2018-11-06 12:50:12
Εδώ και σήμερα η ΤΙΒΙ-ΜΠΑΛΟΘΙΑ ,αποκλειστικά για το νεοσύστατο OPEN!
Το κανάλι είναι στον αέρα αισίως δύο εβδομάδες, και τα πρώτα προβλήματα αλλά και οι πρώτες ικανοποιήσεις μπορούν νομίζω να ''εντοπιστούν''.
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_πρώτη: ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ OPEN
Το κανάλι ξεκίνησε αργά (κάτι που κι εδώ στο tvnea έχουμε επισημάνει) , και πέρα από αυτό, ξεκίνησε και...πρόχειρα, καθώς πολλά σημεία δεν ήταν έτοιμα . Επόμενο ,λοιπόν, είναι οι τηλεθεάσεις να μην είναι στα πάνω τους.
Ο σταθμός θέλει χρόνο. Οι εκπομπές μέρα με τη μέρα βρίσκουν τον ρυθμό και τον τηλεθεατή τους. Μουτσινάς, Καινούργιου,καθημερινές ενημερωτικές εκπομπές,Φαίη...φέρνουν νούμερα εντυπωσιακά-πλην εξαιρέσεων φυσικά-για έναν νέο σταθμό.
Αυτό, όμως, δεν συμβαίνει ούτε για αστείο με τα σίριαλ! Κι αυτό δεν είναι απαραίτητα θέμα ποιότητας. Οι σειρές είναι ένα ''αγκάθι'' για κάθε κανάλι, καθώς ο τηλεθεατής αν επιλέξει και γαντζωθεί σε μια σειρά, δύσκολα την αφήνει να πάει σε άλλη. Άρα, η καθυστέρηση έναρξης του καναλιού έκαψε την πλειονότητα των σειρών. Δεν γίνεται 24 Οκτωβρίου που το κοινό ήδη έχει επιλέξει το ΤΑΤΟΥΑΖ, το ΣΟΪ, τη ΓΥΝΑΙΚΑ, τη ΦΡΙΤΕΖΑ και πάει λέγοντας, να φύγει και να ψάξει ξαφνικά τον ΠΡΙΓΚΙΠΑ, το ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ, τη ΣΧΕΣΗ...
Τα σίριαλ βουλιάζουν,δύσκολα θα αλλάξει η πορεία, κι αυτό είναι το (μεγάλο) πρόβλημα του OPEN. Πάμε για β' μισό #ΜΠΑΛΟΘΙΑ_δεύτερη: ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ...ΠΤΩΣΗ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ
Από τα νέα σίριαλ του OPEN, μπορώ εύκολα να ξεχωρίσω για την αρτιότητα, την ωραία πλοκή, τους ευφάνταστους διαλόγους,τη σύγχρονη εικόνα, αλλά και για το γερό καστ, την ''Ελεύθερη σχέση'' .Το σίριαλ ,που σκηνοθετεί ο Βασίλης Θωμόπουλος και γράφει ο Γιώργος Φειδάς, είναι ένα τηλεοπτικό διαμαντάκι.
Δυστυχώς,όμως, η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΧΕΣΗ είναι σε ΕΛΕΥΘΕΡΗ...ΠΤΩΣΗ! Τα ποσοστά τηλεθέασης είναι τα χειρότερα που θα μπορούσε κανείς να φανταστεί, καθώς το 2 και το 3 είναι τουλάχιστον λόγος...εγκεφαλικού.
Το σίριαλ πραγματεύεται τον έρωτα δύο ανθρώπων ,που ,σε μια προσπάθεια να τον σώσουν, αποφασίζουν να ''αποστασιοποιηθούν'' για 3 μήνες. Η πλοκή είναι γρήγορη, οι καταστάσεις που βιώνουν οι ήρωες εντελώς οικείες για ένα νεανικό κοινό, οι διάλογοι, όπως είπα και νωρίτερα, ευφάνταστοι ,με ατάκες που βγάζουν συναίσθημα και κωμικότητα, και η όλη προσέγγιση είναι σύγχρονη και νεανική. Το καστ είναι σωστό, με τη Λουκία Παπαδάκη να δίνει ρέστα, και τη Δήμητρα Ματσούκα να κάνει τη μεγάλη έκπληξη .Δεν με ενθουσιάζει ,ωστόσο, ο Χαϊκάλης,και είναι σαν να τον βλέπω τα τελευταία χρόνια στο ίδιο μοτίβο...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_τρίτη: ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Η μόνη εκπομπή του Ε που ''μετοίκησε'' στο νέο κανάλι, με τον ίδιο τίτλο και το ίδιο ύφος, είναι το ''Τώρα ό,τι συμβαίνει'' της Μαυραγάνη. Κι αυτό που συμβαίνει...είναι τεράστια επιτυχία.
Η ενημερωτική εκπομπή έχει το δικό της κοινό, που ακολουθεί τη Φαίη Μαυραγάνη πιστά τα τελευταία χρόνια, κι αποδεικνύει πως η διοίκηση έπραξε σωστά που δεν της άλλαξε κόνσεπτ και τίτλο. Αυτή τη στιγμή ,που το κανάλι δειλά δειλά περπατά στον μιντιακό κόσμο, η Φαίη -και το ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 5.30 φυσικά-είναι εκείνη που έφερε μ.ο. διψήφιο και κυρίως με ελάχιστη απόσταση από το ''Καλημέρα'' του Αυτιά. Αυτό τα λέει όλα...
Υ.Γ.1: Επιτέλους απέκτησε ωραίο λόγκο και χρώματα, αλλά και στούντιο της προκοπής.Ευρύχωρο και καλοφωτισμένο!
Υ.Γ.2: Κρίμα που το μοιράζεται με άλλες δυο εκπομπές, απλά με προσθαφαίρεση...ενός καναπέ! Πού ρίξατε το χρήμα; Α! Ναι! Στις αποκαλύψεις...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_τέταρτη: ΕΥΤΥΧΕΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ
Κι εκεί που την πρώτη εβδομάδα το ''Ευτυχείτε'' έφερνε...δυστυχία, ξαφνικά, το πρωινάδικο του OPEN κάνει την Καινούργιου να ΕΥΤΥΧΕΙ. Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, και σχεδόν καθημερινά κινείται κοντά στο 10 .
Προφανώς τα ''Διλήμματα'' δουλεύουν και φέτος ενώ και το ''Δελτίο'' των Ράντη δίνει ειδήσεις και- ευτυχώς - σώζει την κατάσταση (όπως επισημάναμε και την προηγούμενη βδομάδα) .Κατά τ' άλλα, η εκπομπή είναι το ίδιο άοσμη, και χωρίς δυνατό παρεάκι. Απορώ...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_πέμπτη: ΕΞΥΠΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟ OPEN
Μετά την κατρακύλα που έχουν πάρει τα σίριαλ, ο σταθμός απέδειξε τα καλά αντανακλαστικά του, κι έτσι προέβη σε νέο προγραμματισμό. Ελεύθερη σχέση και Για πάντα παιδιά θα βγαίνουν τις ίδιες μέρες που έβγαιναν αλλά πλέον στις 20.00, και η Κουζίνα της Νέγκα πάει στις 17.50. Θεωρώ πως το κανάλι πήρε μια έξυπνη απόφαση, που θα φέρει ανακατατάξεις ως προς τις σειρές, οι οποίες αδίκως χαντακώνονται. Κακά τα ψέματα, απέναντι στο ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ,υπάρχει χώρος για κάτι ακόμη ψυχαγωγικό, όμως, για κάτι δυνατό ή τουλάχιστον ενδιαφέρον.
Άρα, οι σειρές μπορούν να σταθούν αξιοπρεπώς και να φέρουν κοινό, γιατί το ''Κουζίνα για 2'' δεν είχε καν τέτοια δύναμη ούτε και ποιότητα! Τα σίριαλ έχουν τη δυνατότητα να ''σωθούν'', για την ''Κουζίνα'' ελπίζω να μην περιμένετε να σχολιάσω...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_έκτη: ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ
Πριν από χρόνια , ο ΑΝΤ1 έκανε ένα σημαντικό βήμα και δημιούργησε μια ενιαία εκπομπή ,από τις 7 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, με τον ίδιο τίτλο ,αλλά διαφορετικούς παρουσιαστές και περιεχόμενο. Αναφέρομαι στο ''Πρωινό ΑΝΤ1'' ,που ξεκίναγε με ενημέρωση στις 7 με τον Γιώργο Παπαδάκη, και στις 10 η σκυτάλη πέρναγε στην ψυχαγωγία και στο δίδυμο Χρηστίδου-Φερεντίνος ,που διαρκούσε έως και τη 1. Ήταν για μένα μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιδέα, και τρόπον τινά κάτι τέτοιο έκαναν και στο OPEN με την Ώρα Ελλάδος ,μόνο που το πρώτο μέρος λέγεται ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 05.30 και το δεύτερο ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 07.00 .Εντελώς περιττό και...μπερδεγουέη!
Η εκπομπή ,αν και έχει έναν τίτλο αλλά και ίδιο πλατό, ως προς τους συντελεστές και το περιεχόμενο διαφοροποιείται .Αν ας πούμε ανατρέξουμε στην περιγραφή του ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 05.30 και σε εκείνη του 07.00, θα δούμε πως...άλλα πράγματα παρουσιάζει η μεν άλλα η δε, άλλο σκηνοθέτη και αρχισυντάκτη έχουν οι μεν ,άλλο σκηνοθέτη κι αρχισυντάκτη οι δε. Μα, ίδιο πρόγραμμα δεν είναι ; Περιττά μπερδέματα! Η εκπομπή θα έπρεπε να είναι μία και στην πράξη.
Πάμε όμως τώρα και στα ουσιώδη. Καταρχάς, το κανάλι έκανε την κίνηση-ματ να αρχίζει το πρόγραμμά του στις 05.30 ,πρώτο δηλαδή από όλο τον ανταγωνισμό. Έτσι, όχι απλά κερδίζει έδαφος και νούμερα -δεν είναι τυχαίο το 15άρι που χτύπησαν σε μ.ο. οι Αμαλία Κάτζου-Βαγγέλης Γιακουμής-αλλά και το κοινό, που σιγά σιγά θα ενσωματώσει το νέο αυτό κανάλι στις επιλογές του για την πρώτη ενημέρωσή του.
Και τα δύο δίδυμα ξεκίνησαν αμήχανα. Είχα την αίσθηση πως η Αμαλία Κάτζου στην πρεμιέρα ήταν τόσο ασυντόνιστη ,που δεν σταύρωσε γλώσσα μέσα. Το πρώτο δίδυμο ,όμως, είναι πια δεμένο και μπορεί να παίξει μπάλα. Ακόμη, η ροή τους κυλά γρήγορα , κ' αποφεύγονται οι πολλές αναλύσεις που στις 05.30 το χάραμα θα ήταν κάτι παραπάνω από περιττές .Σύντομο πέρασμα των ειδήσεων, και ενδιαφέρων και χαλαρός σχολιασμός ακόμη και των πολιτικών θεμάτων (σε αυτό βοηθά η προσέγγιση του Γιακουμή) . Πάμε τώρα στο έτερο δίδυμο.Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος και ο Γιάννης Σαραντάκος μετά από πολυετή συνεργασία στο πρωινό του Mega, ενώνουν τις δυνάμεις τους ως κεντρικοί παρουσιαστές, αλλά θα έλεγα πως ο δεύτερος δεν είναι για πρώτο βιολί. Προσωπικά, βλέποντας την εκπομπή, νομίζω πως ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος θα ήταν απόλυτα απογειωτικός αν το ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 07.00 το παρουσίαζε μόνος του. Δεν βλέπω κανέναν λόγο που το OPEN τον πάντρεψε με τον Σαραντάκο. Ντε και καλά δίδυμο,ρε παιδιά;
Οι τηλεθεάσεις τους εν συνόλω, ειδικά της πρώτης εκπομπής, με τα δεδομένα του ανταγωνισμού είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές. Απέναντι σε ένα σαρωτικό ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ κι ένα επίσης σαρωτικό ΣΗΜΕΡΑ, αλλά φυσικά και σε μια αξιοπρεπέστατη ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ, το ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ βρίσκεται σε καλό δρόμο...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_έβδομη: ΚΑΛΟΓΡΑΜΜΕΝΟΣ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
Ο ''Πρίγκιπας της φωτιάς'', η καθημερινή, δραματική σειρά του OPEN ,έχει συγκεντρώσει μέχρι τώρα αμφιλεγόμενα σχόλια, με τα περισσότερα να κάνουν λόγο για ένα σενάριο παλιακό. Αν με ρωτάτε, προσωπικά το θεωρώ ένα καλογραμμένο σίριαλ. Ο Γιώργος Κυρίτσης έχει φέρει ,μετά την ''Εδέμ'' , ένα σίριαλ που πράγματι βασίζεται σε εξιχνιάσεις μυστικών ,δολοφονιών, σε μυστήριο και ίντριγκα. Ε ,και ;Μήπως απέναντι το ΤΑΤΟΥΑΖ δεν έχει τα ίδια; Αλλού ,λοιπόν, το ζητούμενο.
Βλέποντας τον ''Πρίγκιπα'' ,βλέπω μια σειρά με συνοχή. Η ιστορία ξεδιπλώνεται με αριστουργηματικό τρόπο, υπάρχει το απαιτούμενο σασπένς που κρατά το κοινό, κ' έχει μια προσέγγιση ενδιαφέρουσα. Με παραπέμπει σε σειρές άλλων εποχών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως μιλάω για παλιακό σενάριο- επ' ουδενί. Αντίθετα, (μου) θυμίζει σειρές που σε έκαναν να τις ψάχνεις, να αγωνιάς για την τύχη κι εξέλιξη των ηρώων ,να σε νοιάζει η συνέχεια, να ανοίγεις τον δέκτη σου την ώρα προβολής τους. Όλα αυτά ,βέβαια, αν σου αρέσει το γνήσιο δράμα κι όχι οι ψευτοδραματισμοί .Έχει το ενδιαφέρον που, σαν Μανώλης τουλάχιστον, πάντα έβρισκα στη Βέρα στο Δεξί ,στην Εδέμ (MEGA), στον Έρωτα(ANT1).
Mε υπομονή, θα βρει τη θέση του .Αν και η μετακίνησή του πριν από το Δελτίο, ώρα που το κοινό αγαπά ,και το έχει αποδείξει ,τα δραματικά πρότζεκτ, ίσως να του έδινε τελικά άλλη ώθηση...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_όγδοη: ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ
''Για πάντα παιδιά'' μένουν φέτος στο OPEN ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης(παρεμπιπτόντως, να του ευχηθούμε σύντομη ανάρρωση), ο Αποστόλης Τότσικας ,και ο Νίκος Πουρσανίδης, σε ένα σίραλ που ναι μεν είναι καλά στημένο(σούπερ εικόνα), αλλά χωρίς κανένα νόημα. Κωμικές κι ευτράπελες σκηνές, που αγγίζουν την καθημερινότητα νέων ,οι οποίοι και δεν ξέρουν τι ακριβώς κλήθηκαν να παίξουν .Βλέπουμε ένα ενδιαφέρον καστ ( ο Τότσικας και η Θεωνά είναι απόλαυση), που,ωστόσο, βρίσκεται στο λάθος κόνσεπτ .
Προσωπικά, δεν έχω κατανοήσει πού θέλει να καταλήξει ένα τέτοιο σίριαλ και ούτε φανερώνει συνοχή.Παράλληλες ζωές 5 νέων, που δεν φαίνεται να θέλουν κάτι να μας πουν πέραν του προφανούς. Μια σειρά λίγο από όλα...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_ένατη: OPEN ΧΩΡΙΣ...ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ;
Και θα κλείσω τη σημερινή στήλη με ένα ερώτημα, έτσι γιατί θέλω να αναπτύξετε τη σκέψη σας: Αλήθεια, εκεί στο OPEN γιατί είστε χωρίς μικρόφωνο; Το 'χετε σε κακό ή είναι στις γνωστές απαγορεύσεις ; Απορία εκφράζω, μην παρεξηγηθώ...
Υ.Γ.: Φυσικά και δεν είναι πρόβλημα κάτι τέτοιο, αλλά, όπως και να το δούμε, αυτή η λεπτομέρεια φανερώνει πόσο ανέτοιμος ήταν τελικά ο μηχανισμός...
Αυτά και σήμερα από την ΤΙΒΙ-ΜΠΑΛΟΘΙΑ!
Ραντεβού στο tvnea την ερχόμενη Τρίτη...
http://www.tvnea.com
Το κανάλι είναι στον αέρα αισίως δύο εβδομάδες, και τα πρώτα προβλήματα αλλά και οι πρώτες ικανοποιήσεις μπορούν νομίζω να ''εντοπιστούν''.
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_πρώτη: ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ OPEN
Το κανάλι ξεκίνησε αργά (κάτι που κι εδώ στο tvnea έχουμε επισημάνει) , και πέρα από αυτό, ξεκίνησε και...πρόχειρα, καθώς πολλά σημεία δεν ήταν έτοιμα . Επόμενο ,λοιπόν, είναι οι τηλεθεάσεις να μην είναι στα πάνω τους.
Ο σταθμός θέλει χρόνο. Οι εκπομπές μέρα με τη μέρα βρίσκουν τον ρυθμό και τον τηλεθεατή τους. Μουτσινάς, Καινούργιου,καθημερινές ενημερωτικές εκπομπές,Φαίη...φέρνουν νούμερα εντυπωσιακά-πλην εξαιρέσεων φυσικά-για έναν νέο σταθμό.
Αυτό, όμως, δεν συμβαίνει ούτε για αστείο με τα σίριαλ! Κι αυτό δεν είναι απαραίτητα θέμα ποιότητας. Οι σειρές είναι ένα ''αγκάθι'' για κάθε κανάλι, καθώς ο τηλεθεατής αν επιλέξει και γαντζωθεί σε μια σειρά, δύσκολα την αφήνει να πάει σε άλλη. Άρα, η καθυστέρηση έναρξης του καναλιού έκαψε την πλειονότητα των σειρών. Δεν γίνεται 24 Οκτωβρίου που το κοινό ήδη έχει επιλέξει το ΤΑΤΟΥΑΖ, το ΣΟΪ, τη ΓΥΝΑΙΚΑ, τη ΦΡΙΤΕΖΑ και πάει λέγοντας, να φύγει και να ψάξει ξαφνικά τον ΠΡΙΓΚΙΠΑ, το ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ, τη ΣΧΕΣΗ...
Τα σίριαλ βουλιάζουν,δύσκολα θα αλλάξει η πορεία, κι αυτό είναι το (μεγάλο) πρόβλημα του OPEN. Πάμε για β' μισό #ΜΠΑΛΟΘΙΑ_δεύτερη: ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ...ΠΤΩΣΗ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ
Από τα νέα σίριαλ του OPEN, μπορώ εύκολα να ξεχωρίσω για την αρτιότητα, την ωραία πλοκή, τους ευφάνταστους διαλόγους,τη σύγχρονη εικόνα, αλλά και για το γερό καστ, την ''Ελεύθερη σχέση'' .Το σίριαλ ,που σκηνοθετεί ο Βασίλης Θωμόπουλος και γράφει ο Γιώργος Φειδάς, είναι ένα τηλεοπτικό διαμαντάκι.
Δυστυχώς,όμως, η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΧΕΣΗ είναι σε ΕΛΕΥΘΕΡΗ...ΠΤΩΣΗ! Τα ποσοστά τηλεθέασης είναι τα χειρότερα που θα μπορούσε κανείς να φανταστεί, καθώς το 2 και το 3 είναι τουλάχιστον λόγος...εγκεφαλικού.
Το σίριαλ πραγματεύεται τον έρωτα δύο ανθρώπων ,που ,σε μια προσπάθεια να τον σώσουν, αποφασίζουν να ''αποστασιοποιηθούν'' για 3 μήνες. Η πλοκή είναι γρήγορη, οι καταστάσεις που βιώνουν οι ήρωες εντελώς οικείες για ένα νεανικό κοινό, οι διάλογοι, όπως είπα και νωρίτερα, ευφάνταστοι ,με ατάκες που βγάζουν συναίσθημα και κωμικότητα, και η όλη προσέγγιση είναι σύγχρονη και νεανική. Το καστ είναι σωστό, με τη Λουκία Παπαδάκη να δίνει ρέστα, και τη Δήμητρα Ματσούκα να κάνει τη μεγάλη έκπληξη .Δεν με ενθουσιάζει ,ωστόσο, ο Χαϊκάλης,και είναι σαν να τον βλέπω τα τελευταία χρόνια στο ίδιο μοτίβο...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_τρίτη: ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Η μόνη εκπομπή του Ε που ''μετοίκησε'' στο νέο κανάλι, με τον ίδιο τίτλο και το ίδιο ύφος, είναι το ''Τώρα ό,τι συμβαίνει'' της Μαυραγάνη. Κι αυτό που συμβαίνει...είναι τεράστια επιτυχία.
Η ενημερωτική εκπομπή έχει το δικό της κοινό, που ακολουθεί τη Φαίη Μαυραγάνη πιστά τα τελευταία χρόνια, κι αποδεικνύει πως η διοίκηση έπραξε σωστά που δεν της άλλαξε κόνσεπτ και τίτλο. Αυτή τη στιγμή ,που το κανάλι δειλά δειλά περπατά στον μιντιακό κόσμο, η Φαίη -και το ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 5.30 φυσικά-είναι εκείνη που έφερε μ.ο. διψήφιο και κυρίως με ελάχιστη απόσταση από το ''Καλημέρα'' του Αυτιά. Αυτό τα λέει όλα...
Υ.Γ.1: Επιτέλους απέκτησε ωραίο λόγκο και χρώματα, αλλά και στούντιο της προκοπής.Ευρύχωρο και καλοφωτισμένο!
Υ.Γ.2: Κρίμα που το μοιράζεται με άλλες δυο εκπομπές, απλά με προσθαφαίρεση...ενός καναπέ! Πού ρίξατε το χρήμα; Α! Ναι! Στις αποκαλύψεις...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_τέταρτη: ΕΥΤΥΧΕΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ
Κι εκεί που την πρώτη εβδομάδα το ''Ευτυχείτε'' έφερνε...δυστυχία, ξαφνικά, το πρωινάδικο του OPEN κάνει την Καινούργιου να ΕΥΤΥΧΕΙ. Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, και σχεδόν καθημερινά κινείται κοντά στο 10 .
Προφανώς τα ''Διλήμματα'' δουλεύουν και φέτος ενώ και το ''Δελτίο'' των Ράντη δίνει ειδήσεις και- ευτυχώς - σώζει την κατάσταση (όπως επισημάναμε και την προηγούμενη βδομάδα) .Κατά τ' άλλα, η εκπομπή είναι το ίδιο άοσμη, και χωρίς δυνατό παρεάκι. Απορώ...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_πέμπτη: ΕΞΥΠΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟ OPEN
Μετά την κατρακύλα που έχουν πάρει τα σίριαλ, ο σταθμός απέδειξε τα καλά αντανακλαστικά του, κι έτσι προέβη σε νέο προγραμματισμό. Ελεύθερη σχέση και Για πάντα παιδιά θα βγαίνουν τις ίδιες μέρες που έβγαιναν αλλά πλέον στις 20.00, και η Κουζίνα της Νέγκα πάει στις 17.50. Θεωρώ πως το κανάλι πήρε μια έξυπνη απόφαση, που θα φέρει ανακατατάξεις ως προς τις σειρές, οι οποίες αδίκως χαντακώνονται. Κακά τα ψέματα, απέναντι στο ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ,υπάρχει χώρος για κάτι ακόμη ψυχαγωγικό, όμως, για κάτι δυνατό ή τουλάχιστον ενδιαφέρον.
Άρα, οι σειρές μπορούν να σταθούν αξιοπρεπώς και να φέρουν κοινό, γιατί το ''Κουζίνα για 2'' δεν είχε καν τέτοια δύναμη ούτε και ποιότητα! Τα σίριαλ έχουν τη δυνατότητα να ''σωθούν'', για την ''Κουζίνα'' ελπίζω να μην περιμένετε να σχολιάσω...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_έκτη: ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ
Πριν από χρόνια , ο ΑΝΤ1 έκανε ένα σημαντικό βήμα και δημιούργησε μια ενιαία εκπομπή ,από τις 7 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, με τον ίδιο τίτλο ,αλλά διαφορετικούς παρουσιαστές και περιεχόμενο. Αναφέρομαι στο ''Πρωινό ΑΝΤ1'' ,που ξεκίναγε με ενημέρωση στις 7 με τον Γιώργο Παπαδάκη, και στις 10 η σκυτάλη πέρναγε στην ψυχαγωγία και στο δίδυμο Χρηστίδου-Φερεντίνος ,που διαρκούσε έως και τη 1. Ήταν για μένα μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιδέα, και τρόπον τινά κάτι τέτοιο έκαναν και στο OPEN με την Ώρα Ελλάδος ,μόνο που το πρώτο μέρος λέγεται ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 05.30 και το δεύτερο ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 07.00 .Εντελώς περιττό και...μπερδεγουέη!
Η εκπομπή ,αν και έχει έναν τίτλο αλλά και ίδιο πλατό, ως προς τους συντελεστές και το περιεχόμενο διαφοροποιείται .Αν ας πούμε ανατρέξουμε στην περιγραφή του ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 05.30 και σε εκείνη του 07.00, θα δούμε πως...άλλα πράγματα παρουσιάζει η μεν άλλα η δε, άλλο σκηνοθέτη και αρχισυντάκτη έχουν οι μεν ,άλλο σκηνοθέτη κι αρχισυντάκτη οι δε. Μα, ίδιο πρόγραμμα δεν είναι ; Περιττά μπερδέματα! Η εκπομπή θα έπρεπε να είναι μία και στην πράξη.
Πάμε όμως τώρα και στα ουσιώδη. Καταρχάς, το κανάλι έκανε την κίνηση-ματ να αρχίζει το πρόγραμμά του στις 05.30 ,πρώτο δηλαδή από όλο τον ανταγωνισμό. Έτσι, όχι απλά κερδίζει έδαφος και νούμερα -δεν είναι τυχαίο το 15άρι που χτύπησαν σε μ.ο. οι Αμαλία Κάτζου-Βαγγέλης Γιακουμής-αλλά και το κοινό, που σιγά σιγά θα ενσωματώσει το νέο αυτό κανάλι στις επιλογές του για την πρώτη ενημέρωσή του.
Και τα δύο δίδυμα ξεκίνησαν αμήχανα. Είχα την αίσθηση πως η Αμαλία Κάτζου στην πρεμιέρα ήταν τόσο ασυντόνιστη ,που δεν σταύρωσε γλώσσα μέσα. Το πρώτο δίδυμο ,όμως, είναι πια δεμένο και μπορεί να παίξει μπάλα. Ακόμη, η ροή τους κυλά γρήγορα , κ' αποφεύγονται οι πολλές αναλύσεις που στις 05.30 το χάραμα θα ήταν κάτι παραπάνω από περιττές .Σύντομο πέρασμα των ειδήσεων, και ενδιαφέρων και χαλαρός σχολιασμός ακόμη και των πολιτικών θεμάτων (σε αυτό βοηθά η προσέγγιση του Γιακουμή) . Πάμε τώρα στο έτερο δίδυμο.Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος και ο Γιάννης Σαραντάκος μετά από πολυετή συνεργασία στο πρωινό του Mega, ενώνουν τις δυνάμεις τους ως κεντρικοί παρουσιαστές, αλλά θα έλεγα πως ο δεύτερος δεν είναι για πρώτο βιολί. Προσωπικά, βλέποντας την εκπομπή, νομίζω πως ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος θα ήταν απόλυτα απογειωτικός αν το ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 07.00 το παρουσίαζε μόνος του. Δεν βλέπω κανέναν λόγο που το OPEN τον πάντρεψε με τον Σαραντάκο. Ντε και καλά δίδυμο,ρε παιδιά;
Οι τηλεθεάσεις τους εν συνόλω, ειδικά της πρώτης εκπομπής, με τα δεδομένα του ανταγωνισμού είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές. Απέναντι σε ένα σαρωτικό ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ κι ένα επίσης σαρωτικό ΣΗΜΕΡΑ, αλλά φυσικά και σε μια αξιοπρεπέστατη ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ, το ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ βρίσκεται σε καλό δρόμο...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_έβδομη: ΚΑΛΟΓΡΑΜΜΕΝΟΣ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
Ο ''Πρίγκιπας της φωτιάς'', η καθημερινή, δραματική σειρά του OPEN ,έχει συγκεντρώσει μέχρι τώρα αμφιλεγόμενα σχόλια, με τα περισσότερα να κάνουν λόγο για ένα σενάριο παλιακό. Αν με ρωτάτε, προσωπικά το θεωρώ ένα καλογραμμένο σίριαλ. Ο Γιώργος Κυρίτσης έχει φέρει ,μετά την ''Εδέμ'' , ένα σίριαλ που πράγματι βασίζεται σε εξιχνιάσεις μυστικών ,δολοφονιών, σε μυστήριο και ίντριγκα. Ε ,και ;Μήπως απέναντι το ΤΑΤΟΥΑΖ δεν έχει τα ίδια; Αλλού ,λοιπόν, το ζητούμενο.
Βλέποντας τον ''Πρίγκιπα'' ,βλέπω μια σειρά με συνοχή. Η ιστορία ξεδιπλώνεται με αριστουργηματικό τρόπο, υπάρχει το απαιτούμενο σασπένς που κρατά το κοινό, κ' έχει μια προσέγγιση ενδιαφέρουσα. Με παραπέμπει σε σειρές άλλων εποχών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως μιλάω για παλιακό σενάριο- επ' ουδενί. Αντίθετα, (μου) θυμίζει σειρές που σε έκαναν να τις ψάχνεις, να αγωνιάς για την τύχη κι εξέλιξη των ηρώων ,να σε νοιάζει η συνέχεια, να ανοίγεις τον δέκτη σου την ώρα προβολής τους. Όλα αυτά ,βέβαια, αν σου αρέσει το γνήσιο δράμα κι όχι οι ψευτοδραματισμοί .Έχει το ενδιαφέρον που, σαν Μανώλης τουλάχιστον, πάντα έβρισκα στη Βέρα στο Δεξί ,στην Εδέμ (MEGA), στον Έρωτα(ANT1).
Mε υπομονή, θα βρει τη θέση του .Αν και η μετακίνησή του πριν από το Δελτίο, ώρα που το κοινό αγαπά ,και το έχει αποδείξει ,τα δραματικά πρότζεκτ, ίσως να του έδινε τελικά άλλη ώθηση...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_όγδοη: ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ
''Για πάντα παιδιά'' μένουν φέτος στο OPEN ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης(παρεμπιπτόντως, να του ευχηθούμε σύντομη ανάρρωση), ο Αποστόλης Τότσικας ,και ο Νίκος Πουρσανίδης, σε ένα σίραλ που ναι μεν είναι καλά στημένο(σούπερ εικόνα), αλλά χωρίς κανένα νόημα. Κωμικές κι ευτράπελες σκηνές, που αγγίζουν την καθημερινότητα νέων ,οι οποίοι και δεν ξέρουν τι ακριβώς κλήθηκαν να παίξουν .Βλέπουμε ένα ενδιαφέρον καστ ( ο Τότσικας και η Θεωνά είναι απόλαυση), που,ωστόσο, βρίσκεται στο λάθος κόνσεπτ .
Προσωπικά, δεν έχω κατανοήσει πού θέλει να καταλήξει ένα τέτοιο σίριαλ και ούτε φανερώνει συνοχή.Παράλληλες ζωές 5 νέων, που δεν φαίνεται να θέλουν κάτι να μας πουν πέραν του προφανούς. Μια σειρά λίγο από όλα...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_ένατη: OPEN ΧΩΡΙΣ...ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ;
Και θα κλείσω τη σημερινή στήλη με ένα ερώτημα, έτσι γιατί θέλω να αναπτύξετε τη σκέψη σας: Αλήθεια, εκεί στο OPEN γιατί είστε χωρίς μικρόφωνο; Το 'χετε σε κακό ή είναι στις γνωστές απαγορεύσεις ; Απορία εκφράζω, μην παρεξηγηθώ...
Υ.Γ.: Φυσικά και δεν είναι πρόβλημα κάτι τέτοιο, αλλά, όπως και να το δούμε, αυτή η λεπτομέρεια φανερώνει πόσο ανέτοιμος ήταν τελικά ο μηχανισμός...
Αυτά και σήμερα από την ΤΙΒΙ-ΜΠΑΛΟΘΙΑ!
Ραντεβού στο tvnea την ερχόμενη Τρίτη...
http://www.tvnea.com
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Τα κρίσιμα σημεία για τις συντάξεις και τα αναδρομικά από τον ΕΦΚΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Στις 25 Νοεμβρίου οι εκλογές για την ΕΑΠΣ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ