2014-02-15 21:30:13
Ανάδρομος Ερμής; Αρης στον Σκορπιό; Κάποια ακατανόητη συμπαντική συνωμοσία; Σωρευμένος θυμός; Γαλαξιακά μαγνητικά φορτία που διεγείρουν τις νευρικές απολήξεις των παροικούντων τη σόουμπιζ; Τι άραγε οδηγεί τους σελέμπριτι να συμπεριφέρονται σαν μαθητούδια της Γ’ Δημοτικού εν ώρα προαυλισμού;
Στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στις συνεντεύξεις τους σε εβδομαδιαία και μηνιαία έντυπα. Στο status update του Facebook και στο «what’s on your mind?» του Twitter. Με ευθείες αναφορές, με υπερβατικούς παραλληλισμούς και με ειρωνεία κομμένη με ακρίβεια Ιάπωνα itamame. Με το βαμβάκι αλλά και με το χαρτομάντιλο (στο χέρι). Οι λειτουργοί της ντόπιας σόουμπιζ καθόλου δεν συγκινούνται από το θεάρεστο παράδειγμα των οικουμενικού εκτοπίσματος κολοσσών ομολόγων τους, της Σακίρα και της Ριάνα, που ένωσαν άδολα τις δυνάμεις (και τα φύλλα συκής) τους, και αλληλοσπαράσσονται -λεκτικά και μόνο για την ώρα- αξιοποιώντας κάθε παλιό τρόπο και επιστρατεύοντας κάθε νέο μέσο, εκμεταλλευόμενοι ακόμη και την πιο ασήμαντη αφορμή (aka βγάζοντας κι από τη μύγα ξύγκι). Οποιοσδήποτε μικρόνους θα προέτρεχε αποδίδοντας στην περίοδο των σελέμπριτι μουσώνων τον εύκολο -και παλαιωμένο πιότερο κι από βαλσαμικό ξίδι της Μοδένας- χαρακτηρισμό ξεκατίνιασμα. Το χειρότερο είναι ότι μπορεί να είχε δίκιο.
Ελεονώρα Μελέτη Vs Λίτσας Πατέρα
Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο. Φυσικά, αυτό δεν περιμένετε να το πληροφορηθείτε από εμάς, αφού μας πρόλαβαν τόσο η Μάρω Βαμβουνάκη όσο και οι Πυξ Λαξ που «μεταποίησαν» το εν λόγω διήγημα σε δισκογραφικό σούπερ χιτ τους. Στην περίπτωση βέβαια της Ελεονώρας Μελέτη και της Λίτσας Πατέρα υπήρξε παρελθόν αλλά ούτε ψίχουλο αγάπης. Η νυν τηλεπαρουσιάστρια του Star Channel, απογειώνοντας εκείνο που θα λέγαμε ομαδική ψυχοθεραπεία, αποφάσισε να μοιραστεί τα εσώψυχα/απωθημένα της για την περίοδο κατά την οποία παρουσίαζε τον «Πρωινό καφέ» από το βήμα της εκπομπής της. Ανάμεσα σε άλλα θυμήθηκε πως η αστρολόγος δεν την περιέβαλε με αγάπη και θαλπωρή. Η Λίτσα Πατέρα διευκρίνισε πως άλλο πράγμα είναι η φιλία και άλλο η γνωριμία, για να απασφαλίσει τοιουτοτρόπως τη χύτρα ταχύτητος που όλοι μάθαμε να αποκαλούμε Ελεονώρα Μελέτη, η οποία με τη σειρά της σφύριξε (όπως όλες οι χύτρες του κόσμου) μέσω Twitter: «Εχω κάθε δικαίωμα να διαλέγω φίλους, αλλά φέρομαι όμορφα σε εκείνους που απορρίπτω». Το λες και σύνδρομο της Σταχτοπούτας.
Στηβ Ντούζος Vs Νίκου Ορφανού
Μπαγλαμάς ή ρουφήχτρα; Η σόουμπιζ διλημματίζεται αναφορικά με τον χαρακτηρισμό που πρέπει στον Νίκο Ορφανό. Ολα ξεκίνησαν όταν εκείνος σε συνέντευξή του εξανέστη πως έχει μπουχτίσει να βλέπει γέρους, ραμολιμέντα στο θέατρο. Η αντίδραση των γηραιών κυρίων και κυριών συναδέλφων του ήταν ομόθυμη. Η Δέσποινα Στυλιανοπούλου ξέσπασε σε δάκρυα, η Τιτίκα Σαριγκούλη -η ηθοποιός που υποδυόταν την αθυρόστομη γιαγιά του στην τηλεοπτική σειρά «Μπαμπά, μην τρέχεις»- άστραψε και βρόντηξε, ο Ανέστης Βλάχος ανέτρεξε στη λαϊκή μουσική παράδοση επιστρατεύοντας για εκείνον τον χαρακτηρισμό «μπαγλαμάς», ο Κώστας Βουτσάς τον ενημέρωσε πως έχει συμβόλαιο με τον Χάρο να παίζει για τα επόμενα 20 χρόνια στο θέατρο. Η κατάσταση έμελλε να εκτραχυνθεί ξαφνικά φέτος τον Φλεβάρη, όταν ένα πρωινό ο Στηβ Ντούζος, εκείνος που όλοι αγαπήσαμε ως τον καλόκαρδο και παμφάγο Μπίλια στις ταινίες «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα», επιτέθηκε μέσω Facebook στον Ορφανό με κάθε άλλο παρά politically correct χαρακτηρισμούς γραμμένους σε άπταιστα greeklish. Προειδοποίησε μάλιστα πως θα ήθελε να εκτονώσει τα γενετήσια ορμέμφυτά του στον ηθοποιό που σκανδάλισε κατά πώς φαίνεται με τη δήλωσή του.
Κωνσταντίνος Μπογδάνος Vs Γιώργου Λιάγκα
«Η γενιά του κυρίου Λιάγκα στη δημοσιογραφία την έφερε σε ένα σημείο που χρειάζεται αλλαγή». Μια του Κωνσταντίνου Μπογδάνου, δυο του Κωνσταντίνου Μπογδάνου, τρεις και η κακή του μέρα. Ο agent provocateur της μεταμεσονύκτιας τηλεόρασης αποφάσισε να κάνει τα πρώτα του lifestyle μπουσουλήματα, όμως, φευ, χρησιμοποίησε το λάθος όνομα. Αραγε δεν ήξερε ότι την επομένη της δήλωσής του θα τον έπιανε στο στόμα του ο Γιώργος Λιάγκας συν γυναιξί και πάνελ; «Εγώ πιστεύω ότι, όπως ο Καρράς έχει δύο φωνές, μια χοντρή και μια ψιλή, και ο Μπογδάνος κρύβει μια ψιλή φωνή που δεν την έχει βγάλει προς τα έξω ακόμα και βγάζει μόνο τη χοντρή», σχολίασε ο Γιώργος Λιάγκας, συνεπικουρούμενος από την πάντα ετοιμοπόλεμη Σάσα Σταμάτη που αναρωτήθηκε ρητορικά και με αξιομνημόνευτη για πανελίστα οικονομία λόγου: «Χειλάκι πετροκέρασο;».
Γιάννης Μπέζος Vs Σοφίας Τσίπα
Για χρόνια θα θυμάται η νεοφώτιστη τηλεπαρουσιάστρια Σοφία Τσίπα την τηλεοπτική συνάντησή της με τον ηθοποιό Γιάννη Μπέζο. Ο Μπέζος, λακωνικός, μετρημένος και ολίγον νευρικός, αρνήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση της δημοσιογράφου που αφορούσε διένεξή του με γυναίκα θεατή σε παράστασή του, ενώ δεν δίστασε να χαρακτηρίσει πυροβολημένη τη μερίδα εκείνη του κοινού που θεωρεί πως μπορεί να αποκτήσει οικειότητα μαζί του. Η γλυκερή φατσούλα της οικοδέσποινας, πάντως, δεν φάνηκε να συσπάται από τη δυσθυμία του συνομιλητή της.
Μάριος Φραγκούλης Vs Λεωνίδα Καβάκου
Δεν είναι καλοκαίρι, το Ηρώδειο δεν λειτουργεί, η Ροζίτα Σώκου δεν έδωσε πρόσφατα κάποια συνέντευξη κι όμως ο Μάριος Φραγκούλης βρίσκεται ξανά στην επικαιρότητα. Ο λαοπρόβλητος τενόρος φρόντισε να υπενθυμίσει τη φυσική αλλά και την καλλιτεχνική ύπαρξή του με αφορμή δηλώσεις του Λεωνίδα Καβάκου στην εκπομπή «Μελέτησέ το». Ο διεθνούς φήμης βιολονίστας, όταν ερωτήθηκε σχετικά, απάντησε: «Απ’ όσο γνωρίζω, ο Μάριος Φραγκούλης δεν τραγουδά κλασική μουσική». Τα ανακλαστικά του Μάριου Φραγκούλη ενεργοποιήθηκαν σε κόκκινο συναγερμό και ο τενόρος θεώρησε υποχρέωσή του να απαντήσει οργίλος μέσω Facebook με μια εκτενέστατη δήλωση από την οποία ξεδιαλέγουμε ένα απόσπασμα: «Το ότι επέλεξα να διευρύνω το ρεπερτόριό μου σε ένα classical crossover είδος μουσικής, θέλοντας να έρθω πιο κοντά σε ένα μεγαλύτερο κοινό, σίγουρα δεν μειώνει την κλασική μου παιδεία. Λυπάμαι επίσης που απλά με γνωρίζετε “ως όνομα” και όχι ως μουσικό. Μάλλον ξεχάσατε πως κάποτε με αποκαλούσατε “φίλο” στα ΜΜΕ γιατί ήμουν ίσως και ο μοναδικός καλλιτέχνης που σας στήριξε δημοσίως σε ένα προσωπικό σας θέμα...». Ο Ιούλιος Καίσαρας θα ανταπαντούσε: «Κι εσύ, Βρούτε;».
Ασπα Τσίνα Vs Σύμπαντος
Το μεγαλύτερο καλτ τηλεοπτικό comeback της χρονιάς έχει ονοματεπώνυμο: Ασπα Τσίνα. Η βασίλισσα της φαρμακερής ατάκας, του δίχως λόγο εστετισμού, το κορίτσι από τα Τρίκαλα με τις προφανείς τάσεις φυγής, αφού αποχώρησε από το πρώτο «Fame Story» καμιά 15αριά φορές αλλά όλο εκεί επέστρεφε, η απόλυτη θεραπαινίδα της τηλεοπτικής σχολής Μικρούτσικου, η θεά της αυτοαναφορικότητας φρόντισε, προτού ακόμη εμφανιστεί στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, να υπενθυμίσει πως κάποιες αξίες παραμένουν σταθερές (και φυσικά πως η ίδια τα έχει πολύ καλά με τον εαυτό της). Η Ασπα και τα εξτένσιον της Ραπουνζέλ που αποφάσισε να λανσάρει απάντησαν μέσω Facebook στα σχόλια που ήρθαν με κατακλυσμιαίο ρυθμό από την προβολή κιόλας του τρέιλερ της εκπομπής. «Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τις… εκρήξεις αρρωστημένης κακίας και ηλιθιότητας ορισμένων -σε μένα προσωπικά αδιάφορων βέβαια επί της ουσίας- (γνωστών κι αγνώστων), που στη θέαση ενός χιουμοριστικού τρέιλερ καθώς και στην ιδέα και μόνο πως, ναι, εξακολουθώ να… υπάρχω ως άνθρωπος, πολίτης, μαμά, σύντροφος, τραγουδίστρια [...] αναλώνονται σε μια εντελώς μη δημιουργική και ανόητη ενασχόληση σχολιάζοντας, και μάλιστα με τον πιο χαζό και φτηνό θα έλεγα τρόπο, τα πάντα ει δυνατόν γύρω από μένα!». Συμπέρασμα: Ασπα Τσίνα, άνθρωπε, πολίτη, μαμά, σύντροφε, τραγουδίστρια, κράτα γερά (τα εξτένσιον σου).
Κατερίνα Στικούδη Vs Κλέλιας Πανταζή
Το ζήτημα της διαμάχης που ξέσπασε ανάμεσα στις δύο διαγωνιζόμενες του «Dancing with the stars» είναι ακραιφνώς αισθητικό. Ολα ξεκίνησαν -και δεν λένε να τελειώσουν- από τη βραζιλιάνικων καταβολών χορογραφία της Κατερίνας Στικούδη με guest την Ευαγγελία Αραβανή. Η χάλκινη Ολυμπιονίκης σχολίασε πως η εν λόγω εμφάνιση καθόλου δεν συνάδει με την αισθητική της. Η ράπερ Στικούδη την περίμενε στη γωνία για να της σερβίρει κρύο πιάτο εκδίκησης με τη φαρμακερή ατάκα: «Δεν είμαστε κολλητές με την Κλέλια, και δεν νομίζω ότι θα γίνουμε». Προσοχή! Ακολουθεί σχόλιο στο όριο του μισογυνισμού: γυναίκες, τι να πεις;
πηγη
pestanea
Στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στις συνεντεύξεις τους σε εβδομαδιαία και μηνιαία έντυπα. Στο status update του Facebook και στο «what’s on your mind?» του Twitter. Με ευθείες αναφορές, με υπερβατικούς παραλληλισμούς και με ειρωνεία κομμένη με ακρίβεια Ιάπωνα itamame. Με το βαμβάκι αλλά και με το χαρτομάντιλο (στο χέρι). Οι λειτουργοί της ντόπιας σόουμπιζ καθόλου δεν συγκινούνται από το θεάρεστο παράδειγμα των οικουμενικού εκτοπίσματος κολοσσών ομολόγων τους, της Σακίρα και της Ριάνα, που ένωσαν άδολα τις δυνάμεις (και τα φύλλα συκής) τους, και αλληλοσπαράσσονται -λεκτικά και μόνο για την ώρα- αξιοποιώντας κάθε παλιό τρόπο και επιστρατεύοντας κάθε νέο μέσο, εκμεταλλευόμενοι ακόμη και την πιο ασήμαντη αφορμή (aka βγάζοντας κι από τη μύγα ξύγκι). Οποιοσδήποτε μικρόνους θα προέτρεχε αποδίδοντας στην περίοδο των σελέμπριτι μουσώνων τον εύκολο -και παλαιωμένο πιότερο κι από βαλσαμικό ξίδι της Μοδένας- χαρακτηρισμό ξεκατίνιασμα. Το χειρότερο είναι ότι μπορεί να είχε δίκιο.
Ελεονώρα Μελέτη Vs Λίτσας Πατέρα
Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο. Φυσικά, αυτό δεν περιμένετε να το πληροφορηθείτε από εμάς, αφού μας πρόλαβαν τόσο η Μάρω Βαμβουνάκη όσο και οι Πυξ Λαξ που «μεταποίησαν» το εν λόγω διήγημα σε δισκογραφικό σούπερ χιτ τους. Στην περίπτωση βέβαια της Ελεονώρας Μελέτη και της Λίτσας Πατέρα υπήρξε παρελθόν αλλά ούτε ψίχουλο αγάπης. Η νυν τηλεπαρουσιάστρια του Star Channel, απογειώνοντας εκείνο που θα λέγαμε ομαδική ψυχοθεραπεία, αποφάσισε να μοιραστεί τα εσώψυχα/απωθημένα της για την περίοδο κατά την οποία παρουσίαζε τον «Πρωινό καφέ» από το βήμα της εκπομπής της. Ανάμεσα σε άλλα θυμήθηκε πως η αστρολόγος δεν την περιέβαλε με αγάπη και θαλπωρή. Η Λίτσα Πατέρα διευκρίνισε πως άλλο πράγμα είναι η φιλία και άλλο η γνωριμία, για να απασφαλίσει τοιουτοτρόπως τη χύτρα ταχύτητος που όλοι μάθαμε να αποκαλούμε Ελεονώρα Μελέτη, η οποία με τη σειρά της σφύριξε (όπως όλες οι χύτρες του κόσμου) μέσω Twitter: «Εχω κάθε δικαίωμα να διαλέγω φίλους, αλλά φέρομαι όμορφα σε εκείνους που απορρίπτω». Το λες και σύνδρομο της Σταχτοπούτας.
Στηβ Ντούζος Vs Νίκου Ορφανού
Μπαγλαμάς ή ρουφήχτρα; Η σόουμπιζ διλημματίζεται αναφορικά με τον χαρακτηρισμό που πρέπει στον Νίκο Ορφανό. Ολα ξεκίνησαν όταν εκείνος σε συνέντευξή του εξανέστη πως έχει μπουχτίσει να βλέπει γέρους, ραμολιμέντα στο θέατρο. Η αντίδραση των γηραιών κυρίων και κυριών συναδέλφων του ήταν ομόθυμη. Η Δέσποινα Στυλιανοπούλου ξέσπασε σε δάκρυα, η Τιτίκα Σαριγκούλη -η ηθοποιός που υποδυόταν την αθυρόστομη γιαγιά του στην τηλεοπτική σειρά «Μπαμπά, μην τρέχεις»- άστραψε και βρόντηξε, ο Ανέστης Βλάχος ανέτρεξε στη λαϊκή μουσική παράδοση επιστρατεύοντας για εκείνον τον χαρακτηρισμό «μπαγλαμάς», ο Κώστας Βουτσάς τον ενημέρωσε πως έχει συμβόλαιο με τον Χάρο να παίζει για τα επόμενα 20 χρόνια στο θέατρο. Η κατάσταση έμελλε να εκτραχυνθεί ξαφνικά φέτος τον Φλεβάρη, όταν ένα πρωινό ο Στηβ Ντούζος, εκείνος που όλοι αγαπήσαμε ως τον καλόκαρδο και παμφάγο Μπίλια στις ταινίες «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα», επιτέθηκε μέσω Facebook στον Ορφανό με κάθε άλλο παρά politically correct χαρακτηρισμούς γραμμένους σε άπταιστα greeklish. Προειδοποίησε μάλιστα πως θα ήθελε να εκτονώσει τα γενετήσια ορμέμφυτά του στον ηθοποιό που σκανδάλισε κατά πώς φαίνεται με τη δήλωσή του.
Κωνσταντίνος Μπογδάνος Vs Γιώργου Λιάγκα
«Η γενιά του κυρίου Λιάγκα στη δημοσιογραφία την έφερε σε ένα σημείο που χρειάζεται αλλαγή». Μια του Κωνσταντίνου Μπογδάνου, δυο του Κωνσταντίνου Μπογδάνου, τρεις και η κακή του μέρα. Ο agent provocateur της μεταμεσονύκτιας τηλεόρασης αποφάσισε να κάνει τα πρώτα του lifestyle μπουσουλήματα, όμως, φευ, χρησιμοποίησε το λάθος όνομα. Αραγε δεν ήξερε ότι την επομένη της δήλωσής του θα τον έπιανε στο στόμα του ο Γιώργος Λιάγκας συν γυναιξί και πάνελ; «Εγώ πιστεύω ότι, όπως ο Καρράς έχει δύο φωνές, μια χοντρή και μια ψιλή, και ο Μπογδάνος κρύβει μια ψιλή φωνή που δεν την έχει βγάλει προς τα έξω ακόμα και βγάζει μόνο τη χοντρή», σχολίασε ο Γιώργος Λιάγκας, συνεπικουρούμενος από την πάντα ετοιμοπόλεμη Σάσα Σταμάτη που αναρωτήθηκε ρητορικά και με αξιομνημόνευτη για πανελίστα οικονομία λόγου: «Χειλάκι πετροκέρασο;».
Γιάννης Μπέζος Vs Σοφίας Τσίπα
Για χρόνια θα θυμάται η νεοφώτιστη τηλεπαρουσιάστρια Σοφία Τσίπα την τηλεοπτική συνάντησή της με τον ηθοποιό Γιάννη Μπέζο. Ο Μπέζος, λακωνικός, μετρημένος και ολίγον νευρικός, αρνήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση της δημοσιογράφου που αφορούσε διένεξή του με γυναίκα θεατή σε παράστασή του, ενώ δεν δίστασε να χαρακτηρίσει πυροβολημένη τη μερίδα εκείνη του κοινού που θεωρεί πως μπορεί να αποκτήσει οικειότητα μαζί του. Η γλυκερή φατσούλα της οικοδέσποινας, πάντως, δεν φάνηκε να συσπάται από τη δυσθυμία του συνομιλητή της.
Μάριος Φραγκούλης Vs Λεωνίδα Καβάκου
Δεν είναι καλοκαίρι, το Ηρώδειο δεν λειτουργεί, η Ροζίτα Σώκου δεν έδωσε πρόσφατα κάποια συνέντευξη κι όμως ο Μάριος Φραγκούλης βρίσκεται ξανά στην επικαιρότητα. Ο λαοπρόβλητος τενόρος φρόντισε να υπενθυμίσει τη φυσική αλλά και την καλλιτεχνική ύπαρξή του με αφορμή δηλώσεις του Λεωνίδα Καβάκου στην εκπομπή «Μελέτησέ το». Ο διεθνούς φήμης βιολονίστας, όταν ερωτήθηκε σχετικά, απάντησε: «Απ’ όσο γνωρίζω, ο Μάριος Φραγκούλης δεν τραγουδά κλασική μουσική». Τα ανακλαστικά του Μάριου Φραγκούλη ενεργοποιήθηκαν σε κόκκινο συναγερμό και ο τενόρος θεώρησε υποχρέωσή του να απαντήσει οργίλος μέσω Facebook με μια εκτενέστατη δήλωση από την οποία ξεδιαλέγουμε ένα απόσπασμα: «Το ότι επέλεξα να διευρύνω το ρεπερτόριό μου σε ένα classical crossover είδος μουσικής, θέλοντας να έρθω πιο κοντά σε ένα μεγαλύτερο κοινό, σίγουρα δεν μειώνει την κλασική μου παιδεία. Λυπάμαι επίσης που απλά με γνωρίζετε “ως όνομα” και όχι ως μουσικό. Μάλλον ξεχάσατε πως κάποτε με αποκαλούσατε “φίλο” στα ΜΜΕ γιατί ήμουν ίσως και ο μοναδικός καλλιτέχνης που σας στήριξε δημοσίως σε ένα προσωπικό σας θέμα...». Ο Ιούλιος Καίσαρας θα ανταπαντούσε: «Κι εσύ, Βρούτε;».
Ασπα Τσίνα Vs Σύμπαντος
Το μεγαλύτερο καλτ τηλεοπτικό comeback της χρονιάς έχει ονοματεπώνυμο: Ασπα Τσίνα. Η βασίλισσα της φαρμακερής ατάκας, του δίχως λόγο εστετισμού, το κορίτσι από τα Τρίκαλα με τις προφανείς τάσεις φυγής, αφού αποχώρησε από το πρώτο «Fame Story» καμιά 15αριά φορές αλλά όλο εκεί επέστρεφε, η απόλυτη θεραπαινίδα της τηλεοπτικής σχολής Μικρούτσικου, η θεά της αυτοαναφορικότητας φρόντισε, προτού ακόμη εμφανιστεί στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, να υπενθυμίσει πως κάποιες αξίες παραμένουν σταθερές (και φυσικά πως η ίδια τα έχει πολύ καλά με τον εαυτό της). Η Ασπα και τα εξτένσιον της Ραπουνζέλ που αποφάσισε να λανσάρει απάντησαν μέσω Facebook στα σχόλια που ήρθαν με κατακλυσμιαίο ρυθμό από την προβολή κιόλας του τρέιλερ της εκπομπής. «Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τις… εκρήξεις αρρωστημένης κακίας και ηλιθιότητας ορισμένων -σε μένα προσωπικά αδιάφορων βέβαια επί της ουσίας- (γνωστών κι αγνώστων), που στη θέαση ενός χιουμοριστικού τρέιλερ καθώς και στην ιδέα και μόνο πως, ναι, εξακολουθώ να… υπάρχω ως άνθρωπος, πολίτης, μαμά, σύντροφος, τραγουδίστρια [...] αναλώνονται σε μια εντελώς μη δημιουργική και ανόητη ενασχόληση σχολιάζοντας, και μάλιστα με τον πιο χαζό και φτηνό θα έλεγα τρόπο, τα πάντα ει δυνατόν γύρω από μένα!». Συμπέρασμα: Ασπα Τσίνα, άνθρωπε, πολίτη, μαμά, σύντροφε, τραγουδίστρια, κράτα γερά (τα εξτένσιον σου).
Κατερίνα Στικούδη Vs Κλέλιας Πανταζή
Το ζήτημα της διαμάχης που ξέσπασε ανάμεσα στις δύο διαγωνιζόμενες του «Dancing with the stars» είναι ακραιφνώς αισθητικό. Ολα ξεκίνησαν -και δεν λένε να τελειώσουν- από τη βραζιλιάνικων καταβολών χορογραφία της Κατερίνας Στικούδη με guest την Ευαγγελία Αραβανή. Η χάλκινη Ολυμπιονίκης σχολίασε πως η εν λόγω εμφάνιση καθόλου δεν συνάδει με την αισθητική της. Η ράπερ Στικούδη την περίμενε στη γωνία για να της σερβίρει κρύο πιάτο εκδίκησης με τη φαρμακερή ατάκα: «Δεν είμαστε κολλητές με την Κλέλια, και δεν νομίζω ότι θα γίνουμε». Προσοχή! Ακολουθεί σχόλιο στο όριο του μισογυνισμού: γυναίκες, τι να πεις;
πηγη
pestanea
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Ο άνθρωπος που καμία φυλακή δεν κατάφερε να συγκρατήσει
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Ολυμπιακός - Πλατανιάς 4-2
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ