2013-02-11 09:05:02
Του Αρχιμ. Δρ. Ιγνάτιου Σταυρόπουλου
Κληρικού της Ιεράς Μητροπόλεως... Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου -
Ιδρυτικού μέλους της Κοινοβιακής Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως Σωτήρος Ναυπάκτου
(πτ. Θεολογίας, πτ. Νομικής, Δρ.Κοινωνιολογίας, υπ. Δρ. Νομικής)
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΠΟ 7.2.2013 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ Ι.Μ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ
Σε απάντηση στο ως άνω δελτίο τύπου της Ι.Μ.Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου υπό τον τίτλο «Συκοφαντική μήνυση για εκφοβισμό και εντυπωσιασμό», δηλώνω, όλως συνοπτικά (διότι στο μόνο σημείο που συμφωνώ με την Ι. Μητρόπολη είναι ότι η Δικαιοσύνη πράγματιθα επιληφθεί της υπόθεσης – έχει ήδη διαταχθεί κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση από την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών – και επομένως όλα θα κριθούν εκεί), τα κάτωθι:
1) Προς τί ο «εκφοβισμός» αυτού που τελεί εν δικαίω; Γλώσσα λανθάνουσα τα αληθή λέγει 2) Για τα περί του ότι είναι λυπηρό «κληρικός να στρέφεται κατά του Επισκόπου» και τα περί «δικομανίας», σε απάντηση, άλλη μία λαϊκή ρήση: «στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί»: Ποιός αλήθεια ομιλεί; Ο Επίσκοπος που έφτασε στο σημείο να καταμηνύσει την Ιερά Μονή ακόμη και για παράβαση του νόμου περί αρχαίων, με αναφορά του την9.3.2009 στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, στον οποίο απηύθυνε το προκλητικά προσχηματικό αίτημα «διερευνηθεί πότε ξεκίνησε τη λειτουργία του Μουσείου της Ιεράς Μονής», στα εγκαίνια του οποίου παρέστη ο ίδιος και η εφημερίδα της Μητρόπολης εξήρε την Μονή για την δημιουργία του (πριν αρχίσει τον ανηλεή αγώνα του εναντίον της Μονής εξαιτίας των παρανόμων απαιτήσεών του στο γνωστό ζήτημα της επιχορήγησης); Και σε αυτήν την περίπτωση ήταν «ευκαιρία για την Δικαιοσύνη να επιληφθεί», η Δικαιοσύνη πράγματι επελήφθη, και προ ολίγων ημερών με το υπ’ αριθμ
. 8/2013 Βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Μεσολογγίου απήλλαξε και δικαίωσε τους επί σειρά ετών μονίμως καταδιωκομένους από τον Επίσκοπο Ιερομονάχους.
Βλέπε: docs.google.com
Όπως τους δικαίωσε και προ ολίγων ετών, όταν πάλι ο Επίσκοπος (που με … ιερό δέος και αγανάκτηση ομιλεί περί δικομανίας και προσφυγής στα κοσμικά δικαστήρια) επέτυχε την ποινική δίωξη κατά των Ιερομονάχων της Μονής για υπεξαίρεση, για το ζήτημα της επιχορήγησης, και πάλι με απαλλακτικό αμετάκλητο Βούλευμα.
Βλέπε: ignatiosstavropoulos.blogspot.gr
3) Είναι λυπηρό να διαπιστώνει κανείς ότι ο Επίσκοπος, ενώ καταφεύγει στην έκδοση δελτίου τύπου, προφανώς απευθυνόμενος σε όσους έχουν διαβάσει την μηνυτήρια αναφορά στο διαδίκτυο, προβαίνει ήδη, και πριν παράσχει τις έγγραφες εξηγήσεις του στην Δικαιοσύνη ως ύποπτος για το αδίκημα της ψευδούς βεβαίωσης, σε ομολογία ενοχής για μία εκ των ψευδών βεβαιώσεων, ήτοι για την ψευδή βεβαίωση περί αμετάκλητης καταδίκης για απείθεια (αφού, όπως εκτίθεται και στην μηνυτήρια αναφορά,απέκρυψε ότι η υπόθεση ετέθη στο αρχείο και άρα δεν εκρίθη ποτέ αμετακλήτως από την Ελληνική Δικαιοσύνη): Στο δελτίο τύπου δειλά αλλά ξεκάθαρα, σε μία παρένθεση,ψελίζει «ανεξαρτήτως ότι με την εφαρμογή εκδοθέντος ευργετικού νόμου η πράξη του θεωρήθηκε παραγεγραμμένη υπό όρους».Μόνο που τώρα είναι αργά για τον καταμηνυθέντα επιχώριο Επίσκοπο: Αυτό που διευκρινίζει στο δελτίο τύπου όφειλε να το πράξει στο έγγραφό του προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο, όταν την παραπλάνησε (και εν συνεχεία τον αρμόδιο Υπουργό) και να πετύχει την νομική διάλυση της Ιεράς Μονής.
4) Ομολογία ενοχής είναι η μη απάντησή του (τί να πει άλλωστε…) στον καταιγιστικό κατάλογο στο κείμενο της μηνυτήριας αναφοράς των αμέτρητων οικονομικών ελέγχων της Ιεράς Μονής από όλους τους οικονομικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς (από την ίδια την Ι.Μητρόπολη, την Ιερά Σύνοδο, τους Οικονομικούς Επιθεωρητές Αθηνών και Πατρών και έως και το Σ.Δ.Ο.Ε.!!), για την οποία Ιερά Μονή ο καταμηνυθείς Επίσκοπος ανερυθρίαστα βεβαίωσε ψευδώς ότι είναι οικονομικά … ανέλεγκτη.
5) Ομολογία,τέλος, ενοχής είναι και η πλήρης σιωπή του στην κατηγορία της παραποίησης του περιεχομένου των δύο αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας.
6) Όσον αφορά δε στην αναφορά μου στις σπουδές μου στη Νομική Σχολή στο Μπάρι της Ιταλίας, αναρωτιέται κανείς αν έχει πραγματικά συναίσθηση ο Δεσπότης ότι όσοι διαβάσουν την συγκεκριμένη (τιμητική!) αναφορά του στις σπουδές ενός κληρικού(που αναβαθμίζουν την ποιότητα της Εκκλησίας), θα σκεφτούν: «Αυτό πείραξε τον Δεσπότη; Ότι δεν γνώριζε για τις σπουδές του κληρικού, αντί να τον συγχαρεί για τον πνευματικό ζήλο του;».Τόσο το μένος του πια εναντίον μου; Και πού να φανταστούν όλοι αυτοί οι αναγνώστες ότι ακόμη και τα περί «άγνοιας» της Ι. Μητρόπολης, και αυτά ψευδή είναι! Είναι αμέτρητες οι έγγραφες αιτήσεις μου προς την Ιερά Μητρόπολη Ναυπάκτου και προς την Ιερά Σύνοδο(όταν η μία Εκκλησιαστική Αρχή παρέπεμπε στην άλλη, ως αρμοδία για την χορήγηση των σχετικών εκπαιδευτικών αδειών μου) που αποδεικνύουν την πλήρη γνώση του μητροπολίτη Ναυπάκτου για τις σπουδές μου, για τις οποίες τώρα παριστάνει τον ανήξερο. Άλλωστε, είναι κάτι που συνηθίζει: Τον ανήξερο παρέστησε και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, για το Μουσείο της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως (και πέτυχε τη δίωξή μας), στα εγκαίνια του οποίου Μουσείου ήταν η κυρίαρχη μορφή!
Η συνέχεια στην Ελληνική Δικαιοσύνη, ενώπιον της οποίας θα δώσει λόγο ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ.Ιερόθεος (κατά κόσμον Γεώργιος Βλάχος).
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος
Νίκος Ι. Αντωνιάδης
ignatiosstavropoulos.blogspot.gr
Κληρικού της Ιεράς Μητροπόλεως... Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου -
Ιδρυτικού μέλους της Κοινοβιακής Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως Σωτήρος Ναυπάκτου
(πτ. Θεολογίας, πτ. Νομικής, Δρ.Κοινωνιολογίας, υπ. Δρ. Νομικής)
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΠΟ 7.2.2013 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ Ι.Μ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ
Σε απάντηση στο ως άνω δελτίο τύπου της Ι.Μ.Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου υπό τον τίτλο «Συκοφαντική μήνυση για εκφοβισμό και εντυπωσιασμό», δηλώνω, όλως συνοπτικά (διότι στο μόνο σημείο που συμφωνώ με την Ι. Μητρόπολη είναι ότι η Δικαιοσύνη πράγματιθα επιληφθεί της υπόθεσης – έχει ήδη διαταχθεί κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση από την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών – και επομένως όλα θα κριθούν εκεί), τα κάτωθι:
1) Προς τί ο «εκφοβισμός» αυτού που τελεί εν δικαίω; Γλώσσα λανθάνουσα τα αληθή λέγει 2) Για τα περί του ότι είναι λυπηρό «κληρικός να στρέφεται κατά του Επισκόπου» και τα περί «δικομανίας», σε απάντηση, άλλη μία λαϊκή ρήση: «στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί»: Ποιός αλήθεια ομιλεί; Ο Επίσκοπος που έφτασε στο σημείο να καταμηνύσει την Ιερά Μονή ακόμη και για παράβαση του νόμου περί αρχαίων, με αναφορά του την9.3.2009 στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, στον οποίο απηύθυνε το προκλητικά προσχηματικό αίτημα «διερευνηθεί πότε ξεκίνησε τη λειτουργία του Μουσείου της Ιεράς Μονής», στα εγκαίνια του οποίου παρέστη ο ίδιος και η εφημερίδα της Μητρόπολης εξήρε την Μονή για την δημιουργία του (πριν αρχίσει τον ανηλεή αγώνα του εναντίον της Μονής εξαιτίας των παρανόμων απαιτήσεών του στο γνωστό ζήτημα της επιχορήγησης); Και σε αυτήν την περίπτωση ήταν «ευκαιρία για την Δικαιοσύνη να επιληφθεί», η Δικαιοσύνη πράγματι επελήφθη, και προ ολίγων ημερών με το υπ’ αριθμ
Βλέπε: docs.google.com
Όπως τους δικαίωσε και προ ολίγων ετών, όταν πάλι ο Επίσκοπος (που με … ιερό δέος και αγανάκτηση ομιλεί περί δικομανίας και προσφυγής στα κοσμικά δικαστήρια) επέτυχε την ποινική δίωξη κατά των Ιερομονάχων της Μονής για υπεξαίρεση, για το ζήτημα της επιχορήγησης, και πάλι με απαλλακτικό αμετάκλητο Βούλευμα.
Βλέπε: ignatiosstavropoulos.blogspot.gr
3) Είναι λυπηρό να διαπιστώνει κανείς ότι ο Επίσκοπος, ενώ καταφεύγει στην έκδοση δελτίου τύπου, προφανώς απευθυνόμενος σε όσους έχουν διαβάσει την μηνυτήρια αναφορά στο διαδίκτυο, προβαίνει ήδη, και πριν παράσχει τις έγγραφες εξηγήσεις του στην Δικαιοσύνη ως ύποπτος για το αδίκημα της ψευδούς βεβαίωσης, σε ομολογία ενοχής για μία εκ των ψευδών βεβαιώσεων, ήτοι για την ψευδή βεβαίωση περί αμετάκλητης καταδίκης για απείθεια (αφού, όπως εκτίθεται και στην μηνυτήρια αναφορά,απέκρυψε ότι η υπόθεση ετέθη στο αρχείο και άρα δεν εκρίθη ποτέ αμετακλήτως από την Ελληνική Δικαιοσύνη): Στο δελτίο τύπου δειλά αλλά ξεκάθαρα, σε μία παρένθεση,ψελίζει «ανεξαρτήτως ότι με την εφαρμογή εκδοθέντος ευργετικού νόμου η πράξη του θεωρήθηκε παραγεγραμμένη υπό όρους».Μόνο που τώρα είναι αργά για τον καταμηνυθέντα επιχώριο Επίσκοπο: Αυτό που διευκρινίζει στο δελτίο τύπου όφειλε να το πράξει στο έγγραφό του προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο, όταν την παραπλάνησε (και εν συνεχεία τον αρμόδιο Υπουργό) και να πετύχει την νομική διάλυση της Ιεράς Μονής.
4) Ομολογία ενοχής είναι η μη απάντησή του (τί να πει άλλωστε…) στον καταιγιστικό κατάλογο στο κείμενο της μηνυτήριας αναφοράς των αμέτρητων οικονομικών ελέγχων της Ιεράς Μονής από όλους τους οικονομικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς (από την ίδια την Ι.Μητρόπολη, την Ιερά Σύνοδο, τους Οικονομικούς Επιθεωρητές Αθηνών και Πατρών και έως και το Σ.Δ.Ο.Ε.!!), για την οποία Ιερά Μονή ο καταμηνυθείς Επίσκοπος ανερυθρίαστα βεβαίωσε ψευδώς ότι είναι οικονομικά … ανέλεγκτη.
5) Ομολογία,τέλος, ενοχής είναι και η πλήρης σιωπή του στην κατηγορία της παραποίησης του περιεχομένου των δύο αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας.
6) Όσον αφορά δε στην αναφορά μου στις σπουδές μου στη Νομική Σχολή στο Μπάρι της Ιταλίας, αναρωτιέται κανείς αν έχει πραγματικά συναίσθηση ο Δεσπότης ότι όσοι διαβάσουν την συγκεκριμένη (τιμητική!) αναφορά του στις σπουδές ενός κληρικού(που αναβαθμίζουν την ποιότητα της Εκκλησίας), θα σκεφτούν: «Αυτό πείραξε τον Δεσπότη; Ότι δεν γνώριζε για τις σπουδές του κληρικού, αντί να τον συγχαρεί για τον πνευματικό ζήλο του;».Τόσο το μένος του πια εναντίον μου; Και πού να φανταστούν όλοι αυτοί οι αναγνώστες ότι ακόμη και τα περί «άγνοιας» της Ι. Μητρόπολης, και αυτά ψευδή είναι! Είναι αμέτρητες οι έγγραφες αιτήσεις μου προς την Ιερά Μητρόπολη Ναυπάκτου και προς την Ιερά Σύνοδο(όταν η μία Εκκλησιαστική Αρχή παρέπεμπε στην άλλη, ως αρμοδία για την χορήγηση των σχετικών εκπαιδευτικών αδειών μου) που αποδεικνύουν την πλήρη γνώση του μητροπολίτη Ναυπάκτου για τις σπουδές μου, για τις οποίες τώρα παριστάνει τον ανήξερο. Άλλωστε, είναι κάτι που συνηθίζει: Τον ανήξερο παρέστησε και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, για το Μουσείο της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως (και πέτυχε τη δίωξή μας), στα εγκαίνια του οποίου Μουσείου ήταν η κυρίαρχη μορφή!
Η συνέχεια στην Ελληνική Δικαιοσύνη, ενώπιον της οποίας θα δώσει λόγο ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ.Ιερόθεος (κατά κόσμον Γεώργιος Βλάχος).
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος
Νίκος Ι. Αντωνιάδης
ignatiosstavropoulos.blogspot.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Παράξενα τελευταία γεύματα καταδίκων σε θανατική ποινή!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ