Νέα μέτωπα ανοίγουν συνεχώς στον ΣΚΑΪ, με φόντο τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης του καναλιού, που μέχρι πρότινος είχε να επιδείξει ουκ ολίγες πρωτιές.
Την ώρα που η ξεκάθαρη αποτυχία του ριάλιτι μαγειρικής (αλλά και σε ένα δεύτερο επίπεδο οι χαμηλές πτήσεις του «Big Brother»), που φέρει την υπογραφή του Τούρκου παραγωγού Ατζούν Ιλιτζαλί, στερεί από τον τηλεοπτικό σταθμό του Νέου Φαλήρου το όπλο της prime time, όπου άλλοτε συγκέντρωνε πολύ υψηλά ποσοστά, και ταυτόχρονα προκαλεί κλυδωνισμούς στη σχέση της Acun Μedya με τους διοικούντες το κανάλι, έντονος είναι ο προβληματισμός και για τις επιδόσεις της νέας τηλεοπτικής σειράς «Μόλις χθες», που επιστρατεύτηκε για να δίνει ικανοποιητικό lead-in στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων.
Βλέπετε, επρόκειτο για ένα concept στο οποίο στον ΣΚΑΪ έπαιζαν τα ρέστα τους, προκειμένου να λυθεί το -υπάρχον από πέρυσι- θέμα της πάσας στη Σία Κοσιώνη, το οποίο μαζί με τη γενικότερη αύξηση του ανταγωνισμού έπαιξε καταλυτικό ρόλο στη μείωση της τηλεθέασης του δελτίου τόσο στο σύνολο όσο (ακόμα περισσότερο) και στο δυναμικό κοινό
Φυσικά, σε ό,τι έχει να κάνει με την ιδιοκτησία, το βάρος πέφτει στην ενημέρωση, που αποτελούσε ανέκαθεν το σήμα κατατεθέν συνολικά του ομίλου και επηρέαζε δραστικά τα τεκταινόμενα. Ως εκ τούτου, ήδη εξετάζεται σειρά ανακατατάξεων στο πρόγραμμα της απογευματινής ζώνης, αφού, πέραν των προαναφερθέντων, ούτε το «Κάτι ξαναψήνεται» με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου παρουσιάζει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Παράλληλα, από τις ισορροπίες που έχουν διαμορφωθεί δεν έχουν μείνει ανεπηρέαστοι ούτε οι Οικονόμου και Αναστασοπούλου, όπως βέβαια ούτε και οι «Αταίριαστοι», τα ποσοστά των οποίων στο νεανικό κοινό είναι ιδιαίτερα χαμηλά.
Την ίδια στιγμή, όλα παραμένουν ανοιχτά σε ό,τι αφορά το ζήτημα των επιδόσεων των ψυχαγωγικών εκπομπών με την Ιωάννα Μαλέσκου, αλλά και το ζεύγος Γκουντάρα – Κάκκαβα, τις οποίες πάντως ο σταθμός ξεκαθαρίζει ότι στηρίζει απόλυτα σε αυτή τη φάση.
media.gr
Πηγή: TVNEA.COM