2019-11-04 07:50:02
Για πρώτη φορά από τη στιγμή που ξεκίνησε την προσπάθειά της για ανάπτυξη GPUs η Intel, τέθηκε σε λειτουργία η πρωτότυπη κάρτα γραφικών DG1. Την ανακοίνωση έκανε ο CEO της Intel, Bob Swan σε διάσκεψη, χαρακτηρίζοντας το γεγονός ως "σημαντικό σταθμό".
Στην πραγματικότητα, πρόκειται για τη δεύτερη προσπάθεια της Intel στον χώρο των χωριστών (discrete) GPUs, καθώς, μια δεκαετία πριν, η Intel είχε επιχειρήσει ξανά με το project Larrabee. Το εν λόγω project αντιμετώπισε πολλά προβλήματα καθυστερήσεων, αργότερα η Intel απομακρύνθηκε από τον στόχο της να κυκλοφορήσει το προϊόν στην consumer αγορά και τελικά διέγραψε το project εντελώς, αφήνοντας τους χρήστες υπολογιστών να αναρωτιούνται "τι θα γινόταν εάν" Σήμερα ίσως πλησιάζουμε στην απάντηση αυτού του ερωτήματος, καθώς η Intel δείχνει να αντιμετωπίζει σοβαρά τις προκλήσεις των καιρών και γι' αυτό το λόγο έχει συγκεντρώσει αρκετά ονόματα υψηλού κύρους σε θέσεις κλειδιά, όπως τους Raja Koduri (πρώην αφεντικό του AMD Radeon Technologies Group), Jim Keller (αρχισχεδιαστή της Zen αρχιτεκτονικής της AMD), Tom Petersen (πρώην διευθυντή Technical Marketing της Nvidia) και τον Chris Hook (που εργαζόταν στην AMD για μια δεκαετία).
Συμπτωματικά (?) ήταν ο Chris Hook που ανακοίνωσε το επίτευγμα της Intel στο Twitter, δηλαδή την πρώτη λειτουργία της πολυδιαφημισμένης, πλέον, κάρτας γραφικών της Intel.
Το σύντομο, αλλά ενθουσιώδες, τιτίβισμά του αναφέρεται στην DG1 που βασίζεται στην αρχιτεκτονική γραφικών Xe της Intel και θεωρείται ότι κατασκευάζεται με μέθοδο ολοκλήρωσης 10nm, προς κυκλοφορία το 2020. Ο Swan δήλωσε επίσης ότι βρίσκονται εντός χρονοδιαγραμμάτων για την κυκλοφορία κάρτας γραφικών για τα datacenters εντός του 2021, η οποία θα κατασκευάζεται στα 7nm.
Η Intel, λοιπόν, μάλλον δεν στοχεύει αποκλειστικά στα datacenters, αλλά σχεδιάζει να κυκλοφορήσει κάρτες γραφικών για όλα τα κομμάτια της αγοράς, συνεπώς και για gaming. Οι λεπτομέρειες των προϊόντων αυτών ακόμα δεν είναι διαθέσιμες, αλλά τουλάχιστον γνωρίζουμε ότι τώρα υπάρχει ένα λειτουργικό δείγμα.
Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
Στην πραγματικότητα, πρόκειται για τη δεύτερη προσπάθεια της Intel στον χώρο των χωριστών (discrete) GPUs, καθώς, μια δεκαετία πριν, η Intel είχε επιχειρήσει ξανά με το project Larrabee. Το εν λόγω project αντιμετώπισε πολλά προβλήματα καθυστερήσεων, αργότερα η Intel απομακρύνθηκε από τον στόχο της να κυκλοφορήσει το προϊόν στην consumer αγορά και τελικά διέγραψε το project εντελώς, αφήνοντας τους χρήστες υπολογιστών να αναρωτιούνται "τι θα γινόταν εάν" Σήμερα ίσως πλησιάζουμε στην απάντηση αυτού του ερωτήματος, καθώς η Intel δείχνει να αντιμετωπίζει σοβαρά τις προκλήσεις των καιρών και γι' αυτό το λόγο έχει συγκεντρώσει αρκετά ονόματα υψηλού κύρους σε θέσεις κλειδιά, όπως τους Raja Koduri (πρώην αφεντικό του AMD Radeon Technologies Group), Jim Keller (αρχισχεδιαστή της Zen αρχιτεκτονικής της AMD), Tom Petersen (πρώην διευθυντή Technical Marketing της Nvidia) και τον Chris Hook (που εργαζόταν στην AMD για μια δεκαετία).
Συμπτωματικά (?) ήταν ο Chris Hook που ανακοίνωσε το επίτευγμα της Intel στο Twitter, δηλαδή την πρώτη λειτουργία της πολυδιαφημισμένης, πλέον, κάρτας γραφικών της Intel.
Το σύντομο, αλλά ενθουσιώδες, τιτίβισμά του αναφέρεται στην DG1 που βασίζεται στην αρχιτεκτονική γραφικών Xe της Intel και θεωρείται ότι κατασκευάζεται με μέθοδο ολοκλήρωσης 10nm, προς κυκλοφορία το 2020. Ο Swan δήλωσε επίσης ότι βρίσκονται εντός χρονοδιαγραμμάτων για την κυκλοφορία κάρτας γραφικών για τα datacenters εντός του 2021, η οποία θα κατασκευάζεται στα 7nm.
Η Intel, λοιπόν, μάλλον δεν στοχεύει αποκλειστικά στα datacenters, αλλά σχεδιάζει να κυκλοφορήσει κάρτες γραφικών για όλα τα κομμάτια της αγοράς, συνεπώς και για gaming. Οι λεπτομέρειες των προϊόντων αυτών ακόμα δεν είναι διαθέσιμες, αλλά τουλάχιστον γνωρίζουμε ότι τώρα υπάρχει ένα λειτουργικό δείγμα.
Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΝΕΑ Atom Tremont αρχιτεκτονική της Intel
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ