2013-10-21 23:31:06
Η ελληνική επαρχία δεν διαφέρει σε τίποτα από τις επαρχίες του υπόλοιπου κόσμου.Μια κοινωνία συντηρητική, υποκριτική,, επιρρεπής σε κάθε ανομία αφού στερείται παιδείας και οραμάτων.
Το γιατί διαμορφώθηκε έτσι πιθανόν να έχει την αίτια του στην εγκατάλειψη της αλλά μπορεί ακόμα και στον χαρακτήρα των ατόμων που την απαρτίζουν.
Την μεγαλύτερη ευθύνη, σίγουρα, την έχουν οι πολιτικοί.
Στα μικρά μέρη η σχέση του πολιτικού με τους ψηφοφόρους είναι πολύ πιο άμεση και προσωπική απ’ ότι στην Αθήνα με τα εκατομμύρια άγνωστους και ετερόκλητους κατοίκους.
Αυτοί εξέθρεψαν ελπίδες στους συμπατριώτες τους ότι είναι εκεί για να καθαρίσουν για πάρτη τους.
Έτσι οι άνθρωποι αυτοί εθιστήκαν σε μια νόμιμη και μόνιμη παραβατικότητα με τις πλάτες των βουλευτών που πουλούσαν και αγόραζαν συνειδήσεις με απώτερο σκοπό την εκλογή και την διατήρηση της έδρας.
Μέχρι την πτώση των τειχών τα προβλήματα της επαρχίας ανακυκλωνόντουσαν ενός και επί τα αυτά. Βλέπε Κωσταλεξι, Δουνεικα και άλλα χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Μετά την πτώση και αφού η σοσιαλιστική μας κοινωνία είχε ξεφύγει προ πολλού η ελληνική επαρχία έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο.
Σαν να μην υπήρχε δικαιοσύνη σαν να μην υπήρχε αστυνομία σαν να μην υπήρχαν γυναικείες οργανώσεις το : ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΒΟΥΛΓΑΡΕΣ έβγαζε μάτια.
Παρ όλα αυτά ο μόνος που ασχολήθηκε ήταν ο Τζίμης Πανούσης σε μια σάτιρα ξεκαρδιστική.
Ο ρόλος του καλλιτέχνη, όμως, σταματήσει στο να καταδείξει και να καταγγείλει το γεγονός.
Μετά έρχονται οι αρχές που επιλαμβάνονται να εξιχνιάσουν, να φωτίσουν τα γεγονότα και τους δράστες και να τους τιμωρήσουν παραδειγματικά.
Αντί γι αυτό εμείς είδαμε να πολλαπλασιάζονται τα κρούσματα και η επαρχία να βουλιάζει στο τραφικινκ και ουδείς από τους αρμοδίους να νοιάζεται και να ασχολείται.
Αναρωτιέμαι οι εισαγγελείς, οι αστυνομικοί δεν διαβάζουν εφημερίδες ;
Δεν έμαθαν ποτέ τι γινόταν στον παραπάνω δρόμο του σπιτιού τους.;
Είναι απλό.
Δεν το θεωρούν αρμοδιότητα τους εφ όσον κάποιος ανώτερος δεν τους το υποδείξει.
Μην πάτε μακριά δεστε τι απάντησε ο ιερέας του χωρίου που βίαζε μια 35χρονη κοπέλα.
‘’Εγώ κοιτάζω μόνο την ενορία μου’’
Έτσι και οι δικαστικοί και οι αστυνομικοί αν δεν λάβουν την άνωθεν εντολή δεν συγκινούνται να ασχοληθούν με προβλήματα που θιγούν και τον τελευταίο πολίτη.
Θα μου πείτε ποιοι γίνονται δικαστικοί;
Όσοι δεν μπορούν να προκόψουν σαν δικηγόροι.
Ποιοι γίνονται αστυνομικοί ;
Όλοι οι τεμπέληδες από τον Μοριά και την Κρήτη που αντιπαθούν την αγροτική ζωή.
Τώρα αν δυο στους δέκα τυχαίνει να διαφοροποιούνται είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Αυτοί οι αγρότες, λοιπόν του χωρίου, με ευκολία κατέβαλαν τα εξήντα ευρώ, για ένα πήδημα, όταν ξεσηκώνουν το κόσμο για φτηνό πετρέλαιο, για φτηνά γεωργικά εφόδια, για παραγραφή των χρεών στις τράπεζες, για απαλλαγή από τους φόρους και άλλα γραφικά.
Είναι αυτοί που δεκαετίες συντηρούν βιζιτουδες τραγουδιαρες, κρατικό και παράνομο τζόγο, Χρηματιστηριακές ΕΛΠΕ, τεκνά που σπουδάζουν ολούθε και αντιπροσωπείες πολυτελών αυτοκινήτων. Αδυνατούν, όμως, να πληρώσουν φόρους, ασφάλιστρα, δάνεια και να πραξουν κάτι τις καινοτόμο εκτός από γκρίνια, μιζέρια και κουτοπονηριά.
Δεν είναι, λοιπόν, άξιον απορίας που έσπευσε σύσσωμο το χωριό να υπερασπιστεί τον πατριώτη σωματέμπορο.
Στο πρόσωπο του υπερασπιζόταν τα ιερά και τα όσια της Ελληνικής ‘’φαμίλιας’’:
‘’Να περνώ εγώ καλά και οι γύρω μου να πάνε να κόψουν το λαιμό τους’’.
* Mια τέτοια πινακίδα είχε κρεμαστει σε καφενείο της επαρχίας πριν είκοσι χρόνια
scholiastis.blogspot.gr
Το γιατί διαμορφώθηκε έτσι πιθανόν να έχει την αίτια του στην εγκατάλειψη της αλλά μπορεί ακόμα και στον χαρακτήρα των ατόμων που την απαρτίζουν.
Την μεγαλύτερη ευθύνη, σίγουρα, την έχουν οι πολιτικοί.
Στα μικρά μέρη η σχέση του πολιτικού με τους ψηφοφόρους είναι πολύ πιο άμεση και προσωπική απ’ ότι στην Αθήνα με τα εκατομμύρια άγνωστους και ετερόκλητους κατοίκους.
Αυτοί εξέθρεψαν ελπίδες στους συμπατριώτες τους ότι είναι εκεί για να καθαρίσουν για πάρτη τους.
Έτσι οι άνθρωποι αυτοί εθιστήκαν σε μια νόμιμη και μόνιμη παραβατικότητα με τις πλάτες των βουλευτών που πουλούσαν και αγόραζαν συνειδήσεις με απώτερο σκοπό την εκλογή και την διατήρηση της έδρας.
Μέχρι την πτώση των τειχών τα προβλήματα της επαρχίας ανακυκλωνόντουσαν ενός και επί τα αυτά. Βλέπε Κωσταλεξι, Δουνεικα και άλλα χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Μετά την πτώση και αφού η σοσιαλιστική μας κοινωνία είχε ξεφύγει προ πολλού η ελληνική επαρχία έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο.
Σαν να μην υπήρχε δικαιοσύνη σαν να μην υπήρχε αστυνομία σαν να μην υπήρχαν γυναικείες οργανώσεις το : ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΒΟΥΛΓΑΡΕΣ έβγαζε μάτια.
Παρ όλα αυτά ο μόνος που ασχολήθηκε ήταν ο Τζίμης Πανούσης σε μια σάτιρα ξεκαρδιστική.
Ο ρόλος του καλλιτέχνη, όμως, σταματήσει στο να καταδείξει και να καταγγείλει το γεγονός.
Μετά έρχονται οι αρχές που επιλαμβάνονται να εξιχνιάσουν, να φωτίσουν τα γεγονότα και τους δράστες και να τους τιμωρήσουν παραδειγματικά.
Αντί γι αυτό εμείς είδαμε να πολλαπλασιάζονται τα κρούσματα και η επαρχία να βουλιάζει στο τραφικινκ και ουδείς από τους αρμοδίους να νοιάζεται και να ασχολείται.
Αναρωτιέμαι οι εισαγγελείς, οι αστυνομικοί δεν διαβάζουν εφημερίδες ;
Δεν έμαθαν ποτέ τι γινόταν στον παραπάνω δρόμο του σπιτιού τους.;
Είναι απλό.
Δεν το θεωρούν αρμοδιότητα τους εφ όσον κάποιος ανώτερος δεν τους το υποδείξει.
Μην πάτε μακριά δεστε τι απάντησε ο ιερέας του χωρίου που βίαζε μια 35χρονη κοπέλα.
‘’Εγώ κοιτάζω μόνο την ενορία μου’’
Έτσι και οι δικαστικοί και οι αστυνομικοί αν δεν λάβουν την άνωθεν εντολή δεν συγκινούνται να ασχοληθούν με προβλήματα που θιγούν και τον τελευταίο πολίτη.
Θα μου πείτε ποιοι γίνονται δικαστικοί;
Όσοι δεν μπορούν να προκόψουν σαν δικηγόροι.
Ποιοι γίνονται αστυνομικοί ;
Όλοι οι τεμπέληδες από τον Μοριά και την Κρήτη που αντιπαθούν την αγροτική ζωή.
Τώρα αν δυο στους δέκα τυχαίνει να διαφοροποιούνται είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Αυτοί οι αγρότες, λοιπόν του χωρίου, με ευκολία κατέβαλαν τα εξήντα ευρώ, για ένα πήδημα, όταν ξεσηκώνουν το κόσμο για φτηνό πετρέλαιο, για φτηνά γεωργικά εφόδια, για παραγραφή των χρεών στις τράπεζες, για απαλλαγή από τους φόρους και άλλα γραφικά.
Είναι αυτοί που δεκαετίες συντηρούν βιζιτουδες τραγουδιαρες, κρατικό και παράνομο τζόγο, Χρηματιστηριακές ΕΛΠΕ, τεκνά που σπουδάζουν ολούθε και αντιπροσωπείες πολυτελών αυτοκινήτων. Αδυνατούν, όμως, να πληρώσουν φόρους, ασφάλιστρα, δάνεια και να πραξουν κάτι τις καινοτόμο εκτός από γκρίνια, μιζέρια και κουτοπονηριά.
Δεν είναι, λοιπόν, άξιον απορίας που έσπευσε σύσσωμο το χωριό να υπερασπιστεί τον πατριώτη σωματέμπορο.
Στο πρόσωπο του υπερασπιζόταν τα ιερά και τα όσια της Ελληνικής ‘’φαμίλιας’’:
‘’Να περνώ εγώ καλά και οι γύρω μου να πάνε να κόψουν το λαιμό τους’’.
* Mια τέτοια πινακίδα είχε κρεμαστει σε καφενείο της επαρχίας πριν είκοσι χρόνια
scholiastis.blogspot.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Που πήγε το "τσουλουφάκι" σου Μπουμπούκο μου;
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ