2012-03-09 19:43:05
Η Microsoft όπως έχουμε τονίσει κατά καιρούς, "τρέχει" μια σειρά από projects στο παρασκήνιο, τα οποία σκοπό έχουν να εξελίξουν τεχνολογίες που θα δούμε στις συσκευές μας σε 5-10 χρόνια. Αυτή τη φορά σας παρουσιάζουμε μια νέα τεχνολογία που θα βελτιώσει κατά πολύ την εμπειρία χρήσης των οθονών αφής.
Μπορεί η τεχνολογία capacitive να έχει καταφέρει να μετατρέψει την άλλοτε κακή σχέση μας με τις οθόνες αφής σε καθημερινή ευχαρίστηση, αλλά δεν παύει να αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα σε ότι έχει να κάνει κυρίως με την ακρίβεια και την ταχύτητα.
Θα έχετε παρατηρήσει σίγουρα αν έχετε προσπαθήσει να ζωγραφίσετε ή να γράψετε με πενάκι ή ακόμα και με το χέρι, την μεγάλη διαφορά στη θέση και ακρίβεια που υπάρχει ανάμεσα στο αντικείμενο που αποτυπώνετε στην οθόνη και το χέρι σας. Αυτό, όπως εξηγεί η Microsoft, οφείλεται στο γεγονός ότι οι σημερινές οθόνες δεν σαρώνουν αρκετά γρήγορα την επιφάνεια, απαιτώντας συνήθως 100ms ανάμεσα σε δύο διαφορετικές σαρώσεις.
Ακόμα και κάποιες από τις πιο σύγχρονες, που φτάνουν σε ταχύτητες 50ms, δεν καταφέρνουν σε καμία περίπτωση να λύσουν το πρόβλημα (όπως φαίνεται και στο βίντεο), αφού ο χρόνος αυτός πρέπει να πέσει στο 1ms για να υπάρξει φυσική ροή στην αποτύπωση του στίγματος πάνω στην οθόνη.
Την τεχνολογία αυτή αναπτύσσει σε πειραματικό στάδιο η Microsoft και στο βίντεο που ακολουθεί μας παρουσιάζει ένα πρωτότυπο μοντέλο. Δυστυχώς, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο βίντεο, η τεχνολογία αυτή μπορεί να χρειαστεί ακόμα και 10 χρόνια για να φτάσει σε καταναλωτικά προϊόντα, αλλά ελπίζουμε ότι ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες θα καταφέρει να επιταχύνει την εξέλιξη.
goodbyte.gr
Μπορεί η τεχνολογία capacitive να έχει καταφέρει να μετατρέψει την άλλοτε κακή σχέση μας με τις οθόνες αφής σε καθημερινή ευχαρίστηση, αλλά δεν παύει να αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα σε ότι έχει να κάνει κυρίως με την ακρίβεια και την ταχύτητα.
Θα έχετε παρατηρήσει σίγουρα αν έχετε προσπαθήσει να ζωγραφίσετε ή να γράψετε με πενάκι ή ακόμα και με το χέρι, την μεγάλη διαφορά στη θέση και ακρίβεια που υπάρχει ανάμεσα στο αντικείμενο που αποτυπώνετε στην οθόνη και το χέρι σας. Αυτό, όπως εξηγεί η Microsoft, οφείλεται στο γεγονός ότι οι σημερινές οθόνες δεν σαρώνουν αρκετά γρήγορα την επιφάνεια, απαιτώντας συνήθως 100ms ανάμεσα σε δύο διαφορετικές σαρώσεις.
Ακόμα και κάποιες από τις πιο σύγχρονες, που φτάνουν σε ταχύτητες 50ms, δεν καταφέρνουν σε καμία περίπτωση να λύσουν το πρόβλημα (όπως φαίνεται και στο βίντεο), αφού ο χρόνος αυτός πρέπει να πέσει στο 1ms για να υπάρξει φυσική ροή στην αποτύπωση του στίγματος πάνω στην οθόνη.
Την τεχνολογία αυτή αναπτύσσει σε πειραματικό στάδιο η Microsoft και στο βίντεο που ακολουθεί μας παρουσιάζει ένα πρωτότυπο μοντέλο. Δυστυχώς, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο βίντεο, η τεχνολογία αυτή μπορεί να χρειαστεί ακόμα και 10 χρόνια για να φτάσει σε καταναλωτικά προϊόντα, αλλά ελπίζουμε ότι ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες θα καταφέρει να επιταχύνει την εξέλιξη.
goodbyte.gr
VIDEO
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Τι κάνετε για να διώξετε τα σαλιγκάρια..
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Τα τελευταία γεύματα θανατοποινιτών! (pics)
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ