2012-04-04 23:15:31
Ο Πέτρος Κωστόπουλος γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου 1954 στον Βόλο και σπούδασε στην Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή Πειραιώς. Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη Βιομηχανική Πειραιώς, πήγε στο Παρίσι για διδακτορικό στην Πολιτική Οικονομία, όπου και έμεινε για δύο χρόνια. Ήταν και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελλήνων Φοιτητών, ενώ ήταν ένα από τα πλέον δυναμικά στελέχη της φοιτητικής οργάνωσης ΠΑΣΠ.
Σε συνέντευξη του έχει δηλώσει ότι πέρασε τόσες αφραγκιές στο Παρίσι ώστε πολλές φορές μαζί με άλλους φοιτητές αναγκάζονταν να πηγαίνουν σε μίνι μάρκετ και να κλέβουν μπριζόλες, τυριά και άλλα φαγητά, και βιβλία από διάφορα βιβλιοπωλεία. Είτε ισχύει είτε δεν ισχύει, οι εργαζόμενοί του θα τον ακούσουν πολλές φορές να αναπολεί το Παρίσι, ακόμη και τις ημέρες που δεν είχε σκοτούρες στο κεφάλι του. Στη συνέχεια, όταν τελείωσε με το διδακτορικό του στη Γαλλία, μετακόμισε στις Βρυξέλλες, όπου σταδιοδρόμησε στο Τμήμα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
. Τα χρυσά χρόνια είχαν αρχίσει, καθώς, όπως έχει πει σε στενούς φίλους και συνεργάτες του, κυκλοφορούσε με πολυτελή αυτοκίνητα, είχε σχέσεις με τραπεζίτες και επιχειρηματίες, ενώ ο μισθός του ήταν μεγαλύτερος από αυτόν που έπαιρναν διευθυντές.Έχει πολύ καλές σχέσεις με διάφορα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, όπως με τον Κώστα Λαλιώτη, ενώ πολλοί τον αποκαλούν «το αγαπημένο παιδί του Ανδρέα Παπανδρέου» και βλέπουν ότι θα έχει μέλλον στο κόμμα. Όμως κάπου εκεί αποφασίζει να αλλάξει πορεία, καθώς, όπως εκμυστηρεύεται συχνά-πυκνά, δεν του άρεσε η δουλειά του πολιτικού. Δεν τον ενθουσίαζε.
Η επανάσταση του ΚΛΙΚ
Ωστόσο, τα χρόνια του κοντά στο ΠΑΣΟΚ ήταν αρκετά για να γνωρίσει αρκετούς πολιτικούς και επιχειρηματίες. Και με την επιστροφή του στην Ελλάδα, το 1987, ο δρόμος του τον έστειλε στον Άρη Τερζόπουλο. Οι δυο τους συνεργάζονται και δημιουργούν το περιοδικό ΚΛΙΚ, γεννώντας τον κόσμο του lifestyle στην Ελλάδα. Ανακαλύπτουν ένα star system που δεν υπήρχε και ποτέ δεν υπήρξε. Έναν πλασματικό κόσμο που ο Π. Κωστόπουλος τον υπηρέτησε πιστά αλλά και αυτός δεν τον ξέχασε ποτέ. Η Βίσση και η Βανδή κοντεύουν να πάρουν σύνταξη και ο Ρουβάς αγωνίζεται να κρατήσει το προφίλ του έφηβου.
To ΚΛΙΚ δίχως αμφιβολία αποτελείτο μεγάλο ορόσημο στην καριέρα του. Το περιοδικό εγκαταστάθηκε στην κορυφή και διαμόρφωσε μια γενιά Ελλήνων. Ο ίδιος ιδρύει το ΚΛΙΚ FM, ένα από τα μεγαλύτερα, αν όχι το μεγαλύτερο, μουσικό ραδιόφωνο της εποχής, και ανοίγει τα περιοδικά ΜΕΝ και DIVA, αποδεικνύοντας ότι στα πρώτα χρόνια της επιχειρηματικής δραστηριότητας του έχει το άγγιγμα του Μίδα.
Ο Π. Κωστόπουλος, μαθημένος και από το εξωτερικό, ψυλλιάζεται αμέσως τι έχει ανάγκη η «πεινασμένη» ελληνική νεολαία, και αυτό δεν είναι άλλο από την καλή ζωή, τα εύκολα κατασκευασμένα είδωλα και το σεξ.Έτσι δημιουργεί ένα περιοδικό που τα έδινε όλα αυτά, χωρίς ωστόσο να προκαλεί περισσότερο από όσο πρέπει τη συντηρητική κοινωνία. Δημιουργεί ένα περιοδικό που μιλάει χύμα για όλα, αλλά ο έφηβος δεν χρειάζεται να το κρύψει κάτω από το κρεβάτι του και να το διαβάζει μόνο στην τουαλέτα.Ένα νέο είδος περιοδικού στην Ελλάδα έχει μόλις γεννηθεί. Μέσα από τις σελίδες του, το ΚΛΙΚ σου έλεγε για όλα όσα πρέπει να κάνεις για να είσαι άντρας, μάγκας, τυπάς, και σίγουρα όχι μαλάκας. Πώς να κάνεις σεξ, πώς να είσαι στο πρώτο ραντεβού, πώς να καμακώνεις την γκόμενα, πώς να βγάζεις λεφτά γρήγορα και έξυπνα. Πράγματα που ασφαλώς πολλοί τα ξέρανε -άλλωστε και πριν το ΚΛΙΚ, οι νέοι Έλληνες έκαναν σεξ!- αλλά πρώτη φορά είχαν τη δυνατότητα να τα διαβάζουν σε ένα μη απαγορευμένο περιοδικό. Αυτή ήταν η πραγματική επανάσταση του ΚΛΙΚ και αυτό που μετέτρεψε τον διευθυντή του σε είδωλο της νεολαίας. Ναι, κάν' το όπως ο Πέτρος. Και θα είσαι ευτυχισμένος.
Η άλλη του επιτυχία ήταν ότι δημιούργησε και είχε δίπλα του μια ομάδα από έξυπνους -ή φαινομενικά έξυπνους- δημοσιογράφους, που δήλωσαν υποταγή στον άρχοντα του lifestyle. Γνωστά και ως «τα παιδιά του Πέτρου», παιδιά που στην πορεία στελέχωσαν τα περιοδικά του αλλά και τα μετέπειτα νέα lifestyle περιοδικά. Και όσο μεγάλωνε το lifestyle κύκλωμα στην Ελλάδα, άλλο τόσο μεγάλωνε και το εγώ του Π. Κωστόπουλου. Και ο ταλαντούχος διευθυντής ήθελε να γίνει εκδότης στη θέση του εκδότη. Το τι πραγματικά συνέβη στη ρήξη του με τον Άρη Τερζόπουλο μάλλον μόνο οι ίδιοι το ξέρουν. Ο Π. Κωστόπουλος, όταν η κουβέντα φτάνει εκεί, δηλώνει πικραμένος από τον Α. Τερζόπουλο γιατί δεν είχε τη διάθεση να του δώσει την εκδοτική ευκαιρία που έψαχνε. Από τη πλευρά του ο Α. Τερζόπουλος έχει ξεκαθαρίσει ότι η μάχη -και η εξόντωση του- είχε πολιτικό υπόβαθρο, πιο συγκεκριμένα ότι είχε σχέση με τη διαδοχή του Ανδρέα Παπανδρέου και με καμία κόντρα προσωπική ανάμεσα «σε μένα και τον Πέτρο Κωστόπουλο». Το αποτέλεσμα είναι ότι ο Π. Κωστόπουλος φεύγει από τη στέγη Τερζόπουλου, παίρνει μαζί του σχεδόν όλα τα «παιδιά του» από το ΚΛΙΚ και χτίζει τη δική του αυτοκρατορία.
ΙΜΑΚΟ
Έχοντας ως ναυαρχίδα του το ΝΙΤΡΟ και πολύ καλές οικονομικές άκρες, δημιουργεί την ΙΜΑΚΟ, μαζί με τον γνωστό επιχειρηματία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Πάνο Μαρινόπουλο και τον μεγαλομέτοχο της J&P και της Coca-Cola Δάκη Ιωάννου. Το όνομα της εταιρείας, άλλωστε, προέρχεται από τα ονόματα τους: Ι(ωάννου)-ΜΑ(ρινόπουλος)-ΚΟ(στόπουλος).
Το «φτωχόπαιδο» από τον Βόλο έγινε ο βασιλιάς που πάντα ήθελε. Τα περιοδικά του [Νίτρο, Mirror, DownTown και πολλά ακόμη) σπάνε ρεκόρ στις πωλήσεις, επαναπροσδιορίζοντας τον όρο «επιτυχία» στα περιοδικά, και εκείνος εξαργυρώνει την επιτυχία του κάνοντας παρέα με επιχειρηματίες και μοντέλα, αγοράζοντας μηχανές και γρήγορα αυτοκίνητα, έχοντας δωρεάν είσοδο στα μεγαλύτερα κλαμπ και κάνοντας χλιδάτες διακοπές στη Μύκονο. Ναι, το «φαινόμενο» των media ήταν πλέον γεγονός και κανείς δεν μπορούσε να το αμφισβητήσει.
Όταν η ΙΜΑΚΟ βρίσκεται στο απόγειο της επιτυχίας της, ο Π. Κωστόπουλος αγοράζει τις μετοχές των συνεταίρων του και αρχίζει και αντικαθιστά βασικά στελέχη της επιχείρησης. Η ΙΜΑΚΟ διανύει τη χρυσή εποχή της, μπαίνει στο χρηματιστήριο και επεκτείνεται στο ραδιόφωνο.
Εν τω μεταξύ, τον Απρίλιο του 1998, ο Π. Κωστόπουλος δοκιμάζει την τύχη του στις αθλητικές ημερήσιες εφημερίδες, με την έκδοση του Κόσμου των Σπορ, που κλείνει το Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου, ως τέταρτη αθλητική εφημερίδα της χώρας.Έτσι κι αλλιώς το lifestyle των αθλητών, και κυρίως των ποδοσφαιριστών, το έχουν αναλάβει τα περιοδικά του, αφού ο αθλητικός Τύπος ουδέποτε έδειξε ενδιαφέρον σοβαρό γι' αυτήν τη πλευρά του επαγγελματικού αθλητισμού.
Μετά το γάμο του με τη Τζένη Μπαλατσινού, με την οποία έχει τρία παιδιά, αγοράζει σπίτι στη Φιλοθέη και από το σαλόνι του κατά καιρούς έχει περάσει όλος ο επιχειρηματικός και πολιτικός κόσμος της Αθήνας. Το παιδί από τον Βόλο με τον ταξιτζή πατέρα δεν είχε πιάσει απλώς την καλή, αλλά είχε μπει ως ισότιμο μέλος στην υψηλή κοινωνία της πρωτεύουσας.
Τηλεοπτικός αστέρας
Οι κακές επιλογές, η ακριβή ζωή, τα πολλά δάνεια και η πτώση των πωλήσεων, μοιραία θα πλήξουν την επιχειρηματική εικόνα του, αφού η ΙΜΑΚΟ αντιμετωπίζει πρόβλημα βιωσιμότητας. Ο ίδιος αυτόν τον καιρό έχει δύο εκπομπές στην τηλεόραση, στον ΑΝΤΙ/Ισως για να τα φέρει... βόλτα καλύτερα. Πάντα τον γοήτευε η τηλεόραση. Είναι στην κριτική επιτροπή του Dancing on ice, εκπομπή που παρουσιάζει η σύζυγος του, ενώ ο ίδιος παρουσιάζει την εκπομπή Βράδυ, στην οποία κατά καιρούς παρελαύνουν πρόσωπα που έχουν στο παρελθόν κοσμήσει τα περιοδικά του ομίλου του: Σάκης Ρουβάς, Άννα Βίσση, Σμαράγδα Καρύδη, Ελεονώρα Μελέτη, Ναταλία Γερμανού, Έλλη Κόκκινου και άλλοι...
Κανείς δεν επιθυμεί να κλείνουν περιοδικά, να χάνονται θέσεις εργασίας και να βλέπει επιχειρηματίες να αντιμετωπίζουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Το παιδί-θαύμα των εκδόσεων και του ελληνικού lifestyle βλέπει την εικόνα του να ξεθωριάζει. Αντιμετωπίζει τους εργαζομένους του ως εχθρούς, φλερτάρει με το πτωχευτικό άρθρο, παρακολουθεί την αυτοκρατορία του να καταρρέει και τον κόσμο που κάποτε έσπευδε να πάρει «διακοποδάνειο» για να εναρμονίσει τις καλοκαιρινές εξορμήσεις του με τα προστάγματα των περιοδικών του, να του γυρίζει την πλάτη. Πολλοί θα πουν ότι έπεσε θύμα ενός lifestyle που ο ίδιος εισήγαγε στην Ελλάδα. Και όταν τα ακριβά πούρα και η ξένοιαστη ζωή του easy rider της Μυκόνου, δίνουν τη θέση τους σε καθημερινά προβλήματα με ανθρώπους που ζητούν απλώς τα δεδουλευμένα τους, τότε μοιραία ο άνθρωπος που μας έμαθε ότι καλή ζωή σημαίνει χαϊλίκι, μοιάζει με καρικατούρα του εαυτού του.
Τελικά η ζωή είναι μεγάλη για να φοράς just Cavalli.
badmoney.gr
Σε συνέντευξη του έχει δηλώσει ότι πέρασε τόσες αφραγκιές στο Παρίσι ώστε πολλές φορές μαζί με άλλους φοιτητές αναγκάζονταν να πηγαίνουν σε μίνι μάρκετ και να κλέβουν μπριζόλες, τυριά και άλλα φαγητά, και βιβλία από διάφορα βιβλιοπωλεία. Είτε ισχύει είτε δεν ισχύει, οι εργαζόμενοί του θα τον ακούσουν πολλές φορές να αναπολεί το Παρίσι, ακόμη και τις ημέρες που δεν είχε σκοτούρες στο κεφάλι του. Στη συνέχεια, όταν τελείωσε με το διδακτορικό του στη Γαλλία, μετακόμισε στις Βρυξέλλες, όπου σταδιοδρόμησε στο Τμήμα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
Η επανάσταση του ΚΛΙΚ
Ωστόσο, τα χρόνια του κοντά στο ΠΑΣΟΚ ήταν αρκετά για να γνωρίσει αρκετούς πολιτικούς και επιχειρηματίες. Και με την επιστροφή του στην Ελλάδα, το 1987, ο δρόμος του τον έστειλε στον Άρη Τερζόπουλο. Οι δυο τους συνεργάζονται και δημιουργούν το περιοδικό ΚΛΙΚ, γεννώντας τον κόσμο του lifestyle στην Ελλάδα. Ανακαλύπτουν ένα star system που δεν υπήρχε και ποτέ δεν υπήρξε. Έναν πλασματικό κόσμο που ο Π. Κωστόπουλος τον υπηρέτησε πιστά αλλά και αυτός δεν τον ξέχασε ποτέ. Η Βίσση και η Βανδή κοντεύουν να πάρουν σύνταξη και ο Ρουβάς αγωνίζεται να κρατήσει το προφίλ του έφηβου.
To ΚΛΙΚ δίχως αμφιβολία αποτελείτο μεγάλο ορόσημο στην καριέρα του. Το περιοδικό εγκαταστάθηκε στην κορυφή και διαμόρφωσε μια γενιά Ελλήνων. Ο ίδιος ιδρύει το ΚΛΙΚ FM, ένα από τα μεγαλύτερα, αν όχι το μεγαλύτερο, μουσικό ραδιόφωνο της εποχής, και ανοίγει τα περιοδικά ΜΕΝ και DIVA, αποδεικνύοντας ότι στα πρώτα χρόνια της επιχειρηματικής δραστηριότητας του έχει το άγγιγμα του Μίδα.
Ο Π. Κωστόπουλος, μαθημένος και από το εξωτερικό, ψυλλιάζεται αμέσως τι έχει ανάγκη η «πεινασμένη» ελληνική νεολαία, και αυτό δεν είναι άλλο από την καλή ζωή, τα εύκολα κατασκευασμένα είδωλα και το σεξ.Έτσι δημιουργεί ένα περιοδικό που τα έδινε όλα αυτά, χωρίς ωστόσο να προκαλεί περισσότερο από όσο πρέπει τη συντηρητική κοινωνία. Δημιουργεί ένα περιοδικό που μιλάει χύμα για όλα, αλλά ο έφηβος δεν χρειάζεται να το κρύψει κάτω από το κρεβάτι του και να το διαβάζει μόνο στην τουαλέτα.Ένα νέο είδος περιοδικού στην Ελλάδα έχει μόλις γεννηθεί. Μέσα από τις σελίδες του, το ΚΛΙΚ σου έλεγε για όλα όσα πρέπει να κάνεις για να είσαι άντρας, μάγκας, τυπάς, και σίγουρα όχι μαλάκας. Πώς να κάνεις σεξ, πώς να είσαι στο πρώτο ραντεβού, πώς να καμακώνεις την γκόμενα, πώς να βγάζεις λεφτά γρήγορα και έξυπνα. Πράγματα που ασφαλώς πολλοί τα ξέρανε -άλλωστε και πριν το ΚΛΙΚ, οι νέοι Έλληνες έκαναν σεξ!- αλλά πρώτη φορά είχαν τη δυνατότητα να τα διαβάζουν σε ένα μη απαγορευμένο περιοδικό. Αυτή ήταν η πραγματική επανάσταση του ΚΛΙΚ και αυτό που μετέτρεψε τον διευθυντή του σε είδωλο της νεολαίας. Ναι, κάν' το όπως ο Πέτρος. Και θα είσαι ευτυχισμένος.
Η άλλη του επιτυχία ήταν ότι δημιούργησε και είχε δίπλα του μια ομάδα από έξυπνους -ή φαινομενικά έξυπνους- δημοσιογράφους, που δήλωσαν υποταγή στον άρχοντα του lifestyle. Γνωστά και ως «τα παιδιά του Πέτρου», παιδιά που στην πορεία στελέχωσαν τα περιοδικά του αλλά και τα μετέπειτα νέα lifestyle περιοδικά. Και όσο μεγάλωνε το lifestyle κύκλωμα στην Ελλάδα, άλλο τόσο μεγάλωνε και το εγώ του Π. Κωστόπουλου. Και ο ταλαντούχος διευθυντής ήθελε να γίνει εκδότης στη θέση του εκδότη. Το τι πραγματικά συνέβη στη ρήξη του με τον Άρη Τερζόπουλο μάλλον μόνο οι ίδιοι το ξέρουν. Ο Π. Κωστόπουλος, όταν η κουβέντα φτάνει εκεί, δηλώνει πικραμένος από τον Α. Τερζόπουλο γιατί δεν είχε τη διάθεση να του δώσει την εκδοτική ευκαιρία που έψαχνε. Από τη πλευρά του ο Α. Τερζόπουλος έχει ξεκαθαρίσει ότι η μάχη -και η εξόντωση του- είχε πολιτικό υπόβαθρο, πιο συγκεκριμένα ότι είχε σχέση με τη διαδοχή του Ανδρέα Παπανδρέου και με καμία κόντρα προσωπική ανάμεσα «σε μένα και τον Πέτρο Κωστόπουλο». Το αποτέλεσμα είναι ότι ο Π. Κωστόπουλος φεύγει από τη στέγη Τερζόπουλου, παίρνει μαζί του σχεδόν όλα τα «παιδιά του» από το ΚΛΙΚ και χτίζει τη δική του αυτοκρατορία.
ΙΜΑΚΟ
Έχοντας ως ναυαρχίδα του το ΝΙΤΡΟ και πολύ καλές οικονομικές άκρες, δημιουργεί την ΙΜΑΚΟ, μαζί με τον γνωστό επιχειρηματία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Πάνο Μαρινόπουλο και τον μεγαλομέτοχο της J&P και της Coca-Cola Δάκη Ιωάννου. Το όνομα της εταιρείας, άλλωστε, προέρχεται από τα ονόματα τους: Ι(ωάννου)-ΜΑ(ρινόπουλος)-ΚΟ(στόπουλος).
Το «φτωχόπαιδο» από τον Βόλο έγινε ο βασιλιάς που πάντα ήθελε. Τα περιοδικά του [Νίτρο, Mirror, DownTown και πολλά ακόμη) σπάνε ρεκόρ στις πωλήσεις, επαναπροσδιορίζοντας τον όρο «επιτυχία» στα περιοδικά, και εκείνος εξαργυρώνει την επιτυχία του κάνοντας παρέα με επιχειρηματίες και μοντέλα, αγοράζοντας μηχανές και γρήγορα αυτοκίνητα, έχοντας δωρεάν είσοδο στα μεγαλύτερα κλαμπ και κάνοντας χλιδάτες διακοπές στη Μύκονο. Ναι, το «φαινόμενο» των media ήταν πλέον γεγονός και κανείς δεν μπορούσε να το αμφισβητήσει.
Όταν η ΙΜΑΚΟ βρίσκεται στο απόγειο της επιτυχίας της, ο Π. Κωστόπουλος αγοράζει τις μετοχές των συνεταίρων του και αρχίζει και αντικαθιστά βασικά στελέχη της επιχείρησης. Η ΙΜΑΚΟ διανύει τη χρυσή εποχή της, μπαίνει στο χρηματιστήριο και επεκτείνεται στο ραδιόφωνο.
Εν τω μεταξύ, τον Απρίλιο του 1998, ο Π. Κωστόπουλος δοκιμάζει την τύχη του στις αθλητικές ημερήσιες εφημερίδες, με την έκδοση του Κόσμου των Σπορ, που κλείνει το Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου, ως τέταρτη αθλητική εφημερίδα της χώρας.Έτσι κι αλλιώς το lifestyle των αθλητών, και κυρίως των ποδοσφαιριστών, το έχουν αναλάβει τα περιοδικά του, αφού ο αθλητικός Τύπος ουδέποτε έδειξε ενδιαφέρον σοβαρό γι' αυτήν τη πλευρά του επαγγελματικού αθλητισμού.
Μετά το γάμο του με τη Τζένη Μπαλατσινού, με την οποία έχει τρία παιδιά, αγοράζει σπίτι στη Φιλοθέη και από το σαλόνι του κατά καιρούς έχει περάσει όλος ο επιχειρηματικός και πολιτικός κόσμος της Αθήνας. Το παιδί από τον Βόλο με τον ταξιτζή πατέρα δεν είχε πιάσει απλώς την καλή, αλλά είχε μπει ως ισότιμο μέλος στην υψηλή κοινωνία της πρωτεύουσας.
Τηλεοπτικός αστέρας
Οι κακές επιλογές, η ακριβή ζωή, τα πολλά δάνεια και η πτώση των πωλήσεων, μοιραία θα πλήξουν την επιχειρηματική εικόνα του, αφού η ΙΜΑΚΟ αντιμετωπίζει πρόβλημα βιωσιμότητας. Ο ίδιος αυτόν τον καιρό έχει δύο εκπομπές στην τηλεόραση, στον ΑΝΤΙ/Ισως για να τα φέρει... βόλτα καλύτερα. Πάντα τον γοήτευε η τηλεόραση. Είναι στην κριτική επιτροπή του Dancing on ice, εκπομπή που παρουσιάζει η σύζυγος του, ενώ ο ίδιος παρουσιάζει την εκπομπή Βράδυ, στην οποία κατά καιρούς παρελαύνουν πρόσωπα που έχουν στο παρελθόν κοσμήσει τα περιοδικά του ομίλου του: Σάκης Ρουβάς, Άννα Βίσση, Σμαράγδα Καρύδη, Ελεονώρα Μελέτη, Ναταλία Γερμανού, Έλλη Κόκκινου και άλλοι...
Κανείς δεν επιθυμεί να κλείνουν περιοδικά, να χάνονται θέσεις εργασίας και να βλέπει επιχειρηματίες να αντιμετωπίζουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Το παιδί-θαύμα των εκδόσεων και του ελληνικού lifestyle βλέπει την εικόνα του να ξεθωριάζει. Αντιμετωπίζει τους εργαζομένους του ως εχθρούς, φλερτάρει με το πτωχευτικό άρθρο, παρακολουθεί την αυτοκρατορία του να καταρρέει και τον κόσμο που κάποτε έσπευδε να πάρει «διακοποδάνειο» για να εναρμονίσει τις καλοκαιρινές εξορμήσεις του με τα προστάγματα των περιοδικών του, να του γυρίζει την πλάτη. Πολλοί θα πουν ότι έπεσε θύμα ενός lifestyle που ο ίδιος εισήγαγε στην Ελλάδα. Και όταν τα ακριβά πούρα και η ξένοιαστη ζωή του easy rider της Μυκόνου, δίνουν τη θέση τους σε καθημερινά προβλήματα με ανθρώπους που ζητούν απλώς τα δεδουλευμένα τους, τότε μοιραία ο άνθρωπος που μας έμαθε ότι καλή ζωή σημαίνει χαϊλίκι, μοιάζει με καρικατούρα του εαυτού του.
Τελικά η ζωή είναι μεγάλη για να φοράς just Cavalli.
badmoney.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Είναι δυνατόν αυτοί οι celebrities να έχουν την ίδια ηλικία? ( Photos )
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Ούτε ένας ούτε δύο… αλλά 5 ληστές μπήκαν στο σπίτι του!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ