2014-03-21 15:41:08
Με μία ακόμη σπουδαία πολιτιστική βραδιά το αφιερωμένο στον ιδρυτή του Ανδρέα Δ. Ανδριόπουλο 33ο Φεστιβάλ Πάτρας 2014 συνεχίζει τις εκδηλώσεις του.
Μετά την «Λίμνη των κύκνων» που παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία τον περασμένο μήνα στην Πάτρα, το 33ο Φεστιβάλ του Οργανισμού Καλλιτεχνικών Πολιτιστικών Εκδηλώσεων ανακοινώνει ότι την Παρασκευή 25 Απριλίου 2014 στις 21.00 στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών θα φιλοξενήσει τη μεγαλειώδη και ρομαντική παράσταση του Classical Russian Ballet of Moscow (Ρωσικό Κλασικό Μπαλέτο της Μόσχας), το αριστούργημα του κλασικού μπαλέτου «Ρωμαίος και Ιουλιέτα».
Πρόκειται για μία σπουδαία εκδήλωση με 40 χορευτές, υπέροχα κοστούμια και καταπληκτικά σκηνικά αντάξια του ιδρυτικού Προέδρου και δημιουργού του.
Η εκδήλωση στηρίζεται από την ομάδα πολιτισμού και επικοινωνίας Area 51.
Η ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας είναι απλά και μόνο η ομορφότερη ερωτική ιστορία του κόσμου
. Με φόντο την αναγεννησιακή Βερόνα της Ιταλίας αυτό το ωραίο παραμύθι των δύο γνωστών οικογενειών, των Μοντέγων και των Καπουλέτων και των άτυχων παιδιών τους, που ζούσαν στον ίδιο χώρο αλλά σε μόνιμη εμπόλεμη κατάσταση και με προαιώνιο μεταξύ τους μίσος πέρασε στα χρονικά της αγγλικής φιλολογίας χάρη στη θρυλική τραγωδία που έγραψε ο Σαίξπηρ το1591.
Είναι μια ιστορία ποτισμένη με μεγάλα πάθη – από τον πολύ μεγάλο έρωτα μέχρι το πολύ βαθύ μίσος – και είναι ακριβώς αυτό που αποζητούσε ο κόσμος του μπαλέτου. Και χρειαζόταν τη μαγική παρτιτούρα του Σεργκέι Προκόφιεφ για να αναδείξει το κατ’ εξοχήν μπαλετικό θέμα.
Πράγματι το 1934, κατόπιν παραγγελίας των Κίροφ του Λένινγκραντ, άρχισε ο Σεργκέι Προκόφιεφ να συνθέτει ένα έργο για την πρώτη μπαλετική έκδοση του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας που έκτοτε έμελε να αποτελέσει ένα νέο πόλο έλξης για μεγάλο αριθμό χορογράφων και ερμηνευτών.
Τελικά το έργο αυτό παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Μπρνο της Τσεχοσλοβακίας το 1938 σε χορογραφία Ίβο Πσότα. Όμως η μεγάλη στιγμή του μπαλέτου ήταν στο Λένινγκραντ, στο θέατρο Κίροφ το 1940 σε χορογραφία Λεονίντ Λαβρόφσκι και ερμηνευτές τη Γκαλίνα Ουλάνοβα και τον Κονσταντίν Σεργκέγιεφ. Αυτή είναι η εκδοχή που αναβίωσε στο Μπολσόι της Μόσχας, το 1946, κινηματογραφήθηκε το 1954 και μαγνητοσκοπήθηκε το 1976.
Από τότε πολλοί χορογράφοι σε διάφορα συγκροτήματα παρουσίασαν τη δική τους εκδοχή – διασκευή γιατί όπως παρατηρεί εύστοχα ο Τεράρ Μανονί πρόκειται «όχι μόνο για ένα μπαλέτο του αιώνα μας, αλλά για ένα μπαλέτο ανοιχτό στο μέλλον».
Οι σημαντικότεροι χορογράφοι έχουν καταθέσει τη δική τους «άποψη» εστιάζοντας σε διαφορετικά σημεία ο καθένας. ΄Ετσι ο Κ. Μακμίλλαν θέλησε να το παρουσιάσει ως ένα μεγαλοπρεπές σαιξπηρικό δράμα. Ο Τ. Νοϋμάγερ έδωσε έμφαση στην ψυχολογία των χαρακτήρων, η Α. Πρεζολκάζ ανέδειξε την ταξική – κοινωνική διάσταση της ιστορίας και ο Ζ. Κ. Μαγιό υπέγραψε μια κινηματογραφική εκδοχή. Αξίζει βεβαίως να σημειωθεί η παρουσίαση του έργου από τον Γ. Γκριγκορόβιτς, ο οποίος αφαιρώντας πολλές λεπτομέρειες στη δράση συγκέντρωσε το ενδιαφέρον στο συναίσθημα των πρωταγωνιστών – χαρακτήρων.
Τέλος οπωσδήποτε είναι ο μεγάλος χορογράφος Λ. Λαβρόφσκι που προσφέροντας τη δική του χορογραφική άποψη, εστιάζοντας τα πάντα γύρω από τα κεντρικά θέματα της αγάπης και του μίσους άφησε ένα μπαλέτο διεθνή κληρονομιά. Αυτή την περίφημη χορογραφία του Λεονίντ Λαβρόφσκι θα απολαύσουμε κι εμείς.
Στην αγορά της Βερόνα οι άνθρωποι είναι μοιρασμένοι σε στρατόπεδα και τσακώνονται όπως ακριβώς και οι δύο δυνατές οικογένειες οι Μοντέγοι και οι Καπουλέτοι.
Επεμβαίνει ο άρχοντας της όλης και επιβάλει την τάξη. Η Ιουλιέτα, κόρη των Καπουλέτων ετοιμάζεται για τον πρώτο της χορό που θα γίνει στο μέγαρο της οικογένειας, ενώ οι γονείς της ετοιμάζουν το γάμο της με τον ευγενή Πάρη. Ο Ρωμαίος με τους φίλους του πηγαίνουν στο χορό των Καπουλέτων μασκοφορεμένοι για να μην τους αναγνωρίσουν.
Εκεί ο Ρωμαίος συναντά την Ιουλιέτα και οι δύο νέοι ερωτεύονται από την πρώτη στιγμή. Παντρεύονται μυστικά ενώ στην αγορά της πόλης νέοι τσακωμοί καταλήγουν σε αιματοχυσία. Ο Ρωμαίος σκοτώνει τον Τυβάλδο, ξάδερφο της Ιουλιέτας, ο οποίος στο μεταξύ είχε σκοτώσει τον Μερκούτιο, φίλο του Ρωμαίου. Ο Ρωμαίος φεύγει για άλλη πόλη.
Οι Καπουλέτοι επισπεύδουν το γάμο της Ιουλιέτας με τον Πάρη. Κείνη αρνείται και καταφεύγει στον Ιερέα που την πάντρεψε με το Ρωμαίο. Εκείνος της δίνει ένα φίλτρο – υπνωτικό και η Ιουλιέτα προσποιείται ότι δέχεται το γάμο με τον Πάρη, παίρνει το φίλτρο και πέφτει σε βαθύ ύπνο.
Όλοι νομίζουν ότι δηλητηριάστηκε και τη βάζουν στο κενοτάφιο. Ο Ρωμαίος παίρνει το λάθος μήνυμα ότι η Ιουλιέτα δηλητηριάστηκε και αυτοκτονεί δίπλα στο σώμα της
αγαπημένης του. Όταν εκείνη ξυπνήσει και ανακαλύψει το άψυχο σώμα του Ρωμαίου αυτοκτονεί.
Οι οικογένειές τους έστω και αργά συμφιλιώνονται.
Ρωμαίος & Ιουλιέτα
Μουσική : Sergei Prokofiev
Χορογραφία : Leonid Lavrovsky
Καλλιτεχνικός Διευθυντής : Hasan Usmanov
ΡΩΣΙΚΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΜΠΑΛΕΤΟ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ
Το μπαλέτο αν και καθολική είναι η αντίληψη, ότι οι ρίζες του είναι Γαλλικές και Ιταλικές πατρίδα του θεωρείται η Ρωσία. Το μπαλέτο θεσπίσθηκε για πρώτη φορά στις δύο Ρωσικές μητροπόλεις Αγία Πετρούπολη και Μόσχα. Για να απαντηθεί το αίτημα του κόσμου που αντικατοπτρίζει την ατμόσφαιρα των 2 πόλεων: την συγκρατημένη και ακαδημαϊκή Αγία Πετρούπολη και την ενθουσιώδη και συναισθηματική Μόσχα ιδρύθηκαν οι 2 σχολές χορού η Vaganova Academy και η Bolshoi Ballet Academy αντίστοιχα.
Το Ρώσικο Κλασικό Μπαλέτο της Μόσχας στα χρόνια λειτουργίας του έχει αναγνωρισθεί για τον τέλειο επαγγελματισμό του κατέχοντας μία από τις καλύτερες θέσεις ανάμεσα στα κλασικά μπαλέτα της Ρωσίας και χαρακτηρίζεται για την ενέργεια, την ευγλωτία, την ένταση, την άψογη τεχνική, την υψηλή αισθητική, το πάθος και το υπέροχο στιλ των χορευτών του. Διαθέτει στο δυναμικό του πολλούς γνωστούς χορευτές αλλά και νέους απόφοιτους της Bolshoi Ballet Academy, της Vaganova Academy και άλλων φημισμένων σχολών χορού της Ρωσίας.
Όλα τα μέλη του συγκροτήματος διαθέτουν λαμπρή τεχνική, εξαιρετική εκτελεστική ικανότητα στα αέρινα άλματά τους, άριστο συντονισμό, και γρήγορες πιρουέτες. Βγάζουν πολύ συναίσθημα και λυρικότητα επάνω στη σκηνή.
Το συγκρότημα έχει παρουσιάσει παραστάσεις του με εξαιρετική επιτυχία, αποσπώντας ενθουσιώδη σχόλια και διθυραμβικές κριτικές στην Ρωσία, Αυστρία, Γερμανία, Φινλανδία, Ισραήλ, Ισπανία, Ουκρανία, Πολωνία, Ελβετία, Γαλλία, Ιαπωνία, Κίνα, Ν. Κορέα, Μεξικό και ΗΠΑ.
Το ρεπερτόριό του βασίζεται στα «μαργαριτάρια» του κλασικού μπαλέτου όπως: Δον Κιχώτης, Λίμνη των Κύκνων, Ωραία Κοιμωμένη, Καρυοθραύστης, Ζιζέλ, Σταχτοπούτα, Ρωμαίος και Ιουλιέτα κ.α.
Στην Ελλάδα έρχεται – για δεύτερη φορά μετά τις 4 sold out παραστάσεις του στο Παλλάς το 2009 – για να παρουσιάσει το κλασικό αριστούργημα ΡΩΜΑΙΟΣ & ΙΟΥΛΙΕΤΑ με 40 χορευτές, υπέροχα κοστούμια και καταπληκτικά σκηνικά.
HASAN USMANOV
Artistic Director
Απεφοίτησε από την Bolshoi Ballet Academy (Moscow Academic Choreographic School) το 1991 έχοντας καθηγητή τον Aleksandr Bondorenko. Συνέχισε τις σπουδές του στο Moscow Choreographical Institute απ’ όπου πήρε το δίπλωμα του σολίστ και παιδαγωγού το 1995.
Ξεκίνησε την χορευτική του καριέρα στο Classical Ballet στη Μόσχα υπό την διεύθυνση της Natalia Kasatkina και του Vladimir Vasilyev και συνέχισε να χορεύει ως guest soloist στο Imperial Ballet, στο Russian National Ballet Theatre και σε μεγάλα μπαλέτα της Αμερικής και της Ευρώπης ερμηνεύοντας τους πρωταγωνιστικούς ρόλους στα έργα: Δον Κιχώτης, Κάρμεν, Λίμνη των Κύκνων, Ωραία Κοιμωμένη, Ζιζέλ, Ρωμαίος και Ιουλιέτα.
Έχει κερδίσει πολλά βραβεία συμμετέχοντας στους Διεθνείς διαγωνισμούς της Μόσχας, του Παρισιού, του Λουξεμβούργου, της Αγίας Πετρούπολης, της Βάρνας και της Βουδαπέστης.
Είναι ο ιδρυτής του Russian Classical Ballet of Moscow, στο οποίο υπήρξε principal dancer και τώρα είναι ο καλλιτεχνικός του διευθυντής. Από την ίδρυση του μπαλέτου η σκέψη του και η προσπάθειά του ήταν να μεταδώσει την φιλοσοφία του «Ρωσικού μπαλέτου» – που αποτελεί την εγγύηση για υψηλού επαγγελματικού επιπέδου παραστάσεις – στην ομάδα στελεχώνοντας την με τους πιο καλούς χορευτές απόφοιτους των κορυφαίων σχολών μπαλέτου της Ρωσίας και του εξωτερικού.
Τα πιστεύω του για τον χορό τα οποία προσπαθεί να κάνει πράξη με τις παραστάσεις του Russian Classical Ballet of Moscow είναι: «Το μπαλέτο είναι μια τέχνη του κλασικού χορού, που μπορεί να κατακτήσει τις καρδιές των λαών και να διεισδύσει στην ανθρώπινη ψυχή φέρνοντας την χαρά και την ευτυχία, τη θλίψη και τα δάκρυα, τον ενθουσιασμό και τη λύπη. Για τον λόγο αυτό στις παραστάσεις μπαλέτου εμφανίζονται τα γεγονότα της ζωής με μαγικό τρόπο δείχνοντας την αγάπη και το θάνατο, τη θλίψη και τη γοητεία, τον κίνδυνο και την απόλαυση καλυμμένα από μια μυστηριώδη ατμόσφαιρα».
Τιμές Εισιτηρίων : Πλατεία Σειρές Α – Λ : 40 € και Πλατεία Σειρές Μ –Χ & Εξώστης : 30 €.
Πληροφορίες : 6977 347098, 2610 243039, 210 6728080, www.elvaevents.gr.
*Η προπώληση των εισιτηρίων θα αρχίσει από την Τετάρτη 26-3-2014.
Εισιτήρια προπωλούνται:
Στο Συνεδριακό την ημέρα της εκδήλωσης, ώρες 6:00-9:00μμ, 6977347098
Στο Σπίτι του Πολίτη 25ης Μαρτίου 104 Ισόγειο, 2610 243039
Στο κατάστημα DUR Αγίου Νικολάου & Μαιζώνος, 2610 279745
Στο κατάστημα ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Αγίου Νικολάου 32, 2610 277396
Στο κατάστημα MUSIC STATION Ρήγα Φεραίου 34, 2610 222411
Στο κατάστημα DISCOVER Πατρέως 30, 2610 624916
Ηλεκτρονικά – Tηλεφωνικά www.ticketservices.gr 210 7234567,
και στο κατάστημα Public στην οδό Ερμού.
xespao
Μετά την «Λίμνη των κύκνων» που παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία τον περασμένο μήνα στην Πάτρα, το 33ο Φεστιβάλ του Οργανισμού Καλλιτεχνικών Πολιτιστικών Εκδηλώσεων ανακοινώνει ότι την Παρασκευή 25 Απριλίου 2014 στις 21.00 στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών θα φιλοξενήσει τη μεγαλειώδη και ρομαντική παράσταση του Classical Russian Ballet of Moscow (Ρωσικό Κλασικό Μπαλέτο της Μόσχας), το αριστούργημα του κλασικού μπαλέτου «Ρωμαίος και Ιουλιέτα».
Πρόκειται για μία σπουδαία εκδήλωση με 40 χορευτές, υπέροχα κοστούμια και καταπληκτικά σκηνικά αντάξια του ιδρυτικού Προέδρου και δημιουργού του.
Η εκδήλωση στηρίζεται από την ομάδα πολιτισμού και επικοινωνίας Area 51.
Η ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας είναι απλά και μόνο η ομορφότερη ερωτική ιστορία του κόσμου
Είναι μια ιστορία ποτισμένη με μεγάλα πάθη – από τον πολύ μεγάλο έρωτα μέχρι το πολύ βαθύ μίσος – και είναι ακριβώς αυτό που αποζητούσε ο κόσμος του μπαλέτου. Και χρειαζόταν τη μαγική παρτιτούρα του Σεργκέι Προκόφιεφ για να αναδείξει το κατ’ εξοχήν μπαλετικό θέμα.
Πράγματι το 1934, κατόπιν παραγγελίας των Κίροφ του Λένινγκραντ, άρχισε ο Σεργκέι Προκόφιεφ να συνθέτει ένα έργο για την πρώτη μπαλετική έκδοση του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας που έκτοτε έμελε να αποτελέσει ένα νέο πόλο έλξης για μεγάλο αριθμό χορογράφων και ερμηνευτών.
Τελικά το έργο αυτό παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Μπρνο της Τσεχοσλοβακίας το 1938 σε χορογραφία Ίβο Πσότα. Όμως η μεγάλη στιγμή του μπαλέτου ήταν στο Λένινγκραντ, στο θέατρο Κίροφ το 1940 σε χορογραφία Λεονίντ Λαβρόφσκι και ερμηνευτές τη Γκαλίνα Ουλάνοβα και τον Κονσταντίν Σεργκέγιεφ. Αυτή είναι η εκδοχή που αναβίωσε στο Μπολσόι της Μόσχας, το 1946, κινηματογραφήθηκε το 1954 και μαγνητοσκοπήθηκε το 1976.
Από τότε πολλοί χορογράφοι σε διάφορα συγκροτήματα παρουσίασαν τη δική τους εκδοχή – διασκευή γιατί όπως παρατηρεί εύστοχα ο Τεράρ Μανονί πρόκειται «όχι μόνο για ένα μπαλέτο του αιώνα μας, αλλά για ένα μπαλέτο ανοιχτό στο μέλλον».
Οι σημαντικότεροι χορογράφοι έχουν καταθέσει τη δική τους «άποψη» εστιάζοντας σε διαφορετικά σημεία ο καθένας. ΄Ετσι ο Κ. Μακμίλλαν θέλησε να το παρουσιάσει ως ένα μεγαλοπρεπές σαιξπηρικό δράμα. Ο Τ. Νοϋμάγερ έδωσε έμφαση στην ψυχολογία των χαρακτήρων, η Α. Πρεζολκάζ ανέδειξε την ταξική – κοινωνική διάσταση της ιστορίας και ο Ζ. Κ. Μαγιό υπέγραψε μια κινηματογραφική εκδοχή. Αξίζει βεβαίως να σημειωθεί η παρουσίαση του έργου από τον Γ. Γκριγκορόβιτς, ο οποίος αφαιρώντας πολλές λεπτομέρειες στη δράση συγκέντρωσε το ενδιαφέρον στο συναίσθημα των πρωταγωνιστών – χαρακτήρων.
Τέλος οπωσδήποτε είναι ο μεγάλος χορογράφος Λ. Λαβρόφσκι που προσφέροντας τη δική του χορογραφική άποψη, εστιάζοντας τα πάντα γύρω από τα κεντρικά θέματα της αγάπης και του μίσους άφησε ένα μπαλέτο διεθνή κληρονομιά. Αυτή την περίφημη χορογραφία του Λεονίντ Λαβρόφσκι θα απολαύσουμε κι εμείς.
Στην αγορά της Βερόνα οι άνθρωποι είναι μοιρασμένοι σε στρατόπεδα και τσακώνονται όπως ακριβώς και οι δύο δυνατές οικογένειες οι Μοντέγοι και οι Καπουλέτοι.
Επεμβαίνει ο άρχοντας της όλης και επιβάλει την τάξη. Η Ιουλιέτα, κόρη των Καπουλέτων ετοιμάζεται για τον πρώτο της χορό που θα γίνει στο μέγαρο της οικογένειας, ενώ οι γονείς της ετοιμάζουν το γάμο της με τον ευγενή Πάρη. Ο Ρωμαίος με τους φίλους του πηγαίνουν στο χορό των Καπουλέτων μασκοφορεμένοι για να μην τους αναγνωρίσουν.
Εκεί ο Ρωμαίος συναντά την Ιουλιέτα και οι δύο νέοι ερωτεύονται από την πρώτη στιγμή. Παντρεύονται μυστικά ενώ στην αγορά της πόλης νέοι τσακωμοί καταλήγουν σε αιματοχυσία. Ο Ρωμαίος σκοτώνει τον Τυβάλδο, ξάδερφο της Ιουλιέτας, ο οποίος στο μεταξύ είχε σκοτώσει τον Μερκούτιο, φίλο του Ρωμαίου. Ο Ρωμαίος φεύγει για άλλη πόλη.
Οι Καπουλέτοι επισπεύδουν το γάμο της Ιουλιέτας με τον Πάρη. Κείνη αρνείται και καταφεύγει στον Ιερέα που την πάντρεψε με το Ρωμαίο. Εκείνος της δίνει ένα φίλτρο – υπνωτικό και η Ιουλιέτα προσποιείται ότι δέχεται το γάμο με τον Πάρη, παίρνει το φίλτρο και πέφτει σε βαθύ ύπνο.
Όλοι νομίζουν ότι δηλητηριάστηκε και τη βάζουν στο κενοτάφιο. Ο Ρωμαίος παίρνει το λάθος μήνυμα ότι η Ιουλιέτα δηλητηριάστηκε και αυτοκτονεί δίπλα στο σώμα της
αγαπημένης του. Όταν εκείνη ξυπνήσει και ανακαλύψει το άψυχο σώμα του Ρωμαίου αυτοκτονεί.
Οι οικογένειές τους έστω και αργά συμφιλιώνονται.
Ρωμαίος & Ιουλιέτα
Μουσική : Sergei Prokofiev
Χορογραφία : Leonid Lavrovsky
Καλλιτεχνικός Διευθυντής : Hasan Usmanov
ΡΩΣΙΚΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΜΠΑΛΕΤΟ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ
Το μπαλέτο αν και καθολική είναι η αντίληψη, ότι οι ρίζες του είναι Γαλλικές και Ιταλικές πατρίδα του θεωρείται η Ρωσία. Το μπαλέτο θεσπίσθηκε για πρώτη φορά στις δύο Ρωσικές μητροπόλεις Αγία Πετρούπολη και Μόσχα. Για να απαντηθεί το αίτημα του κόσμου που αντικατοπτρίζει την ατμόσφαιρα των 2 πόλεων: την συγκρατημένη και ακαδημαϊκή Αγία Πετρούπολη και την ενθουσιώδη και συναισθηματική Μόσχα ιδρύθηκαν οι 2 σχολές χορού η Vaganova Academy και η Bolshoi Ballet Academy αντίστοιχα.
Το Ρώσικο Κλασικό Μπαλέτο της Μόσχας στα χρόνια λειτουργίας του έχει αναγνωρισθεί για τον τέλειο επαγγελματισμό του κατέχοντας μία από τις καλύτερες θέσεις ανάμεσα στα κλασικά μπαλέτα της Ρωσίας και χαρακτηρίζεται για την ενέργεια, την ευγλωτία, την ένταση, την άψογη τεχνική, την υψηλή αισθητική, το πάθος και το υπέροχο στιλ των χορευτών του. Διαθέτει στο δυναμικό του πολλούς γνωστούς χορευτές αλλά και νέους απόφοιτους της Bolshoi Ballet Academy, της Vaganova Academy και άλλων φημισμένων σχολών χορού της Ρωσίας.
Όλα τα μέλη του συγκροτήματος διαθέτουν λαμπρή τεχνική, εξαιρετική εκτελεστική ικανότητα στα αέρινα άλματά τους, άριστο συντονισμό, και γρήγορες πιρουέτες. Βγάζουν πολύ συναίσθημα και λυρικότητα επάνω στη σκηνή.
Το συγκρότημα έχει παρουσιάσει παραστάσεις του με εξαιρετική επιτυχία, αποσπώντας ενθουσιώδη σχόλια και διθυραμβικές κριτικές στην Ρωσία, Αυστρία, Γερμανία, Φινλανδία, Ισραήλ, Ισπανία, Ουκρανία, Πολωνία, Ελβετία, Γαλλία, Ιαπωνία, Κίνα, Ν. Κορέα, Μεξικό και ΗΠΑ.
Το ρεπερτόριό του βασίζεται στα «μαργαριτάρια» του κλασικού μπαλέτου όπως: Δον Κιχώτης, Λίμνη των Κύκνων, Ωραία Κοιμωμένη, Καρυοθραύστης, Ζιζέλ, Σταχτοπούτα, Ρωμαίος και Ιουλιέτα κ.α.
Στην Ελλάδα έρχεται – για δεύτερη φορά μετά τις 4 sold out παραστάσεις του στο Παλλάς το 2009 – για να παρουσιάσει το κλασικό αριστούργημα ΡΩΜΑΙΟΣ & ΙΟΥΛΙΕΤΑ με 40 χορευτές, υπέροχα κοστούμια και καταπληκτικά σκηνικά.
HASAN USMANOV
Artistic Director
Απεφοίτησε από την Bolshoi Ballet Academy (Moscow Academic Choreographic School) το 1991 έχοντας καθηγητή τον Aleksandr Bondorenko. Συνέχισε τις σπουδές του στο Moscow Choreographical Institute απ’ όπου πήρε το δίπλωμα του σολίστ και παιδαγωγού το 1995.
Ξεκίνησε την χορευτική του καριέρα στο Classical Ballet στη Μόσχα υπό την διεύθυνση της Natalia Kasatkina και του Vladimir Vasilyev και συνέχισε να χορεύει ως guest soloist στο Imperial Ballet, στο Russian National Ballet Theatre και σε μεγάλα μπαλέτα της Αμερικής και της Ευρώπης ερμηνεύοντας τους πρωταγωνιστικούς ρόλους στα έργα: Δον Κιχώτης, Κάρμεν, Λίμνη των Κύκνων, Ωραία Κοιμωμένη, Ζιζέλ, Ρωμαίος και Ιουλιέτα.
Έχει κερδίσει πολλά βραβεία συμμετέχοντας στους Διεθνείς διαγωνισμούς της Μόσχας, του Παρισιού, του Λουξεμβούργου, της Αγίας Πετρούπολης, της Βάρνας και της Βουδαπέστης.
Είναι ο ιδρυτής του Russian Classical Ballet of Moscow, στο οποίο υπήρξε principal dancer και τώρα είναι ο καλλιτεχνικός του διευθυντής. Από την ίδρυση του μπαλέτου η σκέψη του και η προσπάθειά του ήταν να μεταδώσει την φιλοσοφία του «Ρωσικού μπαλέτου» – που αποτελεί την εγγύηση για υψηλού επαγγελματικού επιπέδου παραστάσεις – στην ομάδα στελεχώνοντας την με τους πιο καλούς χορευτές απόφοιτους των κορυφαίων σχολών μπαλέτου της Ρωσίας και του εξωτερικού.
Τα πιστεύω του για τον χορό τα οποία προσπαθεί να κάνει πράξη με τις παραστάσεις του Russian Classical Ballet of Moscow είναι: «Το μπαλέτο είναι μια τέχνη του κλασικού χορού, που μπορεί να κατακτήσει τις καρδιές των λαών και να διεισδύσει στην ανθρώπινη ψυχή φέρνοντας την χαρά και την ευτυχία, τη θλίψη και τα δάκρυα, τον ενθουσιασμό και τη λύπη. Για τον λόγο αυτό στις παραστάσεις μπαλέτου εμφανίζονται τα γεγονότα της ζωής με μαγικό τρόπο δείχνοντας την αγάπη και το θάνατο, τη θλίψη και τη γοητεία, τον κίνδυνο και την απόλαυση καλυμμένα από μια μυστηριώδη ατμόσφαιρα».
Τιμές Εισιτηρίων : Πλατεία Σειρές Α – Λ : 40 € και Πλατεία Σειρές Μ –Χ & Εξώστης : 30 €.
Πληροφορίες : 6977 347098, 2610 243039, 210 6728080, www.elvaevents.gr.
*Η προπώληση των εισιτηρίων θα αρχίσει από την Τετάρτη 26-3-2014.
Εισιτήρια προπωλούνται:
Στο Συνεδριακό την ημέρα της εκδήλωσης, ώρες 6:00-9:00μμ, 6977347098
Στο Σπίτι του Πολίτη 25ης Μαρτίου 104 Ισόγειο, 2610 243039
Στο κατάστημα DUR Αγίου Νικολάου & Μαιζώνος, 2610 279745
Στο κατάστημα ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Αγίου Νικολάου 32, 2610 277396
Στο κατάστημα MUSIC STATION Ρήγα Φεραίου 34, 2610 222411
Στο κατάστημα DISCOVER Πατρέως 30, 2610 624916
Ηλεκτρονικά – Tηλεφωνικά www.ticketservices.gr 210 7234567,
και στο κατάστημα Public στην οδό Ερμού.
xespao
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
«Τα είχα όλα και τα έχασα όλα…»
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Αυτοκτόνησε στις Φιλιππίνες η καλλονή Helena Belmonte
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ