2019-12-21 09:35:19
Φωτογραφία για Xbox Scarlett: 12 TFLOPs, 16GB RAM, 3,5 GHz Zen 2 CPU
To Project Scarlett δεν περιλαμβάνει μόνο μια κονσόλα. Πρόκειται για ένα ζευγάρι που περιλαμβάνει δύο συστήματα: το Anaconda που είναι η πραγματική, επόμενης γενιάς, κονσόλα με ισχυρό hardware και το Lockhart, ένα φθηνότερο σύστημα με λιγότερο ισχυρό hardware. Από διάφορες πηγές αποκαλύφθηκαν τα χαρακτηριστικά των δύο αυτών συστημάτων στο WindowsCentral.

Το Navi GPU του Anaconda θα έχει ισχύ 12 TFLOPs, σχεδόν διπλάσια από το Xbox One X, με στόχο τα 60FPS 4K σε όλα τα παιχνίδια. Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα για 120FPS στα 1440p και 1080p. Η κονσόλα θα διαθέτει μια δεξαμενή ενοποιημένης μνήμης 16GB GDDR6, εκ των οποίων τα 13GB θα διατίθενται στα παιχνίδια και τα 3GB στο λειτουργικό σύστημα. Πρόκειται δηλαδή για 44% αύξηση στη διαθέσιμη μνήμη για τα παιχνίδια, σε σχέση με το Xbox One X.

Το Anaconda θα διαθέτει έναν επεξεργαστή 8-core/16-thread βασισμένο στην αρχιτεκτονική Zen 2 στα 7nm.


Το εξειδικευμένο SoC της κονσόλας αυτής βασίζεται στη "Flute" υλοποίηση της AMD που χαμηλώνει τον χρονισμό του chip στα 3,5GHz προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση ενέργειας και να βελτιωθεί η θερμική συμπεριφορά. Οι developers δηλώνουν ότι ο νέος Zen 2 επεξεργαστής είναι η πιο σημαντική προσθήκη στις κονσόλες νέας γενιάς και θα προσφέρουν υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με τις λύσεις SSD που θα τους συνοδεύουν.

Το Lockhart είναι η εκδοχή με λιγότερο ισχυρά υποσυστήματα του Project Scarlett (και η πιο οικονομική). Η ισχύς του GPU θα είναι 4 TFLOPs, δηλαδή μικρότερη σε σχέση με το Xbox One X. Αν και αναμένεται να διαθέτει τον ίδιο επεξεργαστή με το Anaconda, θα έχει μικρότερη απόδοση ανά πυρήνα. 

Σύμφωνα με αναφορές το Lockhart θα έχει πολύ λιγότερη μνήμη από το Anaconda, το πόσο όμως δεν διευκρινίζεται. 

Το Lockhart θα στοχεύει στα 60FPS 1440p και θα είναι η οικονομική έκδοση του Anaconda. Ενδεχομένως να αντικαταστήσει το Xbox One X, καθώς τα νέα εργαλεία για τους developers αντιμετωπίζουν συνεργατικά το hardware στο επίπεδο του λειτουργικού συστήματος και των υπόλοιπων εφαρμογών.

Για χαρακτηριστικά όπως το raytracing, οι developers θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το νέο API στην Xbox SDK πλατφόρμα, ώστε να βελτιστοποιήσουν τα παιχνίδια με τα νέα εφέ για τα physics και τα lighting εφέ. Είναι ασφαλές να περιμένουμε αρκετά από τα παλιότερα παιχνίδια για Xbox One να τρέχουν ακόμα καλύτερα στα συστήματα του Project Scarlett, αλλά τα νέα εντυπωσιακά εφέ και γραφικά θα απαιτούν τις κονσόλες νέας γενιάς.

Το Project Scarlett αναμένεται να μας δώσει τις πρώτες κονσόλες τα Χριστούγεννα του 2020 (την ίδια περίοδο που αναμένεται και το PS5).

Συνοψίζοντας ό,τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα για τις επόμενες παιχνιδομηχανές της Microsoft:

Lockhart

1440p 60FPSNo disc driveSuper-fast SSD that can be used as VRAM7nm AMD SoC w/ scaled-down 8-core, 16 thread Zen 2 [email protected] and Navi GPULower GDDR6 memory pool (Possibly 12GB)4 TFLOPs of power?Aims to rival PS4 Pro/Replace Xbox One SFull backward compatibility with all Xbox One gamesCheaper MSRP

Anaconda/Project Scarlett

4K 60FPSDisc drive with 4K UHD playbackSuper-fast SSD that can be used as VRAMFull 7nm AMD SoC with 8-core, 16 thread Zen 2 [email protected] and Navi GPU16GB GDDR6 memoryOver 12 TFLOPs of power4x as powerful as Xbox One X/aims to replace Xbox One XFull backward compatibility with all Xbox One gamesMore expensive MSRP

Επιβεβαιωμένες λεπτομέρειες

8-core, 16-thread Zen 2 CPUNavi GPUHighly customized 7nm SoC from AMDGDDR6 memory4x as powerful as the Xbox One X's 6TFLOPs of perfCan deliver up to 40x more performance than Xbox One in speci c use casesAdaptive sync supportedSuper-fast SSD that can be used as VRAMSupports 8K resolution (likely media playback)120FPS gamingVariable refresh rateRaytracing con rmed with dedicated raytracing coresBackward compatible with Xbox, Xbox 360, and Xbox One gamesCompatible with Xbox One accessories

Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ