Με τίτλο, «Ο εραστής με τη …βερμούδα» η Πόπη Διαμαντάκου γράφει αναλυτικά στο Facebook: “Εχτισε χαρακτήρες, βρήκε τους καλύτερους να τους ερμηνεύσουν από την Ανδριολάτου, που μας πρωτοσύστησε μέχρι την Χαρις Αλεξίου, ευχάριστη εκπληξη, τον Τσορτέκη σε έναν απο τους αγριοτερους ρόλους στην ελληνική τηλεόραση, αλλά ήταν εξαιρετικός, την Καβογιάννη, την Γουλιώτη, τον Μουρατίδη, τον Κωστα Μπερικόπουλο, πολύ πολύ ανθρώπινα “ελαττωματικό” αστυνόμο Κουβά, όλοι πολύ καλοί και μαγευτικά τοπία και μοντάζ και μουσικές και ατμοσφαιρικό ήταν και σασπενς είχε, όλα πολύ καλά για το Maestro, αλλά είχε ένα μεγάλο ελάττωμα, το ίδιο που έχουν όλα τα Παπακαλιάτεια έργα και δεν μπορούν στ αλήθεια να απογειωθούν. Θα μπορούσαν. Θα μπορούσε να του συγχωρεθεί ακόμη και το διδακτικό υφος που έχει μονίμως στα κοινωνικά θέματα γιατί τολμάει έστω και τα θίγει.
Ομως επιμένει να κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο ο ίδιος ο Χριστόφορος, αλλά ως ηθοποιός ειναι ατάλαντος.
Ολα τα καλά εχει και πολλά μπορεί να κάνει, τον ηθοποιό όμως όχι. Και επειδή διαλέγει τους καλύτερους, δίπλα τους δείχνει ακόμη χειρότερος. Ειναι τόσο κρίμα!!! Ενώ απόλαυσα τη σειρά, τέλεια για χάζι τις βροχερές ημέρες, μου ηταν αφόρητες οι σκηνές που εμφανιζόταν. Ειδικά με τις βερμούδες… και να υποδύεται και τον εραστή. Ο εραστής με τη βερμούδα – βολική στη ζέστη, αλλά δεν του πάει, πως να το κάνουμε… Τι να πω!!! Ο.ίδιος που φρόντισε τόσο την αισθητική των πλάνων, χώροι, δρόμοι, φύση, προσωπα, χρώματα, όλα τέλεια, να μην μπορεί να αντιληφθεί το λάθος του…”.
Πηγή: tvnea.com