2018-10-31 11:51:09
Πώς γινόταν η κομπίνα της Εθνικής Τράπεζας με τον αντιπρόεδρο της Jumbo Ευάγγελο Παπαευαγγέλου που φέρεται να εμπλέκεται σε υπόθεση παράνομης εξαγωγής
συναλλάγματος με αγορές ακινήτων στην Ελλάδα - Τι ερευνούν οι αρχές της Κίνας
Πριν από λίγους μήνες όλοι έψαχναν να βρουν ποιος ήταν ο επιχειρηματίας που αγόρασε την μυθική βίλα του Πέτρου Κωστόπουλου στην Φιλοθέη αφού το όνομα του Ευάγγελου Παπευαγγέλου-αντιπροέδρου της Jumbo-ήταν άγνωστο στο ευρύ κοινό και οι πληροφορίες που τον αφορούσαν ήταν ελάχιστες.
Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Jumbo, Ευάγγελος Παπαευαγγέλου
Τελικά η βίλα του ανθρώπου που άλλαξε τον περιοδικό τύπο στην Ελλάδα, κατέληξε στα χέρια ενός πρώην «παιχνιδά» που μέχρι χθες ήταν το δεξί του Απόστολου Βακάκη.
H glam βίλα του Κωστόπουλου που άλλαξε ιδιοκτήτη με σχεδόν 5 εκατ. ευρώΜόνο που αυτός ο πρώην «παιχνιδάς» όπως έγινε γνωστό, πουλούσε μέσω εταιρίας real estate που είχε συστήσει, σπίτια σε Κινέζους που ήθελαν να επενδύσουν στην Ελλάδα και εισέπραττε το τίμημα μέσω συσκευής POS.Η αποπομπή του Ευάγγελου Παπαευαγγέλου από την εταιρία δρομολογήθηκε από χθες, οπότε και θα επέστρεφε από το Λονδίνο ο Απόστολος Βακάκης που είχε ταξιδέψει στη βρετανική πρωτεύουσα για ολιγοήμερες διακοπές
.
Στην κομπίνα εμπλέκονται και στελέχη της Εθνικής Τράπεζας
Πρόκειται ασφαλώς για αιφνίδια αποκαθήλωση ενός κατα γενική ομολογία ικανότατου στελέχους που έχει ταυτίσει την πορεία του, με αυτή του ιδρυτή της Jumbo.
Από κοντά είναι πιθανόν να τον ακολουθήσουν και υψηλόβαθμα στελέχη της Εθνικής Τράπεζας, μέσω της οποίας διεκπεραιώθηκαν οι συναλλαγές με το POS.
Ποιος είναι ο Ευάγγελος Παπαευαγγέλου
Παντρεμένος με Μυκονιάτισα και πατέρας δύο κοριτσιών, ο Ευάγγελος Παπαευαγγέλου είναι στην εταιρεία από το 1995 και πριν από έξι χρόνια χρόνια έκανε συνδικαιούχους τις κόρες του σε κοινές επενδυτικές μερίδες, μοιράζοντας στην κάθε μία 1.971.727 μετοχές από την προσωπική επενδυτική του μερίδα.
Eίναι ένας έναν χαμηλών τόνων businessman που σπούδασε στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά, με θητεία χρόνων στον κλάδο αφού ως φοιτητής, δούλευε στο εργοστάσιο παχνιδιών Fino, του θείου του Χρήστου Παπαευαγγέλου.
Όταν ο τελευταίος πεθαίνει το 1972, κληροδοτεί το εργοστάσιο στον αγαπημένο του ανηψιό, ο οποίος θα το κρατήσει μέχρι τα τέλη της περίπου της δεκαετίας του '80.
Τότε θα το αγοράσει ο Απόστολος Βακάκης και ο Ευάγγελλος Παπαευαγγέλου θα πορευτεί μαζί του στην νεοσύστατη τότε Jumbo, χωρίς να φύγει από δίπλα του.
Όταν διέρρευσε στα ΜΜΕ ότι αυτός αγόρασε την βίλα του Πέτρου Κωστόπουλου στην Φιλοθέη, έπαθε σοκ όπως έγινε γνωστό αργότερα, από το «κύμα» δημοσιότητας που τον χτύπησε έτσι ξαφνικά.
Κάτι μάλλον αναμενόμενο, αφού στο σπίτι που περιήλθε στην κατοχή του, γράφτηκαν πολλά κεφάλαια της προσωπικής και οικογενειακής ζωής του ζεύγους Πέτρος-Τζένη για μια περίπου δεκαπενταετία, μέχρι να μπει το πωλητήριο από τράπεζα για τα δάνεια της ΙΜΑΚΟ.
Όπως έλεγε χαρακτηριστικά φίλος του πρώην εκδότη όταν το έμαθε, «αν οι τοίχοι του συγκεκριμένου σπιτιού μιλούσαν, θα χρειαζόταν ένας τόμος για τις ιστορίες που έγιναν και τις παρέες που πέρασαν από εκεί».
Πέρασαν αφήνοντας πίσω τους μνήμες από χρόνια όπου όλα φάνταζαν-και πιθανόν να ήταν για λίγο-ιδανικά, όπως εκείνο το βράδυ του φοβερού-όπως εξελίχθηκε-πάρτι.
Η νύχτα που έγραψε ιστορία
Η νύχτα ήταν μαγική εκείνη την βραδιά στην Φιλοθέη. Τα πολυτελή αυτοκίνητα που κατέφταναν στην πλατεία Δροσοπούλου, στάθμευαν για λίγα λεπτά, έξω από την είσοδο της κατοικίας του ζεύγους Κωστόπουλος-Μπαλατσινού.
Τόσο, όσο για να βγουν από αυτά οι λαμπεροί προσκεκλημένοι του πανίσχυρου τότε εκδότη, για το θεματικό πάρτι-με άρωμα Bollywood-που έγραψε ιστορία, με τα όσα έγιναν.
Ο Θόδωρος και η Γιάννα Αγγελοπούλου, η Μαριάννα Λάτση, ο Δάκης Ιωάννου, επιχειρηματίες, κοσμικοί, μοντέλα και ηθοποιοί, πάνω από τριακόσια άτομα έδωσαν το παρόν στο μυθικό όπως εξελίχθηκε πάρτι.
Τριγυρνώντας με ένα ποτήρι στο χέρι, ο Πέτρος Κωστόπουλος που ήταν πάντοτε εξαιρετικός οικοδεσπότης πέρασε από όλες τις παρέες που συναθροίζονταν εντός και εκτός της εντυπωσιακής κατοικίας του.
Η βραδιά με άρωμα Bollywood είχε παρόντες την επιχειρηματική ελίτ της χώρας, τηλεοπτικούς σταρ, καθώς και ηχηρά ονόματα του κοσμικού portfolio αλλά και της εγχώριας show biz.
Οι εξαιρετικές γεύσεις από την Ινδική κουζίνα και όχι μόνο, τα εκλεκτά κρασιά, η σαμπάνια και τα premium brands αλκοολούχων ποτών, τιμήθηκαν δεόντως από τους προσκεκλημένους του Πέτρου και της Τζένης.
Ήταν όπως έλεγαν μέρες μετά σχεδόν όλοι οι καλεσμένοι, το πάρτι της χρονιάς, αφού το κέφι δεν άργησε να ανάψει, συμπαρασύροντας ακόμη και την κυρία Αγγελοπούλου, που χόρεψε με την ψυχή της.
Μια κυρία της κοσμικής Αθήνας νόμιζε κοιτώντας τον φωτισμένο κήπο, ότι έφτανε μέχρι την πλατεία Δροσοπούλου και αναρωτήθηκε φωναχτά: «Καλέ, που τελειώνει αυτό το σπίτι; Πόσο μεγάλο είναι;».
Αρκετές ώρες μετά δεκάδες τολμηροί και τολμηρές βούτηξαν ξημερώματα στην πισίνα των 68 τ.μ. με τα ρούχα τους, απολαμβάνοντας στον μέγιστο βαθμό την φιλοξενία του Κωστόπουλου και το fun της βραδιάς.
Μέσα στον κακό χαμό, τις αγκαλιές, τους χορούς στο νερό και την happy ατμόσφαιρα που κυριαρχούσε, κανείς δεν κατάλαβε ότι διάφορα αντικείμενα, έφυγαν από λαιμούς, χέρια και αυτιά, καταλήγοντας στον πάτο της πισίνας.
Το διαπίστωσε το προσωπικό της κατοικίας του εκδότη την επόμενη ημέρα, όταν άρχισε να «ψαρεύει» από τον βυθό της πισίνας ρολόγια Patek Philippe, Vacheron Constantin και Rolex μαζί με σκουλαρίκια, βραχιόλια και μενταγιόν!
Όπως θυμάται χαρακτηριστικά ένας από τους καλεσμένους της μυθικής αυτής βραδιάς, υπήρχε επιχειρηματίας που πήγε με πουκάμισο Prada και έφυγε τα ξημερώματα με πουκάμισο Jil Sander, μετά την βουτιά στη πισίνα.
Τα αντικείμενα που «ψαρεύτηκαν» από την πισίνα επιστράφηκαν μετά από τηλεφωνήματα και συννενοήσεις στους κατόχους τους, οι οποίοι δεν τα αναζήτησαν παρά αργά την επόμενη μέρα, ενώ κάποιοι και κάποιες από αυτούς δεν θα το είχαν πάρει καν χαμπάρι αν δεν τους τηλεφωνούσαν.
Ο γείτονας, το παρκέ και η διαφωνία με την Τζένη
Όταν ο Πέτρος Κωστόπουλος αγόρασε το συγκεκριμένο οικόπεδο στα τέλη της δεκαετίας του '90, επέλεξε τον αρχιτέκτονα Τάσο Ζέππο για τα σχέδια της εντυπωσιακής κατοικίας του.
Μάλιστα όπως ψιθυριζόταν τότε, ήθελε να αγοράσει και ένα διπλανό οικόπεδο στο οποίο έμενε ένας ηλικιωμένος κύριος, ώστε να μεγαλώσει και άλλο το σπίτι που θα έχτιζε.
Πλην όμως, ο ηλικιωμένος αστός αρνήθηκε κατηγορηματικά να το πουλήσει στον ισχυρό εκδότη, που κατάλαβε ότι ο συγκεριμένος άνθρωπος δεν θα του παραχωρούσε ποτέ την κατοικία του.
Σεβόμενος απόλυτα τις ώρες κοινής ησυχίας είχε δώσει εντολή στα συνεργεία να ξεκινάνε μισή ώρα αργότερα από την προβλεπόμενη, όμως ο ηλικιωμένος κύριος είχε και πάλι πρόβλημα.
Ζώντας πλέον ακριβώς δίπλα σε ένα εργοτάξιο, εθεάθη αρκετές φορές με τις πιτζάμες του να φωνάζει κάποια πρωϊνά για όλους αυτούς που έβγαλαν λεφτά από το χρηματιστήριο και νομίζουν ότι μπορεί να κάνουν ότι θέλουν.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι παρά τις φωνές του η εντυπωσιακή κατοικία προχωρούσε κανονικά με τον Πέτρο να είναι συχνά παρόν, ειδικά όταν πλησίαζε η αποπεράτωσή της.
Έχοντας παραγγείλει ένα πολύ ακριβό ξύλο για τα πατώματα, πήγε όλο χαρά την ημέρα της τοποθέτησής του στο σπίτι για να το δει, μαζί με κάποιους φίλους του.
Ενθυμούμενος το δείγμα που είχε επιλέξει, φέρεται να έγινε έξαλλος όταν διαπίστωσε ότι το ξύλο που είχε τοποθετηθεί δεν ήταν το ίδιο, παρόλο που οι φίλοι του δφιαφώνησαν μαζί του.
Τελειομανής σε ότι είχε να κάνει με την κατοικία που θα στέγαζε την οικογένειά του, πήρε κάποιες τάβλες και μαζί με τους φίλους του μπήκαν στην ανοιχτή Τζάγκουαρ που είχε τότε.
Πήγαν σε γνωστό κατάστημα επί της οδού Κηφισίας και μπήκε μέσα με την τάβλα και το δείγμα, ζητώντας τον ιδιοκτήτη που ήταν φίλος του για να του δώσει εξηγήσεις.
Ο τελευταίος έλειπε στην Μύκονο και παρότι οι φίλοι του επέμεναν ότι δείγμα και τάβλες είχαν το ίδιο χρώμα, τελικά δικαιώθηκε αφού όντως το ξύλο που είχε τοποθετηθεί ήταν έναν τόνο πιο σκούρο.
Κατά την διάρκεια της κατασκευής του, υπήρξαν ουκ ολίγες στιγμές διαφωνίας του Πέτρου με τον Τάσο Ζέππο, ο οποίος σύμφωνα με το παρασκήνιο της εποχής «υπέφερε» από τον φίλο του και την τελειομανία του.
Με την Τζένη Μπαλατσινού είχε μόνο μια διαφωνία, που αφορούσε τον διάδρομο του πρώτου ορόφου, που έβλεπε στο καθιστικό.
Δεν ήθελε να τοποθετηθούν κάγκελα επ' ουδενί ώστε να μην αλλοιωθεί η εξαιρετική αισθητική, αλλά η τότε σύζυγός του αντέδρασε προτάσοντας το θέμα ασφαλείας των παιδιών, μη δεχόμενη κουβέντα επί του θέματος.
Το φενγκ σούι, τα βράδια μπάλας και οι μυστικές σάλτσες
Το καλοκαίρι του 2000, το σπίτι του ζεύγους ήταν έτοιμο να τους υποδεχθεί στα 2.000 περίπου τ.μ. του, με εκπληκτικούς χώρους, μια εντυπωσιακή πισίνα εβδομήντα τ.μ. και έπιπλα απόλυτα εναρμονισμένα με την πολύ καλή αισθητική των ιδιοκτητών του.
Οι επιλογές τους ήταν από τον «Γιάννη Δελούδη» και το Interni του Νίκου Βαρβέρη, δύο brands που τυγχάνουν τα αγαπημένα των ελλήνων ισχυρών του χρήματος, εδώ και χρόνια.
Η είσοδος ακολούθησε τους κανόνες του φενγκ σούι το οποίο ήταν η τρέλα της Τζένης με το τρεχούμενο νερό και τα στοιχεία από ξύλο και πέτρα.
Στο ισόγειο βρισκόταν το καθιστικό με την τεράστια οθόνη τηλεόρασης και τους πολύ άνετους καναπέδες, ενώ στην απέναντι ακριβώς πλευρά, στήθηκε η απίστευτα μεγάλη κουζίνα.
Μια κουζίνα που παρέπεμπε ευθέως σε αυτές που βλέπουμε σε αμερικάνικες επαύλεις, με τον τεράστιο πάγκο στην μέση και όλα όσα χρειάζονται σε έναν παθιασμένο μάγειρα σε απόσταση αναπνοής.
Είναι γνωστή άλλωστε η αγάπη του Κωστόπουλου για την μαγειρική και πάρα πολλές φορές οι φίλοι του την απόλαυσαν, ειδικά σε βραδιές με ποδόσφαιρο.
Το μενού μπορεί να ήταν μια μακαρονάδα με κιμά ή ως είθισται σε τέτοιες ανδρικές βραδιές barbeque με εκλεκτά κρέατα τα οποία έψηνε αποκλειστικά αυτός.
Για την ακρίβεια δεν άφηνε κανέναν άλλο να ασχοληθεί με το ψήσιμο ενώ πολυσυζητημένες ήταν και οι μυστικές σάλτσες ή μαρινάδες για τα t-bone και τις μοσχαρίσιες μπριζόλες, την συνταγή των οποίων γνώριζε μόνο ο ίδιος.
Συχνά στα καλέσματά του έδιναν το παρόν ο Τζόνι Καλημέρης, ο Γιώργος Κορωνιάς, ο Γιάννης Λάτσιος και ο διαφημιστής Θαλής Πιτούλης ο πιο άγνωστος απ' όλους τους άλλους, που έγινε ευρύτερα γνωστός χάρη στον Πέτρο και τις συχνές εξόδους τους.
Ο πίνακας του Δάκη, το shoe room και το γυμναστήριο
Σε περίοπτη θέση στο καθιστικό και σε ένα τεράστιο τοίχο δέσποζε ένας πίνακας ζωγραφικής σε δέκα κομμάτια, δώρο του επιχειρηματία και συνεταίρου του στην IMAKO Δάκη Ιωάννου.
Στο σπίτι υπήρχαν επίσης έργα του Κωνσταντίνου Κακανιά, την δουλειά του οποίου αγαπούσε ο Πέτρος Κωστόπουλος, ενώ σε κάθε γωνιά ήταν εμφανές το γούστο των ιδιοκτητών.
Στον πρώτο όροφο υπήρχαν οι κρεβατοκάμαρες του ζεύγους και των παιδιών, ενώ ακριβώς από πάνω ένα γραφείο για τον Πέτρο και ένα ολόκληρο αφιερωμένο στο φετίχ του, τα παπούτσια τα οποία ήταν τακτοποιημένα με ευλαβική σειρά.
Σε έτερο δωμάτιο ήταν τα κουστούμια, τα πουκάμισα, τα τζιν, τα μπουφάν, οι ζακέτες και τα t-shirts του, σχεδόν όλα διαλεγμένα από τον ίδιο στο γραφείο του, αφού πολλά από αυτά του τα έστελναν εκεί γνωστές μπουτίκ για να διαλέξει.
Στο υπόγειο δέσποζε το γυμναστήριο, εκεί όπου γυμναζόταν καθημερινά υπό την επίβλεψη personal trainer, όμως το απίστευτο ήταν ότι ο ένας τοίχος του υπογείου ήταν γυάλινος και φαινόταν ολόκληρη η μια πλευρά της πισίνας.
Η στενόμακρη και μεγάλη πισίνα φτάνει οριακά μέχρι τις πόρτες του καθιστικού και αρχικά ο Πέτρος ήθελε να μπαίνει ένα μέρος της μέσα στο σπίτι.
Έτσι, όταν οι πόρτες θα ήταν ανοιχτές θα έμοιαζε να ενσωματώνεται στον χώρο, κάτι όμως που τελικά δεν έγινε αφού ο τότε πανίσχυρος εκδότης στον χώρο του lifestyle άλλαξε γνώμη.
Οι πρώτοι καλεσμένοι έπαθαν πλάκα όταν διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχε ούτε ένα πατζούρι-το ζευγάρι δεν τα ήθελε καθόλου-αλλά ειδικά σκίαστρα στα παράθυρα που σκοτείνιαζαν τα δωμάτια χωρίς να αλλοιώνουν τις εξωτερικές λιτές γραμμές της εντυπωσιακής αυτής κατοικίας.
Η υποθήκη και το τέλος εποχής
Εκεί από όπου πέρασαν όλοι τις εποχές της παντοδυναμίας του Πέτρου που ήταν ένας εξαιρετικός οικοδεσπότης, όποιοι και αν ήταν οι καλεσμένοι του.
Όπως περιποιόταν την Ελένη Μενεγάκη ακι τον Γιάννη Λάτσιο, ακριβώς το ίδιο έκανε και στους φίλους του από τον Βόλο, όταν ανέβαιναν στην Αθήνα για μια-δυο μέρες.
Κάποια πάρτι για τα γενέθλιά του άφησαν εποχή για το κέφι τους, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που είχε καλέσει και τους δημοσιογράφους των περιοδικών του για να τους ευχαριστήσει.
Δεν ήταν λίγοι αυτοί που του είπαν να μην υποθηκεύσει το σπίτι της Φιλοθέης προκειμένου να πάρει δάνεια, όταν άρχισε να ζορίζεται αλλά ο Κωστόπουλος έπραξε διαφορετικά και αποφάσισε να το κάνει.
Έτσι έφτασε αναγκαστικά και η μέρα που θα έπρεπε να το εγκαταλείψει μετά από δεκατρία χρόνια, λίγους μήνες μετά τον χωρισμό του από την γυναίκα της ζωής του.
Έφυγε στις αρχές Φεβρουαρίου του 2014 και νοίκιασε λίγο πιο κάτω ένα διαμέρισμα, σχετικά άνετο όμως τίποτε δεν ήταν όπως παλιά.
Ο Πέτρος δεν ήταν πλέον ο εκδότης που κάποτε όλοι ήθελαν να είναι δίπλα του, η Τζένη δεν ήταν πια γυναίκα του και το σπίτι μέσα στο οποίο έζησε τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής του, δεν ήταν πια δικό του.
Η Μπαλατσινού έμεινε μόνη με τα παιδιά τους για κάποιο διάστημα μέχρι η τράπεζα να την ειδοποιήσει ότι πρέπει βρει άλλη κατοικία, προκειμένου το ακίνητο να πουληθεί.
Τον Δεκέμβριο του 2014 έγινε γνωστό ότι η κατοικία της Φιλοθέης πωλείται και τεσσεράμιση χρόνια μετά, βρέθηκε ο άνθρωπος που αποφάσισε να την αγοράσει.
Ήταν το τελευταίο εναπομείναν κομμάτι της πάλαι ποτέ εκδοτικής αυτοκρατορίας του Πέτρου Κωστόπουλου, ένα άδειο πλέον σπίτι όχι μόνο από έπιπλα αλλά και από αναμνήσεις που χάνονται όσο περνάνε τα χρόνια.
anatakti
συναλλάγματος με αγορές ακινήτων στην Ελλάδα - Τι ερευνούν οι αρχές της Κίνας
Πριν από λίγους μήνες όλοι έψαχναν να βρουν ποιος ήταν ο επιχειρηματίας που αγόρασε την μυθική βίλα του Πέτρου Κωστόπουλου στην Φιλοθέη αφού το όνομα του Ευάγγελου Παπευαγγέλου-αντιπροέδρου της Jumbo-ήταν άγνωστο στο ευρύ κοινό και οι πληροφορίες που τον αφορούσαν ήταν ελάχιστες.
Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Jumbo, Ευάγγελος Παπαευαγγέλου
Τελικά η βίλα του ανθρώπου που άλλαξε τον περιοδικό τύπο στην Ελλάδα, κατέληξε στα χέρια ενός πρώην «παιχνιδά» που μέχρι χθες ήταν το δεξί του Απόστολου Βακάκη.
H glam βίλα του Κωστόπουλου που άλλαξε ιδιοκτήτη με σχεδόν 5 εκατ. ευρώΜόνο που αυτός ο πρώην «παιχνιδάς» όπως έγινε γνωστό, πουλούσε μέσω εταιρίας real estate που είχε συστήσει, σπίτια σε Κινέζους που ήθελαν να επενδύσουν στην Ελλάδα και εισέπραττε το τίμημα μέσω συσκευής POS.Η αποπομπή του Ευάγγελου Παπαευαγγέλου από την εταιρία δρομολογήθηκε από χθες, οπότε και θα επέστρεφε από το Λονδίνο ο Απόστολος Βακάκης που είχε ταξιδέψει στη βρετανική πρωτεύουσα για ολιγοήμερες διακοπές
Στην κομπίνα εμπλέκονται και στελέχη της Εθνικής Τράπεζας
Πρόκειται ασφαλώς για αιφνίδια αποκαθήλωση ενός κατα γενική ομολογία ικανότατου στελέχους που έχει ταυτίσει την πορεία του, με αυτή του ιδρυτή της Jumbo.
Από κοντά είναι πιθανόν να τον ακολουθήσουν και υψηλόβαθμα στελέχη της Εθνικής Τράπεζας, μέσω της οποίας διεκπεραιώθηκαν οι συναλλαγές με το POS.
Ποιος είναι ο Ευάγγελος Παπαευαγγέλου
Παντρεμένος με Μυκονιάτισα και πατέρας δύο κοριτσιών, ο Ευάγγελος Παπαευαγγέλου είναι στην εταιρεία από το 1995 και πριν από έξι χρόνια χρόνια έκανε συνδικαιούχους τις κόρες του σε κοινές επενδυτικές μερίδες, μοιράζοντας στην κάθε μία 1.971.727 μετοχές από την προσωπική επενδυτική του μερίδα.
Eίναι ένας έναν χαμηλών τόνων businessman που σπούδασε στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά, με θητεία χρόνων στον κλάδο αφού ως φοιτητής, δούλευε στο εργοστάσιο παχνιδιών Fino, του θείου του Χρήστου Παπαευαγγέλου.
Όταν ο τελευταίος πεθαίνει το 1972, κληροδοτεί το εργοστάσιο στον αγαπημένο του ανηψιό, ο οποίος θα το κρατήσει μέχρι τα τέλη της περίπου της δεκαετίας του '80.
Τότε θα το αγοράσει ο Απόστολος Βακάκης και ο Ευάγγελλος Παπαευαγγέλου θα πορευτεί μαζί του στην νεοσύστατη τότε Jumbo, χωρίς να φύγει από δίπλα του.
Όταν διέρρευσε στα ΜΜΕ ότι αυτός αγόρασε την βίλα του Πέτρου Κωστόπουλου στην Φιλοθέη, έπαθε σοκ όπως έγινε γνωστό αργότερα, από το «κύμα» δημοσιότητας που τον χτύπησε έτσι ξαφνικά.
Κάτι μάλλον αναμενόμενο, αφού στο σπίτι που περιήλθε στην κατοχή του, γράφτηκαν πολλά κεφάλαια της προσωπικής και οικογενειακής ζωής του ζεύγους Πέτρος-Τζένη για μια περίπου δεκαπενταετία, μέχρι να μπει το πωλητήριο από τράπεζα για τα δάνεια της ΙΜΑΚΟ.
Όπως έλεγε χαρακτηριστικά φίλος του πρώην εκδότη όταν το έμαθε, «αν οι τοίχοι του συγκεκριμένου σπιτιού μιλούσαν, θα χρειαζόταν ένας τόμος για τις ιστορίες που έγιναν και τις παρέες που πέρασαν από εκεί».
Πέρασαν αφήνοντας πίσω τους μνήμες από χρόνια όπου όλα φάνταζαν-και πιθανόν να ήταν για λίγο-ιδανικά, όπως εκείνο το βράδυ του φοβερού-όπως εξελίχθηκε-πάρτι.
Η νύχτα που έγραψε ιστορία
Η νύχτα ήταν μαγική εκείνη την βραδιά στην Φιλοθέη. Τα πολυτελή αυτοκίνητα που κατέφταναν στην πλατεία Δροσοπούλου, στάθμευαν για λίγα λεπτά, έξω από την είσοδο της κατοικίας του ζεύγους Κωστόπουλος-Μπαλατσινού.
Τόσο, όσο για να βγουν από αυτά οι λαμπεροί προσκεκλημένοι του πανίσχυρου τότε εκδότη, για το θεματικό πάρτι-με άρωμα Bollywood-που έγραψε ιστορία, με τα όσα έγιναν.
Ο Θόδωρος και η Γιάννα Αγγελοπούλου, η Μαριάννα Λάτση, ο Δάκης Ιωάννου, επιχειρηματίες, κοσμικοί, μοντέλα και ηθοποιοί, πάνω από τριακόσια άτομα έδωσαν το παρόν στο μυθικό όπως εξελίχθηκε πάρτι.
Τριγυρνώντας με ένα ποτήρι στο χέρι, ο Πέτρος Κωστόπουλος που ήταν πάντοτε εξαιρετικός οικοδεσπότης πέρασε από όλες τις παρέες που συναθροίζονταν εντός και εκτός της εντυπωσιακής κατοικίας του.
Η βραδιά με άρωμα Bollywood είχε παρόντες την επιχειρηματική ελίτ της χώρας, τηλεοπτικούς σταρ, καθώς και ηχηρά ονόματα του κοσμικού portfolio αλλά και της εγχώριας show biz.
Οι εξαιρετικές γεύσεις από την Ινδική κουζίνα και όχι μόνο, τα εκλεκτά κρασιά, η σαμπάνια και τα premium brands αλκοολούχων ποτών, τιμήθηκαν δεόντως από τους προσκεκλημένους του Πέτρου και της Τζένης.
Ήταν όπως έλεγαν μέρες μετά σχεδόν όλοι οι καλεσμένοι, το πάρτι της χρονιάς, αφού το κέφι δεν άργησε να ανάψει, συμπαρασύροντας ακόμη και την κυρία Αγγελοπούλου, που χόρεψε με την ψυχή της.
Μια κυρία της κοσμικής Αθήνας νόμιζε κοιτώντας τον φωτισμένο κήπο, ότι έφτανε μέχρι την πλατεία Δροσοπούλου και αναρωτήθηκε φωναχτά: «Καλέ, που τελειώνει αυτό το σπίτι; Πόσο μεγάλο είναι;».
Αρκετές ώρες μετά δεκάδες τολμηροί και τολμηρές βούτηξαν ξημερώματα στην πισίνα των 68 τ.μ. με τα ρούχα τους, απολαμβάνοντας στον μέγιστο βαθμό την φιλοξενία του Κωστόπουλου και το fun της βραδιάς.
Μέσα στον κακό χαμό, τις αγκαλιές, τους χορούς στο νερό και την happy ατμόσφαιρα που κυριαρχούσε, κανείς δεν κατάλαβε ότι διάφορα αντικείμενα, έφυγαν από λαιμούς, χέρια και αυτιά, καταλήγοντας στον πάτο της πισίνας.
Το διαπίστωσε το προσωπικό της κατοικίας του εκδότη την επόμενη ημέρα, όταν άρχισε να «ψαρεύει» από τον βυθό της πισίνας ρολόγια Patek Philippe, Vacheron Constantin και Rolex μαζί με σκουλαρίκια, βραχιόλια και μενταγιόν!
Όπως θυμάται χαρακτηριστικά ένας από τους καλεσμένους της μυθικής αυτής βραδιάς, υπήρχε επιχειρηματίας που πήγε με πουκάμισο Prada και έφυγε τα ξημερώματα με πουκάμισο Jil Sander, μετά την βουτιά στη πισίνα.
Τα αντικείμενα που «ψαρεύτηκαν» από την πισίνα επιστράφηκαν μετά από τηλεφωνήματα και συννενοήσεις στους κατόχους τους, οι οποίοι δεν τα αναζήτησαν παρά αργά την επόμενη μέρα, ενώ κάποιοι και κάποιες από αυτούς δεν θα το είχαν πάρει καν χαμπάρι αν δεν τους τηλεφωνούσαν.
Ο γείτονας, το παρκέ και η διαφωνία με την Τζένη
Όταν ο Πέτρος Κωστόπουλος αγόρασε το συγκεκριμένο οικόπεδο στα τέλη της δεκαετίας του '90, επέλεξε τον αρχιτέκτονα Τάσο Ζέππο για τα σχέδια της εντυπωσιακής κατοικίας του.
Μάλιστα όπως ψιθυριζόταν τότε, ήθελε να αγοράσει και ένα διπλανό οικόπεδο στο οποίο έμενε ένας ηλικιωμένος κύριος, ώστε να μεγαλώσει και άλλο το σπίτι που θα έχτιζε.
Πλην όμως, ο ηλικιωμένος αστός αρνήθηκε κατηγορηματικά να το πουλήσει στον ισχυρό εκδότη, που κατάλαβε ότι ο συγκεριμένος άνθρωπος δεν θα του παραχωρούσε ποτέ την κατοικία του.
Σεβόμενος απόλυτα τις ώρες κοινής ησυχίας είχε δώσει εντολή στα συνεργεία να ξεκινάνε μισή ώρα αργότερα από την προβλεπόμενη, όμως ο ηλικιωμένος κύριος είχε και πάλι πρόβλημα.
Ζώντας πλέον ακριβώς δίπλα σε ένα εργοτάξιο, εθεάθη αρκετές φορές με τις πιτζάμες του να φωνάζει κάποια πρωϊνά για όλους αυτούς που έβγαλαν λεφτά από το χρηματιστήριο και νομίζουν ότι μπορεί να κάνουν ότι θέλουν.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι παρά τις φωνές του η εντυπωσιακή κατοικία προχωρούσε κανονικά με τον Πέτρο να είναι συχνά παρόν, ειδικά όταν πλησίαζε η αποπεράτωσή της.
Έχοντας παραγγείλει ένα πολύ ακριβό ξύλο για τα πατώματα, πήγε όλο χαρά την ημέρα της τοποθέτησής του στο σπίτι για να το δει, μαζί με κάποιους φίλους του.
Ενθυμούμενος το δείγμα που είχε επιλέξει, φέρεται να έγινε έξαλλος όταν διαπίστωσε ότι το ξύλο που είχε τοποθετηθεί δεν ήταν το ίδιο, παρόλο που οι φίλοι του δφιαφώνησαν μαζί του.
Τελειομανής σε ότι είχε να κάνει με την κατοικία που θα στέγαζε την οικογένειά του, πήρε κάποιες τάβλες και μαζί με τους φίλους του μπήκαν στην ανοιχτή Τζάγκουαρ που είχε τότε.
Πήγαν σε γνωστό κατάστημα επί της οδού Κηφισίας και μπήκε μέσα με την τάβλα και το δείγμα, ζητώντας τον ιδιοκτήτη που ήταν φίλος του για να του δώσει εξηγήσεις.
Ο τελευταίος έλειπε στην Μύκονο και παρότι οι φίλοι του επέμεναν ότι δείγμα και τάβλες είχαν το ίδιο χρώμα, τελικά δικαιώθηκε αφού όντως το ξύλο που είχε τοποθετηθεί ήταν έναν τόνο πιο σκούρο.
Κατά την διάρκεια της κατασκευής του, υπήρξαν ουκ ολίγες στιγμές διαφωνίας του Πέτρου με τον Τάσο Ζέππο, ο οποίος σύμφωνα με το παρασκήνιο της εποχής «υπέφερε» από τον φίλο του και την τελειομανία του.
Με την Τζένη Μπαλατσινού είχε μόνο μια διαφωνία, που αφορούσε τον διάδρομο του πρώτου ορόφου, που έβλεπε στο καθιστικό.
Δεν ήθελε να τοποθετηθούν κάγκελα επ' ουδενί ώστε να μην αλλοιωθεί η εξαιρετική αισθητική, αλλά η τότε σύζυγός του αντέδρασε προτάσοντας το θέμα ασφαλείας των παιδιών, μη δεχόμενη κουβέντα επί του θέματος.
Το φενγκ σούι, τα βράδια μπάλας και οι μυστικές σάλτσες
Το καλοκαίρι του 2000, το σπίτι του ζεύγους ήταν έτοιμο να τους υποδεχθεί στα 2.000 περίπου τ.μ. του, με εκπληκτικούς χώρους, μια εντυπωσιακή πισίνα εβδομήντα τ.μ. και έπιπλα απόλυτα εναρμονισμένα με την πολύ καλή αισθητική των ιδιοκτητών του.
Οι επιλογές τους ήταν από τον «Γιάννη Δελούδη» και το Interni του Νίκου Βαρβέρη, δύο brands που τυγχάνουν τα αγαπημένα των ελλήνων ισχυρών του χρήματος, εδώ και χρόνια.
Η είσοδος ακολούθησε τους κανόνες του φενγκ σούι το οποίο ήταν η τρέλα της Τζένης με το τρεχούμενο νερό και τα στοιχεία από ξύλο και πέτρα.
Στο ισόγειο βρισκόταν το καθιστικό με την τεράστια οθόνη τηλεόρασης και τους πολύ άνετους καναπέδες, ενώ στην απέναντι ακριβώς πλευρά, στήθηκε η απίστευτα μεγάλη κουζίνα.
Μια κουζίνα που παρέπεμπε ευθέως σε αυτές που βλέπουμε σε αμερικάνικες επαύλεις, με τον τεράστιο πάγκο στην μέση και όλα όσα χρειάζονται σε έναν παθιασμένο μάγειρα σε απόσταση αναπνοής.
Είναι γνωστή άλλωστε η αγάπη του Κωστόπουλου για την μαγειρική και πάρα πολλές φορές οι φίλοι του την απόλαυσαν, ειδικά σε βραδιές με ποδόσφαιρο.
Το μενού μπορεί να ήταν μια μακαρονάδα με κιμά ή ως είθισται σε τέτοιες ανδρικές βραδιές barbeque με εκλεκτά κρέατα τα οποία έψηνε αποκλειστικά αυτός.
Για την ακρίβεια δεν άφηνε κανέναν άλλο να ασχοληθεί με το ψήσιμο ενώ πολυσυζητημένες ήταν και οι μυστικές σάλτσες ή μαρινάδες για τα t-bone και τις μοσχαρίσιες μπριζόλες, την συνταγή των οποίων γνώριζε μόνο ο ίδιος.
Συχνά στα καλέσματά του έδιναν το παρόν ο Τζόνι Καλημέρης, ο Γιώργος Κορωνιάς, ο Γιάννης Λάτσιος και ο διαφημιστής Θαλής Πιτούλης ο πιο άγνωστος απ' όλους τους άλλους, που έγινε ευρύτερα γνωστός χάρη στον Πέτρο και τις συχνές εξόδους τους.
Ο πίνακας του Δάκη, το shoe room και το γυμναστήριο
Σε περίοπτη θέση στο καθιστικό και σε ένα τεράστιο τοίχο δέσποζε ένας πίνακας ζωγραφικής σε δέκα κομμάτια, δώρο του επιχειρηματία και συνεταίρου του στην IMAKO Δάκη Ιωάννου.
Στο σπίτι υπήρχαν επίσης έργα του Κωνσταντίνου Κακανιά, την δουλειά του οποίου αγαπούσε ο Πέτρος Κωστόπουλος, ενώ σε κάθε γωνιά ήταν εμφανές το γούστο των ιδιοκτητών.
Στον πρώτο όροφο υπήρχαν οι κρεβατοκάμαρες του ζεύγους και των παιδιών, ενώ ακριβώς από πάνω ένα γραφείο για τον Πέτρο και ένα ολόκληρο αφιερωμένο στο φετίχ του, τα παπούτσια τα οποία ήταν τακτοποιημένα με ευλαβική σειρά.
Σε έτερο δωμάτιο ήταν τα κουστούμια, τα πουκάμισα, τα τζιν, τα μπουφάν, οι ζακέτες και τα t-shirts του, σχεδόν όλα διαλεγμένα από τον ίδιο στο γραφείο του, αφού πολλά από αυτά του τα έστελναν εκεί γνωστές μπουτίκ για να διαλέξει.
Στο υπόγειο δέσποζε το γυμναστήριο, εκεί όπου γυμναζόταν καθημερινά υπό την επίβλεψη personal trainer, όμως το απίστευτο ήταν ότι ο ένας τοίχος του υπογείου ήταν γυάλινος και φαινόταν ολόκληρη η μια πλευρά της πισίνας.
Η στενόμακρη και μεγάλη πισίνα φτάνει οριακά μέχρι τις πόρτες του καθιστικού και αρχικά ο Πέτρος ήθελε να μπαίνει ένα μέρος της μέσα στο σπίτι.
Έτσι, όταν οι πόρτες θα ήταν ανοιχτές θα έμοιαζε να ενσωματώνεται στον χώρο, κάτι όμως που τελικά δεν έγινε αφού ο τότε πανίσχυρος εκδότης στον χώρο του lifestyle άλλαξε γνώμη.
Οι πρώτοι καλεσμένοι έπαθαν πλάκα όταν διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχε ούτε ένα πατζούρι-το ζευγάρι δεν τα ήθελε καθόλου-αλλά ειδικά σκίαστρα στα παράθυρα που σκοτείνιαζαν τα δωμάτια χωρίς να αλλοιώνουν τις εξωτερικές λιτές γραμμές της εντυπωσιακής αυτής κατοικίας.
Η υποθήκη και το τέλος εποχής
Εκεί από όπου πέρασαν όλοι τις εποχές της παντοδυναμίας του Πέτρου που ήταν ένας εξαιρετικός οικοδεσπότης, όποιοι και αν ήταν οι καλεσμένοι του.
Όπως περιποιόταν την Ελένη Μενεγάκη ακι τον Γιάννη Λάτσιο, ακριβώς το ίδιο έκανε και στους φίλους του από τον Βόλο, όταν ανέβαιναν στην Αθήνα για μια-δυο μέρες.
Κάποια πάρτι για τα γενέθλιά του άφησαν εποχή για το κέφι τους, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που είχε καλέσει και τους δημοσιογράφους των περιοδικών του για να τους ευχαριστήσει.
Δεν ήταν λίγοι αυτοί που του είπαν να μην υποθηκεύσει το σπίτι της Φιλοθέης προκειμένου να πάρει δάνεια, όταν άρχισε να ζορίζεται αλλά ο Κωστόπουλος έπραξε διαφορετικά και αποφάσισε να το κάνει.
Έτσι έφτασε αναγκαστικά και η μέρα που θα έπρεπε να το εγκαταλείψει μετά από δεκατρία χρόνια, λίγους μήνες μετά τον χωρισμό του από την γυναίκα της ζωής του.
Έφυγε στις αρχές Φεβρουαρίου του 2014 και νοίκιασε λίγο πιο κάτω ένα διαμέρισμα, σχετικά άνετο όμως τίποτε δεν ήταν όπως παλιά.
Ο Πέτρος δεν ήταν πλέον ο εκδότης που κάποτε όλοι ήθελαν να είναι δίπλα του, η Τζένη δεν ήταν πια γυναίκα του και το σπίτι μέσα στο οποίο έζησε τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής του, δεν ήταν πια δικό του.
Η Μπαλατσινού έμεινε μόνη με τα παιδιά τους για κάποιο διάστημα μέχρι η τράπεζα να την ειδοποιήσει ότι πρέπει βρει άλλη κατοικία, προκειμένου το ακίνητο να πουληθεί.
Τον Δεκέμβριο του 2014 έγινε γνωστό ότι η κατοικία της Φιλοθέης πωλείται και τεσσεράμιση χρόνια μετά, βρέθηκε ο άνθρωπος που αποφάσισε να την αγοράσει.
Ήταν το τελευταίο εναπομείναν κομμάτι της πάλαι ποτέ εκδοτικής αυτοκρατορίας του Πέτρου Κωστόπουλου, ένα άδειο πλέον σπίτι όχι μόνο από έπιπλα αλλά και από αναμνήσεις που χάνονται όσο περνάνε τα χρόνια.
anatakti
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ