2018-10-01 07:48:32
Την τελευταία βδομάδα παρακολουθούμε με αγανάκτηση και αποτροπιασμό μια αλληλοδιαδοχή δυσάρεστων και εξοργιστικών γεγονότων. Πρώτα από όλα έρχεται το γεγονός του λιντζαρίσματος
από δύο άτομα (ενός ιδιοκτήτη κοσμηματοπωλείου και ενός φίλου του ή περαστικού) ενός ανθρώπου που παρουσιαστήκε ως παραβατικό τοξικοεξαρτημένο άτομο το οποίο επιχείρησε να κλέψει ή να ληστεψει με την απειλή όπλου.
Το γεγονός έρχεται στην επιφάνεια με ένα βίντεο χωρίς ήχο που δημοσίευσε το Πρώτο Θέμα στο οποίο η βία που ασκείται στο θύμα είναι τέτοια που δεν μπορεί παρά να σοκαριστεί ο οποιοσδήποτε. Σχεδόν αμέσως αρχίζουν να προκύπτουν αντανακλαστικά άμεσης αντίδρασης, η οργή και η αγανάκτηση ξεχειλίζει στο ίντερνετ, ενώ όταν μαθαίνεται η ταυτότητα του θύματος, ότι δηλαδή επρόκειτο για τον Ζακ Κωστόπουλο γνωστό μέλος και δραστήριο ακτιβιστή της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας η αγανάκτηση και η ροή φουντώνουν και γιγαντώνονται.
Σε αυτό το σημείο έχουμε να κάνουμε δυο παρατηρήσεις: α) Ότι ένα κομμάτι του σκληρού μηδενιστικού αντικοινωνικού –εσμού που στο παρελθόν είχε υποστεί πολιτική πανωλεθρία και είχε λουφάξει, παρέμενε στην αφάνεια του τίποτα, προκειμένου να εμφανιστεί σαν το κοράκι, να εκμεταλευτεί την ύπαρξη ενός νεκρού και να χύσει το μικροαστικό, αντικοινωνικό και σχεδόν φασιστικό δηλητήριο του στοχοποιώντας ολόκληρη την ελληνική κοινωνία και τον ελληνικό λαό για μια απεχθής πράξη που έκαναν ένα αφεντικό κοσμηματοπωλείου και ένας φίλος του που όπως αποδείχθηκε εν τελει ήταν γνωστό νεοναζιστικό σκουλήκι και συντονιστής του Πατριωτικού Μετώπου του φασίστα Μπαλτάκου, β) ότι πολλες από τις φωνές που τα προηγούμενα χρόνια στρέφονταν ενάντια σε ταξικά εγχειρήματα, συντρόφους και συντρόφισσες που έδιναν μάχη με τους μαφιοζους στα εξάρχεια και με τα κυκλώματα τους (τα οποία στηρίζουν ή αποτελούν μέρος τους με τον έναν ή τον άλλο τρόπο και τοξικοεξαρτημένοι) παρακινήθηκαν από την πολιτικάντικη μικροπρέπεια τους για να ασκήσουν κριτική στον μεγαλειώδη αγώνα που είχε δωθεί στο παρελθόν ενάντια στις μαφίες και τις ναρκοκουλτούρες και να προσδοσουν συμπάθειες γενικά και αόριστα στα τοξικοεξαρτημένα ατομα.
Θεωρούμε αυτές τις δύο καταστάσεις ως εκδήλωση χρόνιων παθογενειών μέσα στο αναρχικό κίνημα για την ανασύνταξη του οποίου εμείς προσωπικά σαν ΟΑΝΑΚ (Οργάνωση για την ΑΝασύνταξη του Αναρχικού Κινήματος) έχουμε δηλώσει πως θα αγωνιστούμε.
Σε αυτή τη χρονική συγκυρία διαπιστώνουμε με φρίκη πως κάποιες βαθιά αντιδραστικές δυνάμεις της καταποντισμένης μαύρης αναρχίας προσπαθούν να έρθουν στο φως και να εκμεταλευτούν την διαχυτη ευαισθησία που επικρατεί αυτές τις μέρες σε μια απελπισμένη προσπάθεια να κερδισουν ξανά έδαφος μέσα στο χώρο, από τον οποίο έχουν πάρει πόδι και πολύ ορθώς μαλιστα. Οπότε σε αυτό θα αντιταχθούμε με τα συντρόφια της Αναρχικής Πρωτοβουλίας Nabat που έγραψαν στο κείμενο τους ότι “Δεν είναι στιγμές που πρέπει να αφήσουμε τον πεσιμισμό και τον αντικοινωνισμό να κυριεύσουν και να βγουν μπροστά με σημαία την μικροαστική αντιδραστικότητα που τόσο ομοιότητες με αυτή των νοικοκυραίνων έχει”.
Το μόνο ίσως που θα συμπληρώναμε είναι ότι ακριβώς αυτή η μικροαστική αντιδραστικότητα του αντικοινωνισμού είναι χειρότερη και από αυτή των νοικοκυραίων και πως η μικροπολιτική εκμετάλευση ενός λιντζαρίσματος μέχρι θανάτου για να στοχοποιηθεί ολόκληρη η κοινωνια είναι χειρότερη και από το ίδιο το λιντζάρισμα.
Έχουμε να επισημάνουμε επίσης ότι στην ίδια αντιδραστική κατεύθυνση με τον μηδενιστικό αντικοινωνισμό, κινείται και η προσπάθεια μεγάλου μέρος των αυτόνομων να αποκτήσουν ηγεμονία μέσα στο χώρο εκδηλώνοντας τα χρόνια τους κόμπλεξ και την τόσο φασίζουσα και ρατσιστική νοοτροπία τους απέναντι στον Έλληνα λαό και την ελληνική κοινωνία με φράσεις και συνθήματα του στυλ « Έλληνα ψώφα» ή «η ελληνική κοινωνία βρωμάει σεξισμό και πατριαρχία». Οι δυνάμεις του κοινωνικού αναρχισμού και του ευρύτερου κοινωνικού ανταγωνιστικού κινήματος ωφείλουν να συσπειρωθούν και να εκδιώξουν κλωτσηδόν τέτοια υποκείμενα όχι από μόνο από συνελεύσεις αλλά όπου τα πετυχαίνουν, σε εκδηλώσεις , πορείες, χώρους αγώνα κτλ.
Σε αυτό συντασόμαστε πλήρως με το κάλεσμα των συντρόφων της Αναρχικής Πρωτοβουλίας Nabat για να πάρουν θέση οι δυνάμεις του κοινωνικού αναρχισμού απέναντι στην θλιβερή προσπάθεια όλων αυτών των αντικοινωνικών δυνάμεων που έχουν συνασπιστεί σε μια ιδιότυπη συμμαχία προκειμένου να αποκτήσουν ηγεμονική θέση στο χώρο. Όσο αυτό περνάει από το χέρι μας κάτι τέτοιο δε θα συμβεί ποτέ. Είναι αναγκαίο όσο ποτέ σε αυτή τη συγκυρία να δωθεί αδυσώπη μάχη με τι φασιστικές δυνάμεις του αντικοινωνισμού , ώστε το κίνημα να τους δώσεις το τελειωτικό χτύπημα και να κόψει από τη ρίζα το κεφάλι του φιδιού. Για αυτό και εμείς από την πλευρά μας , παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζουμε ότι οι κινητοποιήσεις που γίνονται δήθεν στη μνήμην του Ζακ ζέχνουν μικροαστίλα, νεοφιλελευθερισμό, έναν κακώς εννοούμενο ελευθεριασμό, και φυσικά το χειρότερο είδος μεταμοντερνισμού, δε γίνεται εν τούτοις να δικαιολογούμε τα απολίτικα φασιστικά μπαχαλάκια που αγνοούν το σώμα μιας πορείας (ακόμα κι αν έχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά) και επιδίδονται σε χουλιγκανισμούς προκειμένου να ικανοποιήσουν τον αντιδραστικό εφηβισμό τους. Καμιά ανοχή καμιά δικαιολογία στο φαινόμενο που έχει οδηγήσει συντροφικά εγχειρήματα όπως η Πλατφόρμα στο να αναστειλουν τη δράση τους ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Μην αφήσουμε να αναστείλουν και άλλα παρόμοια εγχειρήματα τη δική τους πολιτική παρουσία. Να μην επιτρέψουμε στο τέρας να ξανασηκωθεί.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟ ΕΜΠΡΟΣ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΙΔΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΥ
Ο.ΑΝ.Α.Κ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ για την ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ του ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
https://oanakblog.wordpress.com/
_
από δύο άτομα (ενός ιδιοκτήτη κοσμηματοπωλείου και ενός φίλου του ή περαστικού) ενός ανθρώπου που παρουσιαστήκε ως παραβατικό τοξικοεξαρτημένο άτομο το οποίο επιχείρησε να κλέψει ή να ληστεψει με την απειλή όπλου.
Το γεγονός έρχεται στην επιφάνεια με ένα βίντεο χωρίς ήχο που δημοσίευσε το Πρώτο Θέμα στο οποίο η βία που ασκείται στο θύμα είναι τέτοια που δεν μπορεί παρά να σοκαριστεί ο οποιοσδήποτε. Σχεδόν αμέσως αρχίζουν να προκύπτουν αντανακλαστικά άμεσης αντίδρασης, η οργή και η αγανάκτηση ξεχειλίζει στο ίντερνετ, ενώ όταν μαθαίνεται η ταυτότητα του θύματος, ότι δηλαδή επρόκειτο για τον Ζακ Κωστόπουλο γνωστό μέλος και δραστήριο ακτιβιστή της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας η αγανάκτηση και η ροή φουντώνουν και γιγαντώνονται.
Σε αυτό το σημείο έχουμε να κάνουμε δυο παρατηρήσεις: α) Ότι ένα κομμάτι του σκληρού μηδενιστικού αντικοινωνικού –εσμού που στο παρελθόν είχε υποστεί πολιτική πανωλεθρία και είχε λουφάξει, παρέμενε στην αφάνεια του τίποτα, προκειμένου να εμφανιστεί σαν το κοράκι, να εκμεταλευτεί την ύπαρξη ενός νεκρού και να χύσει το μικροαστικό, αντικοινωνικό και σχεδόν φασιστικό δηλητήριο του στοχοποιώντας ολόκληρη την ελληνική κοινωνία και τον ελληνικό λαό για μια απεχθής πράξη που έκαναν ένα αφεντικό κοσμηματοπωλείου και ένας φίλος του που όπως αποδείχθηκε εν τελει ήταν γνωστό νεοναζιστικό σκουλήκι και συντονιστής του Πατριωτικού Μετώπου του φασίστα Μπαλτάκου, β) ότι πολλες από τις φωνές που τα προηγούμενα χρόνια στρέφονταν ενάντια σε ταξικά εγχειρήματα, συντρόφους και συντρόφισσες που έδιναν μάχη με τους μαφιοζους στα εξάρχεια και με τα κυκλώματα τους (τα οποία στηρίζουν ή αποτελούν μέρος τους με τον έναν ή τον άλλο τρόπο και τοξικοεξαρτημένοι) παρακινήθηκαν από την πολιτικάντικη μικροπρέπεια τους για να ασκήσουν κριτική στον μεγαλειώδη αγώνα που είχε δωθεί στο παρελθόν ενάντια στις μαφίες και τις ναρκοκουλτούρες και να προσδοσουν συμπάθειες γενικά και αόριστα στα τοξικοεξαρτημένα ατομα.
Θεωρούμε αυτές τις δύο καταστάσεις ως εκδήλωση χρόνιων παθογενειών μέσα στο αναρχικό κίνημα για την ανασύνταξη του οποίου εμείς προσωπικά σαν ΟΑΝΑΚ (Οργάνωση για την ΑΝασύνταξη του Αναρχικού Κινήματος) έχουμε δηλώσει πως θα αγωνιστούμε.
Σε αυτή τη χρονική συγκυρία διαπιστώνουμε με φρίκη πως κάποιες βαθιά αντιδραστικές δυνάμεις της καταποντισμένης μαύρης αναρχίας προσπαθούν να έρθουν στο φως και να εκμεταλευτούν την διαχυτη ευαισθησία που επικρατεί αυτές τις μέρες σε μια απελπισμένη προσπάθεια να κερδισουν ξανά έδαφος μέσα στο χώρο, από τον οποίο έχουν πάρει πόδι και πολύ ορθώς μαλιστα. Οπότε σε αυτό θα αντιταχθούμε με τα συντρόφια της Αναρχικής Πρωτοβουλίας Nabat που έγραψαν στο κείμενο τους ότι “Δεν είναι στιγμές που πρέπει να αφήσουμε τον πεσιμισμό και τον αντικοινωνισμό να κυριεύσουν και να βγουν μπροστά με σημαία την μικροαστική αντιδραστικότητα που τόσο ομοιότητες με αυτή των νοικοκυραίνων έχει”.
Το μόνο ίσως που θα συμπληρώναμε είναι ότι ακριβώς αυτή η μικροαστική αντιδραστικότητα του αντικοινωνισμού είναι χειρότερη και από αυτή των νοικοκυραίων και πως η μικροπολιτική εκμετάλευση ενός λιντζαρίσματος μέχρι θανάτου για να στοχοποιηθεί ολόκληρη η κοινωνια είναι χειρότερη και από το ίδιο το λιντζάρισμα.
Έχουμε να επισημάνουμε επίσης ότι στην ίδια αντιδραστική κατεύθυνση με τον μηδενιστικό αντικοινωνισμό, κινείται και η προσπάθεια μεγάλου μέρος των αυτόνομων να αποκτήσουν ηγεμονία μέσα στο χώρο εκδηλώνοντας τα χρόνια τους κόμπλεξ και την τόσο φασίζουσα και ρατσιστική νοοτροπία τους απέναντι στον Έλληνα λαό και την ελληνική κοινωνία με φράσεις και συνθήματα του στυλ « Έλληνα ψώφα» ή «η ελληνική κοινωνία βρωμάει σεξισμό και πατριαρχία». Οι δυνάμεις του κοινωνικού αναρχισμού και του ευρύτερου κοινωνικού ανταγωνιστικού κινήματος ωφείλουν να συσπειρωθούν και να εκδιώξουν κλωτσηδόν τέτοια υποκείμενα όχι από μόνο από συνελεύσεις αλλά όπου τα πετυχαίνουν, σε εκδηλώσεις , πορείες, χώρους αγώνα κτλ.
Σε αυτό συντασόμαστε πλήρως με το κάλεσμα των συντρόφων της Αναρχικής Πρωτοβουλίας Nabat για να πάρουν θέση οι δυνάμεις του κοινωνικού αναρχισμού απέναντι στην θλιβερή προσπάθεια όλων αυτών των αντικοινωνικών δυνάμεων που έχουν συνασπιστεί σε μια ιδιότυπη συμμαχία προκειμένου να αποκτήσουν ηγεμονική θέση στο χώρο. Όσο αυτό περνάει από το χέρι μας κάτι τέτοιο δε θα συμβεί ποτέ. Είναι αναγκαίο όσο ποτέ σε αυτή τη συγκυρία να δωθεί αδυσώπη μάχη με τι φασιστικές δυνάμεις του αντικοινωνισμού , ώστε το κίνημα να τους δώσεις το τελειωτικό χτύπημα και να κόψει από τη ρίζα το κεφάλι του φιδιού. Για αυτό και εμείς από την πλευρά μας , παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζουμε ότι οι κινητοποιήσεις που γίνονται δήθεν στη μνήμην του Ζακ ζέχνουν μικροαστίλα, νεοφιλελευθερισμό, έναν κακώς εννοούμενο ελευθεριασμό, και φυσικά το χειρότερο είδος μεταμοντερνισμού, δε γίνεται εν τούτοις να δικαιολογούμε τα απολίτικα φασιστικά μπαχαλάκια που αγνοούν το σώμα μιας πορείας (ακόμα κι αν έχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά) και επιδίδονται σε χουλιγκανισμούς προκειμένου να ικανοποιήσουν τον αντιδραστικό εφηβισμό τους. Καμιά ανοχή καμιά δικαιολογία στο φαινόμενο που έχει οδηγήσει συντροφικά εγχειρήματα όπως η Πλατφόρμα στο να αναστειλουν τη δράση τους ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Μην αφήσουμε να αναστείλουν και άλλα παρόμοια εγχειρήματα τη δική τους πολιτική παρουσία. Να μην επιτρέψουμε στο τέρας να ξανασηκωθεί.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟ ΕΜΠΡΟΣ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΙΔΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΥ
Ο.ΑΝ.Α.Κ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ για την ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ του ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
https://oanakblog.wordpress.com/
_
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Ο Απόστολος και το Ευαγγέλιο της ημέρας (1 - 10 - 2018)
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ