2012-11-10 19:16:02
της Ελένης Βασιλοπούλου
Πολιτική τέχνη σε περίοδο ένδειας, με πρωταγωνιστές ρήτορες που κατέχουν πτυχία ατεχνίας, οι οποίοι διαφεντεύουν, πλέκοντας το εγκώμιο των ξένων εταίρων.
Οι ίδιοι πολιτικοί – υποκριτές, μετέτρεψαν σε θέατρο παραλόγου, με ιδιόχειρα μονόπρακτα, την Βουλή των Ελλήνων και ανέλαβαν να ερμηνεύσουν τον ρόλο τους, για να μας πείσουν ότι το ¨ναι¨ που επικράτησε, οδηγεί σε νέα επώδυνα μέτρα μεν ωστόσο θα σώσει την χώρα.
Την ίδια στιγμή, σε όλη την χώρα ο ¨λαός¨ αντιδρούσε με οργανωμένες πορείες, για το ποιοςπρέπει να λάβει τα εύσημα και ν’ αποκτήσει το ¨χρυσό αγαλματίδιο¨. Έτσι, θέλοντας να μας πείσουν κι’ αυτοί για την αληθινή εξέγερσή τους, φρόντισαν να λαμπαδιάσουν και να καταστρέψουν για άλλη μια φορά ό,τι έχει εναπομείνει σ’ αυτήν την πρωτεύουσα.
Περί απόδοσης ευθυνών, ούτε λόγος… Ποιος, άλλωστε, ξέρει ποιοι είναι αυτοί οι γνωστοί- άγνωστοι, όταν μάλιστα το ίδιο πολιτικό σύστημα εκτρέφει αυτό το πνεύμα αντίδρασης και αντιλογίας; Να αποδώσουμε ευθύνες στην πολιτική ηγεσία; Ευθύνες για ανοχή στην ανομία;
Μα το ¨έργο¨ το έχουμε ξαναδεί, οι πρωταγωνιστές είναι πάντα ίδιοι και τα κακογραμμένα κείμενά τους δεν εντυπωσιάζουν κανέναν θεατή. Όσο για τους φανατικούς ¨θαυμαστές¨ των βανδαλισμών, ήθελαν να κλέψουν την παράσταση και αντί να απονείμουν βραβεία στους ¨υποκριτές¨, να λάβουν εκείνοι το χειροκρότημα, θεσπίζοντας έτσι ένα νέο θεατρικό – πολιτικό μόρφωμα.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά, εντός κι’ εκτός Βουλής. Με 153 μονόπρακτα που καταχειροκροτήθηκαν για να αποδείξουν ότι ο Ευγένιος Ιονέσκο, είχε άδικο όταν έλεγε: ¨Λογική είναι η τρέλα των δυνατών¨.
aixmi.gr
Πολιτική τέχνη σε περίοδο ένδειας, με πρωταγωνιστές ρήτορες που κατέχουν πτυχία ατεχνίας, οι οποίοι διαφεντεύουν, πλέκοντας το εγκώμιο των ξένων εταίρων.
Οι ίδιοι πολιτικοί – υποκριτές, μετέτρεψαν σε θέατρο παραλόγου, με ιδιόχειρα μονόπρακτα, την Βουλή των Ελλήνων και ανέλαβαν να ερμηνεύσουν τον ρόλο τους, για να μας πείσουν ότι το ¨ναι¨ που επικράτησε, οδηγεί σε νέα επώδυνα μέτρα μεν ωστόσο θα σώσει την χώρα.
Την ίδια στιγμή, σε όλη την χώρα ο ¨λαός¨ αντιδρούσε με οργανωμένες πορείες, για το ποιοςπρέπει να λάβει τα εύσημα και ν’ αποκτήσει το ¨χρυσό αγαλματίδιο¨. Έτσι, θέλοντας να μας πείσουν κι’ αυτοί για την αληθινή εξέγερσή τους, φρόντισαν να λαμπαδιάσουν και να καταστρέψουν για άλλη μια φορά ό,τι έχει εναπομείνει σ’ αυτήν την πρωτεύουσα.
Περί απόδοσης ευθυνών, ούτε λόγος… Ποιος, άλλωστε, ξέρει ποιοι είναι αυτοί οι γνωστοί- άγνωστοι, όταν μάλιστα το ίδιο πολιτικό σύστημα εκτρέφει αυτό το πνεύμα αντίδρασης και αντιλογίας; Να αποδώσουμε ευθύνες στην πολιτική ηγεσία; Ευθύνες για ανοχή στην ανομία;
Μα το ¨έργο¨ το έχουμε ξαναδεί, οι πρωταγωνιστές είναι πάντα ίδιοι και τα κακογραμμένα κείμενά τους δεν εντυπωσιάζουν κανέναν θεατή. Όσο για τους φανατικούς ¨θαυμαστές¨ των βανδαλισμών, ήθελαν να κλέψουν την παράσταση και αντί να απονείμουν βραβεία στους ¨υποκριτές¨, να λάβουν εκείνοι το χειροκρότημα, θεσπίζοντας έτσι ένα νέο θεατρικό – πολιτικό μόρφωμα.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά, εντός κι’ εκτός Βουλής. Με 153 μονόπρακτα που καταχειροκροτήθηκαν για να αποδείξουν ότι ο Ευγένιος Ιονέσκο, είχε άδικο όταν έλεγε: ¨Λογική είναι η τρέλα των δυνατών¨.
aixmi.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Η ατάκα του Βενιζέλου
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΝΙΚΗ ΜΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ Η ΣΑΛΚΕ 2-1 ΤΗ ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ *ΒΙΝΤΕΟ*
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ