2012-04-13 10:00:08
Φωτογραφία για Πάσχα πάντα τη δεύτερη Κυριακή του Απριλίου...
Του Θωμα Ακρωτηριανακη

Υπαρχουν 4 ανεπισημες θεολογικες ερευνητικες εκδοχες για την ημερομηνια της Αναστασης του Χριστού.

---Πρωτη Εκδοχη : Κυριακη 3 Απριλιου του ετους 33, με το Αναδρομικο Γρηγοριανο ημερολογιο (Proleptic

Gregorian Calendar), που αντιστοιχει στις 5 Απριλιου του ετους 33,με το παλαιο Ιουλιανο ημερολογιο.

Ειναι η , συγκριτικα με αλλες, πιο ισχυρη εκδοχη στη Δυση.Προς επιρρωση της πιο πανω εκδοχης θεωρειται

οτι ερχεται και το οτι δύο μερες πριν,την Παρασκευη, τη μερα της Σταυρωσης,ειχε πανσεληνο και μερικη

εκλειψη σεληνης μεγιστου παγκοσμιως μεγεθους 0,58 δείτε: http://eclipse.gsfc.nasa.gov/LEcat5/LE0001-0100.html

και ηταν ορατη απο τα Ιεροσολυμα κοντα στην ωρα της δυσης του ήλιου, με το ενα πεμπτο της ανατελλουσας

πανσελήνου κοκκινισμενης απο τη σκια της Γης, δειτε περι αυτου στο:


http://www.asa3.org/ASA/PSCF/1985/JASA3-85Humphreys.html

Ομως η προφητεια του Ιωηλ ,οτι η σεληνη θα γινει ως το αιμα,που αναφερει ο αποστολος Πετρος στις Πραξεις

(2.16-21) εχει να κανει με τη Δευτερα Παρουσια και οχι με τη Σταυρωση. Επισης συμφωνα με χριστουγεννιατικο

μηνυμα του Οικουμενικου Πατριαρχου Βαρθολομαιου του Α' του 2008 ο Χριστός γεννηθηκε το 7 π.Χ. (=746 απο

κτίσεως Ρώμης) δειτε : http://www.ec-patr.org/docdisplay.php?lang=gr&id=1025&tla=gr

---Δευτερη Εκδοχη : Κυριακη 11 Απριλίου του έτους 27 με το Αναδρομικο Γρηγοριανο ημερολογιο,που αντιστοιχει

στις 13 Απριλιου του ετους 27 με το παλαιο Ιουλιανο ημερολογιο.Ειναι η,συγκριτικα με αλλες, πιο ισχυρη στην

Ορθοδοξια,διοτι τοτε ο Χριστός,που γεννηθηκε το 7 π.Χ.,βλεπε πιο πανω,ηταν 33 ετων (=7+27-1,το μείον 1,

επειδη δεν υπαρχει ετος 0 ).

---Τριτη Εκδοχη : Κυριακη 7 Απρ.ετους 30 με το Αναδρομικο Γρηγοριανο ημερολογιο (αντιστοιχει στις 9 Απρ.ετους

30 με το παλαιο Ιουλιανο),δεν είναι,συγκριτικα με άλλες,τόσο ισχυρη

---Τεταρτη Εκδοχη (του Ισαακ Νευτωνος) : Κυριακη 23 Απρ. ετους 34 με το Αναδρομικο Γρηγοριανο ημερολογιο

(αντιστοιχει στις 25 Απρ.ετους 34 με το παλαιο Ιουλιανο),δεν ειναι,συγκριτικα με αλλες,τοσο ισχυρη.

Το δε,"επι Ποντίου Πιλατου" ισοδυναμει με καποτε απο το ετος 26 εως και το ετος 36.

Εν οψει και της μεγαλης επετείου της Κυριακης 11 Απριλίου 2027, (η 11η Απριλιου ειναι η προαναφερόμενη,

συγκριτικα με αλλες,πιο επικρατουσα ανεπισημη θεολογικη ερευνητικη ημερομηνια,στην Ορθοδοξια,για την

Ανασταση του Χριστού),ας γινει η σχετικη μεταρρυθμιση του Πασχαλίου,ωστε να εορταζεται καθε χρονο το

Πασχα την Κυριακη 11 Απριλιου,με το νεο ημερολογιο, και αν δεν ειναι Κυριακη,την πλησιεστερη Κυριακη,ή

με αλλα λογια,τη δευτερη Κυριακη του Απριλιου (οι Δυτικοι θεολογοι ερευνητες προτιμουν την πρωτη Κυριακη,

λογω της ημερομηνιας της 3ης Απριλιου,που θεωρουν πιο ισχυρη).

Ετσι δεν θα υπαρχει εξαρτηση απο το εβραϊκο σεληνοηλιακο ημερολογιο, την 15η Νισάν του ημερολογίου αυτου,

που ειναι μερα πανσελήνου και η μερα του εβραϊκου Πασχα,στον καθορισμο του χριστιανικου Πασχα.

Οι σιωνιστες, πιστευω, θελουν να διατηρηθει αυτη η εξαρτηση. Δηλαδη αυτη η προτεινόμενη μεταρρυθμιση έχει  και μια πτυχη αντισιωνιστικη. Press-GR
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ