΠΟΚΙΝΗΤΕΣ!
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 1η: Οι Δηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ από την Αθήνα.
«Η πολιτική των διακρίσεων που καλά κρατεί στο χώρο της Δικαιοσύνης επιβεβαιώνεται γιατί δεν ήταν μόνο ότι αθωώθηκε για χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε ενάντια στους ομοφυλόφιλους, που αποτελούν προκλητική παραβίαση των διατάξεων του αντιρατσιστικού νόμου για δημόσια υποκίνηση σε βία ή μίσος, αλλά και το γεγονός ότι το Δικαστήριο ανέχθηκε να επαναληφθεί ενώπιόν του κήρυγμα μίσους και να μην σταθμίσει καν την ομολογία του Μητροπολίτη ότι θα ήθελε να χρησιμοποιήσει όχι μόνο λεκτική, αλλά και σωματική βία. Κανένας απλός πολίτης δεν θα απολάμβανε τέτοιας ασυλίας από τη δικαιοσύνη. Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται πως όταν οι προκαταλήψεις και το μίσος ντύνονται με θρησκευτικό μανδύα, το μίγμα γίνεται τόσο εκρηκτικό, ώστε η δικαιοσύνη να μην μπορεί να ορθώσει το ανάστημά της». Οι άνθρωποι αυτοί διαστρέφουν τά λόγια μας! Εμείς, κάνοντας «καλαμπούρι» και για να θυμίσουμε τόν κ. Σαββίδη με όπλο στη ζώνη του στο γήπεδο, είπαμε τα εξής: «Αν είχαμε το όπλο του κ. Σαββίδη θα μπορούσαμε να τους καθαρίσουμε όλους αυτούς!»
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 2α: Η ΟΜΑΔΑ ΣΥΡΙΖΑ Καλαβρύτων.
Δεν σεβάσθηκαν ούτε τις εορταστικές εκδηλώσεις για τη απελευθέρωση των Καλαβρύτων (21.03.1821), ούτε και την αποφασιστική συμβολή της Εκκλησίας εν τω προσώπω του Παλαιών Πατρών Γερμανού εκεί ψηλά στην Αγία Λαύρα, και προέβησαν στις εξής δηλώσεις: «Η αντίδραση της μέχρι τώρα βουβής Καλαβρυτινής κοινωνίας δεν θα αργήσει να έρθει! Η άμεση παρέμβαση του υπουργού Δικαιοσύνης για εξέταση της απόφασης, όπως άλλωστε ο νόμος προβλέπει αλλά και η προσφυγή στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δεν κλείνει την υπόθεση. Το θέμα θα έχει συνέχεια» (βλ.Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, 21.03.2018, σελ.10).
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 3η: Ο ΣΥΡΙΖΑ Αιγιαλείας.
«Σχετικά με την αθώωση του κ. Αμβροσίου, μας καλύπτει πλήρως η κεντρική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. ....Αλήθεια η παρουσία του ... ως μάρτυρα υπεράσπισης της ακροδεξιάς, ομοφοβικής και ρατσιστικής ρητορικής, που εκπέμπει σε κάθε ευκαιρία ο κ. Αμβρόσιος, σε ποια θεσμική ιδιότητα εντάσσεται;» (βλ. ΠΡΩΤΗ, 19.03.2018, σελ.15).
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 4η: Η από κάθε άποψη ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ παρέμβαση του Υπουργού κ. ΚΟΝΤΟΝΗ.
«Η αθώωση Αμβροσίου "ξένισε" τον Στ. Κοντονή» έγραψε η εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και προσθέτει:
«Δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά με βάση τις δημοσιογραφικές πληροφορίες και το ρεπορτάζ, για τον λόγο αυτόν αύριο (σ.σ.:σήμερα) θα ζητήσω να μου διαβιβαστούν τα πρακτικά της δίκης, στα οποία περιλαμβάνεται και το σκεπτικό της απόφασης, για να ξέρω ακριβώς τι έγινε και πώς κατέληξε το δικαστήριο σε αυτήν την κρίση» (βλ. φ. της 19-03.2018, σελ. 35). Ναι, αλλά ο κ. Κοντονής ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ του Δικαστηρίου της Θεσσαλονίκης για την αθώωση του κ. Καμμένου;
ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ 5η: Ο Βουλευτής Αχαΐας κ. Ριζούλης.
Στις εορταστικές εκδηλώσεις για την απελευθέρωση των Καλαβρύτων από τον Τουρκικό ζυγό (21.03.2018) ο Βουλευτης Άχαΐας κ. Ανδρέας Ριζούλης, θέλοντας να μας αποφύγει, αρνήθηκε να σταθεί στο χώρο των επισήμων! Εμείς τον ανακαλύψαμε κάπου στο πίσω μέρος της Εξέδρας των Επισήμων, οπότε καί πλησιάσαμε για να τον χαιρετήσουμε.Οκ.Ριζούλης, εμφανίζοντας μια αγενέστατη συμπεριφορά, όχι μόνον απέφυγε να μας δώσει τό χέρι του, αλλά και εγύρισε την πλάτη του, τρεπόμενος ....εις φυγήν! Τι ωραίοι άνθρωποι αυτοί οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ!
2. ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ; ή 3. ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ;
ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ και ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΖΙ!
Κάποια ιστοσελίδα έγραψε τα εξής:
«Μπορεί τα ΜΜΕ να επικέντρωσαν το ενδιαφέρον τους στη δικαστική απόφαση για την υπόθεση της προσβολής των ομοφυλοφίλων από την Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο, πλήν όμως ουδεμία αναφορά έγινε για αυτά που προηγήθηκαν ή και επακολούθησαν στο Αίγιο της εκδίκασης της υπόθεσης από ομάδες αναρχικών και ομοφυλοφίλων.
Πιο συγκεκριμένα, λίγες ώρες πριν από την εκδίκαση της υπόθεσης υποκίνησης σε βία και προσβολής των ομοφυλοφίλων από τον Μητροπολίτη, 100 άτομα που ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο αλλά και στην κοινότητα των LGBTQ επισκέφτηκαν την πόλη του Αιγίου από άλλες περιοχές της χώρας με σκοπό να διαμαρτυρηθούν.
Κατά τη διάρκεια της σύντομης σχετικά παραμονής τους στην πόλη, τα άτομα αυτά κρέμασαν πανό και φώναξαν συνθήματα κατά του Μητροπολίτη έξω από το Δικαστικό Μέγαρο, ενώ προπηλάκισαν και τον πρώην βουλευτή της «Χρυσής Αυγής» Μιχάλη Αρβανίτη κατά την είσοδό του στο κτίριο από την πόρτα του κυλικείου, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει συμπλοκή και να προκληθούν φθορές στην πόρτα (έσπασαν με πέτρα το τζάμι). Κάποια άτομα από τους αντιεξουσιαστές εστράφησαν εναντίον και δημοσιογράφων τοπικών Μ.Μ.Ε., οι οποίοι προσπάθησαν να τραβήξουν φωτογραφίες έξω από το χώρο και παραλίγο να σημειωθεί συμπλοκή, με τους άνδρες της ομάδας ΟΠΚΕ να παρακολουθούν το περιστατικό προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα.
Λίγο αργότερα, τα ίδια άτομα έφυγαν πεζή προς το κέντρο του Αιγίου, και αφού υπέστειλαν την ελληνική σημαία από το Ηρώον των Υψηλών Αλωνίων, ανήρτησαν την πολύχρωμη σημαία των LGBTQ έξω από τον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Παναγίας Φανερωμένης. Μάλιστα, δεν δίστασαν να γράψουν με σπρέι σε κεντρικά κτήρια, πεζοδρόμια και στον προαύλιο χώρο του Μητροπολιτικού Ναού υβριστικά και βλάσφημα συνθήματα τόσο κατά του Μητροπολίτη όσο και κατά της Υπεραγίας Θεοτόκου».
eglimatikotita
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ