2012-10-23 05:57:37
τοῦ Νέστορος Νικηφορίδη
1) FIATJUSTITIA ET PEREAT MUNDUS! - ΑΣ ΓΊΝΕΙ Ο,ΤΙ ΛΕΕΙ Ο "ΝΟΜΟΣ" ΚΑΙ ΑΣ ΧΑΘΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ!
Αὐτό πού θλίβει τήν ψυχή μας, δεν εἶναι μόνο ἡ Τρόϊκα καί οἱ γενοκτονικές πλέον προτάσεις της, ἀλλά καί τό ὅτι Ἕλληνες πολιτικοί καί δημοσιογράφοι ὑπερθεματίζουν σέ ἄδικα μέτρα ... Εἶναι δυνατόν νά μήν ἀντιλαμβάνονται ὅλοι αὐτοί, ὅτι σχεδόν ὅλα ὅσα προτείνουν, εἶναι ἀντισυνταγματικά;
Στεροῦνται λογικῆς καί εἰρμοῦ ὅσα ἀκούονται. Ἤ δέν ἔχουν νομικούς συμβούλους ἤ ἔχουν ὡς νομικούς συμβούλους ἀτζαμῆδες τῆς νομικῆς ἐπιστήμης πού πρόκοψαν μέ γνωριμίες καί κομματικές προστυχιές.
Διότι, ἀναρωτήθηκε κανείς τους τί εἶναι ἡ ἀναλογική ἰσότητα, τί εἶναι ἡ φοροδοτική ἱκανότητα, καί πότε δικαιολογοῦν ἔκτακτα μέτρα καί γιά πόσο χρόνο οἱ ἔκτακτες περιστάσεις; Σκέφθηκε κανείς τους τί εἶναι τό ἀνεύθυνον τοῦ ἀντιπροσωπευομένου γιά χρέη πού συνομολόγησε έν κρυπτῶ καί ἐν ἀγνοίᾳ του ὁ ἀντιπρόσωπός του μέ δανειστές οἱ ὁποῖοι γνώριζαν την ἔλλειψη ἀντιπροσωπεύσεως; Διερωτήθηκαν δέ, ἄν εἶναι συνταγματικές οἱ τυχόν διατάξεις ἤ οἱ ἀποφάσεις πού ἔδωσαν σέ μή κρατική Τράπεζα, τήν λεγομένη Τράπεζα τῆς Ἑλλάδος, ἐξουσίες δεσμεύσεως κυριαρχικῶν δικαιωμάτων τῆς Ἑλλάδος ἤ τήν ἀρμοδιότητα συνομολογήσεως δανείων γιά λογαριασμό τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ;
Ἐρεύνησαν ἅρα γε πότε εἶναι φυσική, δηλαδή μή δεσμευτική νομικῶς, ἡ ἐνοχή ἀπό χρέη πού δέν προβλέπει ὁ νόμος καί τό Σύνταγμα; Πιστεύουν ἀληθινά ὅτι τό Σύνταγμα ἐπιτρέπει στό κράτος νά δανείζεται μέ ὅρους ἐκχωρήσεως ἐθνικῆς κυριαρχίας, καί δή χωρίς τήν συνδρομή κάν ὅλως ἐξαιρετικῶν περιστάσεων κατά τόν χρόνο συνομολογήσεως τοῦ δανείου; Καί νά συνομολογῆ μάλιστα τήν ἐξόφληση τόκων ὡς ἀπόλυτη νομική δεσμευτική του ὑποχρεώση; Δέν ἔχουν ὑπ' ὄψη τους ὅτι ἡ ἀρχή PACTA SUNT SERVANDA (δηλ. ότι οἱ συμφωνίες πρέπει νά τηροῦνται-ἀπαρεγκλίτως καί πάντα) δέν ἀνήκει στόν δικό μας πολιτισμό ἀλλά εἶναι δημιούργημα τοῦ δυτικο-ευρωπαϊκοῦ σχολαστικισμοῦ , μᾶλλον ὑπό τήν ἐπιρροή κάποιων ἰσχυρῶν Σάϋλοκ; Δέν κατάλαβαν ποτέ τά ἄρθρα 179, 281. 288, καί 388 τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἀστικοῦ Κώδικος που ἀντίστοιχά τους ἔχει καί ὁ γερμανικός Αστικός Κώδικας, καί πού εἰσάγουν ὡς γενική ἀρχή τοῦ δικαίου, δημοσίου καί ἰδιωτικοῦ, τήν ἀρχή ὅτι οἱ ἀνειλημμένες ὑποχρεώσεις δέν τηροῦνται ὅταν.., καί ὅταν....καί ὅταν ... ; Καί ὅτι ἡ ἀρχή αὐτή προσλαμβάνει χαρακτῆρα ἀρχῆς συνταγματικοῦ ἐπιπέδου, ὅταν μέ τήν πλήρη τήρηση τῶν συμφωνηθέντων προσβάλλεται, ἐναντίον τοῦ ἄρθρου 2 παρ. 1 τοῦ Συντάγματος, ὁ σεβασμός καί ἡ προστασία τοῦ ἀνθρώπου; Μόνο ἐμπορικό δίκαιο καί συμβάσεις ἀποφυγῆς διπλῆς φορολογίας ἔμαθαν οι νομομαθεῖς τῶν Μνημονίων; Εἶναι τόσο ἄσχετοι στό ἀστικό καί στό δημόσιο δίκαιο; Ἤ εἶναι ἁπλῶς κακόβουλοι καί δουλοπρεπεῖς καί λένε μόνο ὅσα οἱ ἀνώτεροί τους θέλουν νά ἀκοῦνε;
Καί πιστεύουν ἅρα γε, ὅτι δέν συνδέεται μέ τήν ἐλευθερία ἐκφράσεως τῆς δικαστικῆς συνειδήσεως, ἡ ἐξουσία καί ὑποχρέωση τῶν δικαστηρίων, ἀκόμη καί τῶν κατωτέρων, νά ἐλέγχουν καί νά μήν ἐφαρμόζουν τούς ἀντισυνταγματικούς νόμους, ὅταν αὐτοί ἔχουν ἀντισυνταγματικό περιεχόμενο, ἤ ὅταν τίθενται "κατά κατάλυσιν τοῦ Συντάγματος" ἀπό Τρόϊκες καί παρατρεχάμενούς τους; Λέει τό Σύνταγμα ὅτι ὁ νόμος ὁρίζει ὅπως θέλει τόν χρόνο καί τίς προϋποθέσεις τῆς παραγραφῆς, παραβιάζοντας εὐθέως ἤ πλαγίως διατάξεις τοῦ Συντάγματος, ὅπως περί περιουσίας, ἤ περί ἰσότητας; Μπορεῖ νά ὑπάρχῃ παραγραφή, γιά ὅποιον τυχόν λόγο δημοσίου συμφέροντος, ἐν ὅσῳ εἶναι ἀκόμη νωπά τά γεγονότα καί ζωντανή στήν κοινωνία σοβαρή βλάβη ἀπό τά ἀδικήματα;
Καί μπορεῖ ἡ κατηγοριοποίησις περιπτώσεων νά γίνεται μέ "ὀριζόντιες περικοπές" εἰσοδημάτων; Μπορεῖ δηλαδή νά κόβονται κατηγορίες πολτιῶν για διαφορετική μεταχείριση, μέ κριτήριο σκοπούς ἄσχετους προς τό ἀντικείμενο τοῦ συγκεκριμένου νόμου; Μπορεῖ ὁ "νομοθέτης" νά διαλέγῃ ἕναν σκοπό δημοσίου συμφέροντος, ἕναν συνταγματικό σκοπό, γιά νά πλήξῃ τόν σκοπό δημοσίου συμφέροντος καί τόν συνταγματικό σκοπό πού ὑπηρετεῖ ὁ συγκεκριμένος νόμος; Μπορεῖ ὁ "νομοθέτης" νά πλήττει τήν οἰκογένεια καί τήν προστασία της, μέ πρόσχημα τό εἰσόδημά της, νά τήν θέτῃ δηλαδή σέ δυσμενέστερη μοίρα ἀπό μιά ἄλλη οἰκογένεια μέ λιγώτερα παιδιά καί μέ τό ἴδιο εἰσόδημα, τάχα γιά νά ὑπηρετηθῆ ὁ δημόσιος σκοπός τῆς μειώσεως τῆς συνολικῆς δαπάνης γιά οἰκογενειακά ἐπιδόματα; Τέτοιου εἴδους ἀντίληψη ἔχουν ὁρισμένοι γιά τήν ἀναλογική ἰσότητα; Εἶναι νομικοί σύμβουλοι αὐτοί πού εἰσηγοῦνται τέτοιες νομικές βλακεῖες; Δέν ξέρουν κάν ὅτι ἄλλο νόμος πού χρειάζεται πάντα συνταγματικά κατάλληλη ἑρμηνεία του, καί ἄλλο ἡ ἁπλῆ διαταγή; Νομίζουν ὅτι ἡ Βουλή εἶναι κολυμβῆθρα τοῦ Σιλωάμ πού θεραπεύει κάθε ἀντισυνταγματικότητα; Τόσο πιά στό τσεπάκι τους νομίζουν ὅτι ἔχουν τά δικαστήρια, καί δή τό Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας; Καί γιά τόσο ἀνόητους μᾶς περνᾶνε;
Χρειάζεται νά σοβαρευθοῦμε. Νά ἀρχίσουμε νηφάλια καί μέ ἐγρήγορση τήν ἐσωτερική μας ἀνασυγκρότηση ὁ καθένας καί τήν ἐποικοδομητική συνεργασία ὅλων μας, μέ τήν καθοδήγηση τῶν ἐξ ἡμῶν ἀρίστων - ὄχι τῶν ἐξ ἡμῶν φελῶν πού ἐπιπλέουν στήν "νέα βουλησιαρχία" καί πού δέν ὠφελοῦν οὔτε τούς ἑαυτούς τους οὔτε τήν πατρίδα μας.
2) MANIPULATIO(ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ)
Πρέπει νά μήν ὀργισθοῦμε ἀλόγως, διότι ἡ ὀργή εἶναι μέρος τῆς συναισθηματικῆς χειραγωγήσεως (βλ. κατωτέρω). Ἀλλά πρέπει ὁ καθένας μας, ψύχραιμα καί μεθοδικά, ἀπό τήν θέση του καί μέ ὅλες τίς δυνάμεις του, νά κάνουμε ὅ,τι χρειάζεται, γιά νά παύσῃ ἐπί τέλους ἡ τριπλῆ χειραγώγησή μας: Αὐτή εἶναι:
Α) Διανοητική χειραγώγηση: -α) Προπαγάνδα ἀπό τά ΜΜΕ μέ οἰκονομική καί πολιτική τρομοκράτηση, μέ ψευδεῖς ὑποσχέσεις καί φροῦδες ἐλπίδες, μέ συνακόλουθες τήν λοβωτομή τῆς πολιτικῆς θελήσεως τοῦ λαοῦ καί τῆς κοινωνικῆς συναντίληψης, –β) Συνεχής ροή εἰσαγωγῆς, λήψεως καί ἐφαρμογῆς ἄδικων μέτρων προκειμένου νά παραχθοῦν πραγματικές καί φανταστικές διαιρέσεις στό κοινωνικό σῶμα, καί –γ) Προώθηση τοῦ κομματικοῦ διπόλου ἀριστερά-δεξιά ὡς ἀγεφύρωτων πόλων ἑνός κατ' ἐπανάλειψη παραθρησκευτικοποιουμένου πολιτικοῦ σκηνικοῦ.
Β) Συναισθηματική χειραγώγηση: -α) Προβολή τοῦ παρά φύσιν ὡς φυσικοῦ (π.χ. γάμου ὁμοφυλοφίλων, χυδαίας σαρκολατρείας, ἐλεύθερη χρήση "μαλακῶν" ναρκωτικῶν οὐσιῶν), ἔτσι ὥστε νά κλονίζεται ὅλη ἡ προσωπικότητα τῶν θυμάτων (ἡμῶν), καί νά γίνονται ὑποσυνειδήτως ἀποδεκτά, μέ τήν συνεχῆ ἐπανάλειψή τους στά ΜΜΕ, τά παρά φύσιν κελεύσματα παρα-νομικῶν "'ἀρχῶν" πού βιάζουν τήν φύση τῶν πραγμάτων, -β) Προώθηση τῆς ὀργισμένης ἀντίδρασης ὥστε νά κατασταλοῦν βίαια καί οἱ ὑγιεῖς ἀντιστάσεις μας, -γ) Καλλιέργεια συναισθημάτων ἀπογοητεύσεως, ἠττοπάθειας, καθώς καί ψευδῶν εὐαισθητοποιήσεων (π.χ. οἰκολογικῶν, ἤ γιά τηλεοπτικό "φαγητό στό χωριό", ἤ γιά τή δενδροφύτευση ὑπό τήν αἰγίδα τηλεοπτικῶν σταθμῶν, ἤ γιά κομματική διαδήλωση γιά αὐτοτόνωση καί μόνον ) προκειμένου νά χειραγωγηθῆ καί ἀχρηστευθῆ πολιτικῶς καί κοινωνικῶς ἡ συναίσθηση τοῦ ἐμεῖς καί νά μήν γίνουν άγώγιμες ἀξιώσεις ὅσα αὐτό τό ἐμεῖς δικαιοῦται νά ἀξιώ"σῃ ἀπό τό κράτος "του", καί
γ) Χρηματο-οικονομική χειραγώγηση, ἔτσι ὥστε μόνοι μας καί με τήν θέλησή μας, νά "βγάλουμε τά μάτια μας", δηλαδή -α) νά "βάλουμε πλάτη" σέ πιστοληπτικές καί οἰκονομικές δυσκολίες πού ὑποτίθεται ὅτι ἀντιμετωπίζει ἡ χώρα (ἀντιμετωπίζει μέν δυσκολίες, ἀλλά ἄλλες, ὅπως στήν ἄμυνα καί στό μεταναστευτικό, στήν ἐξωτερική πολιτική, στήν οἰκονομική ἐπίθεση πού δεχόμαστε ἀπό δῆθεν "φίλους", στήν ἀλόγιστη κομματικοποίηση τοῦ πολιτικοῦ συστήματος, στήν ἑτοιμότητα φρονήματος, νά ὑπομείνῃ στερήσεις ὁ λαός μέ κοινωνική ἀλληλεγγύη καί χάριν τοῦ νά μείνῃ ἐλεύθερος, κ.λ.π., καί ὄχι αὐτές τίς δυσκολίες γιά τίς ὁποῖες ζητεῖται ἡ "πλάτη"μας) -β) νά ἀποδεχθοῦμε τήν ψευδῆ ἀνάγκη νά παραχωρήσουμε τήν δημόσια περιουσία μας γιά ἐκμετάλλευση καί οὐσιαστικά γιά ὁριστική ἀπαλλοτρίωση ὑπέρ ξένων... "'ἐπενδυτῶν", καί γ) νά παραχωρήσουμε ὅσο-ὅσο, μέ κίνητρο τήν ἐξόφληση τῶν "νεοφανῶν" ὅσο καί ὑποτιθεμένων χρεῶν "μας", τήν ἰδιωτική περιουσία μας, αὐτήν πού ὀφείλουμε στήν σκληρή δουλειά τῶν πατεράδων μας καί στό μέλλον τῶν παιδιῶν μας. Νά τά παραχωρήσουμε αὐτά σέ ποιούς; Ὄχι ἀορίστως στούς δανειστές "μας", πού δέν ἔχουν ὄνομα, ἀλλά σέ αὐτό πού αὐτοί οἱ τραπεζίτες καί οἱ μέ αὐτούς διαπλεκόμενοι πολιτικοί πραγματικά ἐκπροσωποῦν, στήν ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΑΦΙΑ, τήν ΜΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ.
3) UNIVERSA MAFIA, UNIVERSA PUGNA (ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΑΦΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΑΧΗ - ἐναντίον τῆς τοιαύτης μαφίας)
Ὅπως φαίνεται, στόχος αὐτῆς τῆς τριπλῆς χειραγωγήσεως, τήν ὁποία ὑφιστάμεθα ἀπό τήν νομιμοφανῆ μέν , ὅλως παράνομη δέ, ΜΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ, εἶναι ὄχι μόνο ἡ πατρίδα μας ἀλλά ὅλος ὁ πλανήτης. Καί τό σχέδιο αὐτῆς τῆς Μαφίας, εἶναι, παγκοσμιοποιημένο πλέον, αὐτό τοῦτο τό σχέδιο πού εἶχε ἐκπονηθῆ ὑπό τῆς ναζιστικῆς Γερμανίας γιά τήν Ρωσσία καί γιά τίς λοιπές χῶρες τῆς πρώην Ε.Σ.Σ.Δ., ἡ ἔκταση καί τό μέγεθος τῶν ὁποίων εἶχε σχεδιασθῆ νά "τιθασευθῆ" μέ τήν ἑξῆς βασική βάρβαρη σχεδίαση : Ἕνα τρίτο τοῦ πληθυσμοῦ νά ἐξοντωθῆ, ἕνα τρίτο τοῦ πληθυσμοῦ νά ὑποχρεωθῆ σέ μετανάστευση καί ἕνα τρίτο τοῦ πληθυσμοῦ νά παραμείνῃ ἐπί τόπου στήν κατακτημένη γῆ "του", προκειμένου νά δουλεύει γιά τούς κατακτητές του.
Μέ τήν ἑξῆς διαφορά: Ὅταν τό σχέδιο πραγματοποιηθῆ σέ μερικές χῶρες, ὅπως ἡ Ἑλλάδα, ἡ Ἰταλία, ἡ Πορτογαλία καί ἡ Ἱσπανία, ἴσως δέ καί ἡ Γαλλία, τότε, δέν θά εἶναι πλέον λειτουργικό τό νά μεταναστεύσῃ τό ἕνα τρίτο τοῦ πληθυσμοῦ - Νά πάῃ πλέον ποῦ; Ἀφοῦ στίς ἄλλες χῶρες θά εἶναι ἤδη χειρότερα, ἤ θά πρόκειται γιά χῶρες-κάστρα ἤ περιοχές-κάστρα ὅπου θά ἐνδιατρίβῃ ἡ ἐλίτ τῆς Μαφίας τῆς Παγκοσμιοποιήσεως. Σημειωτέον, ὅτι ἡ ἄλλη γνωστή Μαφία τοῦ ἁπλοῦ ὀργανωμένου ἐγκλήματος, πιθανόν θά διαιρεθῆ καί ἕνα τμῆμα της θά ἀσκῆ "καθήκοντα", συγχρόνως, "προστασίας" καί ἀστυνομεύσεως σέ ἐπίπεδο συνοικιῶν, καί ἄλλο τμῆμα της ἴσως συνδεθῆ με τήν τρομοκρατία καί φονταμενταλιστικά ἐξτρεμιστικά στοιχεῖα - πάλι στήν ὑπηρεσία τῆς ΜΑΦΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ .
Ἀλλά ἡ Μαφία τῆς Παγκοσμιοποιήσεως σχεδίασε καί σχεδιάζει μέ προοπτική πενῆντα-ἑξῆντα ἑτῶν καί μέ βάση κάποια ἀντίθεη ἀνθρωπολογία, τοὐτέστιν λάθος! Ὁ βυζαντινιο-ρωμαϊκός νομικός πολιτισμός μας, ἀντίθετα, ἔχει προοπτική τήν αἰωνιότητα, εἶναι ὀργανικά δεμένος μέ τήν ἀληθινή φύση τῶν πραγμάτων, καί ἑρμηνεύει τά φαινόμενα μέ τήν ὑπέρλογη ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, ἡ ὁποία μᾶς ἀποκαλύπτει τό ἀληθινό εἶναι τους. Π.χ., τό δάνειο δέν παράγει ἐξ ὁρισμοῦ τόκους, εἶναι μία μορφή ἑταιρικῆς συμμετοχῆς στήν δραστηριότητα ἄλλου, χωρίς συμμετοχή στίς ζημίες του καί μέ συμμετοχή στά πιθανά κέρδη του, ἰσχύει μόνο στά πλαίσια τῶν χρηστῶν ἠθῶν, καί δή ὅταν συνομολογεῖται μεταξύ φίλων συναλλασσομένων, πάντως δέ, δέν ὀφείλονται τόκοι παρά μόνο ἐφ'ὅσον συμφωνήθηκαν καί ἐφ' ὅσον δέν ἄλλαξαν ἄρδην οἱ ἀρχικές συνθῆκες. Ἀλλοιῶς, ἀποτελεῖ ἐκμετάλλευση τῆς ἀνάγκης ἄλλου, καί ἀπαγορεύεται, ἤ καταλήγει σέ ληστεία, καί κολάζεται. (ὅποια τυχόν σκληρότητα εἴχαμε στά δάνεια μέχρι πρό τινος, ὀφείλεται στήν ἀνάπτυξη πού εἴχαμε καί στήν σχετική οἰκονομική σταθερότητα, ἀλλά ἤδη οἱ συνθῆκες ἄλλαξαν καί ἀργά ἀλλά σταθερά ἡ νομολογία προσανατολίζεται στίς ἀνωτέρω φυσικές θεωρήσεις καί λύσεις στό ἐσωτερικό τῆς χώρας - μένει τό ἐξωτερικό...).
Γι' αὐτό λέμε ὅτι, εἶναι πράγματι πολύ μεγάλο τό μέγεθος τῆς ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ καί τοῦ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ-ΡΩΜΑΪΚΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ. Διότι, αὐτός ὁ πολιτισμός μας ἀποτελεῖ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ἀπέναντι στίς παράλογες καί γενοκτονικές ἀξιώσεις ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ. Ἀρκεῖ νά μήν φοβόμαστε τόν ἴσκιο μας! Πρέπει ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΙΚΙΣΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΙΣΤΙΚΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ, πνεῦμα τυφλοῦ ὀρθολογισμοῦ, "πνεῦμα ὄφεως" πού ζαλίζει μέ ἠλίθιες ἁπλοποιήσεις καί λογισμούς τοῦ στύλ " pacta sunt servanta". Πρέπει νά ἀναλάβουμε τίς εὐθῦνες μας ὡς ἁρμόδιοι καί ὡς πολίτες, ὅπως πρέπει σέ ἐλευθέρους ἀνθρώπους, καί δή σέ Ἕλληνες Ὀρθοδόξους Χριστιανούς. Ζοῦμε καί δροῦμε ἐνώπιον τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ, καί γι' αὐτό, θέλει ἀρετήν καί τόλμην ἡ ἐλευθερία, ὄχι ...ἴματζ!
Ἄς σκεφθοῦμε καί ἄς δράσουμε ἐπί τέλους πιό ἐλεύθερα καί ὄχι σχολαστικά, πιό δημιουργικά καί ὄχι σχολαστικά, πιό θαρραλέα καί ὄχι σχολαστικά, πιό δίκαια γιά ὅλο τόν κόσμο πού περιμένει ἀπό μᾶς κάποιο φῶς, καί ὄχι σχολαστικά, πιό ἀγαπητικά γιά τήν πατρίδα μας καί γιά τό ἔθνος μας καί ὄχι σχολαστικά (ὅπου σχολαστικά, βλ. καί μασωνικά, παραθρηκευτικά, κομματικά, δικτυακά, ἰδιοτελῶς καί τά ὅμοια τούτοις). Ἄς φοβόμαστε μόνο τόν ἀληθινό Τριαδικό Θεό καί μήπως δέν δουλεύουμε γιά Ἐκεῖνον, ἐνώπιόν Του, γιά τόν λαό μας, τό ἔθνος μας, τό γένος μας, καί γιά τήν πατρίδα μας, μήπως δέν δουλεύουμε γιά τήν ἐλευθερία μας καί γιά τήν ἐλευθερία τῶν ἄλλων, ὡς πρόσωπα, ὡς δικαστές, ὡς στρατιωτικοί, ὡς διπλωμάτες εὐθύνης, ὡς πατέρες ἤ ὡς μητέρες, ἀλλά τυχόν δουλεύουμε - διολισθήσαμε φεῦ νά δουλεύουμε - γιά τόν Μαμωνᾶ τῶν λιστῶν καί τῶν ληστῶν, ὡς ἀντικαταστάσιμοι ὑπαλληλίσκοι ἤ ὑπουργίσκοι ἤ ἐν γένει παρακοιμώμενοι....
Ἡθικό δίδαγμα: Ἄς ξέρετε ἀξιότιμοι άναγνῶστες τοῦ παρόντος κειμένου, ὅτι ἡ Μαφία τῆς Παγκοσμιοποιήσεως καί μισεῖ ἀλλά καί φοβᾶται τά Συντάγματα τῶν δημοκρατικῶν χωρῶν πού περιέχουν καί κατοχυρώνουν τήν χριστιανική ἀνθρωπολογία, ὅτι πιό πολύ μισεῖ καί φοβᾶται τήν καλόπιστη καί σύμφωνη μέ τήν ἱστορική ἐμπειρία καί πολιτισμική παράδοση κάθε χώρας ἑρμηνεία τους ἀπό τό δικαστικό σύστημα κάθε χώρας. Γι' αὐτό: Διαβάζετε προσεκτικά, χωρίς προκαταλήψεις καί σχολαστικιστικές ἀγκυλώσεις, ὡς ἁπλοί ἄνθρωποι μέ νοῦ πρακτικό καί τήν μέση τοῦ πολίτη ἱστορική γνώση, ἄδολα καί καλόπιστα, οὔτε δεξιά οὔτε ἀριστερά, εἰ δυνατόν καί ὡς νομικοί, τό Σύνταγμα, καί ἀξιώνετε, ἤ ἐπιβάλλετε ὡς τυχόν ἁρμόδιοι, μέ ἐπιχειρήματα ὄχι νομικιστικά ἀλλά παρμένα ἀπό τήν ἐμπειρία ζωῆς μας καί τήν παράδοσή μας, καί ἀπό τίς ἐλπίδες μας γιά τό μέλλον τῶν παιδιῶν μας ἐδῶ στήν πατρίδα μας, τήν ΠΛΗΡΗ πραγματική ἐφαρμογή του.
InfoGnomon
1) FIATJUSTITIA ET PEREAT MUNDUS! - ΑΣ ΓΊΝΕΙ Ο,ΤΙ ΛΕΕΙ Ο "ΝΟΜΟΣ" ΚΑΙ ΑΣ ΧΑΘΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ!
Αὐτό πού θλίβει τήν ψυχή μας, δεν εἶναι μόνο ἡ Τρόϊκα καί οἱ γενοκτονικές πλέον προτάσεις της, ἀλλά καί τό ὅτι Ἕλληνες πολιτικοί καί δημοσιογράφοι ὑπερθεματίζουν σέ ἄδικα μέτρα ... Εἶναι δυνατόν νά μήν ἀντιλαμβάνονται ὅλοι αὐτοί, ὅτι σχεδόν ὅλα ὅσα προτείνουν, εἶναι ἀντισυνταγματικά;
Στεροῦνται λογικῆς καί εἰρμοῦ ὅσα ἀκούονται. Ἤ δέν ἔχουν νομικούς συμβούλους ἤ ἔχουν ὡς νομικούς συμβούλους ἀτζαμῆδες τῆς νομικῆς ἐπιστήμης πού πρόκοψαν μέ γνωριμίες καί κομματικές προστυχιές.
Διότι, ἀναρωτήθηκε κανείς τους τί εἶναι ἡ ἀναλογική ἰσότητα, τί εἶναι ἡ φοροδοτική ἱκανότητα, καί πότε δικαιολογοῦν ἔκτακτα μέτρα καί γιά πόσο χρόνο οἱ ἔκτακτες περιστάσεις; Σκέφθηκε κανείς τους τί εἶναι τό ἀνεύθυνον τοῦ ἀντιπροσωπευομένου γιά χρέη πού συνομολόγησε έν κρυπτῶ καί ἐν ἀγνοίᾳ του ὁ ἀντιπρόσωπός του μέ δανειστές οἱ ὁποῖοι γνώριζαν την ἔλλειψη ἀντιπροσωπεύσεως; Διερωτήθηκαν δέ, ἄν εἶναι συνταγματικές οἱ τυχόν διατάξεις ἤ οἱ ἀποφάσεις πού ἔδωσαν σέ μή κρατική Τράπεζα, τήν λεγομένη Τράπεζα τῆς Ἑλλάδος, ἐξουσίες δεσμεύσεως κυριαρχικῶν δικαιωμάτων τῆς Ἑλλάδος ἤ τήν ἀρμοδιότητα συνομολογήσεως δανείων γιά λογαριασμό τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ;
Ἐρεύνησαν ἅρα γε πότε εἶναι φυσική, δηλαδή μή δεσμευτική νομικῶς, ἡ ἐνοχή ἀπό χρέη πού δέν προβλέπει ὁ νόμος καί τό Σύνταγμα; Πιστεύουν ἀληθινά ὅτι τό Σύνταγμα ἐπιτρέπει στό κράτος νά δανείζεται μέ ὅρους ἐκχωρήσεως ἐθνικῆς κυριαρχίας, καί δή χωρίς τήν συνδρομή κάν ὅλως ἐξαιρετικῶν περιστάσεων κατά τόν χρόνο συνομολογήσεως τοῦ δανείου; Καί νά συνομολογῆ μάλιστα τήν ἐξόφληση τόκων ὡς ἀπόλυτη νομική δεσμευτική του ὑποχρεώση; Δέν ἔχουν ὑπ' ὄψη τους ὅτι ἡ ἀρχή PACTA SUNT SERVANDA (δηλ. ότι οἱ συμφωνίες πρέπει νά τηροῦνται-ἀπαρεγκλίτως καί πάντα) δέν ἀνήκει στόν δικό μας πολιτισμό ἀλλά εἶναι δημιούργημα τοῦ δυτικο-ευρωπαϊκοῦ σχολαστικισμοῦ , μᾶλλον ὑπό τήν ἐπιρροή κάποιων ἰσχυρῶν Σάϋλοκ; Δέν κατάλαβαν ποτέ τά ἄρθρα 179, 281. 288, καί 388 τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἀστικοῦ Κώδικος που ἀντίστοιχά τους ἔχει καί ὁ γερμανικός Αστικός Κώδικας, καί πού εἰσάγουν ὡς γενική ἀρχή τοῦ δικαίου, δημοσίου καί ἰδιωτικοῦ, τήν ἀρχή ὅτι οἱ ἀνειλημμένες ὑποχρεώσεις δέν τηροῦνται ὅταν.., καί ὅταν....καί ὅταν ... ; Καί ὅτι ἡ ἀρχή αὐτή προσλαμβάνει χαρακτῆρα ἀρχῆς συνταγματικοῦ ἐπιπέδου, ὅταν μέ τήν πλήρη τήρηση τῶν συμφωνηθέντων προσβάλλεται, ἐναντίον τοῦ ἄρθρου 2 παρ. 1 τοῦ Συντάγματος, ὁ σεβασμός καί ἡ προστασία τοῦ ἀνθρώπου; Μόνο ἐμπορικό δίκαιο καί συμβάσεις ἀποφυγῆς διπλῆς φορολογίας ἔμαθαν οι νομομαθεῖς τῶν Μνημονίων; Εἶναι τόσο ἄσχετοι στό ἀστικό καί στό δημόσιο δίκαιο; Ἤ εἶναι ἁπλῶς κακόβουλοι καί δουλοπρεπεῖς καί λένε μόνο ὅσα οἱ ἀνώτεροί τους θέλουν νά ἀκοῦνε;
Καί πιστεύουν ἅρα γε, ὅτι δέν συνδέεται μέ τήν ἐλευθερία ἐκφράσεως τῆς δικαστικῆς συνειδήσεως, ἡ ἐξουσία καί ὑποχρέωση τῶν δικαστηρίων, ἀκόμη καί τῶν κατωτέρων, νά ἐλέγχουν καί νά μήν ἐφαρμόζουν τούς ἀντισυνταγματικούς νόμους, ὅταν αὐτοί ἔχουν ἀντισυνταγματικό περιεχόμενο, ἤ ὅταν τίθενται "κατά κατάλυσιν τοῦ Συντάγματος" ἀπό Τρόϊκες καί παρατρεχάμενούς τους; Λέει τό Σύνταγμα ὅτι ὁ νόμος ὁρίζει ὅπως θέλει τόν χρόνο καί τίς προϋποθέσεις τῆς παραγραφῆς, παραβιάζοντας εὐθέως ἤ πλαγίως διατάξεις τοῦ Συντάγματος, ὅπως περί περιουσίας, ἤ περί ἰσότητας; Μπορεῖ νά ὑπάρχῃ παραγραφή, γιά ὅποιον τυχόν λόγο δημοσίου συμφέροντος, ἐν ὅσῳ εἶναι ἀκόμη νωπά τά γεγονότα καί ζωντανή στήν κοινωνία σοβαρή βλάβη ἀπό τά ἀδικήματα;
Καί μπορεῖ ἡ κατηγοριοποίησις περιπτώσεων νά γίνεται μέ "ὀριζόντιες περικοπές" εἰσοδημάτων; Μπορεῖ δηλαδή νά κόβονται κατηγορίες πολτιῶν για διαφορετική μεταχείριση, μέ κριτήριο σκοπούς ἄσχετους προς τό ἀντικείμενο τοῦ συγκεκριμένου νόμου; Μπορεῖ ὁ "νομοθέτης" νά διαλέγῃ ἕναν σκοπό δημοσίου συμφέροντος, ἕναν συνταγματικό σκοπό, γιά νά πλήξῃ τόν σκοπό δημοσίου συμφέροντος καί τόν συνταγματικό σκοπό πού ὑπηρετεῖ ὁ συγκεκριμένος νόμος; Μπορεῖ ὁ "νομοθέτης" νά πλήττει τήν οἰκογένεια καί τήν προστασία της, μέ πρόσχημα τό εἰσόδημά της, νά τήν θέτῃ δηλαδή σέ δυσμενέστερη μοίρα ἀπό μιά ἄλλη οἰκογένεια μέ λιγώτερα παιδιά καί μέ τό ἴδιο εἰσόδημα, τάχα γιά νά ὑπηρετηθῆ ὁ δημόσιος σκοπός τῆς μειώσεως τῆς συνολικῆς δαπάνης γιά οἰκογενειακά ἐπιδόματα; Τέτοιου εἴδους ἀντίληψη ἔχουν ὁρισμένοι γιά τήν ἀναλογική ἰσότητα; Εἶναι νομικοί σύμβουλοι αὐτοί πού εἰσηγοῦνται τέτοιες νομικές βλακεῖες; Δέν ξέρουν κάν ὅτι ἄλλο νόμος πού χρειάζεται πάντα συνταγματικά κατάλληλη ἑρμηνεία του, καί ἄλλο ἡ ἁπλῆ διαταγή; Νομίζουν ὅτι ἡ Βουλή εἶναι κολυμβῆθρα τοῦ Σιλωάμ πού θεραπεύει κάθε ἀντισυνταγματικότητα; Τόσο πιά στό τσεπάκι τους νομίζουν ὅτι ἔχουν τά δικαστήρια, καί δή τό Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας; Καί γιά τόσο ἀνόητους μᾶς περνᾶνε;
Χρειάζεται νά σοβαρευθοῦμε. Νά ἀρχίσουμε νηφάλια καί μέ ἐγρήγορση τήν ἐσωτερική μας ἀνασυγκρότηση ὁ καθένας καί τήν ἐποικοδομητική συνεργασία ὅλων μας, μέ τήν καθοδήγηση τῶν ἐξ ἡμῶν ἀρίστων - ὄχι τῶν ἐξ ἡμῶν φελῶν πού ἐπιπλέουν στήν "νέα βουλησιαρχία" καί πού δέν ὠφελοῦν οὔτε τούς ἑαυτούς τους οὔτε τήν πατρίδα μας.
2) MANIPULATIO(ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ)
Πρέπει νά μήν ὀργισθοῦμε ἀλόγως, διότι ἡ ὀργή εἶναι μέρος τῆς συναισθηματικῆς χειραγωγήσεως (βλ. κατωτέρω). Ἀλλά πρέπει ὁ καθένας μας, ψύχραιμα καί μεθοδικά, ἀπό τήν θέση του καί μέ ὅλες τίς δυνάμεις του, νά κάνουμε ὅ,τι χρειάζεται, γιά νά παύσῃ ἐπί τέλους ἡ τριπλῆ χειραγώγησή μας: Αὐτή εἶναι:
Α) Διανοητική χειραγώγηση: -α) Προπαγάνδα ἀπό τά ΜΜΕ μέ οἰκονομική καί πολιτική τρομοκράτηση, μέ ψευδεῖς ὑποσχέσεις καί φροῦδες ἐλπίδες, μέ συνακόλουθες τήν λοβωτομή τῆς πολιτικῆς θελήσεως τοῦ λαοῦ καί τῆς κοινωνικῆς συναντίληψης, –β) Συνεχής ροή εἰσαγωγῆς, λήψεως καί ἐφαρμογῆς ἄδικων μέτρων προκειμένου νά παραχθοῦν πραγματικές καί φανταστικές διαιρέσεις στό κοινωνικό σῶμα, καί –γ) Προώθηση τοῦ κομματικοῦ διπόλου ἀριστερά-δεξιά ὡς ἀγεφύρωτων πόλων ἑνός κατ' ἐπανάλειψη παραθρησκευτικοποιουμένου πολιτικοῦ σκηνικοῦ.
Β) Συναισθηματική χειραγώγηση: -α) Προβολή τοῦ παρά φύσιν ὡς φυσικοῦ (π.χ. γάμου ὁμοφυλοφίλων, χυδαίας σαρκολατρείας, ἐλεύθερη χρήση "μαλακῶν" ναρκωτικῶν οὐσιῶν), ἔτσι ὥστε νά κλονίζεται ὅλη ἡ προσωπικότητα τῶν θυμάτων (ἡμῶν), καί νά γίνονται ὑποσυνειδήτως ἀποδεκτά, μέ τήν συνεχῆ ἐπανάλειψή τους στά ΜΜΕ, τά παρά φύσιν κελεύσματα παρα-νομικῶν "'ἀρχῶν" πού βιάζουν τήν φύση τῶν πραγμάτων, -β) Προώθηση τῆς ὀργισμένης ἀντίδρασης ὥστε νά κατασταλοῦν βίαια καί οἱ ὑγιεῖς ἀντιστάσεις μας, -γ) Καλλιέργεια συναισθημάτων ἀπογοητεύσεως, ἠττοπάθειας, καθώς καί ψευδῶν εὐαισθητοποιήσεων (π.χ. οἰκολογικῶν, ἤ γιά τηλεοπτικό "φαγητό στό χωριό", ἤ γιά τή δενδροφύτευση ὑπό τήν αἰγίδα τηλεοπτικῶν σταθμῶν, ἤ γιά κομματική διαδήλωση γιά αὐτοτόνωση καί μόνον ) προκειμένου νά χειραγωγηθῆ καί ἀχρηστευθῆ πολιτικῶς καί κοινωνικῶς ἡ συναίσθηση τοῦ ἐμεῖς καί νά μήν γίνουν άγώγιμες ἀξιώσεις ὅσα αὐτό τό ἐμεῖς δικαιοῦται νά ἀξιώ"σῃ ἀπό τό κράτος "του", καί
γ) Χρηματο-οικονομική χειραγώγηση, ἔτσι ὥστε μόνοι μας καί με τήν θέλησή μας, νά "βγάλουμε τά μάτια μας", δηλαδή -α) νά "βάλουμε πλάτη" σέ πιστοληπτικές καί οἰκονομικές δυσκολίες πού ὑποτίθεται ὅτι ἀντιμετωπίζει ἡ χώρα (ἀντιμετωπίζει μέν δυσκολίες, ἀλλά ἄλλες, ὅπως στήν ἄμυνα καί στό μεταναστευτικό, στήν ἐξωτερική πολιτική, στήν οἰκονομική ἐπίθεση πού δεχόμαστε ἀπό δῆθεν "φίλους", στήν ἀλόγιστη κομματικοποίηση τοῦ πολιτικοῦ συστήματος, στήν ἑτοιμότητα φρονήματος, νά ὑπομείνῃ στερήσεις ὁ λαός μέ κοινωνική ἀλληλεγγύη καί χάριν τοῦ νά μείνῃ ἐλεύθερος, κ.λ.π., καί ὄχι αὐτές τίς δυσκολίες γιά τίς ὁποῖες ζητεῖται ἡ "πλάτη"μας) -β) νά ἀποδεχθοῦμε τήν ψευδῆ ἀνάγκη νά παραχωρήσουμε τήν δημόσια περιουσία μας γιά ἐκμετάλλευση καί οὐσιαστικά γιά ὁριστική ἀπαλλοτρίωση ὑπέρ ξένων... "'ἐπενδυτῶν", καί γ) νά παραχωρήσουμε ὅσο-ὅσο, μέ κίνητρο τήν ἐξόφληση τῶν "νεοφανῶν" ὅσο καί ὑποτιθεμένων χρεῶν "μας", τήν ἰδιωτική περιουσία μας, αὐτήν πού ὀφείλουμε στήν σκληρή δουλειά τῶν πατεράδων μας καί στό μέλλον τῶν παιδιῶν μας. Νά τά παραχωρήσουμε αὐτά σέ ποιούς; Ὄχι ἀορίστως στούς δανειστές "μας", πού δέν ἔχουν ὄνομα, ἀλλά σέ αὐτό πού αὐτοί οἱ τραπεζίτες καί οἱ μέ αὐτούς διαπλεκόμενοι πολιτικοί πραγματικά ἐκπροσωποῦν, στήν ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΑΦΙΑ, τήν ΜΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ.
3) UNIVERSA MAFIA, UNIVERSA PUGNA (ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΑΦΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΑΧΗ - ἐναντίον τῆς τοιαύτης μαφίας)
Ὅπως φαίνεται, στόχος αὐτῆς τῆς τριπλῆς χειραγωγήσεως, τήν ὁποία ὑφιστάμεθα ἀπό τήν νομιμοφανῆ μέν , ὅλως παράνομη δέ, ΜΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ, εἶναι ὄχι μόνο ἡ πατρίδα μας ἀλλά ὅλος ὁ πλανήτης. Καί τό σχέδιο αὐτῆς τῆς Μαφίας, εἶναι, παγκοσμιοποιημένο πλέον, αὐτό τοῦτο τό σχέδιο πού εἶχε ἐκπονηθῆ ὑπό τῆς ναζιστικῆς Γερμανίας γιά τήν Ρωσσία καί γιά τίς λοιπές χῶρες τῆς πρώην Ε.Σ.Σ.Δ., ἡ ἔκταση καί τό μέγεθος τῶν ὁποίων εἶχε σχεδιασθῆ νά "τιθασευθῆ" μέ τήν ἑξῆς βασική βάρβαρη σχεδίαση : Ἕνα τρίτο τοῦ πληθυσμοῦ νά ἐξοντωθῆ, ἕνα τρίτο τοῦ πληθυσμοῦ νά ὑποχρεωθῆ σέ μετανάστευση καί ἕνα τρίτο τοῦ πληθυσμοῦ νά παραμείνῃ ἐπί τόπου στήν κατακτημένη γῆ "του", προκειμένου νά δουλεύει γιά τούς κατακτητές του.
Μέ τήν ἑξῆς διαφορά: Ὅταν τό σχέδιο πραγματοποιηθῆ σέ μερικές χῶρες, ὅπως ἡ Ἑλλάδα, ἡ Ἰταλία, ἡ Πορτογαλία καί ἡ Ἱσπανία, ἴσως δέ καί ἡ Γαλλία, τότε, δέν θά εἶναι πλέον λειτουργικό τό νά μεταναστεύσῃ τό ἕνα τρίτο τοῦ πληθυσμοῦ - Νά πάῃ πλέον ποῦ; Ἀφοῦ στίς ἄλλες χῶρες θά εἶναι ἤδη χειρότερα, ἤ θά πρόκειται γιά χῶρες-κάστρα ἤ περιοχές-κάστρα ὅπου θά ἐνδιατρίβῃ ἡ ἐλίτ τῆς Μαφίας τῆς Παγκοσμιοποιήσεως. Σημειωτέον, ὅτι ἡ ἄλλη γνωστή Μαφία τοῦ ἁπλοῦ ὀργανωμένου ἐγκλήματος, πιθανόν θά διαιρεθῆ καί ἕνα τμῆμα της θά ἀσκῆ "καθήκοντα", συγχρόνως, "προστασίας" καί ἀστυνομεύσεως σέ ἐπίπεδο συνοικιῶν, καί ἄλλο τμῆμα της ἴσως συνδεθῆ με τήν τρομοκρατία καί φονταμενταλιστικά ἐξτρεμιστικά στοιχεῖα - πάλι στήν ὑπηρεσία τῆς ΜΑΦΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ .
Ἀλλά ἡ Μαφία τῆς Παγκοσμιοποιήσεως σχεδίασε καί σχεδιάζει μέ προοπτική πενῆντα-ἑξῆντα ἑτῶν καί μέ βάση κάποια ἀντίθεη ἀνθρωπολογία, τοὐτέστιν λάθος! Ὁ βυζαντινιο-ρωμαϊκός νομικός πολιτισμός μας, ἀντίθετα, ἔχει προοπτική τήν αἰωνιότητα, εἶναι ὀργανικά δεμένος μέ τήν ἀληθινή φύση τῶν πραγμάτων, καί ἑρμηνεύει τά φαινόμενα μέ τήν ὑπέρλογη ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, ἡ ὁποία μᾶς ἀποκαλύπτει τό ἀληθινό εἶναι τους. Π.χ., τό δάνειο δέν παράγει ἐξ ὁρισμοῦ τόκους, εἶναι μία μορφή ἑταιρικῆς συμμετοχῆς στήν δραστηριότητα ἄλλου, χωρίς συμμετοχή στίς ζημίες του καί μέ συμμετοχή στά πιθανά κέρδη του, ἰσχύει μόνο στά πλαίσια τῶν χρηστῶν ἠθῶν, καί δή ὅταν συνομολογεῖται μεταξύ φίλων συναλλασσομένων, πάντως δέ, δέν ὀφείλονται τόκοι παρά μόνο ἐφ'ὅσον συμφωνήθηκαν καί ἐφ' ὅσον δέν ἄλλαξαν ἄρδην οἱ ἀρχικές συνθῆκες. Ἀλλοιῶς, ἀποτελεῖ ἐκμετάλλευση τῆς ἀνάγκης ἄλλου, καί ἀπαγορεύεται, ἤ καταλήγει σέ ληστεία, καί κολάζεται. (ὅποια τυχόν σκληρότητα εἴχαμε στά δάνεια μέχρι πρό τινος, ὀφείλεται στήν ἀνάπτυξη πού εἴχαμε καί στήν σχετική οἰκονομική σταθερότητα, ἀλλά ἤδη οἱ συνθῆκες ἄλλαξαν καί ἀργά ἀλλά σταθερά ἡ νομολογία προσανατολίζεται στίς ἀνωτέρω φυσικές θεωρήσεις καί λύσεις στό ἐσωτερικό τῆς χώρας - μένει τό ἐξωτερικό...).
Γι' αὐτό λέμε ὅτι, εἶναι πράγματι πολύ μεγάλο τό μέγεθος τῆς ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ καί τοῦ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ-ΡΩΜΑΪΚΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ. Διότι, αὐτός ὁ πολιτισμός μας ἀποτελεῖ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ἀπέναντι στίς παράλογες καί γενοκτονικές ἀξιώσεις ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ. Ἀρκεῖ νά μήν φοβόμαστε τόν ἴσκιο μας! Πρέπει ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΙΚΙΣΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΙΣΤΙΚΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ, πνεῦμα τυφλοῦ ὀρθολογισμοῦ, "πνεῦμα ὄφεως" πού ζαλίζει μέ ἠλίθιες ἁπλοποιήσεις καί λογισμούς τοῦ στύλ " pacta sunt servanta". Πρέπει νά ἀναλάβουμε τίς εὐθῦνες μας ὡς ἁρμόδιοι καί ὡς πολίτες, ὅπως πρέπει σέ ἐλευθέρους ἀνθρώπους, καί δή σέ Ἕλληνες Ὀρθοδόξους Χριστιανούς. Ζοῦμε καί δροῦμε ἐνώπιον τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ, καί γι' αὐτό, θέλει ἀρετήν καί τόλμην ἡ ἐλευθερία, ὄχι ...ἴματζ!
Ἄς σκεφθοῦμε καί ἄς δράσουμε ἐπί τέλους πιό ἐλεύθερα καί ὄχι σχολαστικά, πιό δημιουργικά καί ὄχι σχολαστικά, πιό θαρραλέα καί ὄχι σχολαστικά, πιό δίκαια γιά ὅλο τόν κόσμο πού περιμένει ἀπό μᾶς κάποιο φῶς, καί ὄχι σχολαστικά, πιό ἀγαπητικά γιά τήν πατρίδα μας καί γιά τό ἔθνος μας καί ὄχι σχολαστικά (ὅπου σχολαστικά, βλ. καί μασωνικά, παραθρηκευτικά, κομματικά, δικτυακά, ἰδιοτελῶς καί τά ὅμοια τούτοις). Ἄς φοβόμαστε μόνο τόν ἀληθινό Τριαδικό Θεό καί μήπως δέν δουλεύουμε γιά Ἐκεῖνον, ἐνώπιόν Του, γιά τόν λαό μας, τό ἔθνος μας, τό γένος μας, καί γιά τήν πατρίδα μας, μήπως δέν δουλεύουμε γιά τήν ἐλευθερία μας καί γιά τήν ἐλευθερία τῶν ἄλλων, ὡς πρόσωπα, ὡς δικαστές, ὡς στρατιωτικοί, ὡς διπλωμάτες εὐθύνης, ὡς πατέρες ἤ ὡς μητέρες, ἀλλά τυχόν δουλεύουμε - διολισθήσαμε φεῦ νά δουλεύουμε - γιά τόν Μαμωνᾶ τῶν λιστῶν καί τῶν ληστῶν, ὡς ἀντικαταστάσιμοι ὑπαλληλίσκοι ἤ ὑπουργίσκοι ἤ ἐν γένει παρακοιμώμενοι....
Ἡθικό δίδαγμα: Ἄς ξέρετε ἀξιότιμοι άναγνῶστες τοῦ παρόντος κειμένου, ὅτι ἡ Μαφία τῆς Παγκοσμιοποιήσεως καί μισεῖ ἀλλά καί φοβᾶται τά Συντάγματα τῶν δημοκρατικῶν χωρῶν πού περιέχουν καί κατοχυρώνουν τήν χριστιανική ἀνθρωπολογία, ὅτι πιό πολύ μισεῖ καί φοβᾶται τήν καλόπιστη καί σύμφωνη μέ τήν ἱστορική ἐμπειρία καί πολιτισμική παράδοση κάθε χώρας ἑρμηνεία τους ἀπό τό δικαστικό σύστημα κάθε χώρας. Γι' αὐτό: Διαβάζετε προσεκτικά, χωρίς προκαταλήψεις καί σχολαστικιστικές ἀγκυλώσεις, ὡς ἁπλοί ἄνθρωποι μέ νοῦ πρακτικό καί τήν μέση τοῦ πολίτη ἱστορική γνώση, ἄδολα καί καλόπιστα, οὔτε δεξιά οὔτε ἀριστερά, εἰ δυνατόν καί ὡς νομικοί, τό Σύνταγμα, καί ἀξιώνετε, ἤ ἐπιβάλλετε ὡς τυχόν ἁρμόδιοι, μέ ἐπιχειρήματα ὄχι νομικιστικά ἀλλά παρμένα ἀπό τήν ἐμπειρία ζωῆς μας καί τήν παράδοσή μας, καί ἀπό τίς ἐλπίδες μας γιά τό μέλλον τῶν παιδιῶν μας ἐδῶ στήν πατρίδα μας, τήν ΠΛΗΡΗ πραγματική ἐφαρμογή του.
InfoGnomon
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Οι 4 πιο συνηθισμένες πλαστικές επεμβάσεις που κάνουν οι διάσημες
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Χαλκιδική: Την Πέμπτη θα δικαστούν οι 14 συλληφθέντες
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ