2012-11-25 20:09:30
Τον άγνωστο στους πολλούς, κοινούς θνητούς, "ερωτικό" Πέτρο Τατσόπουλο αποκαλύπτει η εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ της Κυριακής. Ακολουθεί μια μικρή ιδέα από το πιπεράτο και αποκαλυπτικό δημοσίευμα:
Πράξη πρώτη: Περασμένες έντεκα και η σύναξη μεταξύ των καλεσμένων είχε αρχίσει να χαλαρώνει. Το κρασί βοηθά να ειπωθούν πράγματα ανεκδιήγητα, η διάθεση είναι απογειωμένη και οι λίγοι που είχαν παραμείνει στο τραπέζι είχαν αρχίσει τα αστεία. Κανείς δεν έχει παρατηρήσει ότι ο συγγραφέας-πρωταγωνιστής της βραδιάς απουσιάζει - το ίδιο και η ντροπαλή κοπέλα που καθόταν στην άκρη του τραπεζιού.
Δύσκολα θα την έλεγες όμορφη - και ίσως κάποια σεξιστικά ανέκδοτα από αυτά που αγαπάει ο Τατσόπουλος να την επανέφεραν ως αντικείμενο χλευασμού. Κι όμως, την απουσία της δεν άργησε να διαπιστώσει η ίδια η αδελφή της. Η διόλου ευειδής αδελφή, λοιπόν, είχε αποχωρήσει σε άλλο δωμάτιο με τον συγγραφέα για περαιτέρω περιπτύξεις. Σημαντική λεπτομέρεια: οι δύο αδελφές είχαν υπάρξει ατυχείς ερωμένες. Κι ο συγγραφέας που δεν γνωρίζει στεγανά όταν πρόκειται για γυναίκες, δεν φάνηκε να πτοείται από τη συγκυρία.
Πράξη δεύτερη: Σε κάποιο άλλο τραπέζι, αρκετά χρόνια αργότερα, η ατμόσφαιρα είναι ολότελα δηλητηριασμένη. Ο συγγραφέας προφανώς αναρωτιέται, σαν ένας ακόμη Χένρι Μίλερ, πώς να νιώθει η γυναίκα στη διάρκεια της ηδονής, να υποτάσσεται στις επιταγές και μετά να είναι η ίδια που θα μπήγει τα νύχια της στον απειλητικό επιβήτορα. Μόνο που ο συγγραφέας δεν απευθύνει τις φαντασιώσεις του σε μια συγκεκριμένη γυναίκα. Ανάμεσα στις καλεσμένες -κάτι που δικαιολογεί το γιατί η ατμόσφαιρα δεν είναι μόνο δηλητηριασμένη αλλά άκρως πολεμική- κρύβονται τρεις τουλάχιστον ερωμένες του συγγραφέα - και μια υποψήφια.
Όταν ο τελευταίος αποσύρεται από τη γιορτή παρέα με τη νέα του συνοδό, οι τρεις πρώην έχουν ήδη γίνει μαλλιά κουβάρια για χάρη του ομορφάντρα. Το πάρτι έχει τελειώσει άδοξα. Ηθικόν δίδαγμα, όπως παραδέχεται εκ των υστέρων ένας παρευρισκόμενος στο πάρτι: ποτέ δεν καλείς τον Τατσόπουλο αν προηγουμένως δεν έχεις τριπλοτσεκάρει τις καλεσμένες. Το πιθανότερο είναι να βρίσκονται μεταξύ αυτών πάνω από δύο πρώην ή νυν ερωμένες του.
Ακόμη κι αν φαντάζουν υπερβολικές, οι ιστορίες αυτές είναι μόνο μερικές από όσες καταγράφει ο αστικός μύθος για τις επιδόσεις του συγγραφέα Πέτρου Τατσόπουλου. Η φήμη του που πλανάται, χρόνια τώρα, πάνω από την πόλη έρχεται να επιβεβαιωθεί με τρόπο πανηγυρικό από τα ίδια χείλη του συγγραφέα σε μια εποχή όπου κάτι τέτοιο μάλλον μοιάζει περιττό. Τώρα που ο συγγραφέας έχει καταγράψει όλες τις επιδόσεις του στο χρυσό καζανοβικό του τεφτέρι και περηφανεύεται για τον έγγαμο βίο του και τις ωραίες ατάκες της κόρης του, ποιος ο λόγος να κοκορεύεται για τις αμαρτωλές του νύχτες;
Το ότι πρέπει να αποδείξει ότι είναι αληθινός άντρας απέναντι στα παλικάρια της Χρυσής Αυγής; Ή μήπως παρασυρμένος από το μένος του για τον εχθρό του απαντά χρησιμοποιώντας τα ίδια του τα όπλα; Οσοι γνωρίζουν καλά τον μυθιστορηματικό λόγο του Τατσόπουλου δεν ξαφνιάζονται, αφού ήταν πάντοτε ανελέητα κυνικός, μπολιασμένος σε τέτοιες ιστορίες και είναι αυτό που τον έκανε διάσημο από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε στα συγγραφικά πράγματα με τους «Ανήλικους».
Το ίδιο έκανε με την προκλητική «Καρδιά του κτήνους», ακόμη και με το «Τιμής ένεκεν», μιλώντας για τραβηγμένες ερωτικές κατακτήσεις και κερδίζοντας χιλιάδες αναγνώστες και ακόμη περισσότερες θαυμάστριες. Ο ίδιος παραδέχεται πως τα αφηγηματικά του όπλα -ειδικά το στόρι της δικής του υιοθεσίας- αποτελούσε καλή αφορμή για τα απανταχού θηλυκά ώστε να θέλουν να τον περιθάλψουν και να του συμπαρασταθούν, κάτι που καταγράφει και ο ίδιος στην αυτοβιογραφική «Καλοσύνη των ξένων».
Πηγή: protothema
Πράξη πρώτη: Περασμένες έντεκα και η σύναξη μεταξύ των καλεσμένων είχε αρχίσει να χαλαρώνει. Το κρασί βοηθά να ειπωθούν πράγματα ανεκδιήγητα, η διάθεση είναι απογειωμένη και οι λίγοι που είχαν παραμείνει στο τραπέζι είχαν αρχίσει τα αστεία. Κανείς δεν έχει παρατηρήσει ότι ο συγγραφέας-πρωταγωνιστής της βραδιάς απουσιάζει - το ίδιο και η ντροπαλή κοπέλα που καθόταν στην άκρη του τραπεζιού.
Δύσκολα θα την έλεγες όμορφη - και ίσως κάποια σεξιστικά ανέκδοτα από αυτά που αγαπάει ο Τατσόπουλος να την επανέφεραν ως αντικείμενο χλευασμού. Κι όμως, την απουσία της δεν άργησε να διαπιστώσει η ίδια η αδελφή της. Η διόλου ευειδής αδελφή, λοιπόν, είχε αποχωρήσει σε άλλο δωμάτιο με τον συγγραφέα για περαιτέρω περιπτύξεις. Σημαντική λεπτομέρεια: οι δύο αδελφές είχαν υπάρξει ατυχείς ερωμένες. Κι ο συγγραφέας που δεν γνωρίζει στεγανά όταν πρόκειται για γυναίκες, δεν φάνηκε να πτοείται από τη συγκυρία.
Πράξη δεύτερη: Σε κάποιο άλλο τραπέζι, αρκετά χρόνια αργότερα, η ατμόσφαιρα είναι ολότελα δηλητηριασμένη. Ο συγγραφέας προφανώς αναρωτιέται, σαν ένας ακόμη Χένρι Μίλερ, πώς να νιώθει η γυναίκα στη διάρκεια της ηδονής, να υποτάσσεται στις επιταγές και μετά να είναι η ίδια που θα μπήγει τα νύχια της στον απειλητικό επιβήτορα. Μόνο που ο συγγραφέας δεν απευθύνει τις φαντασιώσεις του σε μια συγκεκριμένη γυναίκα. Ανάμεσα στις καλεσμένες -κάτι που δικαιολογεί το γιατί η ατμόσφαιρα δεν είναι μόνο δηλητηριασμένη αλλά άκρως πολεμική- κρύβονται τρεις τουλάχιστον ερωμένες του συγγραφέα - και μια υποψήφια.
Όταν ο τελευταίος αποσύρεται από τη γιορτή παρέα με τη νέα του συνοδό, οι τρεις πρώην έχουν ήδη γίνει μαλλιά κουβάρια για χάρη του ομορφάντρα. Το πάρτι έχει τελειώσει άδοξα. Ηθικόν δίδαγμα, όπως παραδέχεται εκ των υστέρων ένας παρευρισκόμενος στο πάρτι: ποτέ δεν καλείς τον Τατσόπουλο αν προηγουμένως δεν έχεις τριπλοτσεκάρει τις καλεσμένες. Το πιθανότερο είναι να βρίσκονται μεταξύ αυτών πάνω από δύο πρώην ή νυν ερωμένες του.
Ακόμη κι αν φαντάζουν υπερβολικές, οι ιστορίες αυτές είναι μόνο μερικές από όσες καταγράφει ο αστικός μύθος για τις επιδόσεις του συγγραφέα Πέτρου Τατσόπουλου. Η φήμη του που πλανάται, χρόνια τώρα, πάνω από την πόλη έρχεται να επιβεβαιωθεί με τρόπο πανηγυρικό από τα ίδια χείλη του συγγραφέα σε μια εποχή όπου κάτι τέτοιο μάλλον μοιάζει περιττό. Τώρα που ο συγγραφέας έχει καταγράψει όλες τις επιδόσεις του στο χρυσό καζανοβικό του τεφτέρι και περηφανεύεται για τον έγγαμο βίο του και τις ωραίες ατάκες της κόρης του, ποιος ο λόγος να κοκορεύεται για τις αμαρτωλές του νύχτες;
Το ότι πρέπει να αποδείξει ότι είναι αληθινός άντρας απέναντι στα παλικάρια της Χρυσής Αυγής; Ή μήπως παρασυρμένος από το μένος του για τον εχθρό του απαντά χρησιμοποιώντας τα ίδια του τα όπλα; Οσοι γνωρίζουν καλά τον μυθιστορηματικό λόγο του Τατσόπουλου δεν ξαφνιάζονται, αφού ήταν πάντοτε ανελέητα κυνικός, μπολιασμένος σε τέτοιες ιστορίες και είναι αυτό που τον έκανε διάσημο από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε στα συγγραφικά πράγματα με τους «Ανήλικους».
Το ίδιο έκανε με την προκλητική «Καρδιά του κτήνους», ακόμη και με το «Τιμής ένεκεν», μιλώντας για τραβηγμένες ερωτικές κατακτήσεις και κερδίζοντας χιλιάδες αναγνώστες και ακόμη περισσότερες θαυμάστριες. Ο ίδιος παραδέχεται πως τα αφηγηματικά του όπλα -ειδικά το στόρι της δικής του υιοθεσίας- αποτελούσε καλή αφορμή για τα απανταχού θηλυκά ώστε να θέλουν να τον περιθάλψουν και να του συμπαρασταθούν, κάτι που καταγράφει και ο ίδιος στην αυτοβιογραφική «Καλοσύνη των ξένων».
Πηγή: protothema
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΣΤΕΦΑΝΟΥ : ΚΑΝΕΝΑ ΑΓΧΟΣ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ