2018-03-30 17:49:05
Έχει γίνει λαϊκή «ατάκα» που σε όλους μας θυμίζει το «χρυσό» παρελθόν. Καθισμένη σε μία χρυσοποίκιλτη πολυθρόνα με το χαρακτηριστικό αφανέ ξανθό μαλλί, πλαισιωμένη από μυώδεις άντρες να λικνίζονται, η Ρίτα Σακελλαρίου, λουσάτη, τίγκα στα στρας, μοιραία, σέξι, σωστή ντίβα τραγουδάει «Εγώ δεν πάω Μέγαρο θα μείνω με τον παίδαρο», το τραγούδι που έμελε να γίνει το απόλυτο σουξέ.
Ποιος ήταν ο «παίδαρος» της Ρίτας Σακελλαρίου, τι σχέση είχε η λαϊκή τραγουδίστρια με το Μέγαρο Μουσικής και ποιο ήταν το τραγούδι της που έκανε τον Ανδρέα Παπανδρέου να σηκώνεται και να χορεύει ζεϊμπέκικο;
Μία από τις γνήσιες λαϊκές φωνές, η Ρίτα Σακελλαρίου γεννήθηκε στη Σητεία της Κρήτης, στις 22 Νοεμβρίου του 1934. Η ζωή της τα έχει όλα: φτωχά παιδικά χρόνια σε λαϊκή συνοικία, γάμο με παλαιστή, εμφανίσεις στο πάλκο δίπλα στους μεγαλύτερους λαϊκούς συνθέτες, τραγούδια-σουξέ και μεγάλους θαυμαστές που έτρεχαν να την ακούσουν στα κέντρα όπου εμφανιζόταν.
Από τον Αριστοτέλη Ωνάση και τον Άντονι Κουίν μέχρι την Μελίνα Μερκούρη και τον Ανδρέα Παπανδρέου, η Ρίτα Σακελλαρίου με την χαρακτηριστική λαϊκή βραχνή φωνή, υπήρξε από τις αγαπημένες τραγουδίστριες, μία λαϊκή ντίβα με γκαρνταρόμπα βασίλισσας, κομμωτές, στιλίστες και παρατρεχάμενους Ο πρώτος που ανακαλύπτει το ταλέντο της είναι ο Στέλιος Χρυσίνης και το ίδιο διάστημα ανακαλύπτει και τον 20χρονο Στέλιο Καζαντζίδη. Τη βρίσκει να τραγουδάει στον παραλιακό Μύλο στο Πέραμα. Ο Χρυσίνης ξεχωρίζει το ταλέντο της και τη γυρνάει στις εταιρείες με σκοπό να της φτιάξει το δικό της ρεπερτόριο.
Τελικά τη στέλνει στο περίφημο «Φαληρικόν» στις Τζιτζιφιές για να συνεργαστεί με τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Γιάννη Παπαϊωάννου. Η Ρίτα Σακελλαρίου, αυτή η ευτραφής, όμορφη κοπέλα, με τα μαλλιά πιασμένα αλογοουρά συνήθως, θα μείνει επί σειρά ετών στο πλάι αυτών των δύο δημιουργών, αναλαμβάνοντας τις δεύτερες φωνές.
Την βλέπουμε να εμφανίζεται σε κινηματογραφικές μελό ταινίες της εποχής δίπλα στον Νίκο Ξανθόπουλο και τη Μάρθα Βούρτση. Το κομμάτι «Κάθε ηλιοβασίλεμα» που της έγραψε το δίδυμο Γιώργος Μανισαλής - Κώστας Ψυχογιός γίνεται μεγάλη επιτυχία της χρονιάς του 1970 και δίνει τον τίτλο στον πρώτο της προσωπικό δίσκο.
Η πρώτη τεράστια επιτυχία της γίνεται με το «Ιστορία μου, αμαρτία μου» του Γιώργο Μανισαλή και του Κώστα Ψυχογιού. Το τραγούδι άρεσε και στον Αντρέα Παπανδρέου που πήγαινε στο «Can Can» για να ακούσει αυτή τη μπάσα, λαϊκή, ντόμπρα φωνή. Άλλο ήταν βέβαια το τραγούδι το οποίο ήθελε πάνα να χορεύει ο Ανδρέας Παπανδρέου, το «Αυτός ο άνθρωπος, αυτός». Μάλιστα ο τελευταίος θα την καλούσε στο Καστρί για να του το τραγουδάει προσωπικά κάθε χρόνο στη γιορτή του, τη χρονική περίοδο της παντοδυναμίας του ΠΑΣΟΚ.
Ο τρίτος της προσωπικός δίσκος με τον τίτλο «Ιστορία μου...» κυκλοφόρησε τέλη του 1972 και σάρωσε κυριολεκτικά την Ελλάδα και όχι μόνο. Το τραγούδι αυτό συμπεριλήφθηκε στο σάουντρακ της θρυλικής ταινίας τρόμου «Ο Εξορκιστής» (1973) του Γουίλιαμ Φρίντκιν, μαζί με ακόμη ένα ελληνικό τραγούδι, το «Παραμυθάκι μου» των Μ. Λοΐζου - Λ. Παπαδόπουλου με τη φωνή του Γιάννη Καλατζή, σε εκείνη τη σκηνή μέσα στο διαμέρισμα του Έλληνα Father Karras (Τζέισον Μίλερ) και της ηλικιωμένης μάνας του (Βασιλική Μαλλιαρού).
grxpress
Ποιος ήταν ο «παίδαρος» της Ρίτας Σακελλαρίου, τι σχέση είχε η λαϊκή τραγουδίστρια με το Μέγαρο Μουσικής και ποιο ήταν το τραγούδι της που έκανε τον Ανδρέα Παπανδρέου να σηκώνεται και να χορεύει ζεϊμπέκικο;
Μία από τις γνήσιες λαϊκές φωνές, η Ρίτα Σακελλαρίου γεννήθηκε στη Σητεία της Κρήτης, στις 22 Νοεμβρίου του 1934. Η ζωή της τα έχει όλα: φτωχά παιδικά χρόνια σε λαϊκή συνοικία, γάμο με παλαιστή, εμφανίσεις στο πάλκο δίπλα στους μεγαλύτερους λαϊκούς συνθέτες, τραγούδια-σουξέ και μεγάλους θαυμαστές που έτρεχαν να την ακούσουν στα κέντρα όπου εμφανιζόταν.
Από τον Αριστοτέλη Ωνάση και τον Άντονι Κουίν μέχρι την Μελίνα Μερκούρη και τον Ανδρέα Παπανδρέου, η Ρίτα Σακελλαρίου με την χαρακτηριστική λαϊκή βραχνή φωνή, υπήρξε από τις αγαπημένες τραγουδίστριες, μία λαϊκή ντίβα με γκαρνταρόμπα βασίλισσας, κομμωτές, στιλίστες και παρατρεχάμενους Ο πρώτος που ανακαλύπτει το ταλέντο της είναι ο Στέλιος Χρυσίνης και το ίδιο διάστημα ανακαλύπτει και τον 20χρονο Στέλιο Καζαντζίδη. Τη βρίσκει να τραγουδάει στον παραλιακό Μύλο στο Πέραμα. Ο Χρυσίνης ξεχωρίζει το ταλέντο της και τη γυρνάει στις εταιρείες με σκοπό να της φτιάξει το δικό της ρεπερτόριο.
Τελικά τη στέλνει στο περίφημο «Φαληρικόν» στις Τζιτζιφιές για να συνεργαστεί με τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Γιάννη Παπαϊωάννου. Η Ρίτα Σακελλαρίου, αυτή η ευτραφής, όμορφη κοπέλα, με τα μαλλιά πιασμένα αλογοουρά συνήθως, θα μείνει επί σειρά ετών στο πλάι αυτών των δύο δημιουργών, αναλαμβάνοντας τις δεύτερες φωνές.
Την βλέπουμε να εμφανίζεται σε κινηματογραφικές μελό ταινίες της εποχής δίπλα στον Νίκο Ξανθόπουλο και τη Μάρθα Βούρτση. Το κομμάτι «Κάθε ηλιοβασίλεμα» που της έγραψε το δίδυμο Γιώργος Μανισαλής - Κώστας Ψυχογιός γίνεται μεγάλη επιτυχία της χρονιάς του 1970 και δίνει τον τίτλο στον πρώτο της προσωπικό δίσκο.
Η πρώτη τεράστια επιτυχία της γίνεται με το «Ιστορία μου, αμαρτία μου» του Γιώργο Μανισαλή και του Κώστα Ψυχογιού. Το τραγούδι άρεσε και στον Αντρέα Παπανδρέου που πήγαινε στο «Can Can» για να ακούσει αυτή τη μπάσα, λαϊκή, ντόμπρα φωνή. Άλλο ήταν βέβαια το τραγούδι το οποίο ήθελε πάνα να χορεύει ο Ανδρέας Παπανδρέου, το «Αυτός ο άνθρωπος, αυτός». Μάλιστα ο τελευταίος θα την καλούσε στο Καστρί για να του το τραγουδάει προσωπικά κάθε χρόνο στη γιορτή του, τη χρονική περίοδο της παντοδυναμίας του ΠΑΣΟΚ.
Ο τρίτος της προσωπικός δίσκος με τον τίτλο «Ιστορία μου...» κυκλοφόρησε τέλη του 1972 και σάρωσε κυριολεκτικά την Ελλάδα και όχι μόνο. Το τραγούδι αυτό συμπεριλήφθηκε στο σάουντρακ της θρυλικής ταινίας τρόμου «Ο Εξορκιστής» (1973) του Γουίλιαμ Φρίντκιν, μαζί με ακόμη ένα ελληνικό τραγούδι, το «Παραμυθάκι μου» των Μ. Λοΐζου - Λ. Παπαδόπουλου με τη φωνή του Γιάννη Καλατζή, σε εκείνη τη σκηνή μέσα στο διαμέρισμα του Έλληνα Father Karras (Τζέισον Μίλερ) και της ηλικιωμένης μάνας του (Βασιλική Μαλλιαρού).
grxpress
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ