2013-06-11 11:12:04
Ένας από τους διασημότερους θεατρικούς οργανισμούς της Γερμανίας και του κόσμου, το Μπερλίνερ Ανσάμπλ που ίδρυσε ο Μπέρτολτ Μπρεχτ, απειλείται με έξωση από τη σκηνή που έχει μεγαλουργήσει επί 60 χρόνια, ανακοίνωσε ο νομικός σύμβουλός του.
Ο δραματουργός Ρολφ Χόχουθ, τωρινός ιδιοκτήτης του Τεάτερ αμ Σιφμπάουμερνταμ, όπου βρίσκεται εγκατεστημένο από το 1954 το Μπερλίνερ Ανσάμπλ, αποφάσισε να τερματίσει την μίσθωση, ανέφερε σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Γαλλικό Πρακτορείο ο δικηγόρος Πέτερ Ράουε.
Σε μία 17σέλιδη επιστολή ακύρωσης του μισθώματος, ο Χόχουθ επικαλείται ως κύριο επιχείρημά του το γεγονός ότι το Μπερλίνερ Ανσάμπλ δεν τήρησε μία συμφωνία που προέβλεπε ότι ο όμιλος όφειλε να ανεβάζει τακτικά ένα έργο του. Το επίμαχο έργο, «ο Βικάριος» του 1963, αποτελεί μία δριμεία κριτική για την κριτική για την απραξία του Πάπα Πίου ΙΒ' απέναντι στους διωγμούς των Εβραίων κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Κατά τον Ράουε, παρά τα όσα διατείνεται ο Χόχουθ, η αξίωσή του να παίζεται το έργο του δεν έχει «νομικό έρεισμα» και πρόσθεσε πως «η έλλειψη ενδιαφέροντος από την πλευρά του κοινού εμποδίζει τον επαναπρογραμματισμό του έργου».
Επιπλέον, ο Χόχουθ επέμεινε να δει το έργο του «Θέρος 1914» να ανέβει του χρόνου από το Ανσάμπλ, με την ευκαιρία της επετείου των 100 χρόνων από την έναρξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, όμως ο καλλιτεχνικός διευθυντής του θεατρικού ομίλου Κλάους Πάιμαν δεν συναινούσε για «καλλιτεχνικούς λόγους», πρόσθεσε ο Ράουε.
Ο Χόχουθ είναι ιδιοκτήτης του Τεάτερ αμ Σιφμπάουερνταμ, στο Βερολίνο, ενός θεσμού που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1892 και το εκμισθώνει έναντι περίπου 214.000 ευρώ τον χρόνο.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει πρόβλεψη για το ποια εγκατάσταση θα στεγάσει το Μπερλίνερ Ανσάμπλ σε περίπτωση που δεν ευοδωθεί η διαπραγμάτευση με τον Χόχουθ, όμως ο Ράουε παραμένει αισιόδοξος, προσθέτοντας πως δεν είναι η πρώτη φορά που θέλει «να βγάλει στον δρόμο» τον θεατρικό όμιλο ο ίδιος ιδιοκτήτης.
Παραδοσιακά ο θεατρικός όμιλος ανεβάζει στη σκηνή έργα-σταθμούς του Μπρεχτ, όπως «Η όπερα της Πεντάρας», ή το «Μάνα Κουράγιο», αλλά επίσης προγραμματίζει και την παραγωγή και άλλων θεατρικών έργων. Σύμφωνα με τη διεύθυνσή του, κάθε χρόνο τις παραστάσεις του παρακολουθούν περίπου 240.000 θεατές, ενώ η πληρότητά του φθάνει το 86%, καθιστώντας τον έναν από τους πιο επιτυχημένους θεατρικούς ομίλους στη Γερμανία.
left.gr
Ο δραματουργός Ρολφ Χόχουθ, τωρινός ιδιοκτήτης του Τεάτερ αμ Σιφμπάουμερνταμ, όπου βρίσκεται εγκατεστημένο από το 1954 το Μπερλίνερ Ανσάμπλ, αποφάσισε να τερματίσει την μίσθωση, ανέφερε σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Γαλλικό Πρακτορείο ο δικηγόρος Πέτερ Ράουε.
Σε μία 17σέλιδη επιστολή ακύρωσης του μισθώματος, ο Χόχουθ επικαλείται ως κύριο επιχείρημά του το γεγονός ότι το Μπερλίνερ Ανσάμπλ δεν τήρησε μία συμφωνία που προέβλεπε ότι ο όμιλος όφειλε να ανεβάζει τακτικά ένα έργο του. Το επίμαχο έργο, «ο Βικάριος» του 1963, αποτελεί μία δριμεία κριτική για την κριτική για την απραξία του Πάπα Πίου ΙΒ' απέναντι στους διωγμούς των Εβραίων κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Κατά τον Ράουε, παρά τα όσα διατείνεται ο Χόχουθ, η αξίωσή του να παίζεται το έργο του δεν έχει «νομικό έρεισμα» και πρόσθεσε πως «η έλλειψη ενδιαφέροντος από την πλευρά του κοινού εμποδίζει τον επαναπρογραμματισμό του έργου».
Επιπλέον, ο Χόχουθ επέμεινε να δει το έργο του «Θέρος 1914» να ανέβει του χρόνου από το Ανσάμπλ, με την ευκαιρία της επετείου των 100 χρόνων από την έναρξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, όμως ο καλλιτεχνικός διευθυντής του θεατρικού ομίλου Κλάους Πάιμαν δεν συναινούσε για «καλλιτεχνικούς λόγους», πρόσθεσε ο Ράουε.
Ο Χόχουθ είναι ιδιοκτήτης του Τεάτερ αμ Σιφμπάουερνταμ, στο Βερολίνο, ενός θεσμού που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1892 και το εκμισθώνει έναντι περίπου 214.000 ευρώ τον χρόνο.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει πρόβλεψη για το ποια εγκατάσταση θα στεγάσει το Μπερλίνερ Ανσάμπλ σε περίπτωση που δεν ευοδωθεί η διαπραγμάτευση με τον Χόχουθ, όμως ο Ράουε παραμένει αισιόδοξος, προσθέτοντας πως δεν είναι η πρώτη φορά που θέλει «να βγάλει στον δρόμο» τον θεατρικό όμιλο ο ίδιος ιδιοκτήτης.
Παραδοσιακά ο θεατρικός όμιλος ανεβάζει στη σκηνή έργα-σταθμούς του Μπρεχτ, όπως «Η όπερα της Πεντάρας», ή το «Μάνα Κουράγιο», αλλά επίσης προγραμματίζει και την παραγωγή και άλλων θεατρικών έργων. Σύμφωνα με τη διεύθυνσή του, κάθε χρόνο τις παραστάσεις του παρακολουθούν περίπου 240.000 θεατές, ενώ η πληρότητά του φθάνει το 86%, καθιστώντας τον έναν από τους πιο επιτυχημένους θεατρικούς ομίλους στη Γερμανία.
left.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Σκότωσε καθηγητή πανεπιστημίου με γόβα στιλέτο
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Πάτρα: To Banana Club επιστρέφει!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ