2020-02-23 11:40:55
Με συγκίνηση και νοσταλγία, λοιπόν, ήταν το κλισέ που ακούστηκε και γράφτηκε για τη μεγάλη επιστροφή του MEGA. Η πρεμιέρα συνοδεύτηκε με ενθουσιασμό για τα πρώτα νούμερα τηλεθέασης. Για να ακολουθήσει η πραγματικότητα για το τηλεοπτικό τοπίο που αφορά όλα τα κανάλια και όχι μόνο το Mega.
Το ανησυχητικό για τα υπόλοιπα κανάλια ήταν ο ενθουσιασμός, με τον οποίον υποδέχτηκαν οι τηλεθεατές το νέο Mega, την πρώτη μέρα ήταν αποφασισμένοι να αλλάξουν αγαπημένες συνήθειες, παρουσιαστές και να εγκαταλείψουν κανάλια. Ίδρωσαν Σκάι και Ant1 αλλά πήραν το μήνυμα; Ότι οι λίγοι εναπομείναντες, στο σύνολο του πληθυσμού, τηλεθεατές είναι έτοιμοι να τους εγκαταλείψουν με την πρώτη προσδοκία.
Ναι το νέο Mega δημιούργησε την προσδοκία, για νέα πρόσωπα, κανονικούς δημοσιογράφους όχι καρικατούρες πολιτικών με κανονικά ρεπορτάζ και μια νέα αντίληψη με ισχυρό brand name και παρά τις αμαρτίες του παρελθόντος.
Από την άλλη έδειξε ότι για να μπουν νέοι τηλεθεατές στις συχνότητες πρέπει το τηλεοπτικό «μαυσωλείο» να βγει… Και δεν αναφέρομαι σε ηλικιακά χαρακτηριστικά, αλλά νοοτροπίες και πρόσωπα που έχουν καεί και ταυτιστεί με συγκεκριμένες πρακτικές. Η ανακύκλωση προσώπων σε διαφορετικούς ρόλους δεν αποδίδει Το καλό για το Mega είναι ότι δημιούργησε την προσδοκία, αλλά μετά τη διέψευσε, όχι όμως αμετάκλητα, αν και η τηλεόραση είναι σαν τα μεγάλα δεξαμενόπλοια αργούν να στρίψουν, κι αν βγει η πορεία…
Η προσδοκία δεν κράτησε παρά μια-δυο μέρες, κι αυτό γιατί μπορεί να βαρέθηκαν να βλέπουν Οικονόμου και Παπαδάκη και γύρισαν κανάλι, αλλά είδαν Φιλιππίδη δηλαδή μια από τα ίδια σε νέα έκδοση. Και μετά προτίμησαν την αυθεντική…
Να το πάρουμε, όμως από την αρχή γιατί το έργο δεν αφορά μόνο το νέο Mega…
Σίγουρα η πλειοψηφία των πολιτών διαμαρτύρεται για την ποιότητα της ελληνικής τηλεόρασης. Είναι γεγονός ότι οι τελευταίες γενιές απορρίπτουν την κάθε είδους ενημέρωση και ψυχαγωγία μέσω αυτής. Για τον λόγο αυτό επιλέγουν το διαδίκτυο, για τουλάχιστον δύο δεκαετίες, η ιδιωτική τηλεόραση έπαιζε πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης, με ψυχαγωγικές εκπομπές και ενημέρωση. Γιατί όμως η τηλεόραση έχασε τον πρωταγωνιστικό ρόλο της; Γιατί έχασε τη φήμη της; Ποιος ευθύνεται; Μα τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν! Και γιατί δεν αλλάζουν αυτά τα πρόσωπα; Μα γιατί είναι όλοι μια παρέα.
Οι παρέες γράφουν την ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης και πλέον, μάλλον και τον επίλογο της. Οι κουμπάροι, οι γνωστοί, οι γαμπροί κι οι νύφες…όχι πάντα σε γνώση των ιδιοκτητών. Τα ίδια πρόσωπα κάνουν μεταγραφές, οι ίδιοι παρουσιαστές και υπεύθυνοι προγραμμάτων. Μα πώς τα κατάφεραν αφού η τηλεόραση άρχισε να χάνει τη φήμη της και αμφισβητείται; Γιατί ο τελικός κριτής για το πόσο επιτυχημένο ή όχι είναι ένα τηλεοπτικό προϊόν, είναι τα νούμερα τηλεθέασης. Αλλά ποια νούμερα; Αυτά που επιλέγουν διαφημιστές και υπεύθυνοι προγραμμάτων και όχι επί του συνόλου των πολιτών, αλλά των ανοιχτών δεκτών. Άλλωστε μπορείς να αποδείξεις οτιδήποτε με τη στατιστική́. Τα δυναμικά, τα γενικά και οι ειδικές κατηγορίες… Το θέμα είναι αν σε βλέπουν ή όχι! Ενώ κάποιοι θυμίζουν ότι η στατιστική́ είναι ένας τρόπος για να λέει κανείς ψέματα. Η στατιστική μπήκε για τα καλά στην ενημέρωση και την τηλεόραση. Τι έκαναν; Ενώ η τηλεόραση είχε «ακατάσχετη αιμορραγία» τηλεθεατών αυτοί συνεχίζουν να μετράνε και να διαφημίζουν τα προγράμματα επί των ανοικτών δεκτών! Για να καταλάβετε το 15% είναι διαφορετικό όταν μετριέται για δέκα εκατομμύρια τηλεθεατές και διαφορετικό για εκατό χιλιάδες. Το 15 έμεινε αλλά ο παρονομαστής μίκραινε δραματικά, κάτι σαν το ΑΕΠ της χώρας στα χρόνια της κρίσης. Αλλά αυτό δεν ενδιέφερε τους εκάστοτε υπεύθυνους που πουλούσαν στους ιδιοκτήτες μερίδια της πίτας, άσχετα αν η πίτα μίκραινε που ήταν σε βάρος των οικονομικών προοπτικών των επιχειρήσεων. Έτσι πλήρωσαν με το «τσουβάλι» trash προγράμματα, χαλαρές εκπομπές και καλλίπυγες – νεαρές με πλούσια προσόντα που έκανε εκπομπές Τηλεμάρκετινγκ. Κέρδιζαν μερίδια, έχαναν όμως πίτα… Εκπαίδευσαν το κοινό σε κακές εκπομπές. Το έκαναν «βεδουίνους» στην έρημο που όταν βλέπουν καμία όαση έστω και αν είναι οφθαλμαπάτη να τρέχουν να ξεδιψάσουν. Έφτιαξαν ενημερωτικές εκπομπές με φλυαρίες και ατελείωτες ανούσιες συζητήσεις παρουσιαστών και προσκεκλημένων, που δεν γνωρίζουν γιατί ακριβώς μιλάνε, αλλά ο σκοπός είναι να γεμίσει ο χρόνος. Και πάνω από όλα οι κομματικοί ρόλοι, στα πρωινάδικα δεν βλέπεις κανονικούς δημοσιογράφους αλλά μόνο «χαρακτηρισμένους» κομματικά για να γίνει και ο σχετικός καυγάς. Η κανονική άποψη δεν χωράει…απουσιάζει όπως φυσικά και η πλειοψηφία των πολιτών από τέτοιου είδους εκπομπές. Λίγο το κακό, γιατί τις πρωινές εκπομπές, πλέον, τις παρακολουθούν ούτε το 10% του πληθυσμού.
Δυστυχώς το βαρύ πυροβολικό της ελληνικής τηλεόρασης είναι τα reality επιβίωσης από παραλίες, βουνά, κουζίνες μέχρι πασαρέλες. Οι συμμετέχοντες αυτού τους είδους εκπομπών ευτελίζουν την ανθρώπινη τους υπόσταση για μερικά λεπτά δημοσιότητας και λίγα χρήματα. Καυγάδες, κλάματα, φωνές, τσακωμοί και ξεκατινιάσματα είναι μόνο λίγα από τα χαρακτηριστικά των reality. Η ανώτατη υποβάθμιση της ποιότητας της ελληνικής τηλεόρασης και παράλληλα υπονόμευση της, αλλά τα μερίδια να είναι καλά!
Η πλειονότητα των οικογενειών επέλεξαν να έχουν σε ένα λογαριασμό την τηλεόραση, το Ιντερνετ και το τηλέφωνο, αφού έλειπαν και τα χρήματα για οικογενειακή βόλτα. Η συνδρομητική τηλεόραση γνώρισε σημαντική ανάπτυξη και πολλαπλασίασε τους πελάτες της. Μία ακόμη ισχυρή τάση προκύπτει από την εξέλιξη του Netflix το οποίο προσφέρει υπηρεσίες και στην Ελλάδα σε ανταγωνιστικές χρεώσεις με παραγωγές επιπέδου όπως το «House of Cards» με απαραίτητη τη σύνδεση στο Ιντερνετ.
Φανταστείτε τα ελληνικά κανάλια να επένδυαν σε παραγωγές τύπου Netflix , στα μέτρα τους φυσικά και να προσέφεραν δωρεάν στην ελληνική οικογένεια τα χρόνια της κρίσης ανάλογα προγράμματα.
Επιστρέφουμε στο νέο Mega, θα μπορούσε να μην είναι όλα τα παραπάνω, έχει τη δυνατότητα ακόμα γιατί δεν έχει διαμορφώσει καινούριο πρόγραμμα στο prime time και η υπερτιμημένη ταινιοθήκη του παλιού καναλιού δεν προσφέρεται για ανταγωνισμό απλώς για γεμίσματα. Επομένως το ψυχαγωγικό πρόγραμμα θα κριθεί με τη νέα σεζόν που θα είναι ευκαιρία να επαναπλασαριστεί συνολικά το κανάλι.
Τώρα που φεύγει σιγά-σιγά ο «ενθουσιασμός» της πρώτης μέρας στο Mega, θα αρχίσει να φανερώνεται και η πραγματική δυναμική των ενημερωτικών εκπομπών.
Σίγουρα χρειάζεται νέος προγραμματισμός της πρωινής ζώνης δεν μπορεί να βγαίνει το Ρετιρέ ανάμεσα σε δύο ενημερωτικές εκπομπές. Περισσότερο ρεπορτάζ και λιγότερο «πνεύμα» από τους πρωινούς παρουσιαστές. Και -κανένα- πρωτογενές θέμα ποτέ δεν βλάπτει το πρωί! Η ενημέρωση το πρωί δεν μπορεί να περιορίζεται γεωγραφικά ή πολιτικά, υπάρχουν κοινωνικά αλλά και διεθνή θέματα. Οι παρουσιαστές αν και κάποιοι με χρόνο «πτήσης» σε άλλα κανάλια δυσκολεύονται σε πρωταγωνιστικό ρόλο και μάλιστα πρωινής εκπομπής. Οι απαιτήσεις πολλές με βασική προϋπόθεση να μπορείς να χειριστείς από πλημμύρες, σεισμούς μέχρι εγκλήματα και καταστροφές και να μην τα αντιμετωπίζεις σαν να περιγράφεις την πορεία των ομολόγων. Το πρωινό ξύπνημα της τηλεόρασης συμπίπτει με αυτό του ανθρώπου, δεν χωράνε εξυπνακισμοί, ξινίλες παρά μόνο αλήθεια και καλή διάθεση. Τώρα για την επόμενη ενημερωτική εκπομπή – δεν θυμάμαι το ονόματα των παρουσιαστών-τρείς ζωή να έχουν-, μετά το Ρετιρέ, μόνο ρετιρέ ενημέρωσης δεν είναι γιατί χωρίς ή με ασανσέρ βρίσκεσαι στο υπόγειο. Ίσως είναι η μόνη εκπομπή που πρέπει να ξανασχεδιαστεί από την αρχή και προσοχή, η κάμερα δεν δαγκώνει…
Το δελτίο ειδήσεων, άνευρο που θυμίζει παλιές εποχές ΕΡΤ, με αξιοπρέπεια, αλλά χωρίς ταυτότητα. Λείπει ο ρυθμός, ενώ η δομή του είναι χαοτική με κακή οπτικοποίηση των ρεπορτάζ. Σχετικά με τα σχόλια μπέρδεψαν την εφημερίδα με την τηλεόραση, ο γραπτός λόγος καμία σχέση με τον προφορικό. Το τηλεοπτικό σχόλιο δεν έχει την ίδια συνταγή με ένα άρθρο στην εφημερίδα.
Η εκπομπή πριν από το δελτίο δεν δείχνει να βρίσκει βηματισμό με την κλασική συνταγή, θα χρειαστούν πολλές και ριζικές αλλαγές για να σταθεί στον ανταγωνισμό.
Στα τεχνικά φάνηκαν πολλές αδυναμίες, που ωστόσο μπορούν να βελτιωθούν, όπως η εικόνα και το στούντιο.
Με λίγα λόγια, το Mega αν και παλιό έχει την ευκαιρία για κάτι καινούριο. Με ισχυρό brand name έχει το χρόνο αν δεν κάνει όλα τα παραπάνω, αρκεί να θέλουν να εφαρμόσουν μια διαφορετική συνταγή.
Και για κατακλείδα αφού ξεκίνησα με στατιστική,
Μια τρομακτική στατιστική: περισσότεροι άνθρωποι ψηφίζουν στο ριάλιτι «AmericanIdol» παρά στις αμερικανικές εκλογές.
Rush Limbaugh-, Αμερικανός ραδιοσχολιαστής
ΠΗΓΗ: enimerosi24.gr
http://www.tvnea.com
Το ανησυχητικό για τα υπόλοιπα κανάλια ήταν ο ενθουσιασμός, με τον οποίον υποδέχτηκαν οι τηλεθεατές το νέο Mega, την πρώτη μέρα ήταν αποφασισμένοι να αλλάξουν αγαπημένες συνήθειες, παρουσιαστές και να εγκαταλείψουν κανάλια. Ίδρωσαν Σκάι και Ant1 αλλά πήραν το μήνυμα; Ότι οι λίγοι εναπομείναντες, στο σύνολο του πληθυσμού, τηλεθεατές είναι έτοιμοι να τους εγκαταλείψουν με την πρώτη προσδοκία.
Ναι το νέο Mega δημιούργησε την προσδοκία, για νέα πρόσωπα, κανονικούς δημοσιογράφους όχι καρικατούρες πολιτικών με κανονικά ρεπορτάζ και μια νέα αντίληψη με ισχυρό brand name και παρά τις αμαρτίες του παρελθόντος.
Από την άλλη έδειξε ότι για να μπουν νέοι τηλεθεατές στις συχνότητες πρέπει το τηλεοπτικό «μαυσωλείο» να βγει… Και δεν αναφέρομαι σε ηλικιακά χαρακτηριστικά, αλλά νοοτροπίες και πρόσωπα που έχουν καεί και ταυτιστεί με συγκεκριμένες πρακτικές. Η ανακύκλωση προσώπων σε διαφορετικούς ρόλους δεν αποδίδει Το καλό για το Mega είναι ότι δημιούργησε την προσδοκία, αλλά μετά τη διέψευσε, όχι όμως αμετάκλητα, αν και η τηλεόραση είναι σαν τα μεγάλα δεξαμενόπλοια αργούν να στρίψουν, κι αν βγει η πορεία…
Η προσδοκία δεν κράτησε παρά μια-δυο μέρες, κι αυτό γιατί μπορεί να βαρέθηκαν να βλέπουν Οικονόμου και Παπαδάκη και γύρισαν κανάλι, αλλά είδαν Φιλιππίδη δηλαδή μια από τα ίδια σε νέα έκδοση. Και μετά προτίμησαν την αυθεντική…
Να το πάρουμε, όμως από την αρχή γιατί το έργο δεν αφορά μόνο το νέο Mega…
Σίγουρα η πλειοψηφία των πολιτών διαμαρτύρεται για την ποιότητα της ελληνικής τηλεόρασης. Είναι γεγονός ότι οι τελευταίες γενιές απορρίπτουν την κάθε είδους ενημέρωση και ψυχαγωγία μέσω αυτής. Για τον λόγο αυτό επιλέγουν το διαδίκτυο, για τουλάχιστον δύο δεκαετίες, η ιδιωτική τηλεόραση έπαιζε πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης, με ψυχαγωγικές εκπομπές και ενημέρωση. Γιατί όμως η τηλεόραση έχασε τον πρωταγωνιστικό ρόλο της; Γιατί έχασε τη φήμη της; Ποιος ευθύνεται; Μα τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν! Και γιατί δεν αλλάζουν αυτά τα πρόσωπα; Μα γιατί είναι όλοι μια παρέα.
Οι παρέες γράφουν την ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης και πλέον, μάλλον και τον επίλογο της. Οι κουμπάροι, οι γνωστοί, οι γαμπροί κι οι νύφες…όχι πάντα σε γνώση των ιδιοκτητών. Τα ίδια πρόσωπα κάνουν μεταγραφές, οι ίδιοι παρουσιαστές και υπεύθυνοι προγραμμάτων. Μα πώς τα κατάφεραν αφού η τηλεόραση άρχισε να χάνει τη φήμη της και αμφισβητείται; Γιατί ο τελικός κριτής για το πόσο επιτυχημένο ή όχι είναι ένα τηλεοπτικό προϊόν, είναι τα νούμερα τηλεθέασης. Αλλά ποια νούμερα; Αυτά που επιλέγουν διαφημιστές και υπεύθυνοι προγραμμάτων και όχι επί του συνόλου των πολιτών, αλλά των ανοιχτών δεκτών. Άλλωστε μπορείς να αποδείξεις οτιδήποτε με τη στατιστική́. Τα δυναμικά, τα γενικά και οι ειδικές κατηγορίες… Το θέμα είναι αν σε βλέπουν ή όχι! Ενώ κάποιοι θυμίζουν ότι η στατιστική́ είναι ένας τρόπος για να λέει κανείς ψέματα. Η στατιστική μπήκε για τα καλά στην ενημέρωση και την τηλεόραση. Τι έκαναν; Ενώ η τηλεόραση είχε «ακατάσχετη αιμορραγία» τηλεθεατών αυτοί συνεχίζουν να μετράνε και να διαφημίζουν τα προγράμματα επί των ανοικτών δεκτών! Για να καταλάβετε το 15% είναι διαφορετικό όταν μετριέται για δέκα εκατομμύρια τηλεθεατές και διαφορετικό για εκατό χιλιάδες. Το 15 έμεινε αλλά ο παρονομαστής μίκραινε δραματικά, κάτι σαν το ΑΕΠ της χώρας στα χρόνια της κρίσης. Αλλά αυτό δεν ενδιέφερε τους εκάστοτε υπεύθυνους που πουλούσαν στους ιδιοκτήτες μερίδια της πίτας, άσχετα αν η πίτα μίκραινε που ήταν σε βάρος των οικονομικών προοπτικών των επιχειρήσεων. Έτσι πλήρωσαν με το «τσουβάλι» trash προγράμματα, χαλαρές εκπομπές και καλλίπυγες – νεαρές με πλούσια προσόντα που έκανε εκπομπές Τηλεμάρκετινγκ. Κέρδιζαν μερίδια, έχαναν όμως πίτα… Εκπαίδευσαν το κοινό σε κακές εκπομπές. Το έκαναν «βεδουίνους» στην έρημο που όταν βλέπουν καμία όαση έστω και αν είναι οφθαλμαπάτη να τρέχουν να ξεδιψάσουν. Έφτιαξαν ενημερωτικές εκπομπές με φλυαρίες και ατελείωτες ανούσιες συζητήσεις παρουσιαστών και προσκεκλημένων, που δεν γνωρίζουν γιατί ακριβώς μιλάνε, αλλά ο σκοπός είναι να γεμίσει ο χρόνος. Και πάνω από όλα οι κομματικοί ρόλοι, στα πρωινάδικα δεν βλέπεις κανονικούς δημοσιογράφους αλλά μόνο «χαρακτηρισμένους» κομματικά για να γίνει και ο σχετικός καυγάς. Η κανονική άποψη δεν χωράει…απουσιάζει όπως φυσικά και η πλειοψηφία των πολιτών από τέτοιου είδους εκπομπές. Λίγο το κακό, γιατί τις πρωινές εκπομπές, πλέον, τις παρακολουθούν ούτε το 10% του πληθυσμού.
Δυστυχώς το βαρύ πυροβολικό της ελληνικής τηλεόρασης είναι τα reality επιβίωσης από παραλίες, βουνά, κουζίνες μέχρι πασαρέλες. Οι συμμετέχοντες αυτού τους είδους εκπομπών ευτελίζουν την ανθρώπινη τους υπόσταση για μερικά λεπτά δημοσιότητας και λίγα χρήματα. Καυγάδες, κλάματα, φωνές, τσακωμοί και ξεκατινιάσματα είναι μόνο λίγα από τα χαρακτηριστικά των reality. Η ανώτατη υποβάθμιση της ποιότητας της ελληνικής τηλεόρασης και παράλληλα υπονόμευση της, αλλά τα μερίδια να είναι καλά!
Η πλειονότητα των οικογενειών επέλεξαν να έχουν σε ένα λογαριασμό την τηλεόραση, το Ιντερνετ και το τηλέφωνο, αφού έλειπαν και τα χρήματα για οικογενειακή βόλτα. Η συνδρομητική τηλεόραση γνώρισε σημαντική ανάπτυξη και πολλαπλασίασε τους πελάτες της. Μία ακόμη ισχυρή τάση προκύπτει από την εξέλιξη του Netflix το οποίο προσφέρει υπηρεσίες και στην Ελλάδα σε ανταγωνιστικές χρεώσεις με παραγωγές επιπέδου όπως το «House of Cards» με απαραίτητη τη σύνδεση στο Ιντερνετ.
Φανταστείτε τα ελληνικά κανάλια να επένδυαν σε παραγωγές τύπου Netflix , στα μέτρα τους φυσικά και να προσέφεραν δωρεάν στην ελληνική οικογένεια τα χρόνια της κρίσης ανάλογα προγράμματα.
Επιστρέφουμε στο νέο Mega, θα μπορούσε να μην είναι όλα τα παραπάνω, έχει τη δυνατότητα ακόμα γιατί δεν έχει διαμορφώσει καινούριο πρόγραμμα στο prime time και η υπερτιμημένη ταινιοθήκη του παλιού καναλιού δεν προσφέρεται για ανταγωνισμό απλώς για γεμίσματα. Επομένως το ψυχαγωγικό πρόγραμμα θα κριθεί με τη νέα σεζόν που θα είναι ευκαιρία να επαναπλασαριστεί συνολικά το κανάλι.
Τώρα που φεύγει σιγά-σιγά ο «ενθουσιασμός» της πρώτης μέρας στο Mega, θα αρχίσει να φανερώνεται και η πραγματική δυναμική των ενημερωτικών εκπομπών.
Σίγουρα χρειάζεται νέος προγραμματισμός της πρωινής ζώνης δεν μπορεί να βγαίνει το Ρετιρέ ανάμεσα σε δύο ενημερωτικές εκπομπές. Περισσότερο ρεπορτάζ και λιγότερο «πνεύμα» από τους πρωινούς παρουσιαστές. Και -κανένα- πρωτογενές θέμα ποτέ δεν βλάπτει το πρωί! Η ενημέρωση το πρωί δεν μπορεί να περιορίζεται γεωγραφικά ή πολιτικά, υπάρχουν κοινωνικά αλλά και διεθνή θέματα. Οι παρουσιαστές αν και κάποιοι με χρόνο «πτήσης» σε άλλα κανάλια δυσκολεύονται σε πρωταγωνιστικό ρόλο και μάλιστα πρωινής εκπομπής. Οι απαιτήσεις πολλές με βασική προϋπόθεση να μπορείς να χειριστείς από πλημμύρες, σεισμούς μέχρι εγκλήματα και καταστροφές και να μην τα αντιμετωπίζεις σαν να περιγράφεις την πορεία των ομολόγων. Το πρωινό ξύπνημα της τηλεόρασης συμπίπτει με αυτό του ανθρώπου, δεν χωράνε εξυπνακισμοί, ξινίλες παρά μόνο αλήθεια και καλή διάθεση. Τώρα για την επόμενη ενημερωτική εκπομπή – δεν θυμάμαι το ονόματα των παρουσιαστών-τρείς ζωή να έχουν-, μετά το Ρετιρέ, μόνο ρετιρέ ενημέρωσης δεν είναι γιατί χωρίς ή με ασανσέρ βρίσκεσαι στο υπόγειο. Ίσως είναι η μόνη εκπομπή που πρέπει να ξανασχεδιαστεί από την αρχή και προσοχή, η κάμερα δεν δαγκώνει…
Το δελτίο ειδήσεων, άνευρο που θυμίζει παλιές εποχές ΕΡΤ, με αξιοπρέπεια, αλλά χωρίς ταυτότητα. Λείπει ο ρυθμός, ενώ η δομή του είναι χαοτική με κακή οπτικοποίηση των ρεπορτάζ. Σχετικά με τα σχόλια μπέρδεψαν την εφημερίδα με την τηλεόραση, ο γραπτός λόγος καμία σχέση με τον προφορικό. Το τηλεοπτικό σχόλιο δεν έχει την ίδια συνταγή με ένα άρθρο στην εφημερίδα.
Η εκπομπή πριν από το δελτίο δεν δείχνει να βρίσκει βηματισμό με την κλασική συνταγή, θα χρειαστούν πολλές και ριζικές αλλαγές για να σταθεί στον ανταγωνισμό.
Στα τεχνικά φάνηκαν πολλές αδυναμίες, που ωστόσο μπορούν να βελτιωθούν, όπως η εικόνα και το στούντιο.
Με λίγα λόγια, το Mega αν και παλιό έχει την ευκαιρία για κάτι καινούριο. Με ισχυρό brand name έχει το χρόνο αν δεν κάνει όλα τα παραπάνω, αρκεί να θέλουν να εφαρμόσουν μια διαφορετική συνταγή.
Και για κατακλείδα αφού ξεκίνησα με στατιστική,
Μια τρομακτική στατιστική: περισσότεροι άνθρωποι ψηφίζουν στο ριάλιτι «AmericanIdol» παρά στις αμερικανικές εκλογές.
Rush Limbaugh-, Αμερικανός ραδιοσχολιαστής
ΠΗΓΗ: enimerosi24.gr
http://www.tvnea.com
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Σε εγρήγορση το Υπουργείο Υγείας και ΕΟΔΥ για τον κοροναϊό
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ