2013-01-17 20:34:10
Άναυδος από την επίθεση που εξαπολύει ο υιοθετημένος γιος του κορυφαίου συνθέτη Μάνου Χατζιδάκι στην Ορχήστρα των Χρωμάτων – δημιούργημα του συνθέτη- δηλώνει ο συγγραφέας Μένης Κουμανταρέας και επιχειρεί να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.
Με αφορμή υπόνοιες που άφησε σε συνέντευξή του ο Γιώργος – Χατζιδάκις – Θεοφανόπουλος μιλώντας ανενδοίαστα για διαπλεκόμενους που πήραν δάνεια στο όνομα του Χατζιδάκι και εξευτέλισαν την ορχήστρα χρησιμοποιώντας ως όχημα προσωπικών επιδιώξεων, ο Μένης Κουμανταρέας υπερασπίζεται την τιμή και το έργο των καταξιωμένων ανθρώπων που ο ίδιος ο Μάνος Χατζιδάκις επέλεξε να συνεχίσουν το όραμα της ορχήστρας.
Επιπλέον ο συγγραφέας, στην επιστολή του στην Καθημερινή, αναφέρει ότι η αντίληψη του κυρίου Χατζιδάκι-Θεοφανόπουλου περί της κληρονομιάς του έργου του Χατζιδάκι θυμίζει «τους απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου, κάποιους από τους Πτολεμαίους και τους Λαγίδες». Προσθέτει ότι η αντίληψή του ότι μόνο ο ίδιος εφαρμόζει και τηρεί το πνεύμα του δημιουργού οδηγεί συχνά σε παρεξηγήσεις «π.χ. Η απομάκρυνση τραγουδιστρικών όπως η Έλλη Παπσπαλά, επειδή ο συνθέτης έτυχε να βρίσκεται σ διάσταση κατά το χρόνο του θανάτου του. Δεν γνωρίζει ότι αυτά συμβαίνουν συχνά μεταξύ καλλιτεχνών και ότι αυτοί μαλώνουν σαν παιδιά και μετά τα ξαναβρίσκουν;»
Πηγή: iefimerida
xespao
Με αφορμή υπόνοιες που άφησε σε συνέντευξή του ο Γιώργος – Χατζιδάκις – Θεοφανόπουλος μιλώντας ανενδοίαστα για διαπλεκόμενους που πήραν δάνεια στο όνομα του Χατζιδάκι και εξευτέλισαν την ορχήστρα χρησιμοποιώντας ως όχημα προσωπικών επιδιώξεων, ο Μένης Κουμανταρέας υπερασπίζεται την τιμή και το έργο των καταξιωμένων ανθρώπων που ο ίδιος ο Μάνος Χατζιδάκις επέλεξε να συνεχίσουν το όραμα της ορχήστρας.
Επιπλέον ο συγγραφέας, στην επιστολή του στην Καθημερινή, αναφέρει ότι η αντίληψη του κυρίου Χατζιδάκι-Θεοφανόπουλου περί της κληρονομιάς του έργου του Χατζιδάκι θυμίζει «τους απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου, κάποιους από τους Πτολεμαίους και τους Λαγίδες». Προσθέτει ότι η αντίληψή του ότι μόνο ο ίδιος εφαρμόζει και τηρεί το πνεύμα του δημιουργού οδηγεί συχνά σε παρεξηγήσεις «π.χ. Η απομάκρυνση τραγουδιστρικών όπως η Έλλη Παπσπαλά, επειδή ο συνθέτης έτυχε να βρίσκεται σ διάσταση κατά το χρόνο του θανάτου του. Δεν γνωρίζει ότι αυτά συμβαίνουν συχνά μεταξύ καλλιτεχνών και ότι αυτοί μαλώνουν σαν παιδιά και μετά τα ξαναβρίσκουν;»
Πηγή: iefimerida
xespao
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Διοργάνωση ημερίδας για το αλκοόλ από το δήμο Ηρακλείου Αττικής
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ