2014-06-17 10:24:08
Σε ηλικία 78 χρόνων, έφυγε από τη ζωή μία από τις μούσες και σταρ του Άντι Γουόρχολ, η Ultra Violet, το πραγματικό όνομα της οποίας ήταν Isabelle Collin Dufresne.
Το Σάββατο το πρωί, 14 Ιουνίου, άφησε την τελευταία της πνοή μία από τις πιο διάσημες και αναγνωρισμένες μούσες του Άντι Γουόρχολ, η Ultra Violet, σε ηλικία 78 χρόνων. Ο θάνατος γνωστοποιήθηκε από έναν οικογενειακό φίλο και η αιτία είναι ο καρκίνος.
Η Isabelle Collin Dufresne όπως είναι το πραγματικό όνομα της Ultra Violet, γεννήθηκε σε ένα αυστηρά θρησκευτικό οικογενειακό περιβάλλον που ερχόταν συχνά σε αντίθεση με την επαναστατική και αντιδραστική της φύση. Παρουσίαζε ακραίες συμπεριφορές, ανησυχώντας τους γονείς της, οι οποίοι με τη βοήθεια ενός φίλου τους παπά, την υπέβαλαν σε εξορκισμό (χωρίς αποτελέσματα), ενώ ούτε το αναμορφωτήριο που βρέθηκε για ένα χρονικό διάστημα κατάφερε να δαμάσει τον ατίθασο και εκρηκτικό χαρακτήρα της.
Με σπουδές γύρω από την τέχνη στη Γαλλία, φεύγει για την Νέα Υόρκη όπου και συναντιέται με τον ζωγράφο Σαλβαντόρ Νταλί, γίνεται η μούσα του και τον ακολουθεί σε Ισπανία και Νέα Υόρκη. Ο Νταλί είναι ο άνθρωπος που της γνώρισε τον Άντι Γουόρχολ, εισβάλει στο στούντιο του, το περίφημο “Factory” και ένας νέος κύκλος ζωής ξεκινάει.
Στα χρόνια που θα παραμείνει στο “Factory” θα γυρίσει αρκετές ταινίες με τον Άντι Γουόρχολ, θα υιοθετήσει το παρατσούκλι με το οποίο θα μείνει γνωστή, Ultra Violet, θα γνωρίσει από κοντά μία ζωή γεμάτη ναρκωτικά και κρεπάλες και κάποια χρόνια μετά θα πλησιάσει τον θάνατο, γεγονός που την στρέφει στην εκκλησία, την απομακρύνει από το Factory και ανοίγει έναν καινούριο δρόμο στην καλλιτεχνική της ζωή.
Έχει καταφέρει βέβαια να αφήσει το δικό της στίγμα στην πολιτιστική επανάσταση της δεκαετίας του '60 στη Νέα Υόρκη και έχει μετατραπεί στο νέο είδωλο της pop art.
To 1988 είναι χρονιά σταθμός στη ζωή της, καθώς εκδίδει το βιβλίο: “Διάσημος για δεκαπέντε λεπτά: Τα χρόνια μου με τον Άντι Γουόρχολ”, η New York Times δημοσιεύει μία διθυραμβική κριτική, το βιβλίο γίνεται επιτυχία και μεταφράζεται σε 17 γλώσσες. Λίγα χρόνια μετά ανοίγει ένα στούντιο στη Νίκαια της Γαλλίας, γράφει ένα δεύτερο βιβλίο στο οποίο παρουσιάζει την άποψή της για την τέχνη και μοιράζει τον χρόνο της μεταξύ Γαλλίας και Νέας Υόρκης μέχρι τον θάνατό της.
Στη διάρκεια της επαγγελματικής της δράσης γύρισε με τον Άντι Γουόρχολ 17 ταινίες, πραγματοποίησε εικαστικές εγκαταστάσεις, έγραψε βιβλία, συμμετείχε σε ταινίες άλλων κυρίως περιγράφοντας την εποχή του “Factory”, άνοιξε και διατήρησε δύο στούντιο τέχνης σε Γαλλία και Νέα Υόρκη από όπου πέρασαν πολλοί νέοι, ανερχόμενοι καλλιτέχνες ενώ άφησε πίσω της και μία σειρά από πίνακες, οι περισσότεροι επηρεασμένοι από την βαθιά πίστη της στην εκκλησία, απεικονίζοντας αγγέλους και παραδείσους.
Η δουλειά της παρουσιάστηκε σε εκθέσεις κυρίως στην Αμερική και τη Γαλλία ενώ μόλις τρεις εβδομάδες πριν τον θάνατό της είχε ολοκληρωθεί η τελευταία της έκθεση στην γκαλερί Dillon με τίτλο “Ultra Violet: The Studio Recreated”. Στην έκθεση παρουσίαζε κάποιους πίνακες ζωγραφικής, γλυπτά, χαρακτικά, ταινίες και εγκαταστάσεις με νέον.
Δεν παντρεύτηκε ποτέ, ζούσε με τις δύο αδερφές της.
pathfinder.gr
Το Σάββατο το πρωί, 14 Ιουνίου, άφησε την τελευταία της πνοή μία από τις πιο διάσημες και αναγνωρισμένες μούσες του Άντι Γουόρχολ, η Ultra Violet, σε ηλικία 78 χρόνων. Ο θάνατος γνωστοποιήθηκε από έναν οικογενειακό φίλο και η αιτία είναι ο καρκίνος.
Η Isabelle Collin Dufresne όπως είναι το πραγματικό όνομα της Ultra Violet, γεννήθηκε σε ένα αυστηρά θρησκευτικό οικογενειακό περιβάλλον που ερχόταν συχνά σε αντίθεση με την επαναστατική και αντιδραστική της φύση. Παρουσίαζε ακραίες συμπεριφορές, ανησυχώντας τους γονείς της, οι οποίοι με τη βοήθεια ενός φίλου τους παπά, την υπέβαλαν σε εξορκισμό (χωρίς αποτελέσματα), ενώ ούτε το αναμορφωτήριο που βρέθηκε για ένα χρονικό διάστημα κατάφερε να δαμάσει τον ατίθασο και εκρηκτικό χαρακτήρα της.
Με σπουδές γύρω από την τέχνη στη Γαλλία, φεύγει για την Νέα Υόρκη όπου και συναντιέται με τον ζωγράφο Σαλβαντόρ Νταλί, γίνεται η μούσα του και τον ακολουθεί σε Ισπανία και Νέα Υόρκη. Ο Νταλί είναι ο άνθρωπος που της γνώρισε τον Άντι Γουόρχολ, εισβάλει στο στούντιο του, το περίφημο “Factory” και ένας νέος κύκλος ζωής ξεκινάει.
Στα χρόνια που θα παραμείνει στο “Factory” θα γυρίσει αρκετές ταινίες με τον Άντι Γουόρχολ, θα υιοθετήσει το παρατσούκλι με το οποίο θα μείνει γνωστή, Ultra Violet, θα γνωρίσει από κοντά μία ζωή γεμάτη ναρκωτικά και κρεπάλες και κάποια χρόνια μετά θα πλησιάσει τον θάνατο, γεγονός που την στρέφει στην εκκλησία, την απομακρύνει από το Factory και ανοίγει έναν καινούριο δρόμο στην καλλιτεχνική της ζωή.
Έχει καταφέρει βέβαια να αφήσει το δικό της στίγμα στην πολιτιστική επανάσταση της δεκαετίας του '60 στη Νέα Υόρκη και έχει μετατραπεί στο νέο είδωλο της pop art.
To 1988 είναι χρονιά σταθμός στη ζωή της, καθώς εκδίδει το βιβλίο: “Διάσημος για δεκαπέντε λεπτά: Τα χρόνια μου με τον Άντι Γουόρχολ”, η New York Times δημοσιεύει μία διθυραμβική κριτική, το βιβλίο γίνεται επιτυχία και μεταφράζεται σε 17 γλώσσες. Λίγα χρόνια μετά ανοίγει ένα στούντιο στη Νίκαια της Γαλλίας, γράφει ένα δεύτερο βιβλίο στο οποίο παρουσιάζει την άποψή της για την τέχνη και μοιράζει τον χρόνο της μεταξύ Γαλλίας και Νέας Υόρκης μέχρι τον θάνατό της.
Στη διάρκεια της επαγγελματικής της δράσης γύρισε με τον Άντι Γουόρχολ 17 ταινίες, πραγματοποίησε εικαστικές εγκαταστάσεις, έγραψε βιβλία, συμμετείχε σε ταινίες άλλων κυρίως περιγράφοντας την εποχή του “Factory”, άνοιξε και διατήρησε δύο στούντιο τέχνης σε Γαλλία και Νέα Υόρκη από όπου πέρασαν πολλοί νέοι, ανερχόμενοι καλλιτέχνες ενώ άφησε πίσω της και μία σειρά από πίνακες, οι περισσότεροι επηρεασμένοι από την βαθιά πίστη της στην εκκλησία, απεικονίζοντας αγγέλους και παραδείσους.
Η δουλειά της παρουσιάστηκε σε εκθέσεις κυρίως στην Αμερική και τη Γαλλία ενώ μόλις τρεις εβδομάδες πριν τον θάνατό της είχε ολοκληρωθεί η τελευταία της έκθεση στην γκαλερί Dillon με τίτλο “Ultra Violet: The Studio Recreated”. Στην έκθεση παρουσίαζε κάποιους πίνακες ζωγραφικής, γλυπτά, χαρακτικά, ταινίες και εγκαταστάσεις με νέον.
Δεν παντρεύτηκε ποτέ, ζούσε με τις δύο αδερφές της.
pathfinder.gr
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΣτΕ: Κατάσχεση χωρίς ενημέρωση σε καταθέσεις τραπεζών
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ