2012-11-20 22:31:09
Ελάχιστος φόρος τιμής σε έναν από τους σπουδαίους Έλληνες της γενιάς μας. Ακόμα κι αν αυτός ήταν γέννημα της τηλεοπτικής φαντασίας.
Χρήστος Χατζηιωάννου , Πριν από 1 ημέρες
Μία ατάκα ήταν αρκετή για να στείλει κάθε γυναίκα από “Εκείνες” στην γωνιά της και εσένα στο πάτωμα από τα γέλια. Το “Εκείνες κι Εγώ” αναγνωρίστηκε πολύ αργότερα μετά την προβολή του σε μία από τις καλύτερες ελληνικές τηλεοπτικές κωμωδίες όλων των εποχών, ο Γιάννης Μπέζος επιβεβαίωσε το δεινό υποκριτικό του ταλέντο που είχε προβάλει νωρίτερα στους Απαράδεκτους και της Ελλάδος τα Παιδιά κι εμείς ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι γιατί είχαμε αποκτήσει έναν λαϊκό ήρωα.
Ο Ζάχος Δόγκανος και ο μύθος που οικοδομήθηκε γύρω από το όνομά του αντικατοπτρίζουν την ανάγκη του άνδρα των 90s να τα έχει όλα δικά του. Ήταν γοητευτικός, ήταν επιτυχημένος, ήταν αστείος αλλά ταυτόχρονα κατάφερνε να μείωσει τον εαυτό του στα μάτια του θεατή. Έφερνε αυτή την πληθωρική φιγούρα σε ανθρώπινα, καθημερινά πλαίσια. Παρακολουθούσες τις γκάφες, καταλάβαινες την παγαποντιά πίσω από την επιτυχία, το λάθος πίσω από κάθε τι σωστό αλλά και τον άνθρωπο που μπορεί να κρύβει ακόμα κι ένας άντρας που κυκλοφορεί με το τουπέ και το ύφος του Ζάχου.
Με σεβασμό στα διδάγματα του Μέγα Διδάσκαλου του Ανδρικού Γένους, το ONEMAN παρουσιάζει μερικές από αυτές τις στάσεις ζωής που ανέδειξαν τον Ζάχο Δόγκανο σε λαϊκό ήρωα και έναν από τους αγαπημένους μας χαρακτήρες στην ελληνική τηλεόραση.
Δεν χρειάζεται να ξέρεις Αγγλικά για να συνεννοηθείς. Ένα “well well well” αρκεί.
Δεν πειράζει κανέναν η σπανακόπιτα να είναι “σπακανόπιτα”, ο Ζάχος “κύριους Ζάχους”, ο κύριος Δημήτρης “κύριος Ντιμούτρις” και η κυρία Δεληκόμπου “μια κυρία δεμένη κόμπο”. Μία είναι η Δεβόρα. Και ο Ζάχος απεδείκνυε τα αντιρατσιστικά του αισθήματα από τότε.
Η ηλικία είναι προσόν. Όπως είπε κι ο Ζάχος (μετά τον Πάριο) “μην κοιτάς τα χρόνια μου λοιπόν, ο άντρας πρέπει να 'χει παρελθόν”
Μπορείς να το παίζεις large αλλά όχι και 30.000 δραχμές τα γαρύφαλλα
Ο άνθρωπος στην άλλη γραμμή του τηλεφώνου δεν ξέρει τι κάνεις εσύ εκείνη την ώρα και αν τον προσέχεις. “Ναι, ναι σημειώνω”.
Ποτέ δεν είναι αρκετά νωρίς το πρωί για να ξαναπέσεις για ύπνο. Πόσες και πόσες φορές δεν σηκώθηκε από το τραπέζι του πρωινού για να ρίξει άλλον έναν ύπνο αντί να πάει στη δουλειά.
“Δεν δουλεύετε παιδιά, δεν δουλεύετε, το 'χετε ρίξει στην τρελή”. Δεν χρειάζεται να δουλεύεις αν είσαι Δόγκανος. Δουλεύουν οι άλλοι για σένα.
Ποτέ δεν είναι αργά για να βγεις παρέα με μια νεαρά.
Κανείς δεν αντέχει τόσες πολλές γυναίκες. “Ρε Δημήτρη, μήπως έχεις κανένα μέσο στον ΟΤΕ; Να μου αλλάξουν τηλέφωνο, δεν πάει άλλο”.
Όταν μιλάς με παλιό σου φλερτ, το παίζεις τζόβενο. “Ο προ δεκαετίας νεαρούλης δεν είναι πια νεαρούλης. Είναι ένας ώριμος νεαρός”.
Αν δεν ξέρεις ποια σου τηλεφωνεί την αποκαλείς “Καλό μου παιδί”.
Στις συζητήσεις με τις γυναίκες πρέπει να δίνεις ασαφείς απαντήσεις.“Θα 'ρθείτε;”. “Δεν ξέρω, μπορεί ναι, μπορεί όχι, θα έρθω οπωσδήποτε”.
Του άνδρα τού αξίζει ένα πανάκριβο στυλό. Δεν θα άξιζε στον Ζάχο;
Το κάθε Λιτσάκι είναι το παυσίπονο στην ζωή ενός άντρα που δεν θέλει να “τακτοποιηθεί”.
Ο σωστός τζέντελμαν προσφέρει στην καλεσμένη του ό,τι θέλει. Αρκεί να μην θέλει και μηλόπιτα.
Αν είσαι τεράστιος, δικαιούσαι τον Ωνάση να τον λες Τέλη και όχι Αριστοτέλη.
Στις διακοπές σου πρέπει να ξεφεύγεις. Να καλοπερνάς, να γκομενίζεις και να αποθεώνεσαι.
Ο άντρας οφείλει να ζήσει την ζωή του πριν καταλήξει να ψάχνει φορμαέλα Αραχώβης για την μητέρα του παιδιού του. Την δική του Ελένη.
Ένας άντρας για να τραγουδήσει δεν θέλει φωνάρα. Θέλει γρέζι λαϊκό. Ντουγλερί και Γλεριλέα.
Ένας άντρας δεν πρέπει να φοβάται τις ασθένειες και τον θάνατο
Οι δουλειές με τον κάθε κύριο Παπαπέτρου κλείνονται εύκολα. Στα μπουζούκια.
Το παράκανα λίγο με τα βίντεο. Αλλά η μαγεία του Ζάχου Δόγκανου χρειάζεται την υποκριτική δεινότητα του Γιάννη Μπέζου για να εξυμνηθεί.
pinnokio
tosokaki.blogspot.gr
Χρήστος Χατζηιωάννου , Πριν από 1 ημέρες
Μία ατάκα ήταν αρκετή για να στείλει κάθε γυναίκα από “Εκείνες” στην γωνιά της και εσένα στο πάτωμα από τα γέλια. Το “Εκείνες κι Εγώ” αναγνωρίστηκε πολύ αργότερα μετά την προβολή του σε μία από τις καλύτερες ελληνικές τηλεοπτικές κωμωδίες όλων των εποχών, ο Γιάννης Μπέζος επιβεβαίωσε το δεινό υποκριτικό του ταλέντο που είχε προβάλει νωρίτερα στους Απαράδεκτους και της Ελλάδος τα Παιδιά κι εμείς ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι γιατί είχαμε αποκτήσει έναν λαϊκό ήρωα.
Ο Ζάχος Δόγκανος και ο μύθος που οικοδομήθηκε γύρω από το όνομά του αντικατοπτρίζουν την ανάγκη του άνδρα των 90s να τα έχει όλα δικά του. Ήταν γοητευτικός, ήταν επιτυχημένος, ήταν αστείος αλλά ταυτόχρονα κατάφερνε να μείωσει τον εαυτό του στα μάτια του θεατή. Έφερνε αυτή την πληθωρική φιγούρα σε ανθρώπινα, καθημερινά πλαίσια. Παρακολουθούσες τις γκάφες, καταλάβαινες την παγαποντιά πίσω από την επιτυχία, το λάθος πίσω από κάθε τι σωστό αλλά και τον άνθρωπο που μπορεί να κρύβει ακόμα κι ένας άντρας που κυκλοφορεί με το τουπέ και το ύφος του Ζάχου.
Με σεβασμό στα διδάγματα του Μέγα Διδάσκαλου του Ανδρικού Γένους, το ONEMAN παρουσιάζει μερικές από αυτές τις στάσεις ζωής που ανέδειξαν τον Ζάχο Δόγκανο σε λαϊκό ήρωα και έναν από τους αγαπημένους μας χαρακτήρες στην ελληνική τηλεόραση.
Δεν χρειάζεται να ξέρεις Αγγλικά για να συνεννοηθείς. Ένα “well well well” αρκεί.
Δεν πειράζει κανέναν η σπανακόπιτα να είναι “σπακανόπιτα”, ο Ζάχος “κύριους Ζάχους”, ο κύριος Δημήτρης “κύριος Ντιμούτρις” και η κυρία Δεληκόμπου “μια κυρία δεμένη κόμπο”. Μία είναι η Δεβόρα. Και ο Ζάχος απεδείκνυε τα αντιρατσιστικά του αισθήματα από τότε.
Η ηλικία είναι προσόν. Όπως είπε κι ο Ζάχος (μετά τον Πάριο) “μην κοιτάς τα χρόνια μου λοιπόν, ο άντρας πρέπει να 'χει παρελθόν”
Μπορείς να το παίζεις large αλλά όχι και 30.000 δραχμές τα γαρύφαλλα
Ο άνθρωπος στην άλλη γραμμή του τηλεφώνου δεν ξέρει τι κάνεις εσύ εκείνη την ώρα και αν τον προσέχεις. “Ναι, ναι σημειώνω”.
Ποτέ δεν είναι αρκετά νωρίς το πρωί για να ξαναπέσεις για ύπνο. Πόσες και πόσες φορές δεν σηκώθηκε από το τραπέζι του πρωινού για να ρίξει άλλον έναν ύπνο αντί να πάει στη δουλειά.
“Δεν δουλεύετε παιδιά, δεν δουλεύετε, το 'χετε ρίξει στην τρελή”. Δεν χρειάζεται να δουλεύεις αν είσαι Δόγκανος. Δουλεύουν οι άλλοι για σένα.
Ποτέ δεν είναι αργά για να βγεις παρέα με μια νεαρά.
Κανείς δεν αντέχει τόσες πολλές γυναίκες. “Ρε Δημήτρη, μήπως έχεις κανένα μέσο στον ΟΤΕ; Να μου αλλάξουν τηλέφωνο, δεν πάει άλλο”.
Όταν μιλάς με παλιό σου φλερτ, το παίζεις τζόβενο. “Ο προ δεκαετίας νεαρούλης δεν είναι πια νεαρούλης. Είναι ένας ώριμος νεαρός”.
Αν δεν ξέρεις ποια σου τηλεφωνεί την αποκαλείς “Καλό μου παιδί”.
Στις συζητήσεις με τις γυναίκες πρέπει να δίνεις ασαφείς απαντήσεις.“Θα 'ρθείτε;”. “Δεν ξέρω, μπορεί ναι, μπορεί όχι, θα έρθω οπωσδήποτε”.
Του άνδρα τού αξίζει ένα πανάκριβο στυλό. Δεν θα άξιζε στον Ζάχο;
Το κάθε Λιτσάκι είναι το παυσίπονο στην ζωή ενός άντρα που δεν θέλει να “τακτοποιηθεί”.
Ο σωστός τζέντελμαν προσφέρει στην καλεσμένη του ό,τι θέλει. Αρκεί να μην θέλει και μηλόπιτα.
Αν είσαι τεράστιος, δικαιούσαι τον Ωνάση να τον λες Τέλη και όχι Αριστοτέλη.
Στις διακοπές σου πρέπει να ξεφεύγεις. Να καλοπερνάς, να γκομενίζεις και να αποθεώνεσαι.
Ο άντρας οφείλει να ζήσει την ζωή του πριν καταλήξει να ψάχνει φορμαέλα Αραχώβης για την μητέρα του παιδιού του. Την δική του Ελένη.
Ένας άντρας για να τραγουδήσει δεν θέλει φωνάρα. Θέλει γρέζι λαϊκό. Ντουγλερί και Γλεριλέα.
Ένας άντρας δεν πρέπει να φοβάται τις ασθένειες και τον θάνατο
Οι δουλειές με τον κάθε κύριο Παπαπέτρου κλείνονται εύκολα. Στα μπουζούκια.
Το παράκανα λίγο με τα βίντεο. Αλλά η μαγεία του Ζάχου Δόγκανου χρειάζεται την υποκριτική δεινότητα του Γιάννη Μπέζου για να εξυμνηθεί.
pinnokio
tosokaki.blogspot.gr
VIDEO
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Άνοιγμα Τσίπρα σε Καμμένο
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Απαγόρευση απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ Ταξιάρχης
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ