2012-11-19 10:07:58
Μια σπαζοκεφαλιά υποκριτικής για δύο νέους ηθοποιούς στήνει ο Κώστας Γάκης στο «Ρωμαίος και Ιουλιέτα για δύο»
LOW BUDGET FESTIVAL,
Μια καινούργια παρέα ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση και 10 νέες παραγωγές ξεκινούν από το γκαράζ της Πειραιώς για να μας γειώσουν με το ουσιώδες και το πρωταρχικό. Το θέατρο είναι οι άνθρωποί του. Είναι οι γοητευτικές περιπλοκές των σχέσεων επάνω στη σκηνή. Είναι οι μνήμες που μεταφέρει. Είναι το πρόσχημα για να πεις αυτά που θέλεις. Είναι η αναταραχή που σου προκαλεί το κοινό τη στιγμή που το πρωτοαντικρίζεις?
Το 3ο Low Budget Festival, που παρουσιάζεται από τη Δευτέρα έως τις 18 Δεκεμβρίου στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης (Γκαράζ), αγαπάει τους ανθρώπους του θεάτρου και προσπαθεί να αναδείξει τη δημιουργική δράση τους. Στο «Θα σε πάρει ο δρόμος» ο Σάκης Σερέφας μάς διηγείται εννέα ιστορίες ανθρώπων σε μια σύγχρονη μεγαλούπολη. Ιστορίες από γερά ζόρια που τους πέτυχαν στη μέση του δρόμου. Αλλά και η παρηγοριά τους από τον δρόμο ήρθε πάλι. Το κοινό τους χαρακτηριστικό είναι ότι δεν το βάζουν κάτω. Πέφτουν και σηκώνονται. Δύσκολα, αλλά σηκώνονται. Γιατί είναι άνθρωποι που τους παίρνει ο δρόμος, σε σκηνοθεσία Ενκε Φεζολάρι (19, 20, 21/11).
Η φωνή της «Αθανασίας», σε κείμενο και σκηνοθεσία Χρήστου Δήμα, γίνεται μερικές φορές μουσική κι άλλες στιγμές σινεμά (22, 23, 24/11). Η «Ψυχολογία Συριανού συζύγου» (1894), που σκηνοθετεί ο Θανάσης Σαράντος, είναι ένα από τα διηγήματα της τελευταίας φάσης του ροϊδικού έργου (25, 26, 27/11).
«Θα σε πάρει ο δρόμος» σε σκηνοθεσία Ενκε Φεζολάρι (19, 20, 21 του μήνα)
Μια παράσταση βασισμένη στο έργο του συγγραφέα, ποιητή και μεταφραστή Γιώργου Ιωάννου αποτελεί το «Είσαι σκοπός και γύρω σου χορεύουν τσοπανόσκυλα» της Bijoux de Kant, σε σκηνοθεσία Γιάννη Σκουρλέτη (28, 29, 30/11). Βασισμένη στο αφήγημα του Αλμοδόβαρ «Πάττυ Χύμα» είναι η ομώνυμη παράσταση, σε κείμενο-διασκευή Αλέξανδρου Ρήγα, Αντώνη Καλογρίδη και σκηνοθεσία του τελευταίου (1, 2, 3 /12). Στο ταμπλό του παγκόσμιου χάρτη τα κομμάτια της ιστορίας συνδέονται μοναχά για μια στιγμή και μετά σκορπίζονται σαν ένα παζλ που πρέπει να ξαναφτιαχτεί, στο έργο του Δημήτρη Γκενεράλη «Speech (Less)» που σκηνοθετεί η Γιολάντα Μαρκοπούλου (4, 5, 6 Δεκεμβρίου).
«Goλfω! directors cut»: Με αφορμή την έκδοση της Γκόλφως σε Gothic Manga, αυτή η τελευταία εκδοχή της παράστασης έρχεται να επισφραγίσει με τα πιο μαύρα χρώματα αυτό που ξεκίνησε πριν από χρόνια ως μια ματιά πάνω στην ελληνικότητα και το φολκλόρ της στρούγκας, ο Σίμος Κακάλας (7, 8, 9/12).
«Χρονογραμμή»
Μήπως νιώθετε, καμιά φορά, στο θέατρο, ότι θέλετε να επέμβετε στο κείμενο και στους διαλόγους; Μήπως θα έπρεπε, επιτέλους, να ανέβει ένα έργο βασισμένο σε ιδέα σας; Μήπως θα έπρεπε να πληρώνεστε για να βλέπετε θέατρο; Το τελευταίο δεν γίνεται αλλά τα άλλα δύο μπορούν να συμβούν στην παράσταση κωμικού αυτοσχεδιασμού της ομάδας 8-kick, «Χρονογραμμή» (10, 11, 12 /12). Ο Θίασος Κανιγκούντα, στη νέα του παραγωγή «Αλεξάντερπλατς», δουλεύοντας πάνω στο σπουδαίο μυθιστόρημα του Ντέμπλιν, επιχειρεί ν' αποδείξει πως η ομώνυμη πλατεία δεν βρίσκεται στο Βερολίνο, ενώ θέτει ως υπόθεση εργασίας την εξής ιδιότυπη συνθήκη: πρωταγωνιστής του «Αλεξάντερπλατς» δεν είναι ο Φραντς Μπίμπερκοπφ, αλλά όλες εκείνες οι αναλώσιμες γυναίκες που τον περιβάλλουν (13, 14, 15 /12).
«Ρωμαίος και Ιουλιέτα για δύο», μια σπαζοκεφαλιά υποκριτικής για δύο νέους ηθοποιούς, στήνει ο Κώστας Γάκης (16, 17, 18 /12).
ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΑΡΑΛΗ
Αναδημοσιευσα Απο Eθνος
molibixarti
LOW BUDGET FESTIVAL,
Μια καινούργια παρέα ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση και 10 νέες παραγωγές ξεκινούν από το γκαράζ της Πειραιώς για να μας γειώσουν με το ουσιώδες και το πρωταρχικό. Το θέατρο είναι οι άνθρωποί του. Είναι οι γοητευτικές περιπλοκές των σχέσεων επάνω στη σκηνή. Είναι οι μνήμες που μεταφέρει. Είναι το πρόσχημα για να πεις αυτά που θέλεις. Είναι η αναταραχή που σου προκαλεί το κοινό τη στιγμή που το πρωτοαντικρίζεις?
Το 3ο Low Budget Festival, που παρουσιάζεται από τη Δευτέρα έως τις 18 Δεκεμβρίου στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης (Γκαράζ), αγαπάει τους ανθρώπους του θεάτρου και προσπαθεί να αναδείξει τη δημιουργική δράση τους. Στο «Θα σε πάρει ο δρόμος» ο Σάκης Σερέφας μάς διηγείται εννέα ιστορίες ανθρώπων σε μια σύγχρονη μεγαλούπολη. Ιστορίες από γερά ζόρια που τους πέτυχαν στη μέση του δρόμου. Αλλά και η παρηγοριά τους από τον δρόμο ήρθε πάλι. Το κοινό τους χαρακτηριστικό είναι ότι δεν το βάζουν κάτω. Πέφτουν και σηκώνονται. Δύσκολα, αλλά σηκώνονται. Γιατί είναι άνθρωποι που τους παίρνει ο δρόμος, σε σκηνοθεσία Ενκε Φεζολάρι (19, 20, 21/11).
Η φωνή της «Αθανασίας», σε κείμενο και σκηνοθεσία Χρήστου Δήμα, γίνεται μερικές φορές μουσική κι άλλες στιγμές σινεμά (22, 23, 24/11). Η «Ψυχολογία Συριανού συζύγου» (1894), που σκηνοθετεί ο Θανάσης Σαράντος, είναι ένα από τα διηγήματα της τελευταίας φάσης του ροϊδικού έργου (25, 26, 27/11).
«Θα σε πάρει ο δρόμος» σε σκηνοθεσία Ενκε Φεζολάρι (19, 20, 21 του μήνα)
Μια παράσταση βασισμένη στο έργο του συγγραφέα, ποιητή και μεταφραστή Γιώργου Ιωάννου αποτελεί το «Είσαι σκοπός και γύρω σου χορεύουν τσοπανόσκυλα» της Bijoux de Kant, σε σκηνοθεσία Γιάννη Σκουρλέτη (28, 29, 30/11). Βασισμένη στο αφήγημα του Αλμοδόβαρ «Πάττυ Χύμα» είναι η ομώνυμη παράσταση, σε κείμενο-διασκευή Αλέξανδρου Ρήγα, Αντώνη Καλογρίδη και σκηνοθεσία του τελευταίου (1, 2, 3 /12). Στο ταμπλό του παγκόσμιου χάρτη τα κομμάτια της ιστορίας συνδέονται μοναχά για μια στιγμή και μετά σκορπίζονται σαν ένα παζλ που πρέπει να ξαναφτιαχτεί, στο έργο του Δημήτρη Γκενεράλη «Speech (Less)» που σκηνοθετεί η Γιολάντα Μαρκοπούλου (4, 5, 6 Δεκεμβρίου).
«Goλfω! directors cut»: Με αφορμή την έκδοση της Γκόλφως σε Gothic Manga, αυτή η τελευταία εκδοχή της παράστασης έρχεται να επισφραγίσει με τα πιο μαύρα χρώματα αυτό που ξεκίνησε πριν από χρόνια ως μια ματιά πάνω στην ελληνικότητα και το φολκλόρ της στρούγκας, ο Σίμος Κακάλας (7, 8, 9/12).
«Χρονογραμμή»
Μήπως νιώθετε, καμιά φορά, στο θέατρο, ότι θέλετε να επέμβετε στο κείμενο και στους διαλόγους; Μήπως θα έπρεπε, επιτέλους, να ανέβει ένα έργο βασισμένο σε ιδέα σας; Μήπως θα έπρεπε να πληρώνεστε για να βλέπετε θέατρο; Το τελευταίο δεν γίνεται αλλά τα άλλα δύο μπορούν να συμβούν στην παράσταση κωμικού αυτοσχεδιασμού της ομάδας 8-kick, «Χρονογραμμή» (10, 11, 12 /12). Ο Θίασος Κανιγκούντα, στη νέα του παραγωγή «Αλεξάντερπλατς», δουλεύοντας πάνω στο σπουδαίο μυθιστόρημα του Ντέμπλιν, επιχειρεί ν' αποδείξει πως η ομώνυμη πλατεία δεν βρίσκεται στο Βερολίνο, ενώ θέτει ως υπόθεση εργασίας την εξής ιδιότυπη συνθήκη: πρωταγωνιστής του «Αλεξάντερπλατς» δεν είναι ο Φραντς Μπίμπερκοπφ, αλλά όλες εκείνες οι αναλώσιμες γυναίκες που τον περιβάλλουν (13, 14, 15 /12).
«Ρωμαίος και Ιουλιέτα για δύο», μια σπαζοκεφαλιά υποκριτικής για δύο νέους ηθοποιούς, στήνει ο Κώστας Γάκης (16, 17, 18 /12).
ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΑΡΑΛΗ
Αναδημοσιευσα Απο Eθνος
molibixarti
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ