2014-06-27 22:26:08
Μια μέρα μόλις από την «ήττα» που υπέστη ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος αφού δεν κατάφερε να δει τον εκλεκτό του στη θέση του Μητροπολίτη Ιωαννίνων, ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος επιστρέφει για τα… επινίκια. Με νέα του ανάρτηση στο προσωπικό του ιστολόγιο ο Μητροπολίτης κατηγορεί, ούτε λίγο, ούτε πολύ, πως ο Οικουμενικός Πατριάρχης και ο Πάπας της Ρώμης είναι θεομπαίχτες και πως ο Επίσκοπος της Ρώμης κατάφερε να κάνει υποδεέστερό του τον Επίσκοπο της Κωνσταντινούπολης!
Και για να κλείσει παλιούς λογαριασμούς που έχει με τον κ. Βαρθολομαίο κάνει εκτενή αναφορά στην κρίση που είχε ξεσπάσει το 2004 με αφορμή τις Μητροπόλεις στις «Νέες Χώρες» και τη διεκδίκησή τους από την Ελλαδική Εκκλησία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ό,τι δηλαδή συνέβη και προ ημερών και οδήγησε στην εκρηκτική αντίδραση του Μητροπολίτη Αιγιαλείας προς τον κ. Βαρθολομαίο που του διαμήνυσε «κάτω τα χέρια από την Εκκλησία της Ελλάδας».
Η παρέμβαση του Μητροπολίτη, έχει τον τίτλο: «Πάπας και Πατριάρχης κοροϊδεύουν ο ένας τον άλλον και τους εαυτούς τους, την κοινωνία των πιστών και εν τέλει δε, δυστυχώς και τον Θεόν».
Αφορμή για τη νέα επίθεση Αμβρόσιου, αποτέλεσαν οι συχνές επαφές που είχαν οι δυο προκαθήμενοι των Εκκλησιών, στο Ισραήλ και στη Ρώμη. Αν και στο θέμα αυτό έχει αναφερθεί, πρόσφατα, ο κ. Αμβρόσιος, ωστόσο επιστρέφει δριμύτερος, με σαφείς υποτιμητικές αναφορές προς τον κ. Βαρθολομαίο, τον οποίο επιχειρεί να αποδομήσει ως ηγέτη των Ορθοδόξων Χριστιανών.
Εξάλλου είναι γνωστές οι στενές σχέσεις που διατηρεί με τον Πατριάρχη Ρωσίας Κύριλλο, ο οποίος και αυτός δεν διατηρεί τις καλύτερες των επαφών με τον κ. Βαρθολομαίο.
Στην αρχή του μακροσκελέστατου κειμένου ο κ. Αμβρόσιος, επί της ουσίας αμφιβάλλει για την αγιότητα του Οικουμενικού, συγκρίνοντας τον με τον προκάτοχό του Δημήτριο για να καταλήξει στο συμπέρασμα: «Ο νυν Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος είναι βεβαίως ένας πανέξυπνος άνθρωπος, αλλά παρά ταύτα δεν αφήνει να διαφαίνεται η πνευματική του συγκρότηση, ούτε αυτό πού ονομάζουμε "αγιότητα"! Μπορεί να διαθέτει τα στοιχεία αυτά, αλλά δεν φαίνονται! Θαυμάζεις την ευστροφία Του, όχι όμως και την αγιότητά Του!»
Προς επίρρωση του επιχειρήματός του ο κ. Αμβρόσιος γυρνά πίσω στο 2004 και στην κρίση με το Φανάρι γράφοντας τα εξής:
«Πως να ξεχάσουμε τη φρικτή εκείνη σκηνοθεσία, την οποία συνέλαβε στο μυαλό Του και τελικά έθεσε σε εφαρμογή για τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Χριστόδουλο, τον επί δεκαετίες προσωπικό του φίλο;
Ήταν 30 Απριλίου του 2004, όταν ο Παναγ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος ενόμισε -λανθασμένα πάντοτε- ότι ο Χριστόδουλος, με τις εκλογές Αρχιερέων στην Αθήνα, υπονομεύει τα Πατριαρχικά συμφέροντα στον Ελλαδικό Χώρο!
Τότε ευθύς αμέσως έθεσε σε εφαρμογή ένα ανατριχιαστικό μηχανισμό κατά του μακαριστού Χριστοδούλου, προέβη δε στη γνωστή μακάβρια εκείνη Τελετή εκεί στο Φανάρι για να τον «αποτειχίσει», να τον αποκόψει δηλ. από το Σώμα της ανά τον κόσμο Ορθοδοξίας, επιβάλλοντας την ποινή της «ακοινωνησίας»!
Ήταν, δυστυχώς, μια σατανική σε έμπνευση και εκτέλεση πατριαρχική Πράξη! Με την ενέργειά Του εκείνη ο Οικουμενικός Πατριάρχης, ας μας συγχωρήσει την ειλικρίνεια, απέδειξε στην πράξη, ότι έχει σαν δώρο από τον Δημιουργό Θεό μεγάλα μεν χαρίσματα, αλλά μικρή καρδιά! Καθώς πολλοί λέγουν, κυριαρχείται από μεγάλο Εγωϊσμό και από μεγάλη Κακία! Είναι άφιλος και αδίστακτος, λέγουν όσοι Τον γνωρίζουν! «Η προσωπική τους σχέση (δηλ. με τον Χριστόδουλο) θεμελιώθηκε το 1965. Η σύγκρουσή τους κορυφώθηκε το 2004. Κι όμως ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος υπήρξαν κάποτε φίλοι»! Αυτά έγραφε το ΕΘΝΟΣ στις 29.01.2008.»
Τα ολίγα αυτά ας θεωρηθούν, λοιπόν, ως εισαγωγικά για τις παρακάτω σκέψεις μας.
Σκηνή από την μακάβρια Τελετή της "ακοινωνησίας"!
«ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ»
Ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων αναφέρει ότι τόσο ο καθολικός Πάπας, όσο και ο Ορθόδοξος Πατριάρχης είναι πανέξυπνοι και επί της ουσίας συμπεριφέρονται όχι ως πνευματικοί αλλά ως πολιτικοί ηγέτες. Μάλιστα αναλύει πως ο Πάπας κατάφερε να ξεγελάσει τον Πατριάρχη!
Όπως αναφέρει: «Μετέβη ο Πάπας στα Ιεροσόλυμα, όπου συναντήθηκε όχι μόνον με τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη, αλλά και με διαφόρους άλλους εκκλησιαστικούς, πολιτειακούς και πολιτικούς τοπικούς παράγοντες. Εκεί ευρισκόμενος, την μια ημέρα ασπάσθηκε το χέρι του Οικουμενικού Πατριάρχου! Την άλλη ημέρα ασπάσθηκε το χέρι του Προέδρου του Ισραήλ! Έπειτα ασπάσθηκε το χέρι ενός ακτιβιστή ομοφυλόφιλου Ρωμαοκαθολικού ιερέα! Τέλος, επισκεφθείς το Μουσείο του Ολοκαυτώματος, ασπάσθηκε και το χέρι όλων των επιζησάντων από το Εβραϊκό Ολοκαύτωμα! Δηλ. ο Πάπας εφαρμόζει την αρχή: "και με το σκύλο μπονζούρ και με τη γάτα καλημέρα". Κοροϊδεύει, συνεπώς, Θεό και ανθρώπους!
Μετέβη, λοιπόν, ο Πάπας στα Ιεροσόλυμα, δηλ. η συνάντηση αυτών των Δύο Μεγάλων, Πάπα και Πατριάρχη, έγινε σε ουδέτερο δηλ. σε ξένο, έδαφος!
Αμφότεροι έφυγαν από την έδρα τους και μετέβησαν σε ένα ουδέτερο έδαφος! Δια του τρόπου αυτού ουδείς μειώθηκε, ουδείς ταπεινώθηκε! Η παραχώρηση ήταν αμφοτεροβαρής! Πάπας και Πατριάρχης ετήρησαν τα προσχήματα! Έδειχναν, ότι είναι ισότιμοι!
Ελάτε τώρα να δούμε τη πονηρία του Πάπα. Μια εβδομάδα αργότερα ο Πάπας προσκάλεσε, δηλ. παρέσυρε, όλους αυτούς τους Μεγάλους στην έδρα Του, στη Ρώμη! Τους προσκάλεσε εκεί, οπότε έμμεσα όλοι Τον προσκύνησαν!
Ναι, όλοι τον προσκύνησαν, δηλ. και ο Οικουμενικός Πατριάρχης των Ορθοδόξων κ. Βαρθολομαίος και ο Πρόεδρος του Ισραήλ κ. Σιμόν Πέρες και ο Αρχηγός των Παλαιστινίων κ. Μαχμούτ Αμπάς! Ποιο ήταν το πρόσχημα; Τους κάλεσε στη Ρώμη για να .........προσευχηθούν δήθεν όλοι μαζί για την ΕΙΡΗΝΗ! Γιατί άραγε; Στα Ιεροσόλυμα δεν θα μπορούσαν να το πράξουν; Βεβαιότατα και θα ηδύναντο! Αλλ΄ ο Πάπας, δόλιος ών και πανέξυπνος, ήθελε, εμμέσως πλην σαφώς, να τονίσει την υπεροχική Του θέση! Και τελικά το κατώρθωσε! Τους «κουβάλησε» όλους στην έδρα Του, εκεί στη Ρώμη, όπου έπειτα από μια κοινή …..προσευχή (περί αυτού θα τα πούμε παρακάτω) όλοι μαζί φύτεψαν και μια εληά σαν σύμβολο της πολυπόθητης ειρήνης στη Μέση Ανατολή.
Η εληά ως άλλοθι! Ώ!, της υποκρισίας! Έτσι άραγε κτίζεται η ειρήνη
Ελάτε τώρα να στοχασθούμε λίγο πιο βαθειά. Με τον τρόπο αυτό ο πονηρός Ποντίφηξ της Ρώμης, εμμέσως πλην σαφώς, ανέδειξε, όπως είπαμε ήδη, το υπεροχικό Του ανάστημα έναντι όλων των άλλων, αλλά συγχρόνως με τον τρόπο αυτό «έρριξε» τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, τον Οποίον κατέστησε de facto υποδεέστερό Του! Υποθέτουμε, ότι τώρα πλέον ο δικός μας Πατριάρχης θα μελετά με ποιόν τρόπο θα μπορέσει να "ρίξει" και αυτός με την σειρά Του τον "πολυαγαπημένο Αδελφό" Πάπα, έτσι ώστε να πάρει τη «ρεβάνς»! Αυτά, λοιπόν, συμβαίνουν στους πολύ έξυπνους Ηγέτες! Πίσω από τα χαμόγελα, τα χειροφιλήματα και τα παρόμοια κρύβεται η ιδιοτέλεια, εμφωλεύει ο δόλος, η υποκρισία, το πάθος!»
«ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ»
Ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας αναφέρει ότι παρά τις συναντήσεις των δυο θρησκευτικών πλευρών, ούτε από μια, ούτε από την άλλη πλευρά, έχει γίνει προεργασία για την ενότητα της Εκκλησίας και κατηγορεί τους δυο θρησκευτικούς ηγέτες ότι όλα αυτά τα κάνουν για το θεαθήναι, αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Πενήντα χρόνια πέρασαν από τότε που ο Πατριάρχης Αθηναγόρας συναντήθηκε για πρώτη φορά με τον Πάπα της Ρώμης Παύλο τον Στ΄ στα Ιεροσόλυμα και όμως τίποτε δεν άλλαξε! Το χάσμα υπάρχει! Το Σχίσμα υπάρχει! Ο Θεολογικός Διάλογος έχει οδηγηθεί σε ναυάγιο! Η Ορθόδοξος Εκκλησία, έπειτα μάλιστα από την Συμφωνία του Balamant, έχει εξέλθει άκρως ταπεινωμένη και πληγωμένη! Άρα ΔΕΝ χρειαζόμεθα ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, χειροφιλήματα και εναγκαλισμούς. Μετάνοια χρειάζεται και συντριβή καρδίας! Αλλά ποιος τα έχασε όλα αυτά, «για να τα βρει» ο Πάπας;
Εδώ ακριβώς έγκειται η κοροϊδία! Αφήνουν στο Λαό να δημιουργηθεί η εντύπωση, ότι με κοινωνικές σχέσεις και συναντήσεις το χάσμα γεφυρώνεται! Ενώ στην πραγματικότητα το χάσμα μεγενθύνεται!»
«ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ!»
Ο Αιγιαλείας και Καλαβρύτων κατηγορεί τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο για τη συμπροσευχή με τον Πάπα που έγινε στο Βατικανό και στην οποία συμμετείχαν ο Πρόεδρος του Ισραήλ Σιμόν Πέρες και ο Πρόεδρος της παλαιστινιακής Αρχής Μαχμούντ Αμπάς. Και αναφέρει τα εξής:
«Σε ποιό Θεό προσευχήθηκαν; Στον Σωτήρα Χριστό ημών των Χριστιανών, στον Γιαχβέ των αντίχριστων Εβραίων ή στον Αλλάχ των Μουσουλμάνων; Είναι άραγε επιτρεπτή αυτή η ισοπέδωση των πάντων; Ο Χριστός και ο Αλλάχ είναι ισότιμοι Θεοί; Ο Μωάμεθ και ο Χριστός είναι ένα και το αυτό; Τελικά, Παναγιώτατε, υπάρχουν πολλοί Θεοί; Αυτό άραγε είναι το μήνυμα, που θα θέλατε να εκπέμψετε; Άρα, χωρίς αμφιβολία, είσθε διαφημιστές της παγκοσμιοποιήσεως!»
Συμπερασματικά: Εκεί κάτω στα Ιεροσόλυμα και εκεί πέρα στη Ρώμη οι πρωταγωνιστές Πάπας και Πατριάρχης πρωτίστως κορόϊδεψαν τον ίδιο τον Θεό! Μάλλον «εξύβρισαν έργω» τον μόνον αληθινό Θεό, τον εν Τριάδι προσκυνούμενο και δοξαζόμενο Θεό! Ο Θεός να τους συγχωρήσει!»
Ενώ σε άλλο σημείο αναφέρει τα εξής:
«ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΜΑ: Σε σχέση, τέλος, με την πρόσφατη συνάντησή του με τον Πάπα Φραγκίσκο στους Αγίους Τόπους, ο Οικουμενικός Πατριάρχης υπογράμμισε ότι «η έκβασή της ήταν σαφώς θετική» και πως «η συνάντηση αυτή ήταν πηγή μεγάλης πνευματικής αγαλλίασης».
Ναι, Παναγιώτατε, η συνάντηση στα Ιεροσόλυμα και στη Ρώμη, «ήταν πηγή μεγάλης πνευματικής αγαλλίασης», αλλά ΜΟΝΟΝ για Σας τους Πρωτεργάτες και Πρωταγωνιστές της, ενώ, αντιθέτως, ήταν πηγή μεγάλης απογοητεύσεως για εμάς τους ευτελείς και ανώνυμους, οι οποίοι όμως πονάμε για την ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ! Η Ορθοδοξία μας τόσο στα Ιεροσόλυμα, όσο και στη Ρώμη ευτελίσθηκε και προδόθηκε! Εκεί μόνον το Ισλάμ εξήλθε ΝΙΚΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΑΙΟΥΧΟΣ! Η εξίσωση Χριστού, Γιαχβέ και Αλλάχ, καθώς επίσης και το χειροφίλημα της χειρός του Εβραίου Προέδρου από τον Πάπα της Ρώμης, ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΑ θα μείνουν στην ιστορία ως μια μελανή σελίδα της Πατριαρχείας Σας!
ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΟΘΕΙ
Τόσο στα Ιεροσόλυμα, όσο και στη Ρώμη από τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη προδόθηκε η Ορθοδοξία μας! Αν τώρα προσθέσουμε και μερικά άλλα προγενέστερα περιστατικά ή γεγονότα, που βαρύνουν επίσης τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη, τότε θα έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα. Η προδοσία συνετελέσθη με την εξίσωση μεγεθών, που δεν έχουν απολύτως καμμιά σχέση μεταξύ τους! Με την έκπτωση στον τομέα της πίστεως!»
xespao
Και για να κλείσει παλιούς λογαριασμούς που έχει με τον κ. Βαρθολομαίο κάνει εκτενή αναφορά στην κρίση που είχε ξεσπάσει το 2004 με αφορμή τις Μητροπόλεις στις «Νέες Χώρες» και τη διεκδίκησή τους από την Ελλαδική Εκκλησία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ό,τι δηλαδή συνέβη και προ ημερών και οδήγησε στην εκρηκτική αντίδραση του Μητροπολίτη Αιγιαλείας προς τον κ. Βαρθολομαίο που του διαμήνυσε «κάτω τα χέρια από την Εκκλησία της Ελλάδας».
Η παρέμβαση του Μητροπολίτη, έχει τον τίτλο: «Πάπας και Πατριάρχης κοροϊδεύουν ο ένας τον άλλον και τους εαυτούς τους, την κοινωνία των πιστών και εν τέλει δε, δυστυχώς και τον Θεόν».
Αφορμή για τη νέα επίθεση Αμβρόσιου, αποτέλεσαν οι συχνές επαφές που είχαν οι δυο προκαθήμενοι των Εκκλησιών, στο Ισραήλ και στη Ρώμη. Αν και στο θέμα αυτό έχει αναφερθεί, πρόσφατα, ο κ. Αμβρόσιος, ωστόσο επιστρέφει δριμύτερος, με σαφείς υποτιμητικές αναφορές προς τον κ. Βαρθολομαίο, τον οποίο επιχειρεί να αποδομήσει ως ηγέτη των Ορθοδόξων Χριστιανών.
Εξάλλου είναι γνωστές οι στενές σχέσεις που διατηρεί με τον Πατριάρχη Ρωσίας Κύριλλο, ο οποίος και αυτός δεν διατηρεί τις καλύτερες των επαφών με τον κ. Βαρθολομαίο.
Στην αρχή του μακροσκελέστατου κειμένου ο κ. Αμβρόσιος, επί της ουσίας αμφιβάλλει για την αγιότητα του Οικουμενικού, συγκρίνοντας τον με τον προκάτοχό του Δημήτριο για να καταλήξει στο συμπέρασμα: «Ο νυν Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος είναι βεβαίως ένας πανέξυπνος άνθρωπος, αλλά παρά ταύτα δεν αφήνει να διαφαίνεται η πνευματική του συγκρότηση, ούτε αυτό πού ονομάζουμε "αγιότητα"! Μπορεί να διαθέτει τα στοιχεία αυτά, αλλά δεν φαίνονται! Θαυμάζεις την ευστροφία Του, όχι όμως και την αγιότητά Του!»
Προς επίρρωση του επιχειρήματός του ο κ. Αμβρόσιος γυρνά πίσω στο 2004 και στην κρίση με το Φανάρι γράφοντας τα εξής:
«Πως να ξεχάσουμε τη φρικτή εκείνη σκηνοθεσία, την οποία συνέλαβε στο μυαλό Του και τελικά έθεσε σε εφαρμογή για τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Χριστόδουλο, τον επί δεκαετίες προσωπικό του φίλο;
Ήταν 30 Απριλίου του 2004, όταν ο Παναγ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος ενόμισε -λανθασμένα πάντοτε- ότι ο Χριστόδουλος, με τις εκλογές Αρχιερέων στην Αθήνα, υπονομεύει τα Πατριαρχικά συμφέροντα στον Ελλαδικό Χώρο!
Τότε ευθύς αμέσως έθεσε σε εφαρμογή ένα ανατριχιαστικό μηχανισμό κατά του μακαριστού Χριστοδούλου, προέβη δε στη γνωστή μακάβρια εκείνη Τελετή εκεί στο Φανάρι για να τον «αποτειχίσει», να τον αποκόψει δηλ. από το Σώμα της ανά τον κόσμο Ορθοδοξίας, επιβάλλοντας την ποινή της «ακοινωνησίας»!
Ήταν, δυστυχώς, μια σατανική σε έμπνευση και εκτέλεση πατριαρχική Πράξη! Με την ενέργειά Του εκείνη ο Οικουμενικός Πατριάρχης, ας μας συγχωρήσει την ειλικρίνεια, απέδειξε στην πράξη, ότι έχει σαν δώρο από τον Δημιουργό Θεό μεγάλα μεν χαρίσματα, αλλά μικρή καρδιά! Καθώς πολλοί λέγουν, κυριαρχείται από μεγάλο Εγωϊσμό και από μεγάλη Κακία! Είναι άφιλος και αδίστακτος, λέγουν όσοι Τον γνωρίζουν! «Η προσωπική τους σχέση (δηλ. με τον Χριστόδουλο) θεμελιώθηκε το 1965. Η σύγκρουσή τους κορυφώθηκε το 2004. Κι όμως ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος υπήρξαν κάποτε φίλοι»! Αυτά έγραφε το ΕΘΝΟΣ στις 29.01.2008.»
Τα ολίγα αυτά ας θεωρηθούν, λοιπόν, ως εισαγωγικά για τις παρακάτω σκέψεις μας.
Σκηνή από την μακάβρια Τελετή της "ακοινωνησίας"!
«ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ»
Ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων αναφέρει ότι τόσο ο καθολικός Πάπας, όσο και ο Ορθόδοξος Πατριάρχης είναι πανέξυπνοι και επί της ουσίας συμπεριφέρονται όχι ως πνευματικοί αλλά ως πολιτικοί ηγέτες. Μάλιστα αναλύει πως ο Πάπας κατάφερε να ξεγελάσει τον Πατριάρχη!
Όπως αναφέρει: «Μετέβη ο Πάπας στα Ιεροσόλυμα, όπου συναντήθηκε όχι μόνον με τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη, αλλά και με διαφόρους άλλους εκκλησιαστικούς, πολιτειακούς και πολιτικούς τοπικούς παράγοντες. Εκεί ευρισκόμενος, την μια ημέρα ασπάσθηκε το χέρι του Οικουμενικού Πατριάρχου! Την άλλη ημέρα ασπάσθηκε το χέρι του Προέδρου του Ισραήλ! Έπειτα ασπάσθηκε το χέρι ενός ακτιβιστή ομοφυλόφιλου Ρωμαοκαθολικού ιερέα! Τέλος, επισκεφθείς το Μουσείο του Ολοκαυτώματος, ασπάσθηκε και το χέρι όλων των επιζησάντων από το Εβραϊκό Ολοκαύτωμα! Δηλ. ο Πάπας εφαρμόζει την αρχή: "και με το σκύλο μπονζούρ και με τη γάτα καλημέρα". Κοροϊδεύει, συνεπώς, Θεό και ανθρώπους!
Μετέβη, λοιπόν, ο Πάπας στα Ιεροσόλυμα, δηλ. η συνάντηση αυτών των Δύο Μεγάλων, Πάπα και Πατριάρχη, έγινε σε ουδέτερο δηλ. σε ξένο, έδαφος!
Αμφότεροι έφυγαν από την έδρα τους και μετέβησαν σε ένα ουδέτερο έδαφος! Δια του τρόπου αυτού ουδείς μειώθηκε, ουδείς ταπεινώθηκε! Η παραχώρηση ήταν αμφοτεροβαρής! Πάπας και Πατριάρχης ετήρησαν τα προσχήματα! Έδειχναν, ότι είναι ισότιμοι!
Ελάτε τώρα να δούμε τη πονηρία του Πάπα. Μια εβδομάδα αργότερα ο Πάπας προσκάλεσε, δηλ. παρέσυρε, όλους αυτούς τους Μεγάλους στην έδρα Του, στη Ρώμη! Τους προσκάλεσε εκεί, οπότε έμμεσα όλοι Τον προσκύνησαν!
Ναι, όλοι τον προσκύνησαν, δηλ. και ο Οικουμενικός Πατριάρχης των Ορθοδόξων κ. Βαρθολομαίος και ο Πρόεδρος του Ισραήλ κ. Σιμόν Πέρες και ο Αρχηγός των Παλαιστινίων κ. Μαχμούτ Αμπάς! Ποιο ήταν το πρόσχημα; Τους κάλεσε στη Ρώμη για να .........προσευχηθούν δήθεν όλοι μαζί για την ΕΙΡΗΝΗ! Γιατί άραγε; Στα Ιεροσόλυμα δεν θα μπορούσαν να το πράξουν; Βεβαιότατα και θα ηδύναντο! Αλλ΄ ο Πάπας, δόλιος ών και πανέξυπνος, ήθελε, εμμέσως πλην σαφώς, να τονίσει την υπεροχική Του θέση! Και τελικά το κατώρθωσε! Τους «κουβάλησε» όλους στην έδρα Του, εκεί στη Ρώμη, όπου έπειτα από μια κοινή …..προσευχή (περί αυτού θα τα πούμε παρακάτω) όλοι μαζί φύτεψαν και μια εληά σαν σύμβολο της πολυπόθητης ειρήνης στη Μέση Ανατολή.
Η εληά ως άλλοθι! Ώ!, της υποκρισίας! Έτσι άραγε κτίζεται η ειρήνη
Ελάτε τώρα να στοχασθούμε λίγο πιο βαθειά. Με τον τρόπο αυτό ο πονηρός Ποντίφηξ της Ρώμης, εμμέσως πλην σαφώς, ανέδειξε, όπως είπαμε ήδη, το υπεροχικό Του ανάστημα έναντι όλων των άλλων, αλλά συγχρόνως με τον τρόπο αυτό «έρριξε» τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, τον Οποίον κατέστησε de facto υποδεέστερό Του! Υποθέτουμε, ότι τώρα πλέον ο δικός μας Πατριάρχης θα μελετά με ποιόν τρόπο θα μπορέσει να "ρίξει" και αυτός με την σειρά Του τον "πολυαγαπημένο Αδελφό" Πάπα, έτσι ώστε να πάρει τη «ρεβάνς»! Αυτά, λοιπόν, συμβαίνουν στους πολύ έξυπνους Ηγέτες! Πίσω από τα χαμόγελα, τα χειροφιλήματα και τα παρόμοια κρύβεται η ιδιοτέλεια, εμφωλεύει ο δόλος, η υποκρισία, το πάθος!»
«ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ»
Ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας αναφέρει ότι παρά τις συναντήσεις των δυο θρησκευτικών πλευρών, ούτε από μια, ούτε από την άλλη πλευρά, έχει γίνει προεργασία για την ενότητα της Εκκλησίας και κατηγορεί τους δυο θρησκευτικούς ηγέτες ότι όλα αυτά τα κάνουν για το θεαθήναι, αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Πενήντα χρόνια πέρασαν από τότε που ο Πατριάρχης Αθηναγόρας συναντήθηκε για πρώτη φορά με τον Πάπα της Ρώμης Παύλο τον Στ΄ στα Ιεροσόλυμα και όμως τίποτε δεν άλλαξε! Το χάσμα υπάρχει! Το Σχίσμα υπάρχει! Ο Θεολογικός Διάλογος έχει οδηγηθεί σε ναυάγιο! Η Ορθόδοξος Εκκλησία, έπειτα μάλιστα από την Συμφωνία του Balamant, έχει εξέλθει άκρως ταπεινωμένη και πληγωμένη! Άρα ΔΕΝ χρειαζόμεθα ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, χειροφιλήματα και εναγκαλισμούς. Μετάνοια χρειάζεται και συντριβή καρδίας! Αλλά ποιος τα έχασε όλα αυτά, «για να τα βρει» ο Πάπας;
Εδώ ακριβώς έγκειται η κοροϊδία! Αφήνουν στο Λαό να δημιουργηθεί η εντύπωση, ότι με κοινωνικές σχέσεις και συναντήσεις το χάσμα γεφυρώνεται! Ενώ στην πραγματικότητα το χάσμα μεγενθύνεται!»
«ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ!»
Ο Αιγιαλείας και Καλαβρύτων κατηγορεί τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο για τη συμπροσευχή με τον Πάπα που έγινε στο Βατικανό και στην οποία συμμετείχαν ο Πρόεδρος του Ισραήλ Σιμόν Πέρες και ο Πρόεδρος της παλαιστινιακής Αρχής Μαχμούντ Αμπάς. Και αναφέρει τα εξής:
«Σε ποιό Θεό προσευχήθηκαν; Στον Σωτήρα Χριστό ημών των Χριστιανών, στον Γιαχβέ των αντίχριστων Εβραίων ή στον Αλλάχ των Μουσουλμάνων; Είναι άραγε επιτρεπτή αυτή η ισοπέδωση των πάντων; Ο Χριστός και ο Αλλάχ είναι ισότιμοι Θεοί; Ο Μωάμεθ και ο Χριστός είναι ένα και το αυτό; Τελικά, Παναγιώτατε, υπάρχουν πολλοί Θεοί; Αυτό άραγε είναι το μήνυμα, που θα θέλατε να εκπέμψετε; Άρα, χωρίς αμφιβολία, είσθε διαφημιστές της παγκοσμιοποιήσεως!»
Συμπερασματικά: Εκεί κάτω στα Ιεροσόλυμα και εκεί πέρα στη Ρώμη οι πρωταγωνιστές Πάπας και Πατριάρχης πρωτίστως κορόϊδεψαν τον ίδιο τον Θεό! Μάλλον «εξύβρισαν έργω» τον μόνον αληθινό Θεό, τον εν Τριάδι προσκυνούμενο και δοξαζόμενο Θεό! Ο Θεός να τους συγχωρήσει!»
Ενώ σε άλλο σημείο αναφέρει τα εξής:
«ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΜΑ: Σε σχέση, τέλος, με την πρόσφατη συνάντησή του με τον Πάπα Φραγκίσκο στους Αγίους Τόπους, ο Οικουμενικός Πατριάρχης υπογράμμισε ότι «η έκβασή της ήταν σαφώς θετική» και πως «η συνάντηση αυτή ήταν πηγή μεγάλης πνευματικής αγαλλίασης».
Ναι, Παναγιώτατε, η συνάντηση στα Ιεροσόλυμα και στη Ρώμη, «ήταν πηγή μεγάλης πνευματικής αγαλλίασης», αλλά ΜΟΝΟΝ για Σας τους Πρωτεργάτες και Πρωταγωνιστές της, ενώ, αντιθέτως, ήταν πηγή μεγάλης απογοητεύσεως για εμάς τους ευτελείς και ανώνυμους, οι οποίοι όμως πονάμε για την ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ! Η Ορθοδοξία μας τόσο στα Ιεροσόλυμα, όσο και στη Ρώμη ευτελίσθηκε και προδόθηκε! Εκεί μόνον το Ισλάμ εξήλθε ΝΙΚΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΑΙΟΥΧΟΣ! Η εξίσωση Χριστού, Γιαχβέ και Αλλάχ, καθώς επίσης και το χειροφίλημα της χειρός του Εβραίου Προέδρου από τον Πάπα της Ρώμης, ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΑ θα μείνουν στην ιστορία ως μια μελανή σελίδα της Πατριαρχείας Σας!
ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΟΘΕΙ
Τόσο στα Ιεροσόλυμα, όσο και στη Ρώμη από τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη προδόθηκε η Ορθοδοξία μας! Αν τώρα προσθέσουμε και μερικά άλλα προγενέστερα περιστατικά ή γεγονότα, που βαρύνουν επίσης τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη, τότε θα έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα. Η προδοσία συνετελέσθη με την εξίσωση μεγεθών, που δεν έχουν απολύτως καμμιά σχέση μεταξύ τους! Με την έκπτωση στον τομέα της πίστεως!»
xespao
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ