2014-02-03 07:49:04
Φωτογραφία για AMD Mantle vs DirectX 11.1. Σημαντική αύξηση στην απόδοση στο BF4 με Mantle
Μαζί με το πολυαναμενόμενο game patch που υποστηρίζει το API της AMD, Mantle για το Battlefield 4 (BF4), η DICE έδωσε στην δημοσιότητα τα αποτελέσματα δοκιμών που πραγματοποίησε η ίδια, για να τονίσει την διαφορά ανάμεσα στα DirectX 11.1 και Mantle. Η DICE “έτρεξε” το παιχνίδι χρησιμοποιώντας τρεις διαφορετικές συνθέσεις υπολογιστή και με διαφορές στην ποιότητα απεικόνισης και στις πίστες για entry-level gaming, mainstream gaming και enthusiast gaming.

Έτσι στην πρώτη περίπτωση το σύστημα βασιζόταν σε μία AMD APU τύπου A10-7850K (Kaveri), που η ενσωματωμένη GPU (τύπου Radeon R7 200 Series) διαθέτει 512 stream processors ενώ “τρέχει” στα 720MHz. Η ανάλυση που χρησιμοποιήθηκε ήταν 1280 x 720 pixels. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η DICE τονίζει ότι το παιχνίδι με Mantle “έτρεχε” με περίπου 14% υψηλότερο framerate από ότι με DirectX 11.1. Στην 2η περίπτωση, ο υπολογιστής βασιζόταν στον επεξεργαστή AMD FX-8350 σε συνδυασμό με μία κάρτα γραφικών Radeon HD 7970. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 1920 x 1080 pixels με 1x MSAA και ρύθμιση “Ultra” για τα γραφικά. Η DICE ανακοίνωσε ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο framerate με Mantle ήταν 26% υψηλότερος από ότι με DirectX 11.1.

Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEWSNOWGR.COM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ