2018-12-09 21:24:18
ΑΜΦΙΚΤΙΟΝΙΑ ΑΚΑΡΝΑΝΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒAΛΛΟΝΤΟΣ
Θεατρική ομάδα «Θεάτρου Πορεία» του Ν.Π. ΟΤΟΕ Πρέβεζας
«3 Μονόπρακτα»
Τρία μονόπρακτα με σκηνές από την σημερινή καθημερινή ζωή, παρότι γράφθηκαν πρίν αρκετά έτη.
Η Αμφικτιονία, μετά από πρόσκληση της Πανωραίας Κωστούλη, βρέθηκε το βράδυ του Σαββάτου 8/12 στην Πρέβεζα, στο κτίριο Θεοφάνειο και παρακολούθησε την Θεατρική παράσταση στην οποία χορηγός ήταν το Εργατικό Κέντρο Πρέβεζας...... Ένα Ελεύθερο ζευγάρι, του Ντάριο Φο
Μια γυναίκα αφιερωμένη το γάμο της και στον σύζυγο της, ανέχεται τις εξωσυζυγικές σχέσεις του άνδρα της και βομβαρδίζεται από αυτόν με ιδέες περί εφαρμογής ανοικτού γάμου δηλ. ο άνδρας και η γυναίκα πρέπει να έχουν και άλλες σχέσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι κακό για τον γάμο τους.
Η υπέροχη ερμηνεία της συζύγου (Πανωραία Κωστούλη), που παλεύει να διατηρήσει αλλά και να διατηρηθεί μέσα από αυτή την νόμιμη σχέση, καθώς και η «αφεντάδικη» ερμηνεία του συζύγου (Βαγγέλης Σοπικιώτης)δημιουργούν επεισόδια της σημερινής καθημερινής ζωής
. Όταν τα πάνω έρχονται κάτω και το θύμα γίνεται θύτης, η ιστορία αποκτά πρόσθετο ενδιαφέρον, δίνοντας μέσα από λεπτό χιούμορ την σοβαρότητα μιας τέτοιας κατάστασης.
Ο πάντα δυνατός επί σκηνής Βαγγέλης Σοπικιώτης, μας έδωσε για μια ακόμα φορά την δυνατότητα να αντιληφθούμε το παιγνίδι της γάτας με το ποντίκι, του εκ φύσεως δυνατού και ευέλικτου ζώου που όταν όμως αντιληφθεί ότι το ποντίκι έχει μάθει και έχει ακολουθήσει τις τακτικές του (έστω και φυσικά αδύνατο) δεν αντέχει και καταρρέει. Η μικρή παρουσία του Βασίλη Καρναβά (ο εραστής) δεν εμπόδισε στο να παρουσιαστεί ο υπέροχος θεατρικός χαρακτήρας του.
Η Πανωραία Κωστούλη μέσα από τις συχνές εναλλαγές συμπεριφοράς, μιας πορείας πάνω στην κόψη του ξυραφιού, με άμεση επαφή με τους θεατές αφού απευθύνονταν άμεσα στο θεατρικό κοινό, βάζοντας τον καθένα να συμμετάσχει σε αυτή την κατάσταση και να ζεί ένα πρόβλημα που δεν απέχει πολύ από αυτά που καθημερινά βλέπουμε.
Η πιο δυνατή, του Αύγουστου Στρίντμπερκ
Μονόπρακτο με μονόλογο μιας γυναίκας η οποία μέσα από την επί σκηνής γραφή μιας επιστολής προς την πρώην ερωμένη του συζύγου της, διαλαλεί τις καταστάσεις που ανέχθηκε, την υπομονή της αλλά και την διπλωματία της στον αγώνα να κερδίσει πάλι τον άνδρα της. Μια ερμηνεία (Λίτσα Τάτση) που ξεπερνά το εμπόδιο της χρήσης του μονόλογου και κτίζει πάνω στην προσοχή των θεατών με την κίνηση, τον μορφασμό και τις συχνές αλλαγές συμπεριφοράς.
Το Αυγό, του Κ. Μουρσελά
Οι δυό ελεύθεροι των «κοινωνικών» περιορισμών, δύο φίλοι, ο Σόλων (Γρηγόρης Γιάγιας) και ο Λουκάς (Πέτρος Ανδρέου) συζητούν τα θέματα της καθημερινότητας μέσα από ένα άλλο πρίσμα. Καυστική σάτιρα με κυρίαρχο στοιχείο την φιλία τους. Η αθωότητα του Λουκά, με την εξυπνάδα του Σόλωνα δημιουργούν ένα υπόβαθρο για την εξέταση της ζωής όχι με τα κριτήρια που θέτουν οι άλλοι αλλά με την ανθρωπιά και την κατανόηση του ενός στον άλλον.
Η σκηνοθεσία της Παρασκευή Νάνη έδωσε στους ηθοποιούς την δυνατότητα να κινηθούν άνετα, και τα σκηνικά και η διακόσμηση του χώρου (Λιόντου Ιωάννα) ήταν εργονομικά ώστε ο χρόνος της εναλλαγής σε κάθε μονόπρακτο να είναι μικρός και ευχάριστος.
Το μουσικό χαλί με κυρίαρχο όργανο το ακορντεόν, με τα νοσταλγικά μπάσα του, συνόδευσε τις ενδιάμεσες χρονικές στιγμές εναλλαγής των μονόπρακτων.
-Ευχόμαστε να επαναληφθεί η παράσταση στην Βόνιτσα.
ΑΜΦΙΚΤΙΟΝΙΑ ΑΚΑΡΝΑΝΩΝ
ximeronews
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒAΛΛΟΝΤΟΣ
Θεατρική ομάδα «Θεάτρου Πορεία» του Ν.Π. ΟΤΟΕ Πρέβεζας
«3 Μονόπρακτα»
Τρία μονόπρακτα με σκηνές από την σημερινή καθημερινή ζωή, παρότι γράφθηκαν πρίν αρκετά έτη.
Η Αμφικτιονία, μετά από πρόσκληση της Πανωραίας Κωστούλη, βρέθηκε το βράδυ του Σαββάτου 8/12 στην Πρέβεζα, στο κτίριο Θεοφάνειο και παρακολούθησε την Θεατρική παράσταση στην οποία χορηγός ήταν το Εργατικό Κέντρο Πρέβεζας...... Ένα Ελεύθερο ζευγάρι, του Ντάριο Φο
Μια γυναίκα αφιερωμένη το γάμο της και στον σύζυγο της, ανέχεται τις εξωσυζυγικές σχέσεις του άνδρα της και βομβαρδίζεται από αυτόν με ιδέες περί εφαρμογής ανοικτού γάμου δηλ. ο άνδρας και η γυναίκα πρέπει να έχουν και άλλες σχέσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι κακό για τον γάμο τους.
Η υπέροχη ερμηνεία της συζύγου (Πανωραία Κωστούλη), που παλεύει να διατηρήσει αλλά και να διατηρηθεί μέσα από αυτή την νόμιμη σχέση, καθώς και η «αφεντάδικη» ερμηνεία του συζύγου (Βαγγέλης Σοπικιώτης)δημιουργούν επεισόδια της σημερινής καθημερινής ζωής
Ο πάντα δυνατός επί σκηνής Βαγγέλης Σοπικιώτης, μας έδωσε για μια ακόμα φορά την δυνατότητα να αντιληφθούμε το παιγνίδι της γάτας με το ποντίκι, του εκ φύσεως δυνατού και ευέλικτου ζώου που όταν όμως αντιληφθεί ότι το ποντίκι έχει μάθει και έχει ακολουθήσει τις τακτικές του (έστω και φυσικά αδύνατο) δεν αντέχει και καταρρέει. Η μικρή παρουσία του Βασίλη Καρναβά (ο εραστής) δεν εμπόδισε στο να παρουσιαστεί ο υπέροχος θεατρικός χαρακτήρας του.
Η Πανωραία Κωστούλη μέσα από τις συχνές εναλλαγές συμπεριφοράς, μιας πορείας πάνω στην κόψη του ξυραφιού, με άμεση επαφή με τους θεατές αφού απευθύνονταν άμεσα στο θεατρικό κοινό, βάζοντας τον καθένα να συμμετάσχει σε αυτή την κατάσταση και να ζεί ένα πρόβλημα που δεν απέχει πολύ από αυτά που καθημερινά βλέπουμε.
Η πιο δυνατή, του Αύγουστου Στρίντμπερκ
Μονόπρακτο με μονόλογο μιας γυναίκας η οποία μέσα από την επί σκηνής γραφή μιας επιστολής προς την πρώην ερωμένη του συζύγου της, διαλαλεί τις καταστάσεις που ανέχθηκε, την υπομονή της αλλά και την διπλωματία της στον αγώνα να κερδίσει πάλι τον άνδρα της. Μια ερμηνεία (Λίτσα Τάτση) που ξεπερνά το εμπόδιο της χρήσης του μονόλογου και κτίζει πάνω στην προσοχή των θεατών με την κίνηση, τον μορφασμό και τις συχνές αλλαγές συμπεριφοράς.
Το Αυγό, του Κ. Μουρσελά
Οι δυό ελεύθεροι των «κοινωνικών» περιορισμών, δύο φίλοι, ο Σόλων (Γρηγόρης Γιάγιας) και ο Λουκάς (Πέτρος Ανδρέου) συζητούν τα θέματα της καθημερινότητας μέσα από ένα άλλο πρίσμα. Καυστική σάτιρα με κυρίαρχο στοιχείο την φιλία τους. Η αθωότητα του Λουκά, με την εξυπνάδα του Σόλωνα δημιουργούν ένα υπόβαθρο για την εξέταση της ζωής όχι με τα κριτήρια που θέτουν οι άλλοι αλλά με την ανθρωπιά και την κατανόηση του ενός στον άλλον.
Η σκηνοθεσία της Παρασκευή Νάνη έδωσε στους ηθοποιούς την δυνατότητα να κινηθούν άνετα, και τα σκηνικά και η διακόσμηση του χώρου (Λιόντου Ιωάννα) ήταν εργονομικά ώστε ο χρόνος της εναλλαγής σε κάθε μονόπρακτο να είναι μικρός και ευχάριστος.
Το μουσικό χαλί με κυρίαρχο όργανο το ακορντεόν, με τα νοσταλγικά μπάσα του, συνόδευσε τις ενδιάμεσες χρονικές στιγμές εναλλαγής των μονόπρακτων.
-Ευχόμαστε να επαναληφθεί η παράσταση στην Βόνιτσα.
ΑΜΦΙΚΤΙΟΝΙΑ ΑΚΑΡΝΑΝΩΝ
ximeronews
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΦΥΛΑΚΙΟΥ- ΒΙΝΤΕΟ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ