2012-04-08 11:12:15
Γράφει ο Άγγελος Πυριόχος«Κλαίει, γκρινιάζει, δεν κοιμάται. Άσε, αν το ήξερα, θα έπαιρνα ένα έτοιμο, μεγάλο, να τα γλιτώσω όλα αυτά. Είναι όμως τόσο καλός, τόσο γλυκούλης. Αχ δεν μπορώ, όλο να τον φιλάω θέλω» Η Φαίη στο τηλέφωνο. Συγγνώμη είμαστε φίλοι και θα είμαι αντικειμενικός. Είναι μια τρελή. Άκου να το πάρει μεγάλο! Έχει τον Λιάγκα. Δύο μεγάλα παιδιά δεν κάνουν σπίτι, κάνουν συμμορία. Έχει και τον Ουγγαρέζο, που τον έχει κολλητό ο Λιάγκας. Άμα μεγαλώσει και το παιδί, θα γίνουν τρεις οι κολλητοί και η Φαίη βγαίνει στο δρόμο παραμιλώντας «ποια είμαι και που πάω». Που πας, κοριτσάκι, με τέτοιον καιρό, άσε τον καιρό που λέει ο Λιάγκας.
«Για πες, για πες…» πρέπει να το ακούν 1.800 φορές την ημέρα οι δίπλα της. «Για πες». Αν της πεις «να σου πει ο παπάς στ’ αυτί» , το πιο πιθανό είναι να σε ρωτήσει «έχει έρθει παπάς ;». Με τη Φαίη γελάς. Έχει ανάγκη να σε κάνει να γελάσεις, να γελάσει και η ίδια, θέλει να βλέπει ανθρώπους χαρούμενους. Και μετά, πήγαινε στο σπίτι και έκλαιγε. Ερχόταν το άλλο πρωί με άφθες. « Για πες». « Εσύ πες γιατί έβγαλες άφθες». Και ξανά γέλιο, έριχνε κι ένα κλάμα ενδιάμεσα, να πάνε τα φαρμάκια κάτω, αναστήλωση, φώτα, «πάμε».
Και όλο απορίες. « Ψέματα μου λες, σοβαρά ;» Μάθαινε όμως. Και όλο κρατούσε σημειώσεις, βλέποντας τα βίντεο πριν από την εκπομπή. Μελετηρή. Στην αφομοίωση είχε ένα πρόβλημα. Της χρέωσαν το Αίγιον Πέλαγος. Εδώ οι εκάστοτε πρωθυπουργοί έχουν χρυσό στο σαρδάμ. Δεν έγινε και Σημίτης η Σκορδά. Ο Αίγιος με τον Αιγέα τρίτα ξαδέλφια εξ αγχιστείας. Και όλο έχανε το αυτοκίνητό της. «Αχ, που το παρκάρισα». Άσε που δεν μάθαινε την Αθήνα με τίποτα.
Μόνο στο φεριμπότ για Σαλαμίνα δεν είχε μπει για να φτάσει Μπουρνάζι. Συνήθως πήγαινε κατά Θήβα. Για να έρθει στο Γκάζι, σε είχε συνέχεια στο τηλέφωνο. « Είμαι σε μια πλατεία με κλούβες, πού να πάω ;». « Μπες στην κλούβα και πες στον οδηγό να σε φέρει…». Ομόνοια ήταν. Και να πεις ότι δεν είχε κάνει διαδρομές. Κιλκίς – Πορόια. Το χωριό της γιαγιάς. Που την έπαιρνε τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της εκπομπής. Όλο για τα Πορόια μιλούσε, φτάσαμε στο σημείο να τραγουδάμε «Με μια Πορόια, φεύγεις και γυρίζεις…».
Ιστορίες από το Κιλκίς : o πατέρας γιατρός, η μητέρα έμπορος και η Φαίη στα χωράφια. «Η κόρη του ήλιου». Μετά, Ιταλία – « Μοντέρνα Σταχτοπούτα». Νομίζω πως η Βουγιουκλάκη είχε και στο « Σ’αγαπώ» σκηνές από την Ιταλία. Αυτό, το είπε μετά, στον Λιάγκα. Αν θυμάμαι καλά, σπούδασε στην Μπολόνια κριτικός τέχνης, δίδασκε και ο Ουμπέρτο Έκο εκεί, μου έλεγε για κάτι διαλέξεις με την « Ωμοφαγία στον Διόνυσο» και εγώ της έλεγα ότι στη Βάρη έχει καλύτερες χασαποταβέρνες. Από κριτικός Τέχνης στα κανάλια της Θεσσαλονίκης, ξανθιά , κάτι σαν τοπική Μενεγάκη, να γελά και να ξεκαρδίζεται, να σπρώχνει και να ζορίζεται. Περιμένοντας πάντα να κάνει κάτι καλύτερο. Και να αφήνεται, να παρασύρεται, να προσαρμόζεται. Είπαμε. Καλή μαθήτρια. Με τις σημειώσεις της. Έτσι, ήρθε η Αθήνα. Τα κατάφερε. Όχι εύκολα. Στην αρχή τουλάχιστον. Αν τη γνώριζες όμως, δεν ήταν ο εαυτός της στο γυαλί. Πέρα από το γέλιο και την ομορφιά. Σφιγγόταν στα ρούχα και στο χτένισμα, στο μπούστο και στην αφέλεια. Ο ρόλος πάνω απ’ όλα. Η γνωριμία με τον Λιάγκα είναι γνωστή, η Φαίη άλλαξε από τότε, έδειξε έτοιμη να διεκδικήσει … Στο πρωινό του Μega επιτέλους η Φαίη έγινε Φαίη… η γυναικάρα απ’ το Κιλκίς έγινε μάνα απ’ το Κιλκίς…»
entertv.gr
«Για πες, για πες…» πρέπει να το ακούν 1.800 φορές την ημέρα οι δίπλα της. «Για πες». Αν της πεις «να σου πει ο παπάς στ’ αυτί» , το πιο πιθανό είναι να σε ρωτήσει «έχει έρθει παπάς ;». Με τη Φαίη γελάς. Έχει ανάγκη να σε κάνει να γελάσεις, να γελάσει και η ίδια, θέλει να βλέπει ανθρώπους χαρούμενους. Και μετά, πήγαινε στο σπίτι και έκλαιγε. Ερχόταν το άλλο πρωί με άφθες. « Για πες». « Εσύ πες γιατί έβγαλες άφθες». Και ξανά γέλιο, έριχνε κι ένα κλάμα ενδιάμεσα, να πάνε τα φαρμάκια κάτω, αναστήλωση, φώτα, «πάμε».
Και όλο απορίες. « Ψέματα μου λες, σοβαρά ;» Μάθαινε όμως. Και όλο κρατούσε σημειώσεις, βλέποντας τα βίντεο πριν από την εκπομπή. Μελετηρή. Στην αφομοίωση είχε ένα πρόβλημα. Της χρέωσαν το Αίγιον Πέλαγος. Εδώ οι εκάστοτε πρωθυπουργοί έχουν χρυσό στο σαρδάμ. Δεν έγινε και Σημίτης η Σκορδά. Ο Αίγιος με τον Αιγέα τρίτα ξαδέλφια εξ αγχιστείας. Και όλο έχανε το αυτοκίνητό της. «Αχ, που το παρκάρισα». Άσε που δεν μάθαινε την Αθήνα με τίποτα.
Μόνο στο φεριμπότ για Σαλαμίνα δεν είχε μπει για να φτάσει Μπουρνάζι. Συνήθως πήγαινε κατά Θήβα. Για να έρθει στο Γκάζι, σε είχε συνέχεια στο τηλέφωνο. « Είμαι σε μια πλατεία με κλούβες, πού να πάω ;». « Μπες στην κλούβα και πες στον οδηγό να σε φέρει…». Ομόνοια ήταν. Και να πεις ότι δεν είχε κάνει διαδρομές. Κιλκίς – Πορόια. Το χωριό της γιαγιάς. Που την έπαιρνε τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της εκπομπής. Όλο για τα Πορόια μιλούσε, φτάσαμε στο σημείο να τραγουδάμε «Με μια Πορόια, φεύγεις και γυρίζεις…».
Ιστορίες από το Κιλκίς : o πατέρας γιατρός, η μητέρα έμπορος και η Φαίη στα χωράφια. «Η κόρη του ήλιου». Μετά, Ιταλία – « Μοντέρνα Σταχτοπούτα». Νομίζω πως η Βουγιουκλάκη είχε και στο « Σ’αγαπώ» σκηνές από την Ιταλία. Αυτό, το είπε μετά, στον Λιάγκα. Αν θυμάμαι καλά, σπούδασε στην Μπολόνια κριτικός τέχνης, δίδασκε και ο Ουμπέρτο Έκο εκεί, μου έλεγε για κάτι διαλέξεις με την « Ωμοφαγία στον Διόνυσο» και εγώ της έλεγα ότι στη Βάρη έχει καλύτερες χασαποταβέρνες. Από κριτικός Τέχνης στα κανάλια της Θεσσαλονίκης, ξανθιά , κάτι σαν τοπική Μενεγάκη, να γελά και να ξεκαρδίζεται, να σπρώχνει και να ζορίζεται. Περιμένοντας πάντα να κάνει κάτι καλύτερο. Και να αφήνεται, να παρασύρεται, να προσαρμόζεται. Είπαμε. Καλή μαθήτρια. Με τις σημειώσεις της. Έτσι, ήρθε η Αθήνα. Τα κατάφερε. Όχι εύκολα. Στην αρχή τουλάχιστον. Αν τη γνώριζες όμως, δεν ήταν ο εαυτός της στο γυαλί. Πέρα από το γέλιο και την ομορφιά. Σφιγγόταν στα ρούχα και στο χτένισμα, στο μπούστο και στην αφέλεια. Ο ρόλος πάνω απ’ όλα. Η γνωριμία με τον Λιάγκα είναι γνωστή, η Φαίη άλλαξε από τότε, έδειξε έτοιμη να διεκδικήσει … Στο πρωινό του Μega επιτέλους η Φαίη έγινε Φαίη… η γυναικάρα απ’ το Κιλκίς έγινε μάνα απ’ το Κιλκίς…»
entertv.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΕΤ - Α - ΤΕΤ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΕ ΜΙΡΑΛΑΣ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ