2012-06-06 23:33:15
Γράφει ο Νικόλαος Αϊδηνίδης
Ελεύθεροι άνθρωποι!
Το αυγό έκανε την κότα ή η κότα έκανε το αυγό. Ηλίθιο ερώτημα;.Η δική μου απορία αντιστοίχως: οι Έλληνες είμαστε έτσι γιατί έχουμε διαμορφωθεί από την ιστορία μας, ή γιατί διαμορφώσαμε την ιστορία μας επειδή είναι τέτοιοι είμαστε.. Αλλά θα συνεχίσω τη συλλογιστική μου σύμφωνα με τον απλό λόγο ότι εφόσον Έλληνας δεν πρέπει να θεωρείται αυτός που έχει καταγωγή, αλλά αυτός που σκέπτεται με έναν συγκεκριμένο τρόπο, κύριο χαρακτηριστικό του οποίου είναι η γενναιοψυχία από την οποία εκπηγάζει και η...... ελευθερία στη σκέψη και από την τελευταία η ελευθερία στη δράση, μάλλον οι συνθήκες μας μορφώσαν τέτοιους (αν και κατ' ελάχιστο επιδρούμε σε αυτές). Άλλωστε άγραφος μνήμη μένει πάντα ζωντανή όχι των έργων μας αλλά των σκέψεων και πεποιθήσεων που μας οδήγησαν σε αυτά τα έργα - το οποίο είναι και σημαντικότερο. Η “λογική” του Έλληνα δεν είναι ίδια με αυτή που οι φίλοι μας οι φράγκοι κάμουν χρήση. Γιατί συλλογάται ορθά μόνο όποιος ελεύθερος το πράττει. Ελευθερία δεν είναι μόνο από τη σωματική βία, αλλά και εν προκειμένω και την οικονομική βία.
Η ράτσα μου λοιπόν, η ράτσα μας έχει διέλθει πολλές, αν όχι αντίξοες, αλλά μάλλον ιδιόμορφες - κατά τους φίλους μας - συνθήκες. Αυτές οι συνθήκες διαμόρφωσαν το θυμικό του λαού μας είτε συλλογικά είτε ατομικά και δεν ήταν ο λαός μας ήταν τόσο ιδιαίτερος που διαμόρφωσε αυτές τις συνθήκες. Σε μια τέτοια λοιπόν περίσταση (σύνολο διαμορφωμένων συνθηκών) βρισκόμαστε σήμερα ώστε να πιούμε τις γουλιές από το φαρμάκι που αντιστοιχεί στη δική μας γενιά ως γνησίων απογόνων της πολυβασανισμένης φυλής.
Πολλά τα ελαττώματα της ελληνικής φύσης, ήτοι του ελεύθερου τρόπου σκέψης. Δεν θέλω να ασχοληθώ με αυτά, άλλωστε οι φράγκοι τα ξέρουν καλά και μας τα υποδεικνύουν συνέχεια (προφανώς για να αποδείξουν την μεγαλοσύνη τους σε σχέση με τους λίγους αδαείς κλέφτες, τεμπέληδες κλπ ταπεινούς Έλληνες) και δεν έχω και τη διάθεση να το πράξω σήμερα. Εγώ σήμερα σε πείσμα των όσων μου λέει η λογική των (η οποία προφανώς στρεβλώνει και θολώνει και εκβιάζει τη δική μου) εμμένω και θα ασχοληθώ με την ελεύθερη επιλογή .
Οι παρακάτω σκέψεις μου ήρθαν στο μυαλό, σαν διάβασα τα λεγόμενα ενός φράγκου ότι αν είναι δυνατόν η σύγχρονη δυτική οικονομία να εξαρτάται από το τι θα ψηφίσουν οι Έλληνες. Στέλνει λοιπόν (ούτε το όνομά του θυμάμαι - μόνο την εντύπωση που μου έκανε) τον λόγο του, ότι η παγκόσμια οικονομία είναι αδιανόητο να εξαρτάται από την ψήφο των λίγων Ελλήνων (με όλα τα ως άνω χαρακτηριστικά). Αν μπορούσα λοιπόν να του μιλήσω (ίσως η τεχνολογία μου δώσει το βήμα) θα ρωτούσα στον φράγκο ποια θα ήταν η σημερινή δυτική οικονομία άν οι Έλληνες δεν την είχαν ανακαλύψει, και πως θα είχε διαμορφωθεί αυτό που οι φράγκοι ονομάζουν ως “δυτικός πολιτισμός”. Φυσικά θα με πείτε σωβινιστή, αλλά και πάλι αυτό που αυτοί λένε “δυτικός πολιτισμός” σήμερα φυσικά απομακρύνεται από τον δικό μας λόγο (τι σημαίνει αυτό ας το διαβάσουν οι βάρβαροι στον Παναγιωτόπουλο και τον Παπανούτσο μας). Γιατί δεν άκουσα ποτέ για Έλληνα που καμάρωνε να εκβιάζει με τη δύναμή του και όχι να πείθει με το λόγο του. Αντιθέτως έλαβα γνώση της βαρβαρότητας (το λέω ταπεινά σαν τον δειλό Μήτσο του Λαζόπουλου - ας με συγχωρέσει την παρομοίωση) να μην έχουν οι συνταξιούχοι τα φάρμακά τους, γιατί οι σοφοί φράγκοι θέλουν να εκβιάσουν την ψήφο μου. Της βαρβαρότητας των λιποθυμιών στα σχολεία από υποσιτιζόμενα παιδιά και των αυτοκτονιών των λιπόψυχων στις δυσκολίες της συγκυρίας. Της βαρβαρότητας της μίας και μοναδικής ορθής επιλογής, που αυτονόητα απορρίπτει η λογική και το αίσθημα δικαίου του μέσου Έλληνα. Δεν είναι τυχαίο που η λέξη βαρβαρότητα είναι ελληνική (πτωχοί φράγκοι μας χωρστάτε αν μη τι άλλο τη λέξη και αυτό δεν ξεχρεώνεται) και γεννήθηκε από το άκουσμα των αγνώστων φθόγγων των αλλοδαπών τότε γλωσσών. Γλώσσες που δεν μπορούσαν να εκφράσουν (πτωχοί φράγκοι) τις έννοιες των τεχνών και των επιστημών και κυρίως της φιλοσοφίας, της αναζήτησης εννοιών πέρα από το απτό το επιφανειακό. Γράφω το κείμενό μου σε υπολογιστή με αμερικάνικα εξαρτήματα οθόνη γερμανική και πληκτρολόγιο μάλλον κινέζικο αγορασμένα με δανεικά (πιθανόν) χρήματα από τους φίλους Ευρωπαίους. Ας πούμε λοιπόν ότι δεν μου ανήκει τίποτε, αλλά η ειρωνία είναι ότι και αυτά να πάρετε όσα αραδιάζω θα είναι μόνο δικά μου. Γιατί μπορώ να τα χαρίσω σε όσους θα τα διαβάσουν.
Στις περιστάσεις που ζούμε για άλλη μια φορά ο δικός μου λαός θα κάνει στην Ευρώπη και στον κόσμο ολόκληρο και πάλι ένα δώρο - ελπίζω - . Το δώρο της γενναιοψυχίας και της ελευθερίας. Με τίμημα πολύ ακριβό - ενδεχομένως - θα αποδείξει ότι και πάλι δεν είναι το ατσάλι που νικά αλλά η βούληση πίσω από αυτό. Δεν είναι το χρήμα που έχει αξία αλλά ό,τι δημιουργείς που αξίζει να ανταλλαγεί με αυτό. Κρατήστε τα λεφτά Σας. Δεν τα θέλω. Θέλω την ελευθερία μου. Χωρίς λεφτά μπορώ να ευτυχήσω χωρίς ελευθερία όχι. Ευτυχισμένο το ελεύθερο και ελεύθερο το γενναιόψυχο Αφού λοιπόν τα χρήματά Σας είναι το πιο πολύτιμο που έχετε …. απλά κρατήστε τα. Εγώ ως Έλληνας για άλλη μια φορά θα έχω όλα τα υπόλοιπα.
Κάθε φορά λοιπόν που μου υποδεικνύουν πως πρέπει να ψηφίσω εγώ θα κάνω το αντίθετο. Άλλωστε δεν έχω και πολλά να χάσω – το φροντίσατε εσείς αυτό αγαπητοί φίλοι φράγκοι και οι εδώ φίλοι Σας . Θα ψηφίσω γενναία όπως θα έκαναν οι πρόγονοί μου, όχι γιατί μοιράζομαι γενετικό υλικό από αυτούς, αλλά γιατί προσπαθώ να κάνω ό, τι θα έκαναν και αυτοί με τον ίδιο τρόπο σκέψης. Γιατί όλος ο κόσμος (φράγκοι) λέει ότι είμαστε λάθος και πρέπει να υποκύψουμε στα σωστά τους. Άραγε αν ο Λεωνίδας έκανε ό,τι λέγαν όλοι τότε θα τον θυμόμαστε σήμερα ; Ο Κολοκοτρώνης λογάριασε την παντοδυναμία και υπεροπλία των αντιπάλων του; Δεν αντέταξε τη βούληση ενός ελεύθερου ανθρώπου απέναντι στη λογική; Άμε στην ευχή του Ορθόδοξου Θεού να πάτε... Σας αγαπαμε και το δείχνουμε με τη φιλοξενία μας. Θα κάνω το ίδιο με τον Διγενή Ακρίτα όπως η ιστορία μου απαιτεί με τον δικό μου τρόπο. Ως ελεύθερος άνθρωπος, όχι ως βάρβαρος, θα ψηφίσω και θα επιλέξω όπως ο Λόρδος Βύρωνας που ήταν πιότερο Έλληνας από πολλούς από εμάς. Θα σώσω όχι την πατρίδα μου, αλλά την παρτίδα. Άλλωστε ποιος Έλληνας θεωρεί πατρίδα όπου δεν μπορεί να αποφασίσει ελεύθερα;
Αν νομίζετε ότι διαφωνείτε με τα παραπάνω πρέπει να λάβετε υπόψη Σας ότι εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές απόψεις ενός απογόνου προσφύγων από τον Καύκασο (Καρς) και λυπάμαι που το λέω, αλλά ακόμα και αν αποδειχθεί ότι έχω άδικο δεν πρόκειται να τα αλλάξω γιατί ο πόντιος είπε αέτς.
Η ψυχούλα μου τα υπαγόρεψε και εγώ τα αντέγραψα απλώς.
Νικόλαος Α. Αϊδηνίδης
Υ.Γ. Μας φάγατε τα συκώτια... Ας έρθει επιτέλους η καταιγίδα για να δούμε τη λιακάδα μην μας κρατάτε όλο κάτω από τα σύννεφα.
Kafeneio
Ελεύθεροι άνθρωποι!
Το αυγό έκανε την κότα ή η κότα έκανε το αυγό. Ηλίθιο ερώτημα;.Η δική μου απορία αντιστοίχως: οι Έλληνες είμαστε έτσι γιατί έχουμε διαμορφωθεί από την ιστορία μας, ή γιατί διαμορφώσαμε την ιστορία μας επειδή είναι τέτοιοι είμαστε.. Αλλά θα συνεχίσω τη συλλογιστική μου σύμφωνα με τον απλό λόγο ότι εφόσον Έλληνας δεν πρέπει να θεωρείται αυτός που έχει καταγωγή, αλλά αυτός που σκέπτεται με έναν συγκεκριμένο τρόπο, κύριο χαρακτηριστικό του οποίου είναι η γενναιοψυχία από την οποία εκπηγάζει και η...... ελευθερία στη σκέψη και από την τελευταία η ελευθερία στη δράση, μάλλον οι συνθήκες μας μορφώσαν τέτοιους (αν και κατ' ελάχιστο επιδρούμε σε αυτές). Άλλωστε άγραφος μνήμη μένει πάντα ζωντανή όχι των έργων μας αλλά των σκέψεων και πεποιθήσεων που μας οδήγησαν σε αυτά τα έργα - το οποίο είναι και σημαντικότερο. Η “λογική” του Έλληνα δεν είναι ίδια με αυτή που οι φίλοι μας οι φράγκοι κάμουν χρήση. Γιατί συλλογάται ορθά μόνο όποιος ελεύθερος το πράττει. Ελευθερία δεν είναι μόνο από τη σωματική βία, αλλά και εν προκειμένω και την οικονομική βία.
Η ράτσα μου λοιπόν, η ράτσα μας έχει διέλθει πολλές, αν όχι αντίξοες, αλλά μάλλον ιδιόμορφες - κατά τους φίλους μας - συνθήκες. Αυτές οι συνθήκες διαμόρφωσαν το θυμικό του λαού μας είτε συλλογικά είτε ατομικά και δεν ήταν ο λαός μας ήταν τόσο ιδιαίτερος που διαμόρφωσε αυτές τις συνθήκες. Σε μια τέτοια λοιπόν περίσταση (σύνολο διαμορφωμένων συνθηκών) βρισκόμαστε σήμερα ώστε να πιούμε τις γουλιές από το φαρμάκι που αντιστοιχεί στη δική μας γενιά ως γνησίων απογόνων της πολυβασανισμένης φυλής.
Πολλά τα ελαττώματα της ελληνικής φύσης, ήτοι του ελεύθερου τρόπου σκέψης. Δεν θέλω να ασχοληθώ με αυτά, άλλωστε οι φράγκοι τα ξέρουν καλά και μας τα υποδεικνύουν συνέχεια (προφανώς για να αποδείξουν την μεγαλοσύνη τους σε σχέση με τους λίγους αδαείς κλέφτες, τεμπέληδες κλπ ταπεινούς Έλληνες) και δεν έχω και τη διάθεση να το πράξω σήμερα. Εγώ σήμερα σε πείσμα των όσων μου λέει η λογική των (η οποία προφανώς στρεβλώνει και θολώνει και εκβιάζει τη δική μου) εμμένω και θα ασχοληθώ με την ελεύθερη επιλογή .
Οι παρακάτω σκέψεις μου ήρθαν στο μυαλό, σαν διάβασα τα λεγόμενα ενός φράγκου ότι αν είναι δυνατόν η σύγχρονη δυτική οικονομία να εξαρτάται από το τι θα ψηφίσουν οι Έλληνες. Στέλνει λοιπόν (ούτε το όνομά του θυμάμαι - μόνο την εντύπωση που μου έκανε) τον λόγο του, ότι η παγκόσμια οικονομία είναι αδιανόητο να εξαρτάται από την ψήφο των λίγων Ελλήνων (με όλα τα ως άνω χαρακτηριστικά). Αν μπορούσα λοιπόν να του μιλήσω (ίσως η τεχνολογία μου δώσει το βήμα) θα ρωτούσα στον φράγκο ποια θα ήταν η σημερινή δυτική οικονομία άν οι Έλληνες δεν την είχαν ανακαλύψει, και πως θα είχε διαμορφωθεί αυτό που οι φράγκοι ονομάζουν ως “δυτικός πολιτισμός”. Φυσικά θα με πείτε σωβινιστή, αλλά και πάλι αυτό που αυτοί λένε “δυτικός πολιτισμός” σήμερα φυσικά απομακρύνεται από τον δικό μας λόγο (τι σημαίνει αυτό ας το διαβάσουν οι βάρβαροι στον Παναγιωτόπουλο και τον Παπανούτσο μας). Γιατί δεν άκουσα ποτέ για Έλληνα που καμάρωνε να εκβιάζει με τη δύναμή του και όχι να πείθει με το λόγο του. Αντιθέτως έλαβα γνώση της βαρβαρότητας (το λέω ταπεινά σαν τον δειλό Μήτσο του Λαζόπουλου - ας με συγχωρέσει την παρομοίωση) να μην έχουν οι συνταξιούχοι τα φάρμακά τους, γιατί οι σοφοί φράγκοι θέλουν να εκβιάσουν την ψήφο μου. Της βαρβαρότητας των λιποθυμιών στα σχολεία από υποσιτιζόμενα παιδιά και των αυτοκτονιών των λιπόψυχων στις δυσκολίες της συγκυρίας. Της βαρβαρότητας της μίας και μοναδικής ορθής επιλογής, που αυτονόητα απορρίπτει η λογική και το αίσθημα δικαίου του μέσου Έλληνα. Δεν είναι τυχαίο που η λέξη βαρβαρότητα είναι ελληνική (πτωχοί φράγκοι μας χωρστάτε αν μη τι άλλο τη λέξη και αυτό δεν ξεχρεώνεται) και γεννήθηκε από το άκουσμα των αγνώστων φθόγγων των αλλοδαπών τότε γλωσσών. Γλώσσες που δεν μπορούσαν να εκφράσουν (πτωχοί φράγκοι) τις έννοιες των τεχνών και των επιστημών και κυρίως της φιλοσοφίας, της αναζήτησης εννοιών πέρα από το απτό το επιφανειακό. Γράφω το κείμενό μου σε υπολογιστή με αμερικάνικα εξαρτήματα οθόνη γερμανική και πληκτρολόγιο μάλλον κινέζικο αγορασμένα με δανεικά (πιθανόν) χρήματα από τους φίλους Ευρωπαίους. Ας πούμε λοιπόν ότι δεν μου ανήκει τίποτε, αλλά η ειρωνία είναι ότι και αυτά να πάρετε όσα αραδιάζω θα είναι μόνο δικά μου. Γιατί μπορώ να τα χαρίσω σε όσους θα τα διαβάσουν.
Στις περιστάσεις που ζούμε για άλλη μια φορά ο δικός μου λαός θα κάνει στην Ευρώπη και στον κόσμο ολόκληρο και πάλι ένα δώρο - ελπίζω - . Το δώρο της γενναιοψυχίας και της ελευθερίας. Με τίμημα πολύ ακριβό - ενδεχομένως - θα αποδείξει ότι και πάλι δεν είναι το ατσάλι που νικά αλλά η βούληση πίσω από αυτό. Δεν είναι το χρήμα που έχει αξία αλλά ό,τι δημιουργείς που αξίζει να ανταλλαγεί με αυτό. Κρατήστε τα λεφτά Σας. Δεν τα θέλω. Θέλω την ελευθερία μου. Χωρίς λεφτά μπορώ να ευτυχήσω χωρίς ελευθερία όχι. Ευτυχισμένο το ελεύθερο και ελεύθερο το γενναιόψυχο Αφού λοιπόν τα χρήματά Σας είναι το πιο πολύτιμο που έχετε …. απλά κρατήστε τα. Εγώ ως Έλληνας για άλλη μια φορά θα έχω όλα τα υπόλοιπα.
Κάθε φορά λοιπόν που μου υποδεικνύουν πως πρέπει να ψηφίσω εγώ θα κάνω το αντίθετο. Άλλωστε δεν έχω και πολλά να χάσω – το φροντίσατε εσείς αυτό αγαπητοί φίλοι φράγκοι και οι εδώ φίλοι Σας . Θα ψηφίσω γενναία όπως θα έκαναν οι πρόγονοί μου, όχι γιατί μοιράζομαι γενετικό υλικό από αυτούς, αλλά γιατί προσπαθώ να κάνω ό, τι θα έκαναν και αυτοί με τον ίδιο τρόπο σκέψης. Γιατί όλος ο κόσμος (φράγκοι) λέει ότι είμαστε λάθος και πρέπει να υποκύψουμε στα σωστά τους. Άραγε αν ο Λεωνίδας έκανε ό,τι λέγαν όλοι τότε θα τον θυμόμαστε σήμερα ; Ο Κολοκοτρώνης λογάριασε την παντοδυναμία και υπεροπλία των αντιπάλων του; Δεν αντέταξε τη βούληση ενός ελεύθερου ανθρώπου απέναντι στη λογική; Άμε στην ευχή του Ορθόδοξου Θεού να πάτε... Σας αγαπαμε και το δείχνουμε με τη φιλοξενία μας. Θα κάνω το ίδιο με τον Διγενή Ακρίτα όπως η ιστορία μου απαιτεί με τον δικό μου τρόπο. Ως ελεύθερος άνθρωπος, όχι ως βάρβαρος, θα ψηφίσω και θα επιλέξω όπως ο Λόρδος Βύρωνας που ήταν πιότερο Έλληνας από πολλούς από εμάς. Θα σώσω όχι την πατρίδα μου, αλλά την παρτίδα. Άλλωστε ποιος Έλληνας θεωρεί πατρίδα όπου δεν μπορεί να αποφασίσει ελεύθερα;
Αν νομίζετε ότι διαφωνείτε με τα παραπάνω πρέπει να λάβετε υπόψη Σας ότι εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές απόψεις ενός απογόνου προσφύγων από τον Καύκασο (Καρς) και λυπάμαι που το λέω, αλλά ακόμα και αν αποδειχθεί ότι έχω άδικο δεν πρόκειται να τα αλλάξω γιατί ο πόντιος είπε αέτς.
Η ψυχούλα μου τα υπαγόρεψε και εγώ τα αντέγραψα απλώς.
Νικόλαος Α. Αϊδηνίδης
Υ.Γ. Μας φάγατε τα συκώτια... Ας έρθει επιτέλους η καταιγίδα για να δούμε τη λιακάδα μην μας κρατάτε όλο κάτω από τα σύννεφα.
Kafeneio
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Τι (δεν) έκανε στην ξαπλώστρα! [video]
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Ημερήσιες Προβλέψεις για όλα τα Ζώδια 7/6
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ