2013-03-19 11:31:38
Θύματα επιθέσεων της μόρας και άλλων εξωδιαστατικών οντοτήτων αναζητούν εξήγηση γιατί συμβαίνει σε αυτούς το φαινόμενο αυτό.
Στο γ' μέρος της συνέντευξης του Τζόναθαν Μπράιτ στον Γιάννη Μούτσο, προσπαθούμε να απαντήσουμε στο ερώτημα αν η Μόρα επισκέπτεται συγκεκριμένους χώρους και ανθρώπους.
"Πριν αγοράσετε ένα σπίτι ψάξτε σε ποιόν ανήκε πριν"
"Εκείνο που επηρεάζει πολύ, είναι το σημείο που βρίσκεται το σπίτι του μάρτυρα. Όσοι έχουν την ατυχία να ζουν σε ένα χώρο που μπορεί να είναι κομβικός, να σχηματίζει κατά κάποιο τρόπο πύλη για την εκδήλωση της Σκιάς στο ανθρώπινο πεδίο.
Γιατί η μόρα έρχεται από κάποιο άλλο πεδίο και εκδηλώνεται σε μας. Όπως εμείς την αντιλαμβανόμαστε έτσι δημιουργούνται όλα αυτά τα φαινόμενα που ψάχνουμε να δούμε τι συμβαίνει. Αυτό που μπορεί να συμβαίνει για παράδειγμα, σχετίζεται με τα υπόγεια ρεύματα και πολύ συχνά έχω διαπιστώσει ότι συμβαίνει σε σπίτια που έχουν πηγάδια, ή μπαζωμένα πηγάδια, ή ρέματα τα οποία μπορεί με κάποιο τρόπο να έχουν φορτιστεί αρνητικά πχ. με θανάτους που μπορεί να έχουν συμβεί εκεί.
Έχω ακούσει για ολόκληρα νεκροταφεία που καταλήγανε σε ρέματα, ή εκτελέσεις επί γερμανών κλπ. Τα πηγάδια περιλαμβάνονται στην κατηγορία αυτή αφού συχνά έκαναν θυσίες και έριχναν ανθρώπους μέσα. Επιπλέον σπίτια που μπορεί να έχουν χτιστεί σε θεμέλια όπου έχουν κάνει θυσίες πετεινών, κοκόρων σύμφωνα με τις υποδείξεις των παραδόσεων προκειμένου το σπίτι να στηριχτεί σε γερά θεμέλια".
Η ψυχολογική κατάσταση, παίζει σημαντικό ρόλο.
" Επειδή παγιδεύεται ένα αρνητικό συναίσθημα τη στιγμή εκείνη κα�� βοηθάει στην εκδήλωση φορτίζοντας το χώρο ενεργειακά… σε ένα τέτοιο σπίτι μπορεί πολλά διαφορετικά άτομα, ανεξαρτήτως τι άτομο είναι το καθένα, να γίνουν μάρτυρες σε ένα δωμάτιο τέτοιων εκδηλώσεων. Την ίδια στιγμή όμως μπορεί και ο οποιοσδήποτε να προσκαλέσει τέτοιου είδους εκδηλώσεις όταν βρίσκεται σε ακραία ψυχολογική θέση-κατάσταση.
Δηλαδή όταν αρχίζει και νοιώθει πολύ μεγάλη μελαγχολία, έχει τάσεις αυτοκτονικές, βρίσκεται σε δυσαρμονία και μεγάλη εσωτερική σύγκρουση, έχει παρατηρηθεί ότι αυτό πάλι προσελκύει τη Σκιά και τέτοιες εκδηλώσεις. Εκείνη τη στιγμή επειδή ο άνθρωπος είναι κάπου μεταξύ συνειδητού και ασυνείδητου που βρίσκονται σε διαμάχη, φτιάχνει μια πύλη ο ίδιος και γίνεται αντικείμενο τέτοιων εκδηλώσεων.
Ένα σπίτι το οποίο είναι φτιαγμένο πάνω σε ένα ρέμα μπορεί να καταγράφει μνήμες από το παρελθόν και να τις εκδηλώνει ή να τις αναπαράγει.Αυτό είναι μια παραδοσιακή ερμηνεία ενός τύπου φαντασμάτων, δηλαδή ότι υπάρχουν μνήμες οι οποίες καταγράφονται και επαναλαμβάνονται. Ωστόσο αυτό δεν είναι πολύ επικίνδυνο ή ανησυχητικό, γιατί ουσιαστικά μιλάμε για ένα φυσικό κινηματογράφο εκείνη τη στιγμή, τίποτα περισσότερο δηλαδή για κάποια φαινόμενα που μπορεί ναι μεν να δημιουργεί και να γεννά εικόνες. Αυτές δεν είναι ενεργητικές, δεν μπορούνε να παρέμβουνε πρακτικά σε κάτι, πέραν του ότι μπορεί να αναστατώσουνε εκείνον που τις βλέπει. Πολλές φορές λέμε ότι οι θάνατοι στοιχειώνουν τα σπίτια.
Εκλύεται ένα έντονο αρνητικό αίσθημα ενώ το αίμα με τον έντονο συμβολικό χαρακτήρα του βοηθάει στην απελευθέρωση όχι εικόνων, αλλά εκδηλώσεων οι οποίες είναι περισσότερο ενεργητικές από τα στοιχειώματα. Σε πολλά σπίτια εκδηλώνεται η Σκιά επειδή βρίσκονται σε κάποιο συγκεκριμένο χώρο συχνά υπό την μορφή της Μόρας".
Η επιστημονική εκδοχή της υπνικής παράλυσης
"Πρόκειται για την υπνική παράλυση που υποτίθεται ότι επιτάσσεται στον οργανισμό από κάποιο προστατευτικό μηχανισμό, ώστε το άτομο να μην μπορεί να κινήσει τα άκρα του την ώρα του ύπνου. Ωστόσο η επιστημονική θεωρία υποστηρίζει ότι όλα τα υπόλοιπα φαινόμενα που συμβαίνουν ξεκινώντας από εκεί, είναι απλά παραισθήσεις οι οποίες συνήθως προκαλούνται επειδή ο άνθρωπος ξυπνάει τη στιγμή που δεν θα ήθελε να ξυπνήσει, βγαίνει δηλαδή κατευθείαν από τα στάδια RΕM και έρχεται σε μια κατάσταση συνειδητότητας πριν προλάβει να ενεργοποιηθεί το σύστημα που θα του φέρει την ικανότητα λειτουργίας των άκρων του, πανικοβάλλεται και για αυτό βλέπει όλες αυτές τις εικόνες.
Δεν είναι επαρκής αυτή η άποψη, γιατί δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να απαντήσει για ποιό λόγο οι συγκεκριμένες μορφές με τις οποίες εκδηλώνεται εκείνη τη στιγμή το φαινόμενο, είναι τόσο πολύ ίδιες ανεξαρτήτως κουλτούρας που μπορεί να έχει ο μάρτυρας - δηλαδή μπορεί να βλέπουν τα ίδια πράγματα εδώ, στην Αφρική, στη Βραζιλία. Έχω μιλήσει με πάρα πολλά σημεία του κόσμου και έχουν αντίστοιχες μαρτυρίες. Επίσης δεν ακολουθούν όλα τα παραδείγματα αυτή τη σειρά. Δηλαδή υπάρχουν άτομα που ενώ καταθέτουν αυτές τις μαρτυρίες μπορούν να κουνηθούν, δεν είναι δηλαδή πλήρως ακινητοποιημένα. Δεν μπορούν να μιλήσουν. Υπάρχουν άτομα που τους συμβαίνει ακριβώς το ίδιο πράγμα που έχουν σαν βίωμα, ενώ άλλοι απλά είναι ξαπλωμένοι και κοιμούνται. Και βέβαια υπάρχουν και υλικά αποτελέσματα. Δηλαδή μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να μετακινηθούν αντικείμενα, να ανοίξουν παράθυρα, κάτι που το έχω βιώσει κι εγώ ο ίδιος ακόμα.
"Η μόρα και η κληρονομικότητα"
"Η κληρονομικότητα από γονιό σε παιδιά, ή από παππού σε εγγόνια, παίζει κάποιο ρόλο στην εκδήλωση της μόρας, αλλά όχι με την έννοια ότι υπάρχει ένα γονίδιο κάποιας νόσου ή κάποιας προδιάθεσης για ασθένεια ή δυσλειτουργία. Περισσότερο σχετίζεται με το ότι κάποια άτομα είναι πιο ευαίσθητα στο οπτικό φάσμα αντίληψης, όπως για παράδειγμα, άτομα με αυξημένη έκτη αίσθηση. Αυτό σε κάποιο βαθμό μεταφέρεται και κληρονομικά. Ενώ δεν πρέπει να αποκλείουμε το γεγονός ότι πολύ συχνά τα άτομα που είναι της ίδιας οικογένειας μεγαλώνουν στο ίδιο σπίτι, συνεπώς αν το σπίτι έχει πρόβλημα τότε το έχουν δει όλα τα μέλη της".
aneksigita-fainomena
Στο γ' μέρος της συνέντευξης του Τζόναθαν Μπράιτ στον Γιάννη Μούτσο, προσπαθούμε να απαντήσουμε στο ερώτημα αν η Μόρα επισκέπτεται συγκεκριμένους χώρους και ανθρώπους.
"Πριν αγοράσετε ένα σπίτι ψάξτε σε ποιόν ανήκε πριν"
"Εκείνο που επηρεάζει πολύ, είναι το σημείο που βρίσκεται το σπίτι του μάρτυρα. Όσοι έχουν την ατυχία να ζουν σε ένα χώρο που μπορεί να είναι κομβικός, να σχηματίζει κατά κάποιο τρόπο πύλη για την εκδήλωση της Σκιάς στο ανθρώπινο πεδίο.
Γιατί η μόρα έρχεται από κάποιο άλλο πεδίο και εκδηλώνεται σε μας. Όπως εμείς την αντιλαμβανόμαστε έτσι δημιουργούνται όλα αυτά τα φαινόμενα που ψάχνουμε να δούμε τι συμβαίνει. Αυτό που μπορεί να συμβαίνει για παράδειγμα, σχετίζεται με τα υπόγεια ρεύματα και πολύ συχνά έχω διαπιστώσει ότι συμβαίνει σε σπίτια που έχουν πηγάδια, ή μπαζωμένα πηγάδια, ή ρέματα τα οποία μπορεί με κάποιο τρόπο να έχουν φορτιστεί αρνητικά πχ. με θανάτους που μπορεί να έχουν συμβεί εκεί.
Έχω ακούσει για ολόκληρα νεκροταφεία που καταλήγανε σε ρέματα, ή εκτελέσεις επί γερμανών κλπ. Τα πηγάδια περιλαμβάνονται στην κατηγορία αυτή αφού συχνά έκαναν θυσίες και έριχναν ανθρώπους μέσα. Επιπλέον σπίτια που μπορεί να έχουν χτιστεί σε θεμέλια όπου έχουν κάνει θυσίες πετεινών, κοκόρων σύμφωνα με τις υποδείξεις των παραδόσεων προκειμένου το σπίτι να στηριχτεί σε γερά θεμέλια".
Η ψυχολογική κατάσταση, παίζει σημαντικό ρόλο.
" Επειδή παγιδεύεται ένα αρνητικό συναίσθημα τη στιγμή εκείνη κα�� βοηθάει στην εκδήλωση φορτίζοντας το χώρο ενεργειακά… σε ένα τέτοιο σπίτι μπορεί πολλά διαφορετικά άτομα, ανεξαρτήτως τι άτομο είναι το καθένα, να γίνουν μάρτυρες σε ένα δωμάτιο τέτοιων εκδηλώσεων. Την ίδια στιγμή όμως μπορεί και ο οποιοσδήποτε να προσκαλέσει τέτοιου είδους εκδηλώσεις όταν βρίσκεται σε ακραία ψυχολογική θέση-κατάσταση.
Δηλαδή όταν αρχίζει και νοιώθει πολύ μεγάλη μελαγχολία, έχει τάσεις αυτοκτονικές, βρίσκεται σε δυσαρμονία και μεγάλη εσωτερική σύγκρουση, έχει παρατηρηθεί ότι αυτό πάλι προσελκύει τη Σκιά και τέτοιες εκδηλώσεις. Εκείνη τη στιγμή επειδή ο άνθρωπος είναι κάπου μεταξύ συνειδητού και ασυνείδητου που βρίσκονται σε διαμάχη, φτιάχνει μια πύλη ο ίδιος και γίνεται αντικείμενο τέτοιων εκδηλώσεων.
Ένα σπίτι το οποίο είναι φτιαγμένο πάνω σε ένα ρέμα μπορεί να καταγράφει μνήμες από το παρελθόν και να τις εκδηλώνει ή να τις αναπαράγει.Αυτό είναι μια παραδοσιακή ερμηνεία ενός τύπου φαντασμάτων, δηλαδή ότι υπάρχουν μνήμες οι οποίες καταγράφονται και επαναλαμβάνονται. Ωστόσο αυτό δεν είναι πολύ επικίνδυνο ή ανησυχητικό, γιατί ουσιαστικά μιλάμε για ένα φυσικό κινηματογράφο εκείνη τη στιγμή, τίποτα περισσότερο δηλαδή για κάποια φαινόμενα που μπορεί ναι μεν να δημιουργεί και να γεννά εικόνες. Αυτές δεν είναι ενεργητικές, δεν μπορούνε να παρέμβουνε πρακτικά σε κάτι, πέραν του ότι μπορεί να αναστατώσουνε εκείνον που τις βλέπει. Πολλές φορές λέμε ότι οι θάνατοι στοιχειώνουν τα σπίτια.
Εκλύεται ένα έντονο αρνητικό αίσθημα ενώ το αίμα με τον έντονο συμβολικό χαρακτήρα του βοηθάει στην απελευθέρωση όχι εικόνων, αλλά εκδηλώσεων οι οποίες είναι περισσότερο ενεργητικές από τα στοιχειώματα. Σε πολλά σπίτια εκδηλώνεται η Σκιά επειδή βρίσκονται σε κάποιο συγκεκριμένο χώρο συχνά υπό την μορφή της Μόρας".
Η επιστημονική εκδοχή της υπνικής παράλυσης
"Πρόκειται για την υπνική παράλυση που υποτίθεται ότι επιτάσσεται στον οργανισμό από κάποιο προστατευτικό μηχανισμό, ώστε το άτομο να μην μπορεί να κινήσει τα άκρα του την ώρα του ύπνου. Ωστόσο η επιστημονική θεωρία υποστηρίζει ότι όλα τα υπόλοιπα φαινόμενα που συμβαίνουν ξεκινώντας από εκεί, είναι απλά παραισθήσεις οι οποίες συνήθως προκαλούνται επειδή ο άνθρωπος ξυπνάει τη στιγμή που δεν θα ήθελε να ξυπνήσει, βγαίνει δηλαδή κατευθείαν από τα στάδια RΕM και έρχεται σε μια κατάσταση συνειδητότητας πριν προλάβει να ενεργοποιηθεί το σύστημα που θα του φέρει την ικανότητα λειτουργίας των άκρων του, πανικοβάλλεται και για αυτό βλέπει όλες αυτές τις εικόνες.
Δεν είναι επαρκής αυτή η άποψη, γιατί δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να απαντήσει για ποιό λόγο οι συγκεκριμένες μορφές με τις οποίες εκδηλώνεται εκείνη τη στιγμή το φαινόμενο, είναι τόσο πολύ ίδιες ανεξαρτήτως κουλτούρας που μπορεί να έχει ο μάρτυρας - δηλαδή μπορεί να βλέπουν τα ίδια πράγματα εδώ, στην Αφρική, στη Βραζιλία. Έχω μιλήσει με πάρα πολλά σημεία του κόσμου και έχουν αντίστοιχες μαρτυρίες. Επίσης δεν ακολουθούν όλα τα παραδείγματα αυτή τη σειρά. Δηλαδή υπάρχουν άτομα που ενώ καταθέτουν αυτές τις μαρτυρίες μπορούν να κουνηθούν, δεν είναι δηλαδή πλήρως ακινητοποιημένα. Δεν μπορούν να μιλήσουν. Υπάρχουν άτομα που τους συμβαίνει ακριβώς το ίδιο πράγμα που έχουν σαν βίωμα, ενώ άλλοι απλά είναι ξαπλωμένοι και κοιμούνται. Και βέβαια υπάρχουν και υλικά αποτελέσματα. Δηλαδή μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να μετακινηθούν αντικείμενα, να ανοίξουν παράθυρα, κάτι που το έχω βιώσει κι εγώ ο ίδιος ακόμα.
"Η μόρα και η κληρονομικότητα"
"Η κληρονομικότητα από γονιό σε παιδιά, ή από παππού σε εγγόνια, παίζει κάποιο ρόλο στην εκδήλωση της μόρας, αλλά όχι με την έννοια ότι υπάρχει ένα γονίδιο κάποιας νόσου ή κάποιας προδιάθεσης για ασθένεια ή δυσλειτουργία. Περισσότερο σχετίζεται με το ότι κάποια άτομα είναι πιο ευαίσθητα στο οπτικό φάσμα αντίληψης, όπως για παράδειγμα, άτομα με αυξημένη έκτη αίσθηση. Αυτό σε κάποιο βαθμό μεταφέρεται και κληρονομικά. Ενώ δεν πρέπει να αποκλείουμε το γεγονός ότι πολύ συχνά τα άτομα που είναι της ίδιας οικογένειας μεγαλώνουν στο ίδιο σπίτι, συνεπώς αν το σπίτι έχει πρόβλημα τότε το έχουν δει όλα τα μέλη της".
aneksigita-fainomena
VIDEO
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
«Ορκίζομαι να πεθάνει η μάνα μου, δεν ήξερα»!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ