2012-11-05 18:58:40
Το ότι έκλεισε το μαγαζί που τραγουδούσε δεν είναι περίεργο. Θα μπορούσε να συμβεί σε οποιονδήποτε σε ένα περιβάλλον οικονομικής κρίσης. Μαγαζιά κλείνουν όλη την ώρα, σχήματα κατεβαίνουν, συνεργασίες αλλάζουν σε μια νύχτα. Στην περίπτωση της Πέγκυς Ζήνα όμως τα πράγματα είναι πιο σοβαρά.
Καταρχήν, τι δουλειά έχει να τραγουδάει με τον Δήμο Αναστασιάδη... Από πού κι ως πού... Είναι λαικό το σχήμα; Είναι ποπ; Είναι μοντέρνο; Τι είναι αυτό που συνδέει το κοινό του Δήμου Αναστασιάδη και το κοινό της Πέγκυς Ζήνα; Γιατί ο πιτσιρικάς που άκουγε όρθιος τον Δήμο Αναστασιάδη στον Σταυρό του Νότου να πάει να καθίσει σε ένα τραπέζι με ξηροκάρπια και γαρύφαλλα; Και γιατί ο καψούρης που θέλει να ακούσει το «σου χρωστάω ακόμη ένα κλάμα» θα πρέπει να δει και τον ροκά; Και δεν είναι μόνο αυτό. Σ αυτήν την περίοδο της κρίσης που το πενηντάρικο που θα ξοδέψεις για να βγεις ένα βράδι έχει μεγαλύτερη αξία απ όση είχε πριν από δυο χρόνια, θέλεις να δεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερα ονόματα σ ένα χώρο.
Είναι χαζή η Θεοδωρίδου που πήγε και τραγούδησε με την Παπαρίζου ή μήπως έχει μικρότερη καριέρα από την Πέγκυ Ζήνα; Η Βανδή γιατί πήγε με τον Αντύπα; Δεν είχε σουξέ να γεμίσει ένα πρόγραμμα μόνη της ή ονειρευόταν να ακούει κάθε βράδι την «καταιγίδα»; Ο Ρουβάς γιατί πήρε την Ηλιάδη και την έβαλε να λέει και ό,τι σουξέ παίζεται αυτή τη στιγμή στα ραδιόφωνα; Ο Ρέμμος γιατί πήρε την Φουρέιρα και τον Ρόκκο; Η Βίσση που πήγε μόνη της τρέμει το φυλλοκάρδι της αλλά είναι και η Βίσση και δεν έχει τίποτα να αποδείξει στα 50 φεύγα της.
Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι η Πέγκυ Ζήνα έχει μια υπέροχη φωνή. Ούτε ότι έχει πει συγκλονιστικά τραγούδια και ότι έχει προσέξει πάρα πολύ τους στίχους της. Και σε άλλες εποχές που ο κόσμος πήγαινε από μαγαζί σε μαγαζί μπορεί και να άντεχε να κρατήσει ένα σχήμα μόνη της και ας τραγουδούσε και με τον φούφουτο. Αλλά όχι τώρα. Η Πέγκυ Ζήνα ξεκίνησε ως ένα χαρούμενο, ταλαντούχο κορίτσι που ήθελε να πάει στην Γιουροβίζιον. Φυσικά δεν μπορείς να την κατηγορήσεις ότι κάποια στιγμή θέλησε να ξεφύγει από την παλιά εικόνα της αλλά από κει μέχρι να παριστάνει την Μαρίζα Κοχ έχει μεγάλη διαφορά.
Το γεγονός ότι τραγούδησε με τον Δημήτρη Μητροπάνο και ότι εκείνος μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για εκείνη είναι σημαντικό για το βιογραφικό της. Αλλά δεν γεμίζουν τα μαγαζιά με βιογραφικά. Όταν μια ξανθιά, ωραία γυναίκα αρχίζει να μιλάει στις συνεντεύξεις για την «καριέρα της» με σοβαρότητα που θα ζήλευε και η Γαλάνη σημαίνει ότι κάτι αρχίζει να μην πηγαίνει καλά.
Ας χαλαρώσει λοιπόν κι ας είναι αυτή η μικρή «αποτυχία» ένας λόγος για να σκεφτεί τι έχει κάνει λάθος. Και να γίνει και πάλι η κανονική Πέγκυ Ζήνα που αγάπησε το κοινό και που έψηνε αρνιά στο γάμο της. Και να αφήσει και τον Δήμο Αναστασιάδη να πάει στην ευχή του Θεού Πηγή: queen
xespao
Καταρχήν, τι δουλειά έχει να τραγουδάει με τον Δήμο Αναστασιάδη... Από πού κι ως πού... Είναι λαικό το σχήμα; Είναι ποπ; Είναι μοντέρνο; Τι είναι αυτό που συνδέει το κοινό του Δήμου Αναστασιάδη και το κοινό της Πέγκυς Ζήνα; Γιατί ο πιτσιρικάς που άκουγε όρθιος τον Δήμο Αναστασιάδη στον Σταυρό του Νότου να πάει να καθίσει σε ένα τραπέζι με ξηροκάρπια και γαρύφαλλα; Και γιατί ο καψούρης που θέλει να ακούσει το «σου χρωστάω ακόμη ένα κλάμα» θα πρέπει να δει και τον ροκά; Και δεν είναι μόνο αυτό. Σ αυτήν την περίοδο της κρίσης που το πενηντάρικο που θα ξοδέψεις για να βγεις ένα βράδι έχει μεγαλύτερη αξία απ όση είχε πριν από δυο χρόνια, θέλεις να δεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερα ονόματα σ ένα χώρο.
Είναι χαζή η Θεοδωρίδου που πήγε και τραγούδησε με την Παπαρίζου ή μήπως έχει μικρότερη καριέρα από την Πέγκυ Ζήνα; Η Βανδή γιατί πήγε με τον Αντύπα; Δεν είχε σουξέ να γεμίσει ένα πρόγραμμα μόνη της ή ονειρευόταν να ακούει κάθε βράδι την «καταιγίδα»; Ο Ρουβάς γιατί πήρε την Ηλιάδη και την έβαλε να λέει και ό,τι σουξέ παίζεται αυτή τη στιγμή στα ραδιόφωνα; Ο Ρέμμος γιατί πήρε την Φουρέιρα και τον Ρόκκο; Η Βίσση που πήγε μόνη της τρέμει το φυλλοκάρδι της αλλά είναι και η Βίσση και δεν έχει τίποτα να αποδείξει στα 50 φεύγα της.
Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι η Πέγκυ Ζήνα έχει μια υπέροχη φωνή. Ούτε ότι έχει πει συγκλονιστικά τραγούδια και ότι έχει προσέξει πάρα πολύ τους στίχους της. Και σε άλλες εποχές που ο κόσμος πήγαινε από μαγαζί σε μαγαζί μπορεί και να άντεχε να κρατήσει ένα σχήμα μόνη της και ας τραγουδούσε και με τον φούφουτο. Αλλά όχι τώρα. Η Πέγκυ Ζήνα ξεκίνησε ως ένα χαρούμενο, ταλαντούχο κορίτσι που ήθελε να πάει στην Γιουροβίζιον. Φυσικά δεν μπορείς να την κατηγορήσεις ότι κάποια στιγμή θέλησε να ξεφύγει από την παλιά εικόνα της αλλά από κει μέχρι να παριστάνει την Μαρίζα Κοχ έχει μεγάλη διαφορά.
Το γεγονός ότι τραγούδησε με τον Δημήτρη Μητροπάνο και ότι εκείνος μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για εκείνη είναι σημαντικό για το βιογραφικό της. Αλλά δεν γεμίζουν τα μαγαζιά με βιογραφικά. Όταν μια ξανθιά, ωραία γυναίκα αρχίζει να μιλάει στις συνεντεύξεις για την «καριέρα της» με σοβαρότητα που θα ζήλευε και η Γαλάνη σημαίνει ότι κάτι αρχίζει να μην πηγαίνει καλά.
Ας χαλαρώσει λοιπόν κι ας είναι αυτή η μικρή «αποτυχία» ένας λόγος για να σκεφτεί τι έχει κάνει λάθος. Και να γίνει και πάλι η κανονική Πέγκυ Ζήνα που αγάπησε το κοινό και που έψηνε αρνιά στο γάμο της. Και να αφήσει και τον Δήμο Αναστασιάδη να πάει στην ευχή του Θεού Πηγή: queen
xespao
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Kάρολ ο αήττητος...
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Επτά... συνταγές για ευτυχισμένα ταξίδια
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ