2019-03-28 12:47:37
Ο χώρος των media σίγουρα πρέπει κάποια στιγμή να τεθεί υπό κάποιο έλεγχο- ουσιαστικό κι όχι για το θεαθήναι. Μπορεί η αρχή να έγινε τρόπον τινά με το ζήτημα των αδειοδοτήσεων των τηλεοπτικών σταθμών, ωστόσο ,αυτό είναι κάτι λιγότερο από μια καλή αρχή.
Η ελεύθερη χρήση πληροφοριών ,ή ,για να το θέσω ορθότερα, η ελεύθερη υποκλοπή της δουλειάς του άλλου, είναι στο...απυρόβλητο, και αυτό κοστίζει. Κοστίζει, γιατί εσύ προσπαθείς τίμια κι αντρίκια να κάνεις τη δουλειά του, να ψάξεις την πληροφορία ,να τη διασταυρώσεις, να κλείσεις μια συνέντευξη , να σέβεσαι τις όποιες πηγές σου, και στην αντίπερα όχθη υπάρχει ο άλλος που ούτε θα ψάξει, ούτε θα διασταυρώσει ,ούτε...ούτε. Εν ολίγοις ο...κοπηπεηστάκιας ο σωστός!
Τα ρεπορτάζ τα ανυπόγραφα πάνε κι έρχονται , οι πληροφορίες βαφτίζονται αποκλειστικές όταν εσύ έχει ήδη μιλήσει για αυτές πριν καν ξυπνήσουν κάποιοι, και το παραμυθάκι ,που ως γνωστόν πάντα περιέχει έναν καλό και έναν κακό (στη γλώσσα των media τον κοπηπεηστάκια και τον μ@@@@α), συνεχίζεται χωρίς κωλύματα!
To tvnea φαίνεται πως, στο εν λόγω παραμύθι, έχει μόνιμα τον ρόλο του μ@@@@α. Ρεπορτάζ και υλικό του tvnea, κινούνται και διακινούνται ,χωρίς καμια αναφορά στην πηγή ,με τόση ελευθερία που ξεπερνούν ακόμη και τη διακίνηση των ναρκωτικών σε χώρες που τα έχουν νομιμοποιήσει! Σας έχω πολλά τέτοια, αλλά σήμερα ας δούμε ,έτσι για παράδειγμα, το πιο πρόσφατο Δεκέμβριος του 2017 , και η γνωστή σεναριογράφος, Ρένα Ρίγγα, δίνει αποκλειστική συνέντευξη στο ''Face2Face'' του tvnea, με αφορμή τη σειρά του , 4ΧΧΧ4(Ant1), την οποία και γράφει. Ανάμεσα στα όσα μου απαντά, είναι και δυο ερωτήσεις γύρω από τις διαχρονικές σειρές της αλλά και για το ποιες από αυτές θα ήθελε υποθετικά να αναβιώσει (πριν καν ξεπροβάλλει,μάλιστα, η...μόδα των remake που αυτή την περίοδο είναι ψωμοτύρι). Οι ερωτήσεις ΜΟΥ και απαντήσεις ΤΗΣ έχουν ως εξής:
Μάρτιος του 2019, και η εφημερίδα, Espresso, φιλοξενεί την προαναφερθείσα σεναριογράφο ,σε Σαββατιάτικο φύλλο της(23/3). Μέσα σε άλλα, η δημοσιογράφος ( δηλαδή η συνεντευξιάζουσα ) επιλέγει να πάει την κουβέντα(δεν την πήγε ποτέ φυσικά) στις διαχρονικές σειρές της σεναριογράφου αλλά και στο αν θα επέλεγε κάποια από αυτές να αναβιώσει. Μόνο που, τόσο οι ερωτήσεις της συνεντευξιάζουσας όσο και οι απαντήσεις της συνεντευξιαζόμενης έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια διατύπωση (γραμματικά ,συντακτικά και λοιπά στολίδια...) με τη συνέντευξη σε εμένα και το tvnea...1,5 χρόνο πριν! Και για του λόγου το ασφαλές, ιδού:
Το ζήτημα μοιάζει αρχικά ...αστείο, και ομολογώ γέλασα αρκετά κι εγώ όταν υπέπεσε στην αντίληψή μου.Έλα σου ,όμως, που δεν είναι! Και ερωτώ και δημόσια (γιατί κατ' ιδίαν και που ρώτησα, ένα και το αυτό): Γιατί συνέβη όλο αυτό από την πλευρά της Εspresso; Γιατί επέλεξε η Espresso να βάλει στο δικό της ,πρωτογενές υλικό κομμάτια εκείνου από το tvnea ,παρουσιάζοντάς τα ως δικά της;
Κι επειδή πάντα το νόμισμα έχει δύο όψεις, θεώρησα ορθό- δημοσιογραφικά και ανθρώπινα- πριν σηκώσω το τηλέφωνό μου και μιλήσω με την Espresso, να ενημερώσω πρωτίστως την κοινή συνεντευξιαζόμενη ,την κυρία Ρίγγα . Η γυναίκα έμεινε...χάσκουσα, και πώς να μη μείνει άλλωστε όταν τα δικά της λεγόμενα σε εμένα ,βγαίνουν ΑΥΤΟΥΣΙΑ το 2019 ,από άλλο αυτή τη φορά Μέσο, στο οποίο και τώρα δίνει συνέντευξη!
Ερώτηση κρίσεως προς άπαντες:
Τι έχει συμβεί τελικά;
α) Βρήκα εκεί μια συνέντευξη στο tvnea, δόθηκε το 2017 άρα σιγά μην το θυμάται κανείς ,κι άρα ας πάρω δυο -τρεις ερωτήσεις να συμπληρώσω τη δική μου μπας και κλείσω φύλλο!
β) το α
Υ.Γ.1: Ας προσπεράσουμε το - σύνηθες πια - ζήτημα της υποκλοπής ( σιγά τα λάχανα θα μου πείτε ), αλλά ,αλήθεια, έχετε συνειδητοποιήσει ότι αυτό είναι ξεκάθαρα αλλοίωση των λεγομένων του ανθρώπου που φιλοξενείτε στην εφημερίδα σας; Έχετε αντιληφθεί ότι ''έχετε βάλει στο στόμα του φιλοξενούμενού σας'' λόγια που ίσως πια να μην ήθελε να απαντήσει καν ή να απαντήσει αλλιώς;
Υ.Γ.2: Το tvnea ζητά την άμεση αποκατάσταση του θέματος, κι αναμένει στα περίπτερα το επόμενο φύλλο.
Υ.Γ.3:Το tvnea ελπίζει να είναι η τελευταία φορά που μπαίνει στη διαδικασία να το παίξει ''δικαστής''!
http://www.tvnea.com
Η ελεύθερη χρήση πληροφοριών ,ή ,για να το θέσω ορθότερα, η ελεύθερη υποκλοπή της δουλειάς του άλλου, είναι στο...απυρόβλητο, και αυτό κοστίζει. Κοστίζει, γιατί εσύ προσπαθείς τίμια κι αντρίκια να κάνεις τη δουλειά του, να ψάξεις την πληροφορία ,να τη διασταυρώσεις, να κλείσεις μια συνέντευξη , να σέβεσαι τις όποιες πηγές σου, και στην αντίπερα όχθη υπάρχει ο άλλος που ούτε θα ψάξει, ούτε θα διασταυρώσει ,ούτε...ούτε. Εν ολίγοις ο...κοπηπεηστάκιας ο σωστός!
Τα ρεπορτάζ τα ανυπόγραφα πάνε κι έρχονται , οι πληροφορίες βαφτίζονται αποκλειστικές όταν εσύ έχει ήδη μιλήσει για αυτές πριν καν ξυπνήσουν κάποιοι, και το παραμυθάκι ,που ως γνωστόν πάντα περιέχει έναν καλό και έναν κακό (στη γλώσσα των media τον κοπηπεηστάκια και τον μ@@@@α), συνεχίζεται χωρίς κωλύματα!
To tvnea φαίνεται πως, στο εν λόγω παραμύθι, έχει μόνιμα τον ρόλο του μ@@@@α. Ρεπορτάζ και υλικό του tvnea, κινούνται και διακινούνται ,χωρίς καμια αναφορά στην πηγή ,με τόση ελευθερία που ξεπερνούν ακόμη και τη διακίνηση των ναρκωτικών σε χώρες που τα έχουν νομιμοποιήσει! Σας έχω πολλά τέτοια, αλλά σήμερα ας δούμε ,έτσι για παράδειγμα, το πιο πρόσφατο Δεκέμβριος του 2017 , και η γνωστή σεναριογράφος, Ρένα Ρίγγα, δίνει αποκλειστική συνέντευξη στο ''Face2Face'' του tvnea, με αφορμή τη σειρά του , 4ΧΧΧ4(Ant1), την οποία και γράφει. Ανάμεσα στα όσα μου απαντά, είναι και δυο ερωτήσεις γύρω από τις διαχρονικές σειρές της αλλά και για το ποιες από αυτές θα ήθελε υποθετικά να αναβιώσει (πριν καν ξεπροβάλλει,μάλιστα, η...μόδα των remake που αυτή την περίοδο είναι ψωμοτύρι). Οι ερωτήσεις ΜΟΥ και απαντήσεις ΤΗΣ έχουν ως εξής:
Μάρτιος του 2019, και η εφημερίδα, Espresso, φιλοξενεί την προαναφερθείσα σεναριογράφο ,σε Σαββατιάτικο φύλλο της(23/3). Μέσα σε άλλα, η δημοσιογράφος ( δηλαδή η συνεντευξιάζουσα ) επιλέγει να πάει την κουβέντα(δεν την πήγε ποτέ φυσικά) στις διαχρονικές σειρές της σεναριογράφου αλλά και στο αν θα επέλεγε κάποια από αυτές να αναβιώσει. Μόνο που, τόσο οι ερωτήσεις της συνεντευξιάζουσας όσο και οι απαντήσεις της συνεντευξιαζόμενης έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια διατύπωση (γραμματικά ,συντακτικά και λοιπά στολίδια...) με τη συνέντευξη σε εμένα και το tvnea...1,5 χρόνο πριν! Και για του λόγου το ασφαλές, ιδού:
Το ζήτημα μοιάζει αρχικά ...αστείο, και ομολογώ γέλασα αρκετά κι εγώ όταν υπέπεσε στην αντίληψή μου.Έλα σου ,όμως, που δεν είναι! Και ερωτώ και δημόσια (γιατί κατ' ιδίαν και που ρώτησα, ένα και το αυτό): Γιατί συνέβη όλο αυτό από την πλευρά της Εspresso; Γιατί επέλεξε η Espresso να βάλει στο δικό της ,πρωτογενές υλικό κομμάτια εκείνου από το tvnea ,παρουσιάζοντάς τα ως δικά της;
Κι επειδή πάντα το νόμισμα έχει δύο όψεις, θεώρησα ορθό- δημοσιογραφικά και ανθρώπινα- πριν σηκώσω το τηλέφωνό μου και μιλήσω με την Espresso, να ενημερώσω πρωτίστως την κοινή συνεντευξιαζόμενη ,την κυρία Ρίγγα . Η γυναίκα έμεινε...χάσκουσα, και πώς να μη μείνει άλλωστε όταν τα δικά της λεγόμενα σε εμένα ,βγαίνουν ΑΥΤΟΥΣΙΑ το 2019 ,από άλλο αυτή τη φορά Μέσο, στο οποίο και τώρα δίνει συνέντευξη!
Ερώτηση κρίσεως προς άπαντες:
Τι έχει συμβεί τελικά;
α) Βρήκα εκεί μια συνέντευξη στο tvnea, δόθηκε το 2017 άρα σιγά μην το θυμάται κανείς ,κι άρα ας πάρω δυο -τρεις ερωτήσεις να συμπληρώσω τη δική μου μπας και κλείσω φύλλο!
β) το α
Υ.Γ.1: Ας προσπεράσουμε το - σύνηθες πια - ζήτημα της υποκλοπής ( σιγά τα λάχανα θα μου πείτε ), αλλά ,αλήθεια, έχετε συνειδητοποιήσει ότι αυτό είναι ξεκάθαρα αλλοίωση των λεγομένων του ανθρώπου που φιλοξενείτε στην εφημερίδα σας; Έχετε αντιληφθεί ότι ''έχετε βάλει στο στόμα του φιλοξενούμενού σας'' λόγια που ίσως πια να μην ήθελε να απαντήσει καν ή να απαντήσει αλλιώς;
Υ.Γ.2: Το tvnea ζητά την άμεση αποκατάσταση του θέματος, κι αναμένει στα περίπτερα το επόμενο φύλλο.
Υ.Γ.3:Το tvnea ελπίζει να είναι η τελευταία φορά που μπαίνει στη διαδικασία να το παίξει ''δικαστής''!
http://www.tvnea.com
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου: Καρότσα νταλίκας καρφώθηκε σε πινακίδα λόγω αέρα
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Η Geely εξαγόρασε το 50% της smart
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ