2018-08-15 09:30:41
Το όνομά του συνώνυμο με τις μεγαλύτερες επιτυχίες στη μικρή οθόνη, αλλά και με θεατρικές παραστάσεις που αγκαλιάστηκαν από το κοινό. Ο Βασίλης Θωμόπουλος, που μετρά στο δυναμικό του δεκάδες συνεργασίες με καταξιωμένους ηθοποιούς, ανοίγει τα χαρτιά του και μιλά για την παράσταση «Πανικός στο υπουργείο» και τη σειρά που ετοιμάζει στο Epsilon «Ελεύθερη σχέση».
Το φετινό καλοκαίρι ανεβάζετε την παράσταση «Πανικός στο υπουργείο», σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία… Ένα ακόμη στοίχημα κερδήθηκε;
Ναι, νιώθω ότι κερδίσαμε ένα δύσκολο στοίχημα. Η παράσταση αρέσει πολύ και το καμαρώνω, το καταλαβαίνεις εύκολα από τα γέλια που δεν σταματάνε. Συνδυάζει μια κλασσική ερωτική κωμωδία με φόντο την πολιτική επικαιρότητα. Προκλητικός συνδυασμός που πάντα λάτρευε ο Έλληνας θεατής. Η ταράτσα του θεάτρου Λαμπέτη ήταν κλειστή και παρατημένη πολλά χρόνια, είναι ένας υπέροχος χώρος σαν θερινό σινεμά με βασιλικούς, νυχτολούλουδα και γιασεμιά, στο κέντρο της Αθήνας και σε συνδυασμό με μία τόσο καλοκαιρινή κωμωδία είναι πραγματικά μια εξαιρετική πρόταση για όσους είναι στην Αθήνα. Ελπίζω ότι και στα χρόνια που έρχονται θα φιλοξενήσει υπέροχες δουλειές και θα γίνει καλοκαιρινό στέκι.
Στην παράσταση πρωταγωνιστεί και ο μοναδικός Κώστας Βουτσάς. Είναι ευτυχία για εσάς αυτός ο σημαντικός άνθρωπος και ηθοποιός να σας εμπιστεύεται και να λέει το «ναι» σε μία δουλειά σας;
Τον σέβομαι πολύ σαν καλλιτέχνη και τον θαυμάζω. Ξεχειλίζει ενέργεια, ταλέντο και παιδικότητα. Είναι εξαιρετικά ντροπαλός άνθρωπος και πραγματικά χαζεύεις με τον τρόπο που γλιστράει μέσα στο κείμενο, για το πως κεντάει τον λόγο, πως χορεύει πάνω στην σκηνή. Είναι ο μαέστρος μας. Δίνει τον ρυθμό, το ύφος, κουρδίζει την παράσταση και όντως χαζεύουμε τη δεξιοτεχνία του. Είναι σχολή και συστήνω να μην τον χάσετε. Είναι ευλογία για μένα το ότι τον έχω ζήσει σε συνεργασίες και εύχομαι να έρθουν ακόμα κι άλλες, πολλές.
Πόσα χρόνια, πλέον, μετράτε στο χώρο; Στο ξεκίνημά σας, φανταζόσασταν ότι, τηλεοπτικά και θεατρικά, οι δουλειές σας θα γίνονταν οι μεγαλύτερες επιτυχίες;
Πρωτομπήκα στη δουλειά αυτή σαν το παιδί που έκανε τις εξωτερικές δουλειές με το μηχανάκι, στην αρχή της δεκαετίας του 80’. Άλλαξα πολλές δουλειές, πολλές ειδικότητες και έκανα πολλά μπρος-πίσω. Δεν σκέφτομαι ποτέ τα περασμένα, δεν τραβάω γραμμή να κάνω λογαριασμούς. Σκέφτομαι μόνο αυτά που έρχονται, με την ίδια αγωνία και τον ίδιο φόβο, όπως την πρώτη μέρα. Δεν έχει ασφάλειες και σιγουριά αυτή η δουλειά. Είναι το μαρτύριο και ίσως και η ομορφιά της.
Τελικά, ένας σκηνοθέτης, ειδικά της τηλεόρασης, κερδίζει χρήματα ή όλα γίνονται για το μεράκι;
Δεν ξέρω κανέναν μας με λεφτά. Δύσκολα βγαίνει ο μήνας. Δεν μιζεριάζω, όμως. Οι αμοιβές είναι σημαντικές. Αλλά υπάρχουν μεγάλα διαστήματα χωρίς δουλειά, πολλά φέσια και απλήρωτες δουλειές. Και όταν λέμε απλήρωτη δουλειά, λέμε να δουλεύεις ένα χρόνο ή και παραπάνω, να έχεις πληρώσει και την εφορία, το ΦΠΑ και να μην πάρεις ευρώ.
Υπήρξαν άνθρωποι που δεν σας πίστεψαν στην αρχή και τώρα σας ζητούν δουλειά;
Ναι, το βρίσκω απόλυτα φυσικό. Για να συνεργαστείς με κάποιον πρέπει να νιώσεις ότι έχετε μια κοινή γλώσσα. Αυτό το κερδίζει κανείς μέρα με την μέρα. Και το κοινό είναι αυτό που σου βάζει την σφραγίδα. Είναι πιο εύκολο για μένα να προσεγγίσω έναν καινούργιο συνεργάτη από ότι ήταν στην αρχή, αλλά αυτό συμβαίνει και θα συμβαίνει πάντα.
Αντίστοιχα, έχετε στηρίξει ανθρώπους και μετά τους είδατε να σας γυρίσουν την πλάτη;
Ναι, είναι όμως δικαίωμα τους και το σέβομαι. Δεν μου αρέσει, αλλά προτιμώ να σκέφτομαι το μέλλον παρά να προσπαθώ να ερμηνεύσω συμπεριφορές. Σίγουρα έχουν τους λόγους τους. Δεν είμαι κανένας άγιος.
Ποια είναι η καλύτερη συνεργασία που έχετε κάνει όλα αυτά τα χρόνια;
Όλες τις δουλειές τις αγάπησα και τις πάλεψα. Έχω όμορφες, άλλα και πολύ δύσκολες στιγμές. Δεν μπορώ να κάνω τέτοιο διαχωρισμό.
Ποια παράσταση αλλά και σειρά θα ξεχωρίζατε, γιατί για κάποιο λόγο ήταν μοναδική για εσάς;
Θα ξεχωρίσω το «50-50» στο Mega. Είναι από τις πιο δύσκολες και πιο έντονες συνεργασίες που, όμως, με έκανε άνθρωπο και χρωστάω πολλά σε όλους τους συντελεστές .
Την επόμενη σεζόν, θα βρίσκεστε στο Epsilon. Μιλήστε μας για τη νέα αυτή σειρά…
Πρόκειται για μια τρυφερή ρομαντική ιστορία με τίτλο «Ελεύθερη σχέση», διαπραγματεύεται το «για πάντα» στον έρωτα. Την αγωνία των ερωτευμένων που αφορά στο αν αυτό που ζουν θα κρατήσει. Είναι ένα ερώτημα που δηλητηριάζει την σχέση και κανείς δεν έχει την απάντηση. Οι άνθρωποι αλλάζουν, οι συνθήκες αλλάζουν και καινούργιοι άνθρωποι μπαίνουν στην ζωή μας. Η σειρά προτείνει ένα διάλλειμα, ένα κενό στο ζευγάρι για ένα διάστημα.
Πιστεύετε ότι το Epsilon θα μπορέσει να καλύψει το κενό του Mega στη μυθοπλασία;
Πιστεύω ότι η μυθοπλασία είναι μαζί με τις ειδήσεις η ταυτότητα κάθε καναλιού. Κάθε κανάλι που επενδύει στην μυθοπλασία κερδίζει. Ελπίζω να κερδίσει και το κοινό. Εύχομαι να φτάσει και γιατί όχι να ξεπεράσει την ιστορία του Mega. Στο χέρι του είναι, με πολύ πιο δύσκολες συνθήκες βέβαια reader.gr-Κατερίνα Θεοδωροπούλου
http://www.tvnea.com
Το φετινό καλοκαίρι ανεβάζετε την παράσταση «Πανικός στο υπουργείο», σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία… Ένα ακόμη στοίχημα κερδήθηκε;
Ναι, νιώθω ότι κερδίσαμε ένα δύσκολο στοίχημα. Η παράσταση αρέσει πολύ και το καμαρώνω, το καταλαβαίνεις εύκολα από τα γέλια που δεν σταματάνε. Συνδυάζει μια κλασσική ερωτική κωμωδία με φόντο την πολιτική επικαιρότητα. Προκλητικός συνδυασμός που πάντα λάτρευε ο Έλληνας θεατής. Η ταράτσα του θεάτρου Λαμπέτη ήταν κλειστή και παρατημένη πολλά χρόνια, είναι ένας υπέροχος χώρος σαν θερινό σινεμά με βασιλικούς, νυχτολούλουδα και γιασεμιά, στο κέντρο της Αθήνας και σε συνδυασμό με μία τόσο καλοκαιρινή κωμωδία είναι πραγματικά μια εξαιρετική πρόταση για όσους είναι στην Αθήνα. Ελπίζω ότι και στα χρόνια που έρχονται θα φιλοξενήσει υπέροχες δουλειές και θα γίνει καλοκαιρινό στέκι.
Στην παράσταση πρωταγωνιστεί και ο μοναδικός Κώστας Βουτσάς. Είναι ευτυχία για εσάς αυτός ο σημαντικός άνθρωπος και ηθοποιός να σας εμπιστεύεται και να λέει το «ναι» σε μία δουλειά σας;
Τον σέβομαι πολύ σαν καλλιτέχνη και τον θαυμάζω. Ξεχειλίζει ενέργεια, ταλέντο και παιδικότητα. Είναι εξαιρετικά ντροπαλός άνθρωπος και πραγματικά χαζεύεις με τον τρόπο που γλιστράει μέσα στο κείμενο, για το πως κεντάει τον λόγο, πως χορεύει πάνω στην σκηνή. Είναι ο μαέστρος μας. Δίνει τον ρυθμό, το ύφος, κουρδίζει την παράσταση και όντως χαζεύουμε τη δεξιοτεχνία του. Είναι σχολή και συστήνω να μην τον χάσετε. Είναι ευλογία για μένα το ότι τον έχω ζήσει σε συνεργασίες και εύχομαι να έρθουν ακόμα κι άλλες, πολλές.
Πόσα χρόνια, πλέον, μετράτε στο χώρο; Στο ξεκίνημά σας, φανταζόσασταν ότι, τηλεοπτικά και θεατρικά, οι δουλειές σας θα γίνονταν οι μεγαλύτερες επιτυχίες;
Πρωτομπήκα στη δουλειά αυτή σαν το παιδί που έκανε τις εξωτερικές δουλειές με το μηχανάκι, στην αρχή της δεκαετίας του 80’. Άλλαξα πολλές δουλειές, πολλές ειδικότητες και έκανα πολλά μπρος-πίσω. Δεν σκέφτομαι ποτέ τα περασμένα, δεν τραβάω γραμμή να κάνω λογαριασμούς. Σκέφτομαι μόνο αυτά που έρχονται, με την ίδια αγωνία και τον ίδιο φόβο, όπως την πρώτη μέρα. Δεν έχει ασφάλειες και σιγουριά αυτή η δουλειά. Είναι το μαρτύριο και ίσως και η ομορφιά της.
Τελικά, ένας σκηνοθέτης, ειδικά της τηλεόρασης, κερδίζει χρήματα ή όλα γίνονται για το μεράκι;
Δεν ξέρω κανέναν μας με λεφτά. Δύσκολα βγαίνει ο μήνας. Δεν μιζεριάζω, όμως. Οι αμοιβές είναι σημαντικές. Αλλά υπάρχουν μεγάλα διαστήματα χωρίς δουλειά, πολλά φέσια και απλήρωτες δουλειές. Και όταν λέμε απλήρωτη δουλειά, λέμε να δουλεύεις ένα χρόνο ή και παραπάνω, να έχεις πληρώσει και την εφορία, το ΦΠΑ και να μην πάρεις ευρώ.
Υπήρξαν άνθρωποι που δεν σας πίστεψαν στην αρχή και τώρα σας ζητούν δουλειά;
Ναι, το βρίσκω απόλυτα φυσικό. Για να συνεργαστείς με κάποιον πρέπει να νιώσεις ότι έχετε μια κοινή γλώσσα. Αυτό το κερδίζει κανείς μέρα με την μέρα. Και το κοινό είναι αυτό που σου βάζει την σφραγίδα. Είναι πιο εύκολο για μένα να προσεγγίσω έναν καινούργιο συνεργάτη από ότι ήταν στην αρχή, αλλά αυτό συμβαίνει και θα συμβαίνει πάντα.
Αντίστοιχα, έχετε στηρίξει ανθρώπους και μετά τους είδατε να σας γυρίσουν την πλάτη;
Ναι, είναι όμως δικαίωμα τους και το σέβομαι. Δεν μου αρέσει, αλλά προτιμώ να σκέφτομαι το μέλλον παρά να προσπαθώ να ερμηνεύσω συμπεριφορές. Σίγουρα έχουν τους λόγους τους. Δεν είμαι κανένας άγιος.
Ποια είναι η καλύτερη συνεργασία που έχετε κάνει όλα αυτά τα χρόνια;
Όλες τις δουλειές τις αγάπησα και τις πάλεψα. Έχω όμορφες, άλλα και πολύ δύσκολες στιγμές. Δεν μπορώ να κάνω τέτοιο διαχωρισμό.
Ποια παράσταση αλλά και σειρά θα ξεχωρίζατε, γιατί για κάποιο λόγο ήταν μοναδική για εσάς;
Θα ξεχωρίσω το «50-50» στο Mega. Είναι από τις πιο δύσκολες και πιο έντονες συνεργασίες που, όμως, με έκανε άνθρωπο και χρωστάω πολλά σε όλους τους συντελεστές .
Την επόμενη σεζόν, θα βρίσκεστε στο Epsilon. Μιλήστε μας για τη νέα αυτή σειρά…
Πρόκειται για μια τρυφερή ρομαντική ιστορία με τίτλο «Ελεύθερη σχέση», διαπραγματεύεται το «για πάντα» στον έρωτα. Την αγωνία των ερωτευμένων που αφορά στο αν αυτό που ζουν θα κρατήσει. Είναι ένα ερώτημα που δηλητηριάζει την σχέση και κανείς δεν έχει την απάντηση. Οι άνθρωποι αλλάζουν, οι συνθήκες αλλάζουν και καινούργιοι άνθρωποι μπαίνουν στην ζωή μας. Η σειρά προτείνει ένα διάλλειμα, ένα κενό στο ζευγάρι για ένα διάστημα.
Πιστεύετε ότι το Epsilon θα μπορέσει να καλύψει το κενό του Mega στη μυθοπλασία;
Πιστεύω ότι η μυθοπλασία είναι μαζί με τις ειδήσεις η ταυτότητα κάθε καναλιού. Κάθε κανάλι που επενδύει στην μυθοπλασία κερδίζει. Ελπίζω να κερδίσει και το κοινό. Εύχομαι να φτάσει και γιατί όχι να ξεπεράσει την ιστορία του Mega. Στο χέρι του είναι, με πολύ πιο δύσκολες συνθήκες βέβαια reader.gr-Κατερίνα Θεοδωροπούλου
http://www.tvnea.com
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ