2019-02-05 12:30:46
μαζί σας η ΤΙΒΙ-ΜΠΑΛΟΘΙΑ με κριτικές και δύο δυνατά κουίζ!
Οι τηλεοπτικές εξελίξεις ήταν στα...πολύ πάνω τους αυτή την εβδομάδα, και η ΤΙΒΙ-ΜΠΑΛΟΘΙΑ είναι και σήμερα στον αέρα του tvnea .com ,για να ρίξει τις μπαλοθιές της εκεί που πρέπει αλλά και όπως πρέπει!
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_πρώτη: ΥΠΟ...ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΖΥΓΟ Ο ΣΚΑΪ
Δεν θα μπορούσα φυσικά τη σημερινή στήλη να μην την αρχίσω με το ελληνοτουρκικό θέατρο, που αποφάσισε να βάλει στην prime time του ο Σκάι. Ελληνοτουρκικό Survivor .Πρέπει να ήταν Δεκέμβριος όταν πια έγινε -επίσημα- γνωστό ότι ο σταθμός προχωρά κανονικά στην υλοποίησή του,γιατί μέχρι και κάποιο διάστημα ,όπως προέκυπτε τουλάχιστον από το ρεπορτάζ, το κανάλι δεν ήταν βέβαιο αν θα το προχωρούσε. Να που ,όμως, η αμφιταλάντεσή του κατέρρευσε, και η ζυγαριά έπεσε...στην Τουρκία!
Οι πρώτες σκέψεις που με κυρίευσαν όταν έμαθα για τη...φαεινή αυτή ιδέα ,ήταν δύο: πρώτον, ότι ο Τούρκος επιβάλλεται για άλλη μια φορά, καταπατώντας κι αγνοώντας(φυσικά) επιδεικτικά την Ιστορία μας ,και δεύτερον , ότι ένα τέτοιο τηλεοπτικό εύρημα θα εκτόπιζε ξανά το ριάλιτι στους πίνακες της Nielsen. Από τη μία ,λοιπόν, έχουμε τον παράγοντα ''πατρίδα'', κι από την άλλη τον παράγοντα ''επιτυχημένη (τηλεοπτικά) κίνηση''.
Για να βάλουμε τα δεδομένα σε τάξη, αν το όλο σκηνικό το εκλάβουμε καθαρά με επιχειρηματικά κριτήρια, τότε ο ΣΚΑΪ έκανε μια έξυπνη κίνηση που θα του αποφέρει κέρδη, καθώς μετά από 2 SURVIVOR και 2 NOMADS ,σύνολο 4 σερί ριάλιτι, μόνο ένα τέτοιο τηλεοπτικό ερέθισμα θα μπορούσε να κερδίσει το κοινό, κ' άρα να σώσει το κατά τ' άλλα χιλιοπαιγμένο και καθόλου ανατρεπτικό SURVIVOR.
Αν ,όμως, το εκλάβουμε με κριτήρια την Ιστορία μας, το εθνικό μας παρελθόν, την Πατρίδα, που μέρα με τη μέρα ξεπουλιέται με υπογραφές ανιστόρητων, τότε είμαστε μπροστά από ένα τεράστιο ιστορικά ατόπημα ,με συνέπειες που δεν θα γίνουν φανερές αλλά θα ριζώσουν στα μύχια του καθενός ,κι όταν πρέπει θα αναδυθούν .Είμαστε μπροστά από ένα τεράστιο ιστορικά ατόπημα, που μαρτυράει, ή καλύτερα, επαληθεύει, πως στον βωμό του κέρδους και της τηλεθέασης το χρέος μας απέναντι στην Πατρίδα ,περνά απαρατήρητο.
Ο ΣΚΑΪ επέλεξε να συμπλεύσει με τις απαιτήσεις και αποφάσεις του Τούρκου παραγωγού, Ατζούν Ιλίτζαλι, που ήθελε να φέρει στις οθόνες μας αυτή την ελληνοτουρκική αντιπαράθεση. Στην ουσία, ήθελε να φέρει στις οθόνες μας 24 παίκτες ,Έλληνες και Τούρκους, που πάνω τους θα έβγαζε ο τηλεθεατής όλο τον φανατισμό του.
Δεν είναι το πρόβλημα ότι βλέπουμε ελληνοτουρκικό ριάλιτι, άλλωστε αυτό έχει ξανασυμβεί όταν το SURVIVOR ήταν στο Mega. Ούτε φυσικά το πρόβημα έγκειται γενικά στο ότι ''παίζουμε'' με άλλη χώρα, είτε λέγεται Ολλανδία, είτε Τουρκία, είτε...είτε. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό το τηλεοπτικό -θα επαναλάβω-θέατρο έρχεται σε μια στιγμή που οι σχέσεις των δύο χωρών διανύουν βαθύτατη κρίση. Έρχεται σε μια στιγμή που οι τουρκικές προκλήσεις απέναντι στα ελληνικά εδάφη τείνουν να γίνουν καθημερινό φαινόμενο. Εν ολίγοις, έρχεται σε μια κρίσιμη ,για την ιστορία μας, περίοδο, που το μόνο που μπορεί να καταφέρει είναι να εντείνει την απέχθεια και τον φανατισμό.
Μάλιστα, πέραν της έντασης που προκαλεί η Τουρκία και επιτείνει τον μεταξύ των δύο χωρών "πόλεμο" , αποκορύφωμα είναι η υπογραφή της συμφωνίας των Πρεσπών. Με άλλα λόγια, οι υπογραφές των ανιστόρητων που ξεπούλησαν τη Μακεδονία ,και στην ουσία έφεραν τον Έλληνα και την Ελληνίδα σε ένα σημείο που μέσα τους ''βράζουν'' και καλλιεργούν μέρα με τη μέρα μεγαλύτερο μίσος . '' Κρύφτηκε'' μέσα τους πια για τα καλά η όποια καλοπροαίρετη διάθεση, και αναδύεται ο εθνικισμός και η ακραία λογική.
Σε αυτόν τον Έλληνα ,λοιπόν, που είναι πλέον διχασμένος και εξοργισμένος ,ο ΣΚΑΪ δεν έκανε πίσω αλλά του έφερε ελληνοτουρκικό SURVIVOR. Σε αυτή την περίοδο που η Ελλάδα δοκιμάζεται από έναν σύγχρονο σουλτάνο, ο ΣΚΑΪ δίνει τη συγκατάθεσή του στον ...υπηρέτη τού Ερντογάν να αποτυπώσει ,όπως ήθελε, στη μικρή οθόνη αυτή τη μάχη, που στο κάτω κάτω ,ακόμη κι αν αναιρέσουμε όλα όσα γράφω εδώ, δεν είναι τίποτα καινούργιο κ' ούτε έφερε κάτι το ανατρεπτικό.
Και επειδή το εν λόγω ζήτημα και η οπτική μου ίσως...εγείρει τα πνεύματα ,αλλά και για να προλάβω όσους θεωρήσετε πως μεταφράζω ένα απλό τηλεοπτικό πρόγραμμα ως γροθιά στην ιστορία, ναι, θεωρώ πως αυτό που γίνεται εισχωρεί ξεκάθαρα στα μυαλά των μαθητών.Των μαθητών που ακόμα διαμορφώνονται,κι ακόμα χτίζουν συνείδηση-ιστορική και μη. Και θα επικαλεστώ την άλλη μου ιδιότητα, εκείνη του Φιλολόγου, για να σας διαβεβαιώσω πως αυτό που αντιλαμβάνονται οι μαθητές κι αυτό που αφομοιώνουν και ενστερνίζονται παρακολουθώντας τέτοιου είδους ''αντιπαλότητες'', πιστέψτε με, θα σας τρόμαζε αν το βιώνατε εκ των έσω.
Δεν θα επιμείνω άλλο στις ιστορικού ύφους προεκτάσεις που γεννά αυτό το ριάλιτι, άλλωστε, το κεφάλαιο δεν εξαντλείται σε μια στήλη. Ας δούμε ,λοιπόν, αυτό το τηλεοπτικό προϊόν εξαιρουμένων των παραπάνω.
Προσωπικά, βλέπω μεν μια άρτια παραγωγή με εντυπωσιακά πλάνα που σε ξεκουράζουν και σε ταξιδεύουν(το μόνο θετικό τέτοιων πρότζεκτ), όμως, η ροή του κάθε επεισοδίου κάνει κοιλιά .Κι αυτό φυσικά οφείλεται στην απαραίτητη προβολή υποτίτλων όσο παρουσιάζει ο Τούρκος παρουσιαστής. Είναι τηλεοπτικά λεπτά χαμένα, το κοινό κουράζεται να βλέπει υποτιτλους, και γρήγορα χάνει το ενδιαφέρον του. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο (το εξέφρασα και σε συζήτησή μου με ανθρώπους του καναλιού) να αναγκάζεται το κοινό να ακούει τι παρουσιάζει η άλλη πλευρά. Ούτε διευκολύνει το κοινό,ούτε το ενδιαφέρει ,ούτε βοηθά στην εξέλιξη.
Κλείνοντας, θα θέσω απλά τα εξής δύο ερωτήματα:
1) Το καλοκαίρι ,ο ΑΝΤ1 ήταν ένα βήμα πριν βγάλει στον αέρα το NOMADS ΕΛΛΑΔΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΣΕΡΒΙΑ, όμως, ο Τζώρτζης Ποφάντης ,με δική του απόφαση , μπλόκαρε την ιδέα γιατί δεν επικροτούσε αυτό που θα γινόταν, δηλαδή τον φανατισμό των Ελλήνων με τους Τούρκους. Άραγε, ο σταθμός του Φαλήρου γιατί δεν έκανε ποτέ πίσω; Ο ΣΚΑΪ υπό τουρκικό ζυγό...
2) Από το κανάλι διατείνονται πως κανέναν φανατισμό δεν προωθούν και πως το ριάλιτι είναι απλά ένα δυνατό πρότζεκτ για τον σταθμό χωρίς καμια περαιτέρω ιστορική-πολιτική απόχρωση.Αφού ,λοιπόν, είναι έτσι, γιατί σε ρεπορτάζ στο ΜΑΖΙ ΣΟΥ της Τατιάνας ,δύο μέρες πριν από την πρεμιέρα του ριάλιτι, ο ρεπόρτερ έκανε εναγωνίως ερωτήσεις στους περαστικούς προκαλώντας ξεκάθαρα εθνικιστική διάθεση;
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_δεύτερη: Ποιο δίδυμο παρουσιαστών έχει ένταση στα παρασκήνια;
Σήμερα η μπαλοθιά σάς έχει και δύο κουιζάκια για δυνατούς λύτες, έτσι για να περάσετε την εβδομάδα σας ...σε σκέψεις! Πάμε στο πρώτο: Σε ποιο κανάλι το δίδυμο των παρουσιαστών τσακώνεται στα παρασκήνια και υπάρχουν συνεχώς εντάσεις και διφωνίες; Η εκπομπή ,μάλιστα, είναι...πολυσυζητημένη!
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_τρίτη: ΟΑΣΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ!
Τη μεγάλη του πρεμιέρα έκανε χθες το βράδυ το θρυλικό ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ. Μέσα από ένα νέο κανάλι και μετά από ένα τρίμηνο οπότε και πρωταγωνίστησαν στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ, οι ΑΡΒΥΛΕΣ επανήλθαν και τάραξαν τα πάντα. Ομολογώ περίμενα την επάνοδό τους με μεγάλο ενδιαφέρον, όχι μόνο γιατί η οπτική της σάτιράς τους πάντα με έλκυε και με εντυπωσίαζε, αλλά και γιατί σίγουρα με την πρεμιέρα τους θα έλεγαν πολλά.
Όπως κι έγινε. Θα σταθώ,όμως, σε 2 πράγματα: πρώτον, στην ατάκα-φωτιά που σίγουρα δεν περιμέναμε, τις...ευχές δηλαδή του Κανάκη στον ΣΚΑΪ για να μπορέσει να αντέξει την κριτική και το χιούμορ τους ,και δεύτερον και πιο βασικό, στη μεγάλη ελευθερία που είχαν να σατιρίσουν τους πάντες μέσα στον σταθμό -αυτό εν ολίγοις που όλοι αναρωτιόμασταν αν συμβεί κι όλοι περιμέναμε να δούμε, και άρα, πολλά μπράβο στον ΣΚΑΪ.
Η εκπομπή ήρθε μέσα από νέο κανάλι, μέσα από ελαφρώς ανανεωμένο πλατό, αλλά ευτυχώς με την ίδια διάθεση για σάτιρα. Όαση τηλεοπτική το ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ!
Υ.Γ.1: Απολύτως έκδηλη η διάθεση του Κανάκη να λιθοβολήσει τα ριάλιτι του καναλιού, κάτι που επιβεβαιώνει και την κοσμοθεωρία του και την ελευθερία που του δόθηκε από τον σταθμό.
Υ.Γ.2: Διέκρινα ολοκληρωτική απουσία των προγραμμάτων του ΑΝΤ1 από τη σάτιρά τους. Εμπάργκο ή τυχαίο γεγονός; Αν είναι το πρώτο, τότε δεν τιμά τον χαρακτήρα της εκπομπής, αν είναι το δεύτερο ,θα φανεί σύντομα!
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_τέταρτη: ΕΣΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ!
Σε μια κίνηση-ματ προχώρησε ,προς έκπληξή μας, η ΕΡΤ, αφού με άψογα αντανακλαστικά, αποφάσισε να μετακινήσει τα Σάββατα τη μουσική της εκπομπή, ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ , με τους Μαρίνο - Δραγούμη. Οι ιθύνοντες με αυτή την απόφαση έσωσαν την εκπομπή, κι εννοώ αρχικά επικοινωνιακά. Κανείς δεν νομίζω να ήθελε να συγκριθεί με το ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ, που πια θα βγαίνει Παρασκευές, και που η νίκη του ,λόγω της πορείας του, θα ήταν δεδομένη .Αφήστε δε που κάλυψαν το κενό του και αυτό σιγά σιγά θα αποτυπωθεί και στα νούμερα, καθώς ο τηλεθεατής Σάββατο βράδυ είχε συνηθίσει σε μουσικό πρόγραμμα, και πια δεν θα το είχε λόγω της μετακίνησης του Παπαδόπουλου. Πάντως, προσωπικά, αναζήτησα αυτό που είχα συνηθίσει κι έτσι είδα τελικά ΕΡΤ...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_πέμπτη: ΕΝΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
Στα μονοπάτια της μυθοπλασίας μπήκε και φέτος ,μετά την απόπειρα με τη σειρά του Μαρκίδη, ο ΣΚΑΪ , με το σίριαλ της Ρένας Ρίγγα. Η σειρά ,αν και άρχισε με τους καλύτερους οιωνούς και παρά το ότι είχε ενδιαφέροντα στοιχεία, δεν άγγιξε το κοινό, και τα μονοψήφια έγιναν ''θεσμός''.Σε μια προσπάθεια ανόρθωσης, το κανάλι τη μετακίνησε στη μεσημβρινή ζώνη, αλλά εκεί τα αποτελέσματα ήταν ακόμη πιο δραματικά.Για να μη σας τα πολυλογώ, το σίριαλ έριξε αυλαία πριν κάτι μέρες. Δεν το ξέρατε, ε; Λογικό ,αφού για τον Σκάι ήταν ένα ξεχασμένο πρόγραμμα χωρίς κανένα πουσάρισμα!
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_έκτη: Ποιο πρόσωπο άλλαξε κανάλι αλλά συμβιβάστηκε λόγω χαμηλής τηλεθέασης;
Πάμε τώρα και στο δεύτερο κουιζάκι: Ποιο τηλεοπτικό πρόσωπο, που άλλαξε φέτος κανάλι, συμβιβάστηκε με ό,τι πρότειναν οι ιθύνοντες γιατί δεν μπορούσε να διαπραγματευτεί τίποτα λόγω της χαμηλής τηλεθέασης που έφερνε στο προηγούμενο κανάλι;
Αυτά για σήμερα από την ΤΙΒΙ-ΜΠΑΛΟΘΙΑ. Ανανεώνουμε το διαδικτυακό μας ραντεβού για την ερχόμενη Τρίτη.
http://www.tvnea.com
Οι τηλεοπτικές εξελίξεις ήταν στα...πολύ πάνω τους αυτή την εβδομάδα, και η ΤΙΒΙ-ΜΠΑΛΟΘΙΑ είναι και σήμερα στον αέρα του tvnea .com ,για να ρίξει τις μπαλοθιές της εκεί που πρέπει αλλά και όπως πρέπει!
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_πρώτη: ΥΠΟ...ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΖΥΓΟ Ο ΣΚΑΪ
Δεν θα μπορούσα φυσικά τη σημερινή στήλη να μην την αρχίσω με το ελληνοτουρκικό θέατρο, που αποφάσισε να βάλει στην prime time του ο Σκάι. Ελληνοτουρκικό Survivor .Πρέπει να ήταν Δεκέμβριος όταν πια έγινε -επίσημα- γνωστό ότι ο σταθμός προχωρά κανονικά στην υλοποίησή του,γιατί μέχρι και κάποιο διάστημα ,όπως προέκυπτε τουλάχιστον από το ρεπορτάζ, το κανάλι δεν ήταν βέβαιο αν θα το προχωρούσε. Να που ,όμως, η αμφιταλάντεσή του κατέρρευσε, και η ζυγαριά έπεσε...στην Τουρκία!
Οι πρώτες σκέψεις που με κυρίευσαν όταν έμαθα για τη...φαεινή αυτή ιδέα ,ήταν δύο: πρώτον, ότι ο Τούρκος επιβάλλεται για άλλη μια φορά, καταπατώντας κι αγνοώντας(φυσικά) επιδεικτικά την Ιστορία μας ,και δεύτερον , ότι ένα τέτοιο τηλεοπτικό εύρημα θα εκτόπιζε ξανά το ριάλιτι στους πίνακες της Nielsen. Από τη μία ,λοιπόν, έχουμε τον παράγοντα ''πατρίδα'', κι από την άλλη τον παράγοντα ''επιτυχημένη (τηλεοπτικά) κίνηση''.
Για να βάλουμε τα δεδομένα σε τάξη, αν το όλο σκηνικό το εκλάβουμε καθαρά με επιχειρηματικά κριτήρια, τότε ο ΣΚΑΪ έκανε μια έξυπνη κίνηση που θα του αποφέρει κέρδη, καθώς μετά από 2 SURVIVOR και 2 NOMADS ,σύνολο 4 σερί ριάλιτι, μόνο ένα τέτοιο τηλεοπτικό ερέθισμα θα μπορούσε να κερδίσει το κοινό, κ' άρα να σώσει το κατά τ' άλλα χιλιοπαιγμένο και καθόλου ανατρεπτικό SURVIVOR.
Αν ,όμως, το εκλάβουμε με κριτήρια την Ιστορία μας, το εθνικό μας παρελθόν, την Πατρίδα, που μέρα με τη μέρα ξεπουλιέται με υπογραφές ανιστόρητων, τότε είμαστε μπροστά από ένα τεράστιο ιστορικά ατόπημα ,με συνέπειες που δεν θα γίνουν φανερές αλλά θα ριζώσουν στα μύχια του καθενός ,κι όταν πρέπει θα αναδυθούν .Είμαστε μπροστά από ένα τεράστιο ιστορικά ατόπημα, που μαρτυράει, ή καλύτερα, επαληθεύει, πως στον βωμό του κέρδους και της τηλεθέασης το χρέος μας απέναντι στην Πατρίδα ,περνά απαρατήρητο.
Ο ΣΚΑΪ επέλεξε να συμπλεύσει με τις απαιτήσεις και αποφάσεις του Τούρκου παραγωγού, Ατζούν Ιλίτζαλι, που ήθελε να φέρει στις οθόνες μας αυτή την ελληνοτουρκική αντιπαράθεση. Στην ουσία, ήθελε να φέρει στις οθόνες μας 24 παίκτες ,Έλληνες και Τούρκους, που πάνω τους θα έβγαζε ο τηλεθεατής όλο τον φανατισμό του.
Δεν είναι το πρόβλημα ότι βλέπουμε ελληνοτουρκικό ριάλιτι, άλλωστε αυτό έχει ξανασυμβεί όταν το SURVIVOR ήταν στο Mega. Ούτε φυσικά το πρόβημα έγκειται γενικά στο ότι ''παίζουμε'' με άλλη χώρα, είτε λέγεται Ολλανδία, είτε Τουρκία, είτε...είτε. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό το τηλεοπτικό -θα επαναλάβω-θέατρο έρχεται σε μια στιγμή που οι σχέσεις των δύο χωρών διανύουν βαθύτατη κρίση. Έρχεται σε μια στιγμή που οι τουρκικές προκλήσεις απέναντι στα ελληνικά εδάφη τείνουν να γίνουν καθημερινό φαινόμενο. Εν ολίγοις, έρχεται σε μια κρίσιμη ,για την ιστορία μας, περίοδο, που το μόνο που μπορεί να καταφέρει είναι να εντείνει την απέχθεια και τον φανατισμό.
Μάλιστα, πέραν της έντασης που προκαλεί η Τουρκία και επιτείνει τον μεταξύ των δύο χωρών "πόλεμο" , αποκορύφωμα είναι η υπογραφή της συμφωνίας των Πρεσπών. Με άλλα λόγια, οι υπογραφές των ανιστόρητων που ξεπούλησαν τη Μακεδονία ,και στην ουσία έφεραν τον Έλληνα και την Ελληνίδα σε ένα σημείο που μέσα τους ''βράζουν'' και καλλιεργούν μέρα με τη μέρα μεγαλύτερο μίσος . '' Κρύφτηκε'' μέσα τους πια για τα καλά η όποια καλοπροαίρετη διάθεση, και αναδύεται ο εθνικισμός και η ακραία λογική.
Σε αυτόν τον Έλληνα ,λοιπόν, που είναι πλέον διχασμένος και εξοργισμένος ,ο ΣΚΑΪ δεν έκανε πίσω αλλά του έφερε ελληνοτουρκικό SURVIVOR. Σε αυτή την περίοδο που η Ελλάδα δοκιμάζεται από έναν σύγχρονο σουλτάνο, ο ΣΚΑΪ δίνει τη συγκατάθεσή του στον ...υπηρέτη τού Ερντογάν να αποτυπώσει ,όπως ήθελε, στη μικρή οθόνη αυτή τη μάχη, που στο κάτω κάτω ,ακόμη κι αν αναιρέσουμε όλα όσα γράφω εδώ, δεν είναι τίποτα καινούργιο κ' ούτε έφερε κάτι το ανατρεπτικό.
Και επειδή το εν λόγω ζήτημα και η οπτική μου ίσως...εγείρει τα πνεύματα ,αλλά και για να προλάβω όσους θεωρήσετε πως μεταφράζω ένα απλό τηλεοπτικό πρόγραμμα ως γροθιά στην ιστορία, ναι, θεωρώ πως αυτό που γίνεται εισχωρεί ξεκάθαρα στα μυαλά των μαθητών.Των μαθητών που ακόμα διαμορφώνονται,κι ακόμα χτίζουν συνείδηση-ιστορική και μη. Και θα επικαλεστώ την άλλη μου ιδιότητα, εκείνη του Φιλολόγου, για να σας διαβεβαιώσω πως αυτό που αντιλαμβάνονται οι μαθητές κι αυτό που αφομοιώνουν και ενστερνίζονται παρακολουθώντας τέτοιου είδους ''αντιπαλότητες'', πιστέψτε με, θα σας τρόμαζε αν το βιώνατε εκ των έσω.
Δεν θα επιμείνω άλλο στις ιστορικού ύφους προεκτάσεις που γεννά αυτό το ριάλιτι, άλλωστε, το κεφάλαιο δεν εξαντλείται σε μια στήλη. Ας δούμε ,λοιπόν, αυτό το τηλεοπτικό προϊόν εξαιρουμένων των παραπάνω.
Προσωπικά, βλέπω μεν μια άρτια παραγωγή με εντυπωσιακά πλάνα που σε ξεκουράζουν και σε ταξιδεύουν(το μόνο θετικό τέτοιων πρότζεκτ), όμως, η ροή του κάθε επεισοδίου κάνει κοιλιά .Κι αυτό φυσικά οφείλεται στην απαραίτητη προβολή υποτίτλων όσο παρουσιάζει ο Τούρκος παρουσιαστής. Είναι τηλεοπτικά λεπτά χαμένα, το κοινό κουράζεται να βλέπει υποτιτλους, και γρήγορα χάνει το ενδιαφέρον του. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο (το εξέφρασα και σε συζήτησή μου με ανθρώπους του καναλιού) να αναγκάζεται το κοινό να ακούει τι παρουσιάζει η άλλη πλευρά. Ούτε διευκολύνει το κοινό,ούτε το ενδιαφέρει ,ούτε βοηθά στην εξέλιξη.
Κλείνοντας, θα θέσω απλά τα εξής δύο ερωτήματα:
1) Το καλοκαίρι ,ο ΑΝΤ1 ήταν ένα βήμα πριν βγάλει στον αέρα το NOMADS ΕΛΛΑΔΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΣΕΡΒΙΑ, όμως, ο Τζώρτζης Ποφάντης ,με δική του απόφαση , μπλόκαρε την ιδέα γιατί δεν επικροτούσε αυτό που θα γινόταν, δηλαδή τον φανατισμό των Ελλήνων με τους Τούρκους. Άραγε, ο σταθμός του Φαλήρου γιατί δεν έκανε ποτέ πίσω; Ο ΣΚΑΪ υπό τουρκικό ζυγό...
2) Από το κανάλι διατείνονται πως κανέναν φανατισμό δεν προωθούν και πως το ριάλιτι είναι απλά ένα δυνατό πρότζεκτ για τον σταθμό χωρίς καμια περαιτέρω ιστορική-πολιτική απόχρωση.Αφού ,λοιπόν, είναι έτσι, γιατί σε ρεπορτάζ στο ΜΑΖΙ ΣΟΥ της Τατιάνας ,δύο μέρες πριν από την πρεμιέρα του ριάλιτι, ο ρεπόρτερ έκανε εναγωνίως ερωτήσεις στους περαστικούς προκαλώντας ξεκάθαρα εθνικιστική διάθεση;
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_δεύτερη: Ποιο δίδυμο παρουσιαστών έχει ένταση στα παρασκήνια;
Σήμερα η μπαλοθιά σάς έχει και δύο κουιζάκια για δυνατούς λύτες, έτσι για να περάσετε την εβδομάδα σας ...σε σκέψεις! Πάμε στο πρώτο: Σε ποιο κανάλι το δίδυμο των παρουσιαστών τσακώνεται στα παρασκήνια και υπάρχουν συνεχώς εντάσεις και διφωνίες; Η εκπομπή ,μάλιστα, είναι...πολυσυζητημένη!
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_τρίτη: ΟΑΣΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ!
Τη μεγάλη του πρεμιέρα έκανε χθες το βράδυ το θρυλικό ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ. Μέσα από ένα νέο κανάλι και μετά από ένα τρίμηνο οπότε και πρωταγωνίστησαν στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ, οι ΑΡΒΥΛΕΣ επανήλθαν και τάραξαν τα πάντα. Ομολογώ περίμενα την επάνοδό τους με μεγάλο ενδιαφέρον, όχι μόνο γιατί η οπτική της σάτιράς τους πάντα με έλκυε και με εντυπωσίαζε, αλλά και γιατί σίγουρα με την πρεμιέρα τους θα έλεγαν πολλά.
Όπως κι έγινε. Θα σταθώ,όμως, σε 2 πράγματα: πρώτον, στην ατάκα-φωτιά που σίγουρα δεν περιμέναμε, τις...ευχές δηλαδή του Κανάκη στον ΣΚΑΪ για να μπορέσει να αντέξει την κριτική και το χιούμορ τους ,και δεύτερον και πιο βασικό, στη μεγάλη ελευθερία που είχαν να σατιρίσουν τους πάντες μέσα στον σταθμό -αυτό εν ολίγοις που όλοι αναρωτιόμασταν αν συμβεί κι όλοι περιμέναμε να δούμε, και άρα, πολλά μπράβο στον ΣΚΑΪ.
Η εκπομπή ήρθε μέσα από νέο κανάλι, μέσα από ελαφρώς ανανεωμένο πλατό, αλλά ευτυχώς με την ίδια διάθεση για σάτιρα. Όαση τηλεοπτική το ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ!
Υ.Γ.1: Απολύτως έκδηλη η διάθεση του Κανάκη να λιθοβολήσει τα ριάλιτι του καναλιού, κάτι που επιβεβαιώνει και την κοσμοθεωρία του και την ελευθερία που του δόθηκε από τον σταθμό.
Υ.Γ.2: Διέκρινα ολοκληρωτική απουσία των προγραμμάτων του ΑΝΤ1 από τη σάτιρά τους. Εμπάργκο ή τυχαίο γεγονός; Αν είναι το πρώτο, τότε δεν τιμά τον χαρακτήρα της εκπομπής, αν είναι το δεύτερο ,θα φανεί σύντομα!
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_τέταρτη: ΕΣΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ!
Σε μια κίνηση-ματ προχώρησε ,προς έκπληξή μας, η ΕΡΤ, αφού με άψογα αντανακλαστικά, αποφάσισε να μετακινήσει τα Σάββατα τη μουσική της εκπομπή, ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ , με τους Μαρίνο - Δραγούμη. Οι ιθύνοντες με αυτή την απόφαση έσωσαν την εκπομπή, κι εννοώ αρχικά επικοινωνιακά. Κανείς δεν νομίζω να ήθελε να συγκριθεί με το ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ, που πια θα βγαίνει Παρασκευές, και που η νίκη του ,λόγω της πορείας του, θα ήταν δεδομένη .Αφήστε δε που κάλυψαν το κενό του και αυτό σιγά σιγά θα αποτυπωθεί και στα νούμερα, καθώς ο τηλεθεατής Σάββατο βράδυ είχε συνηθίσει σε μουσικό πρόγραμμα, και πια δεν θα το είχε λόγω της μετακίνησης του Παπαδόπουλου. Πάντως, προσωπικά, αναζήτησα αυτό που είχα συνηθίσει κι έτσι είδα τελικά ΕΡΤ...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_πέμπτη: ΕΝΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
Στα μονοπάτια της μυθοπλασίας μπήκε και φέτος ,μετά την απόπειρα με τη σειρά του Μαρκίδη, ο ΣΚΑΪ , με το σίριαλ της Ρένας Ρίγγα. Η σειρά ,αν και άρχισε με τους καλύτερους οιωνούς και παρά το ότι είχε ενδιαφέροντα στοιχεία, δεν άγγιξε το κοινό, και τα μονοψήφια έγιναν ''θεσμός''.Σε μια προσπάθεια ανόρθωσης, το κανάλι τη μετακίνησε στη μεσημβρινή ζώνη, αλλά εκεί τα αποτελέσματα ήταν ακόμη πιο δραματικά.Για να μη σας τα πολυλογώ, το σίριαλ έριξε αυλαία πριν κάτι μέρες. Δεν το ξέρατε, ε; Λογικό ,αφού για τον Σκάι ήταν ένα ξεχασμένο πρόγραμμα χωρίς κανένα πουσάρισμα!
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_έκτη: Ποιο πρόσωπο άλλαξε κανάλι αλλά συμβιβάστηκε λόγω χαμηλής τηλεθέασης;
Πάμε τώρα και στο δεύτερο κουιζάκι: Ποιο τηλεοπτικό πρόσωπο, που άλλαξε φέτος κανάλι, συμβιβάστηκε με ό,τι πρότειναν οι ιθύνοντες γιατί δεν μπορούσε να διαπραγματευτεί τίποτα λόγω της χαμηλής τηλεθέασης που έφερνε στο προηγούμενο κανάλι;
Αυτά για σήμερα από την ΤΙΒΙ-ΜΠΑΛΟΘΙΑ. Ανανεώνουμε το διαδικτυακό μας ραντεβού για την ερχόμενη Τρίτη.
http://www.tvnea.com
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Τέρμα το αυτόφωρο για τους δημοσιογράφους
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ