2020-05-07 20:31:25
Σαν σήμερα γεννήθηκε η πρώτη γύναικα που της δόθηκε ο τίτλος "Πρώτη Κυρία" Η Μaria Eva Duarte de Perón είναι ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας της Αργεντινής,
είτε την θαυμάζεις είτε όχι. Αψήφησε το παραδοσιακό όραμα των γυναικών ως “αξεσουάρ για τους άνδρες” και έδειξε ότι θα μπορούσαν να είναι τόσο ισχυρές και επιδραστικές σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία.
Η συμπόνια και η αφοσίωσή της στη βοήθεια των φτωχών και των άπορων στην Αργεντινή επέτρεψαν στην Evita Perón να αναπτύξει τη φήμη του επίγειου πνευματικού συμβόλου της χώρας. Έκανε επίσης μεγάλα βήματα για τον φεμινισμό, καθώς αρνήθηκε να βρίσκεται πάντα υπό τη σκιά του συζύγου και πρωθυπουργού της Αργεντινής, Juan Perón, κερδίζοντας, επίσημα, τον τίτλο «Πνευματικός ηγέτης του έθνους».
Παρόλο, που κατά τη πολιτική θητεία του συζύγου της, της “χτυπούσαν” την κοινωνική τάξη που είχε – ήταν ένα από τα εξώγαμα τέκνα του γαιοκτήμονα Juan Duarte και της Juana Ibarguen, η δύναμη και το πάθος της να βοηθήσει τους λιγότερο τυχερούς οικονομικά ανθρώπους και ο αιώνιος ανταγωνισμός της με τις ανώτερες τάξεις, αποτύπωσαν στο πρόσωπό της ένα θηλυκό, κομψό και μοντέρνο ύφος.
Λαμβάνοντας υπόψη τα πάντα, τείνω να πιστεύω ότι αυτό που μετέτρεψε την Εvita σε αθάνατο icon σύμβολο ήταν το γεγονός ότι είχε τη δική ιδεολογία είτε πολιτικά είτε στυλιστικά. Τα ρούχα θεωρούνταν για εκείνη ένα σημαντικό μέσο επικοινωνίας, δίνοντας την απαιτούμενη φινέτσα μέσω της προσωπικότητάς και των ενεργειών της.
Το στυλ της Πρώτης Κυρίας
Το στυλ της Evita πέρασε από μια εξέλιξη που αντικατοπτρίζει τα κρίσιμα σημεία της ζωής της. Αυτό δεν συνέβη τυχαία. Ήταν πολύ συνειδητή για την εικόνα της και τη διαμόρφωσε με ακρίβεια, δίνοντας προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Όταν ο Juan Perón εξελέγη Πρόεδρος το 1946 – ένα χρόνο μετά το γάμο τους – η Εvita υιοθέτησε αυτό που θεωρείται η τυπική μόδα της δεκαετίας του 1940: διακριτικές βάτες, μεσάτα σακάκια, midi φούστες σωλήνα, στολισμένα καπέλα, κομψά ψηλοτάκουνα παπούτσια και αυστηρό σινιόν στα μαλλιά με λίγες μπούκλες να πέφτουν στους ώμους.
Η αγάπη για τα καπέλα
Ως Πρώτη Κυρία, η Paula Naletoff, η Henriette και η Bernarda ήταν οι πιο γνωστοί οίκοι haute couture της Αργεντινής, όπου η Evita επέλεξε να εμπιστευτεί την εμφάνιση και το κύρος της. Η Giulia και η Rosé Descat ήταν οι αγαπημένοι της σχεδιαστές καπέλων. Πάντα επέλεγε η ίδια να προσθέσει λεπτομέρειες, όπως φτερά, λουλούδια ή τούλι στα αξεσουάρ, δημιουργώντας, εν αγνοία της, fashion statements.
Η συλλογή με τα παπούτσια
Όσον αφορά τα παπούτσια, είχε περίπου 200 ζευγάρια. Τα ψηλοτάκουνα, οι peep toes πλατφόρμες και τα μοκασίνια ήταν τα είδη που φορούσε περισσότερο. Η Perugia, η ιταλική εταιρεία υποδημάτων, η Miguel, η Mc Taylor και η Maggio & Rossetto ήταν οι αγαπημένοι της κατασκευαστές παπουτσιών.
Η αλλαγή της εμφάνισής της, μετά τη γνωριμία της με τον Dior
Η ευρωπαϊκή πολιτική περιοδεία του συζύγου της το 1947 άλλαξε για πάντα την εμφάνισή και τα δεδομένα της κομψότητάς της. Μετά από αυτό το ταξίδι απλοποίησε την εμφάνισή της και πήρε κάποια απόσταση από το υπερβολικό στυλ. Έτσι, η γκαρνταρόμπα της αγκάλιασε και το New look του Christian Dior.
Από το pompadour, ένα περίπλοκο χτένισμα, τα μαλλιά της τραβήχτηκαν πίσω σε χαμηλό σινιόν. Η άψογη επιδερμίδα και το φυσικό μακιγιάζ με κόκκινα χείλη ήταν επίσης μέρος της νέας εμφάνισης της. Το βαθύ ντεκολτέ, το στράπλες, το λουλουδάτο print και το γούνινο παλτό ήταν βασικές επιλογές για την Πρώτη Κυρία της Αργεντινής για βραδινές περιστάσεις, συνδυασμένα πάντα με πολυτελή κοσμήματα – φορούσε πάντα σκουλαρίκια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον, άρχισε να χρησιμοποιεί ευρωπαϊκά αρώματα, όπως το Lanvin’s Scandal και η Miss Dior.
Eρωτηθείς σε μια ιταλική συνέντευξη για τους βασιλικούς πελάτες του γνωστού σχεδιαστή, ο Christian Dior απάντησε: «Η μόνη βασίλισσα που έντυσα ποτέ ήταν η Eva Perón».
Το χτένισμα που άφησε ιστορία
Αποδείχθηκε ότι, ακόμη και στη δεκαετία του ’40 και του ’50, μια γυναίκα θα μπορούσε να διαθέτει τόσο δύναμη, όσο και αξιοθαύμαστο γυναικείο στυλ. Έγινε ιδιαίτερα διάσημη για τα μαλλιά της – ποιος θα μπορούσε να ξεχάσει αυτό το άψογο σινιόν ή το pompadour στυλ ; Είτε ήταν πλεγμένο ή στιλ πιο απλό, τα μαλλιά της φαινόταν άψογα και τόσο λαμπερά σε κάθε της εμφάνιση.
Η Εvita χρησιμοποίησε τη μόδα ως μέσο επικοινωνίας. Ήθελε να πει κάτι μέσω των ρούχων της. Είχε μια ταπεινή προέλευση, λόγω της κοινωνικής της κάστας, και στόχευε να βοηθήσει τους φτωχούς, αλλά ντυμένη ως γυναίκα ανώτερης τάξης, ίσως για να δείξει ότι ο καθένας μπορούσε να ανέβει κοινωνικά – κάτι αρκετά δύσκολο για την εποχή. Ακόμα κι όταν ήταν σπίτι, φορούσε τα καλύτερα ρούχα της, εξηγώντας ότι ήταν η οικοδέσποινα και ήθελε να δεχτεί τους καλεσμένους της με τα καλύτερα ρούχα που είχε. Η Evita έλεγε: «Θέλω να φαίνομαι όμορφη για τα gracitas μου (αργεντίνικη έκφραση που απευθύνεται στους κακόβουλους ανθρώπους)».
anatakti
είτε την θαυμάζεις είτε όχι. Αψήφησε το παραδοσιακό όραμα των γυναικών ως “αξεσουάρ για τους άνδρες” και έδειξε ότι θα μπορούσαν να είναι τόσο ισχυρές και επιδραστικές σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία.
Η συμπόνια και η αφοσίωσή της στη βοήθεια των φτωχών και των άπορων στην Αργεντινή επέτρεψαν στην Evita Perón να αναπτύξει τη φήμη του επίγειου πνευματικού συμβόλου της χώρας. Έκανε επίσης μεγάλα βήματα για τον φεμινισμό, καθώς αρνήθηκε να βρίσκεται πάντα υπό τη σκιά του συζύγου και πρωθυπουργού της Αργεντινής, Juan Perón, κερδίζοντας, επίσημα, τον τίτλο «Πνευματικός ηγέτης του έθνους».
Παρόλο, που κατά τη πολιτική θητεία του συζύγου της, της “χτυπούσαν” την κοινωνική τάξη που είχε – ήταν ένα από τα εξώγαμα τέκνα του γαιοκτήμονα Juan Duarte και της Juana Ibarguen, η δύναμη και το πάθος της να βοηθήσει τους λιγότερο τυχερούς οικονομικά ανθρώπους και ο αιώνιος ανταγωνισμός της με τις ανώτερες τάξεις, αποτύπωσαν στο πρόσωπό της ένα θηλυκό, κομψό και μοντέρνο ύφος.
Λαμβάνοντας υπόψη τα πάντα, τείνω να πιστεύω ότι αυτό που μετέτρεψε την Εvita σε αθάνατο icon σύμβολο ήταν το γεγονός ότι είχε τη δική ιδεολογία είτε πολιτικά είτε στυλιστικά. Τα ρούχα θεωρούνταν για εκείνη ένα σημαντικό μέσο επικοινωνίας, δίνοντας την απαιτούμενη φινέτσα μέσω της προσωπικότητάς και των ενεργειών της.
Το στυλ της Πρώτης Κυρίας
Το στυλ της Evita πέρασε από μια εξέλιξη που αντικατοπτρίζει τα κρίσιμα σημεία της ζωής της. Αυτό δεν συνέβη τυχαία. Ήταν πολύ συνειδητή για την εικόνα της και τη διαμόρφωσε με ακρίβεια, δίνοντας προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Όταν ο Juan Perón εξελέγη Πρόεδρος το 1946 – ένα χρόνο μετά το γάμο τους – η Εvita υιοθέτησε αυτό που θεωρείται η τυπική μόδα της δεκαετίας του 1940: διακριτικές βάτες, μεσάτα σακάκια, midi φούστες σωλήνα, στολισμένα καπέλα, κομψά ψηλοτάκουνα παπούτσια και αυστηρό σινιόν στα μαλλιά με λίγες μπούκλες να πέφτουν στους ώμους.
Η αγάπη για τα καπέλα
Ως Πρώτη Κυρία, η Paula Naletoff, η Henriette και η Bernarda ήταν οι πιο γνωστοί οίκοι haute couture της Αργεντινής, όπου η Evita επέλεξε να εμπιστευτεί την εμφάνιση και το κύρος της. Η Giulia και η Rosé Descat ήταν οι αγαπημένοι της σχεδιαστές καπέλων. Πάντα επέλεγε η ίδια να προσθέσει λεπτομέρειες, όπως φτερά, λουλούδια ή τούλι στα αξεσουάρ, δημιουργώντας, εν αγνοία της, fashion statements.
Η συλλογή με τα παπούτσια
Όσον αφορά τα παπούτσια, είχε περίπου 200 ζευγάρια. Τα ψηλοτάκουνα, οι peep toes πλατφόρμες και τα μοκασίνια ήταν τα είδη που φορούσε περισσότερο. Η Perugia, η ιταλική εταιρεία υποδημάτων, η Miguel, η Mc Taylor και η Maggio & Rossetto ήταν οι αγαπημένοι της κατασκευαστές παπουτσιών.
Η αλλαγή της εμφάνισής της, μετά τη γνωριμία της με τον Dior
Η ευρωπαϊκή πολιτική περιοδεία του συζύγου της το 1947 άλλαξε για πάντα την εμφάνισή και τα δεδομένα της κομψότητάς της. Μετά από αυτό το ταξίδι απλοποίησε την εμφάνισή της και πήρε κάποια απόσταση από το υπερβολικό στυλ. Έτσι, η γκαρνταρόμπα της αγκάλιασε και το New look του Christian Dior.
Από το pompadour, ένα περίπλοκο χτένισμα, τα μαλλιά της τραβήχτηκαν πίσω σε χαμηλό σινιόν. Η άψογη επιδερμίδα και το φυσικό μακιγιάζ με κόκκινα χείλη ήταν επίσης μέρος της νέας εμφάνισης της. Το βαθύ ντεκολτέ, το στράπλες, το λουλουδάτο print και το γούνινο παλτό ήταν βασικές επιλογές για την Πρώτη Κυρία της Αργεντινής για βραδινές περιστάσεις, συνδυασμένα πάντα με πολυτελή κοσμήματα – φορούσε πάντα σκουλαρίκια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον, άρχισε να χρησιμοποιεί ευρωπαϊκά αρώματα, όπως το Lanvin’s Scandal και η Miss Dior.
Eρωτηθείς σε μια ιταλική συνέντευξη για τους βασιλικούς πελάτες του γνωστού σχεδιαστή, ο Christian Dior απάντησε: «Η μόνη βασίλισσα που έντυσα ποτέ ήταν η Eva Perón».
Το χτένισμα που άφησε ιστορία
Αποδείχθηκε ότι, ακόμη και στη δεκαετία του ’40 και του ’50, μια γυναίκα θα μπορούσε να διαθέτει τόσο δύναμη, όσο και αξιοθαύμαστο γυναικείο στυλ. Έγινε ιδιαίτερα διάσημη για τα μαλλιά της – ποιος θα μπορούσε να ξεχάσει αυτό το άψογο σινιόν ή το pompadour στυλ ; Είτε ήταν πλεγμένο ή στιλ πιο απλό, τα μαλλιά της φαινόταν άψογα και τόσο λαμπερά σε κάθε της εμφάνιση.
Η Εvita χρησιμοποίησε τη μόδα ως μέσο επικοινωνίας. Ήθελε να πει κάτι μέσω των ρούχων της. Είχε μια ταπεινή προέλευση, λόγω της κοινωνικής της κάστας, και στόχευε να βοηθήσει τους φτωχούς, αλλά ντυμένη ως γυναίκα ανώτερης τάξης, ίσως για να δείξει ότι ο καθένας μπορούσε να ανέβει κοινωνικά – κάτι αρκετά δύσκολο για την εποχή. Ακόμα κι όταν ήταν σπίτι, φορούσε τα καλύτερα ρούχα της, εξηγώντας ότι ήταν η οικοδέσποινα και ήθελε να δεχτεί τους καλεσμένους της με τα καλύτερα ρούχα που είχε. Η Evita έλεγε: «Θέλω να φαίνομαι όμορφη για τα gracitas μου (αργεντίνικη έκφραση που απευθύνεται στους κακόβουλους ανθρώπους)».
anatakti
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ