2013-01-12 19:32:01
Στον κλασικό καμβά μιας βίλας στα βόρεια προάστια, το Studio Omerta κλήθηκε να επινοήσει και να εφαρμόσει κατασκευές από μέταλλο, ιταλικό design και θερμά χρώματα.
«Κάθε project έχει ως αφορμή τις ανάγκες του πελάτη, που τις εξομολογείται στο σχεδιαστή. Αυτός τις αναπαριστά μέσα από τις εμπειρίες του και την έμπνευση που του δίνει ο ήδη υπάρχων χώρος», λέει ο Alexandros Franzolini, design director του Studio Omerta. Η ανακαίνιση μιας βίλας στα βόρεια προάστια είναι το πιο πρόσφατο έργο που ανέλαβε το στούντιο.
Οι βασικές αλλαγές είχαν ως στόχο να εξυπηρετήσουν τον τρόπο ζωής της οικογένειας των ιδιοκτητών και συντελέστηκαν στο καθιστικό, την τραπεζαρία, το γραφείο και τις εξωτερικές σκάλες. Ο Alexandros Franzolini θεωρεί το μέταλλο βασικό υλικό για μια σύγχρονη παρέμβαση. Έτσι, σχεδίασε ειδικά για την περίσταση μοναδικά εκσυγχρονιστικά στοιχεία: ένα μεταλλικό πλέγμα που ντύνει τον ένα τοίχο και τις πόρτες της τραπεζαρίας, το μίνιμαλ μαύρο τζάκι του καθιστικού και την ασύμμετρη μεταλλική δομή στις εξωτερικές σκάλες που οδηγούν στην είσοδο.
Μπορούμε να μιλήσουμε για πρωτοποριακό design;
«Αυτά τα στοιχεία μελετήθηκαν σε βάθος και κρίθηκαν κατάλληλα για το χώρο. Ωστόσο, στο design είναι δύσκολο να μιλήσουμε για πρωτοπορία, σε αντίθεση με τη μοναδικότητα! Ακόμη και στο πιο απλό project, ο σχεδιαστής μπορεί να εφεύρει αυθεντικά στοιχεία», μας απαντά.
Στο καθιστικό, ο τοίχος βάφτηκε γκρι και επιλέχθηκε ο αναπαυτικός καναπές «Cestone» του Antonio Citterio για την Flexform σε καφέ-γκρι αποχρώσεις. Το μαύρο τζάκι, το φωτιστικό «Random» του Bertjan Pot για τη Moooi και το μαύρο χαλί απογειώνουν τη μοντέρνα αισθητική του χώρου. Στο σαλόνι αλλά και στα υπόλοιπα δωμάτια προτιμήθηκε η τυπική χρωματική παλέτα του στούντιο, με κυρίαρχα χρώματα το μαύρο, το σκούρο γκρι και το λευκό.
Το ύφος της τραπεζαρίας ορίζεται από τη λεπτή ισορροπία ανάμεσα στον επίσημο και τον ανεπίσημο χαρακτήρα. Τον κυρίαρχο ρόλο κατέχει το γλυπτό μεταλλικό πλέγμα και το φωτιστικό «Skygarden» του Marcel Wanders για τη Flos, με τις ανάγλυφες λεπτομέρειες στο εσωτερικό του.
Και τα δύο κομμάτια επιτυγχάνουν περίτεχνες σκιές και δαντελωτά μοτίβα που προσδίδουν μια σχεδόν μυστηριακή πολυτέλεια.
Στο γραφείο συναντάμε ποιοτικά κομμάτια, το καθένα από τα οποία εκπροσωπεί ένα διαφορετικό ύφος στη διακόσμηση. Όλα μαζί αποτελούν ένα αρμονικό σύνολο που ο Alexandros Franzolini χαρακτηρίζει ως εκλεκτικό στυλ. Ο ίδιος πιστεύει ότι «το γραφείο είναι ένας τόπος σκέψης και πρωτοπορίας, γεγονός που πρέπει να αντικατοπτρίζεται στο στυλ».
Το λιτό γραφείο του Franco Albini για την Cassina ταιριάζει τόσο με τη βιβλιοθήκη με τα ακανόνιστα ράφια όσο και με τα πολύχρωμα έργα τέχνης, τον κλασικό καναπέ και τον κρυστάλλινο πολυέλαιο.
Η κουζίνα αποκτά όγκο χάρη στον κρυφό φωτισμό. Εκεί οι επιφάνειες από ανοξείδωτο ατσάλι μαλακώνουν από τις ξύλινες μονάδες.
Ο χώρος για τα casual δείπνα της οικογένειας συνδυάζει εσωτερικό και εξωτερικό χάρη σε μία ηλιωροφή.
http://www.deconow.gr/
«Κάθε project έχει ως αφορμή τις ανάγκες του πελάτη, που τις εξομολογείται στο σχεδιαστή. Αυτός τις αναπαριστά μέσα από τις εμπειρίες του και την έμπνευση που του δίνει ο ήδη υπάρχων χώρος», λέει ο Alexandros Franzolini, design director του Studio Omerta. Η ανακαίνιση μιας βίλας στα βόρεια προάστια είναι το πιο πρόσφατο έργο που ανέλαβε το στούντιο.
Οι βασικές αλλαγές είχαν ως στόχο να εξυπηρετήσουν τον τρόπο ζωής της οικογένειας των ιδιοκτητών και συντελέστηκαν στο καθιστικό, την τραπεζαρία, το γραφείο και τις εξωτερικές σκάλες. Ο Alexandros Franzolini θεωρεί το μέταλλο βασικό υλικό για μια σύγχρονη παρέμβαση. Έτσι, σχεδίασε ειδικά για την περίσταση μοναδικά εκσυγχρονιστικά στοιχεία: ένα μεταλλικό πλέγμα που ντύνει τον ένα τοίχο και τις πόρτες της τραπεζαρίας, το μίνιμαλ μαύρο τζάκι του καθιστικού και την ασύμμετρη μεταλλική δομή στις εξωτερικές σκάλες που οδηγούν στην είσοδο.
Μπορούμε να μιλήσουμε για πρωτοποριακό design;
«Αυτά τα στοιχεία μελετήθηκαν σε βάθος και κρίθηκαν κατάλληλα για το χώρο. Ωστόσο, στο design είναι δύσκολο να μιλήσουμε για πρωτοπορία, σε αντίθεση με τη μοναδικότητα! Ακόμη και στο πιο απλό project, ο σχεδιαστής μπορεί να εφεύρει αυθεντικά στοιχεία», μας απαντά.
Στο καθιστικό, ο τοίχος βάφτηκε γκρι και επιλέχθηκε ο αναπαυτικός καναπές «Cestone» του Antonio Citterio για την Flexform σε καφέ-γκρι αποχρώσεις. Το μαύρο τζάκι, το φωτιστικό «Random» του Bertjan Pot για τη Moooi και το μαύρο χαλί απογειώνουν τη μοντέρνα αισθητική του χώρου. Στο σαλόνι αλλά και στα υπόλοιπα δωμάτια προτιμήθηκε η τυπική χρωματική παλέτα του στούντιο, με κυρίαρχα χρώματα το μαύρο, το σκούρο γκρι και το λευκό.
Το ύφος της τραπεζαρίας ορίζεται από τη λεπτή ισορροπία ανάμεσα στον επίσημο και τον ανεπίσημο χαρακτήρα. Τον κυρίαρχο ρόλο κατέχει το γλυπτό μεταλλικό πλέγμα και το φωτιστικό «Skygarden» του Marcel Wanders για τη Flos, με τις ανάγλυφες λεπτομέρειες στο εσωτερικό του.
Και τα δύο κομμάτια επιτυγχάνουν περίτεχνες σκιές και δαντελωτά μοτίβα που προσδίδουν μια σχεδόν μυστηριακή πολυτέλεια.
Στο γραφείο συναντάμε ποιοτικά κομμάτια, το καθένα από τα οποία εκπροσωπεί ένα διαφορετικό ύφος στη διακόσμηση. Όλα μαζί αποτελούν ένα αρμονικό σύνολο που ο Alexandros Franzolini χαρακτηρίζει ως εκλεκτικό στυλ. Ο ίδιος πιστεύει ότι «το γραφείο είναι ένας τόπος σκέψης και πρωτοπορίας, γεγονός που πρέπει να αντικατοπτρίζεται στο στυλ».
Το λιτό γραφείο του Franco Albini για την Cassina ταιριάζει τόσο με τη βιβλιοθήκη με τα ακανόνιστα ράφια όσο και με τα πολύχρωμα έργα τέχνης, τον κλασικό καναπέ και τον κρυστάλλινο πολυέλαιο.
Η κουζίνα αποκτά όγκο χάρη στον κρυφό φωτισμό. Εκεί οι επιφάνειες από ανοξείδωτο ατσάλι μαλακώνουν από τις ξύλινες μονάδες.
Ο χώρος για τα casual δείπνα της οικογένειας συνδυάζει εσωτερικό και εξωτερικό χάρη σε μία ηλιωροφή.
http://www.deconow.gr/
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
BINTEO: Αυτή η ΑΕΚ ήταν φωτιά!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ