2019-04-14 14:05:19
Ο Νίκος Ψαρράς, που έκανε ένα πέρασμα από τη ''Γυναίκα χωρίς όνομα'' ενώ θα τον δούμε και στο
σίριαλ, ''Ου φονεύσεις'',στο Open, μιλά για την τηλεόραση αλλά και για τα κριτήριά του όταν επιλέγει να κλείσει σε μια σειρά Με ποια κριτήρια επιλέγετε τις δουλειές σας;
«Με ενδιαφέρει η ποιότητα του σεναρίου αρχικά, τι είναι αυτό που καλούμαι να παίξω, ποιος θα το σκηνοθετήσει, με ποιους θα παίξω ,και η αμοιβή. Για να φτάσω να συζητήσω, όμως, για την αμοιβή πρέπει να έχουν λυθεί τα τέσσερα πρώτα. Μου γίνονται προτάσεις τα τελευταία χρόνια παρότι δεν γίνονταν πολλά σίριαλ. Απείχα γιατί εργαζόμενος στο Εθνικό θέατρο δεν είχα ελεύθερα τα πρωινά μου για να μπορώ να κάνω γυρίσματα. Είχα πάντα πρόβα και το βράδυ παράσταση, οπότε δεν ήταν εφικτό».
Την αγαπάτε την τηλεόραση;
«Την αγαπώ και κακά τα ψέματα η τηλεόραση ήταν το μόνο Μέσον που για πολλά χρόνια μας έδινε χρήματα και μπορούσαμε με την άνεση την οικονομική της τηλεόρασης να κάνουμε την τρέλα μας το βράδυ στο θέατρο ή να κάνουμε μια ταινία
. Αλλά περνώντας τα χρόνια η τηλεόραση είναι μια δύσκολη δουλειά, δεν έχεις πια τις αντοχές που είχες όταν ήσουν 25 χρόνων. Οπότε τα πράγματα αναδιαμορφώνονται. Βάζεις άλλες προτεραιότητες. Έχεις μια οικογένεια, έχεις ένα παιδί. Πιο δύσκολα λείπεις τόσες ώρες από το σπίτι σου. Θα το κάνεις μόνο αν αξίζει τον κόπο. Βλέπω φέτος υπάρχει κινητικότητα, αρχίζουν και γίνονται πράγματα. Υπάρχει μια καινούργια αναζήτηση, θα ήμουν αχάριστος αν έλεγα ότι δεν την αγαπάω γιατί έχω συμμετάσχει σε πολύ ωραία πράγματα».
Τι γνώμη έχετε για την τηλεόραση;
«Η ελληνική τηλεόραση πάσχει από μυθοπλασία, φαντασία, από νέο κόσμο που πρέπει να μπει να δουλέψει. Παλιές συνταγές προσπαθούν να σερβιριστούν ξαναζεσταμένες. Εκτός από τη λίγο διαφορετική ποιότητα στην εικόνα λόγω μηχανημάτων, όλο το άλλο είναι ίδιο. Και αυτό δεν είναι ωραίο. Επίσης εμείς πια έχουμε όλοι πρόσβαση σε άπειρα πράγματα που γίνονται παγκοσμίως. Το Netflix που κάνει χαμηλού κόστους παραγωγές, είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα για το τι σημαίνει φαντασία, καινούργια κινηματογράφηση, ωραίο σενάριο. Η ιστορία, είτε αυτό είναι στην τηλεόραση είτε στο θέατρο, είναι το άλφα και το ωμέγα. Εμάς το όχημά μας είναι το κείμενο, εάν το κείμενο δεν σε βοηθάει είναι δύσκολα τα πράγματα. Πρέπει να εμπιστευτούμε νέα παιδιά και εγώ το πιστεύω αυτό που σας λέω γιατί κινηματογραφιστές πολύ ωραίους έχουμε στην Ελλάδα και εξάγουμε δικές μας ταινίες. Κάλλιστα θα μπορούσαν να γυριστούν πράγματα στην τηλεόραση με την ίδια σοβαρότητα και αντιμετώπιση. Πρέπει να συμβαδίζουμε με τις ανάγκες κάθε εποχής».
Mytv
http://www.tvnea.com
σίριαλ, ''Ου φονεύσεις'',στο Open, μιλά για την τηλεόραση αλλά και για τα κριτήριά του όταν επιλέγει να κλείσει σε μια σειρά Με ποια κριτήρια επιλέγετε τις δουλειές σας;
«Με ενδιαφέρει η ποιότητα του σεναρίου αρχικά, τι είναι αυτό που καλούμαι να παίξω, ποιος θα το σκηνοθετήσει, με ποιους θα παίξω ,και η αμοιβή. Για να φτάσω να συζητήσω, όμως, για την αμοιβή πρέπει να έχουν λυθεί τα τέσσερα πρώτα. Μου γίνονται προτάσεις τα τελευταία χρόνια παρότι δεν γίνονταν πολλά σίριαλ. Απείχα γιατί εργαζόμενος στο Εθνικό θέατρο δεν είχα ελεύθερα τα πρωινά μου για να μπορώ να κάνω γυρίσματα. Είχα πάντα πρόβα και το βράδυ παράσταση, οπότε δεν ήταν εφικτό».
Την αγαπάτε την τηλεόραση;
«Την αγαπώ και κακά τα ψέματα η τηλεόραση ήταν το μόνο Μέσον που για πολλά χρόνια μας έδινε χρήματα και μπορούσαμε με την άνεση την οικονομική της τηλεόρασης να κάνουμε την τρέλα μας το βράδυ στο θέατρο ή να κάνουμε μια ταινία
Τι γνώμη έχετε για την τηλεόραση;
«Η ελληνική τηλεόραση πάσχει από μυθοπλασία, φαντασία, από νέο κόσμο που πρέπει να μπει να δουλέψει. Παλιές συνταγές προσπαθούν να σερβιριστούν ξαναζεσταμένες. Εκτός από τη λίγο διαφορετική ποιότητα στην εικόνα λόγω μηχανημάτων, όλο το άλλο είναι ίδιο. Και αυτό δεν είναι ωραίο. Επίσης εμείς πια έχουμε όλοι πρόσβαση σε άπειρα πράγματα που γίνονται παγκοσμίως. Το Netflix που κάνει χαμηλού κόστους παραγωγές, είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα για το τι σημαίνει φαντασία, καινούργια κινηματογράφηση, ωραίο σενάριο. Η ιστορία, είτε αυτό είναι στην τηλεόραση είτε στο θέατρο, είναι το άλφα και το ωμέγα. Εμάς το όχημά μας είναι το κείμενο, εάν το κείμενο δεν σε βοηθάει είναι δύσκολα τα πράγματα. Πρέπει να εμπιστευτούμε νέα παιδιά και εγώ το πιστεύω αυτό που σας λέω γιατί κινηματογραφιστές πολύ ωραίους έχουμε στην Ελλάδα και εξάγουμε δικές μας ταινίες. Κάλλιστα θα μπορούσαν να γυριστούν πράγματα στην τηλεόραση με την ίδια σοβαρότητα και αντιμετώπιση. Πρέπει να συμβαδίζουμε με τις ανάγκες κάθε εποχής».
Mytv
http://www.tvnea.com
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Αντιπροσωπεία ΠΟΜΕΝΣ στην Γραμματεία Γυναικών ΠΟΑΣΥ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ