2013-02-18 10:25:30
Ο Κέβιν Σπέισι πρωταγωνιστεί στη σειρά «House of Cards», η οποία διατίθεται προς ενοικίαση μέσω Διαδικτύου από τη Netflix
Γαλάνης Δημήτρης
Eνα πολιτικό θρίλερ με παραγωγό και πρωταγωνιστή τον Κέβιν Σπέισι φέρνει επανάσταση στην TV,
Την 1η Φεβρουαρίου έκαναν την πρεμιέρα τους στο Διαδίκτυο, μέσω της εταιρείας ενοικιάσεων ταινιών και τηλεοπτικών προγραμμάτων Netflix, και τα 13 επεισόδια της πρώτης σεζόν του πολιτικού δράματος «House of Cards». Πρόκειται για ριμέικ της ομότιτλης σειράς του BBC η οποία είχε προβληθεί τη δεκαετία του '90 και ήταν βασισμένη στο μυθιστόρημα του Λορντ Ντομπς.
Τη σκηνοθεσία των πρώτων δύο επεισοδίων και τη σκηνοθετική επιμέλεια των υπολοίπων υπογράφει ο Ντέιβιντ Φίντσερ, ο οποίος έχει σκηνοθετήσει μεταξύ άλλων το «Seven» και το «Κοινωνικό Δίκτυο». Οπως δήλωσε ο ίδιος, αυτό που τον προσέλκυσε στην τηλεόραση είναι η δυνατότητα που δίνει στους δημιουργούς να αναπτύξουν χαρακτήρες σε βάθος χρόνου, ενώ στο σινεμά τα χρονικά πλαίσια είναι πολύ ασφυκτικά. Πρωταγωνιστής και παραγωγός είναι ο Κέβιν Σπέισι, τον οποίο πλαισιώνουν η Ρόμπιν Ράιτ και η Κέιτ Μάρα, αδελφή της Ρούνι Μάρα που είχε συνεργαστεί με τον Φίντσερ στο «Κορίτσι με το τατουάζ».
Το κέντρο του Κακού
Η σειρά είναι ένα σκοτεινό δράμα γύρω από την πολιτική, την εξουσία, τη δύναμη και τη διαφθορά. Εκτυλίσσεται στην Ουάσιγκτον και περιγράφει το σχέδιο εκδίκησης του Φρανκ Αντεργουντ (Σπέισι) εναντίον του προέδρου, τον οποίο είχε βοηθήσει να εκλεγεί και εκείνος δεν κράτησε την υπόσχεσή του να τον κάνει υπουργό Εξωτερικών. Στο σχέδιό του εμπλέκει τη σύζυγό του (Ράιτ) και τη νεαρή ρεπόρτερ μιας εφημερίδας (Μάρα).
Η Ουάσιγκτον όπως την απεικονίζει ο Φίντσερ είναι το κέντρο του Κακού, ένα φόντο για τα ανελέητα παιχνίδια που παίζουν άνθρωποι εθισμένοι στην εξουσία.
Οι χαρακτήρες κινούνται γύρω από τον Λευκό Οίκο και το Καπιτώλιο, αδίστακτοι στην προσπάθειά τους να πλησιάσουν όσο γίνεται περισσότερο τα κέντρα εξουσίας και να εξυπηρετήσουν καλύτερα τα συμφέροντα που εκπροσωπούν και τα οποία αλλάζουν με την ταχύτητα του φωτός. Για τους ανθρώπους αυτούς, και πάνω απ' όλα για τον Αντεργουντ, όλα τα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα που καλείται να λύσει η πολιτική δεν είναι παρά χαρτιά στο παιχνίδι των εντυπώσεων και της προσωπικής ανέλιξης.
Δεν υπάρχει κάθαρση στο δράμα, ούτε η αίσθηση ότι ένα δίκαιο σύστημα έχει προσωρινά αλωθεί από δυνάμεις διαφθοράς. Στο «House of Cards» η Ουάσιγκτον είναι γεμάτη υποκριτές, οι οποίοι χρησιμοποιούν τις δημοκρατικές δομές όπως οι τύραννοι τις δομές της τυραννίας.
Αλλάζουν οι τηλεοπτικές συνήθειες
Η σειρά είναι η πρώτη παραγωγή την οποία χρηματοδοτεί η Netflix και η απόφαση να λανσαριστούν και τα 13 επεισόδια της πρώτης σεζόν ταυτόχρονα βασίζεται, σύμφωνα με εκπροσώπους της εταιρείας, στο γεγονός ότι το Διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούμε τηλεοπτικές σειρές. Είναι γεγονός ότι με το παράνομο «κατέβασμα» οι θεατές δεν περιμένουν πλέον κάθε εβδομάδα για να δουν το νέο επεισόδιο μιας σειράς. Αντίθετα, καθυστερούν λίγο και «κατεβάζουν» όλα τα επεισόδια μιας σεζόν, για να τα παρακολουθήσουν με τους δικούς τους ρυθμούς.
Η Netflix υποτίθεται ότι με τη νέα αυτή στρατηγική απαντά στις νέες συνήθειες των θεατών. Απλώς, αντί να «κατεβάσουν» τα επεισόδια παράνομα, μπορούν να τα ενοικιάσουν ένα-ένα ή όλα μαζί από την εταιρεία. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της τελευταίας, η ανταπόκριση του κοινού είναι εντυπωσιακή και αυτή τη στιγμή η σειρά είναι η πιο δημοφιλής «ενοικίαση». Το γεγονός αυτό κάνει πολλούς να μιλάνε για μια επανάσταση στην τηλεοπτική πραγματικότητα. Την ίδια στιγμή η Netflix ανακοίνωσε ότι θα ανανεώσει τα συμβόλαια των συντελεστών της σειράς για δεύτερη σεζόν και ταυτόχρονα έδωσε το πράσινο φως για μια νέα παραγωγή με τίτλο «Arrested Development».
Αναδημοσιευσα Από Βημα
molibixarti
Γαλάνης Δημήτρης
Eνα πολιτικό θρίλερ με παραγωγό και πρωταγωνιστή τον Κέβιν Σπέισι φέρνει επανάσταση στην TV,
Την 1η Φεβρουαρίου έκαναν την πρεμιέρα τους στο Διαδίκτυο, μέσω της εταιρείας ενοικιάσεων ταινιών και τηλεοπτικών προγραμμάτων Netflix, και τα 13 επεισόδια της πρώτης σεζόν του πολιτικού δράματος «House of Cards». Πρόκειται για ριμέικ της ομότιτλης σειράς του BBC η οποία είχε προβληθεί τη δεκαετία του '90 και ήταν βασισμένη στο μυθιστόρημα του Λορντ Ντομπς.
Τη σκηνοθεσία των πρώτων δύο επεισοδίων και τη σκηνοθετική επιμέλεια των υπολοίπων υπογράφει ο Ντέιβιντ Φίντσερ, ο οποίος έχει σκηνοθετήσει μεταξύ άλλων το «Seven» και το «Κοινωνικό Δίκτυο». Οπως δήλωσε ο ίδιος, αυτό που τον προσέλκυσε στην τηλεόραση είναι η δυνατότητα που δίνει στους δημιουργούς να αναπτύξουν χαρακτήρες σε βάθος χρόνου, ενώ στο σινεμά τα χρονικά πλαίσια είναι πολύ ασφυκτικά. Πρωταγωνιστής και παραγωγός είναι ο Κέβιν Σπέισι, τον οποίο πλαισιώνουν η Ρόμπιν Ράιτ και η Κέιτ Μάρα, αδελφή της Ρούνι Μάρα που είχε συνεργαστεί με τον Φίντσερ στο «Κορίτσι με το τατουάζ».
Το κέντρο του Κακού
Η σειρά είναι ένα σκοτεινό δράμα γύρω από την πολιτική, την εξουσία, τη δύναμη και τη διαφθορά. Εκτυλίσσεται στην Ουάσιγκτον και περιγράφει το σχέδιο εκδίκησης του Φρανκ Αντεργουντ (Σπέισι) εναντίον του προέδρου, τον οποίο είχε βοηθήσει να εκλεγεί και εκείνος δεν κράτησε την υπόσχεσή του να τον κάνει υπουργό Εξωτερικών. Στο σχέδιό του εμπλέκει τη σύζυγό του (Ράιτ) και τη νεαρή ρεπόρτερ μιας εφημερίδας (Μάρα).
Η Ουάσιγκτον όπως την απεικονίζει ο Φίντσερ είναι το κέντρο του Κακού, ένα φόντο για τα ανελέητα παιχνίδια που παίζουν άνθρωποι εθισμένοι στην εξουσία.
Οι χαρακτήρες κινούνται γύρω από τον Λευκό Οίκο και το Καπιτώλιο, αδίστακτοι στην προσπάθειά τους να πλησιάσουν όσο γίνεται περισσότερο τα κέντρα εξουσίας και να εξυπηρετήσουν καλύτερα τα συμφέροντα που εκπροσωπούν και τα οποία αλλάζουν με την ταχύτητα του φωτός. Για τους ανθρώπους αυτούς, και πάνω απ' όλα για τον Αντεργουντ, όλα τα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα που καλείται να λύσει η πολιτική δεν είναι παρά χαρτιά στο παιχνίδι των εντυπώσεων και της προσωπικής ανέλιξης.
Δεν υπάρχει κάθαρση στο δράμα, ούτε η αίσθηση ότι ένα δίκαιο σύστημα έχει προσωρινά αλωθεί από δυνάμεις διαφθοράς. Στο «House of Cards» η Ουάσιγκτον είναι γεμάτη υποκριτές, οι οποίοι χρησιμοποιούν τις δημοκρατικές δομές όπως οι τύραννοι τις δομές της τυραννίας.
Αλλάζουν οι τηλεοπτικές συνήθειες
Η σειρά είναι η πρώτη παραγωγή την οποία χρηματοδοτεί η Netflix και η απόφαση να λανσαριστούν και τα 13 επεισόδια της πρώτης σεζόν ταυτόχρονα βασίζεται, σύμφωνα με εκπροσώπους της εταιρείας, στο γεγονός ότι το Διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούμε τηλεοπτικές σειρές. Είναι γεγονός ότι με το παράνομο «κατέβασμα» οι θεατές δεν περιμένουν πλέον κάθε εβδομάδα για να δουν το νέο επεισόδιο μιας σειράς. Αντίθετα, καθυστερούν λίγο και «κατεβάζουν» όλα τα επεισόδια μιας σεζόν, για να τα παρακολουθήσουν με τους δικούς τους ρυθμούς.
Η Netflix υποτίθεται ότι με τη νέα αυτή στρατηγική απαντά στις νέες συνήθειες των θεατών. Απλώς, αντί να «κατεβάσουν» τα επεισόδια παράνομα, μπορούν να τα ενοικιάσουν ένα-ένα ή όλα μαζί από την εταιρεία. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της τελευταίας, η ανταπόκριση του κοινού είναι εντυπωσιακή και αυτή τη στιγμή η σειρά είναι η πιο δημοφιλής «ενοικίαση». Το γεγονός αυτό κάνει πολλούς να μιλάνε για μια επανάσταση στην τηλεοπτική πραγματικότητα. Την ίδια στιγμή η Netflix ανακοίνωσε ότι θα ανανεώσει τα συμβόλαια των συντελεστών της σειράς για δεύτερη σεζόν και ταυτόχρονα έδωσε το πράσινο φως για μια νέα παραγωγή με τίτλο «Arrested Development».
Αναδημοσιευσα Από Βημα
molibixarti
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Επανεξελέγη ο Ραφαέλ Κορέα στον Ισημερινό
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Στο τραπέζι Δημόσιο και ιδιωτικοποιήσεις
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ