2014-08-05 00:07:07
O floor manager φωτίζει άγνωστα περιστατικά των τηλεοπτικών πλατό...μιλά για την παρεξήγηση που τον απομάκρυνε για λίγο από την Ελένη Μενεγάκη, εξηγεί γιατί η Ζέτα Μακρυπούλια φέτος κέρδισε το στοίχημα και σχολιάζει με το δικό του τρόπο δημοφιλείς παρουσιαστές της ιδιωτικής τηλεόρασης.
Ηταν στα τέλη του 1989, όταν ο 20άχρονος Γιώργος πέρασε για πρώτη φορά την είσοδο του Mega Channel. Το πρώτο ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι είχε μόλις ξεκινήσει και οι συνεντεύξεις με υποψήφιους εργαζόμενους, προκειμένου να επανδρωθεί ο σταθμός, δημιουργούσαν συνωστισμό. «Πέρασα από μια συνέντευξη και με πήραν στην Παιανία. Μετά έφεραν εξειδικευμένους Αμερικανούς για να μας κάνουν σεμινάρια πάνω στις τηλεοπτικές παραγωγές και κάπως έτσι ξεκίνησε όλη η ιστορία» θυμάται. Μπορεί εμείς να γνωρίσαμε τον εθνικό μας floor manager μέσα από τηλεοπτικά shows, όμως το βάπτισμα του πυρός το πήρε στην ειδησεογραφία.
«Τα πρώτα δοκιμαστικά του Νίκου Χατζηνικολάου και του Νίκου Στραβελάκη για τις ειδήσεις τα κάναμε εμείς. Ήταν πολύ τρομαγμένοι. Είχαν το φόβο του φακού και το άγχος αν μπορούν να τα πουν on camera. Καμία σχέση με αυτό που βλέπουμε σήμερα, που είναι παλιές καραβάνες» λέει, ενώ τονίζει πως για όλους τους παρουσιαστές τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα από σήμερα. «Τότε δουλεύαμε με το αμερικανικό πρότυπο, που ήθελε τους παρουσιαστές να μπορούν να σκέφτονται και να τα λένε από μόνοι τους, χωρίς να τους ψιθυρίζει κάποιος στο ακουστικό. Σήμερα, οι περισσότεροι παρουσιαστές είναι παπαγάλοι. Τους τα λένε στο ακουστικό» αποκαλύπτει.
«Κάπου κάπου, χρειάζεται να βάλεις φωνή»
Αν υπήρχαν βραβεία τεχνικών στην τηλεόραση, ο αεικίνητος Γιώργος Ασημινάκης, ο άνθρωπος που κάνει πάντα την κίνηση-ματ στην τηλεοπτική σκακιέρα σώζοντας από κακοτοπιές ένα πρόγραμμα, θα κέρδιζε παμψηφεί εκείνο του «εθνικού floor manager». Δεν είναι τυχαίο πως έχει συμμετάσχει σε όλα τα μεγάλα projects (Big Brother, Fame Story, Dancing with the Stars, J2US, YFSF, The Voice), που έχουν γίνει στην ιδιωτική τηλεόραση. Ουσιαστικά, η δουλειά του είναι ο συντονισμός του πλατό όσο η εκπομπή βρίσκεται στον αέρα ή γίνεται γύρισμα.
Πλέον, έχει τη φήμη του «σκληρού» floor manager, γι’ αυτό και τον καλούν σε όλες τις «επικίνδυνες αποστολές» που έχουν να κάνουν με όχι και τόσο εύκολους ανθρώπους. «Όλα αυτά τα χρόνια, συνεργάστηκα με όλους και, κατά κάποιον τρόπο, τους γνωρίζω –τηλεοπτικά τουλάχιστον– καλά. Στις περισσότερες παραγωγές με επιλέγουν διότι ξέρω να τους χαλιναγωγώ. Κάπου κάπου χρειάζεται να βάζεις καμιά φωνή, διότι οι περισσότεροι είναι σαν παιδιά και πρέπει να τους συντονίζεις, ώστε να βγει το πρόγραμμα. Ειδικά σε shows όπου συμμετέχουν celebrities, τις περισσότερες φορές δεν ακούν» λέει στο People ο «θηριοδαμαστής» της τηλεόρασης.
«Στην αρχή της καριέρας τους όλοι οι παρουσιαστές είναι απόλυτα συνεργάσιμοι. Μετά ξεφεύγουν λίγο και εκεί χρειάζεται ένας συγκεκριμένος τρόπος για να τους επαναφέρεις. Ορισμένοι την ψωνίζουν. Σαφώς και δεν μιλάω για τους παλιούς παρουσιαστές, αλλά τους νέους και ειδικότερα τις γυναίκες» λέει, χωρίς να θέλει να επεκταθεί.
Η Μακρυπούλια και η κριτική στο J2US
Από τη φετινή τηλεοπτική σεζόν ξεχώρισε τη Ζέτα Μακρυπούλια. Όπως λέει, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια που παρουσίαζε το Dancing with the Stars, φέτος έκανε το μεγάλο βήμα. «Η Ζέτα απέδειξε πάρα πολλά με την παρουσίαση του J2US. Παρόλο που οι συνθήκες ήταν δύσκολες, τα πήγε εξαιρετικά και εξελίχθηκε ως παρουσιάστρια, καθώς δεν είχε autocue και δεν της υπαγόρευαν από το ακουστικό τι θα πει. Έμαθε το project και το υποστήριξε». Το συγκεκριμένο show δέχτηκε σκληρή κριτική από τα media.
«Για δυο-τρία χρόνια το Mega ήταν έξω από το χορό των shows. Παρ’ όλα αυτά, οι άνθρωποι που το ανέλαβαν ήταν επαγγελματίες. Η παραγωγή ήταν άψογη. Από την άλλη, το κανάλι έδινε τις δικές του συμβουλές και κατευθύνσεις. Η παραγωγή ήταν υποχρεωμένη να τις ακολουθήσει. Πράγματα που χρειάζονταν προετοιμασία δύο εβδομάδων ετοιμάστηκαν σε δύο μέρες, διότι η πρεμιέρα του show αποφασίστηκε τελευταία στιγμή. Πιστεύω πως θα μπορούσαν να γίνουν περισσότερα πράγματα, αλλά δεν υπήρχε θέληση, διότι δεν υπήρχαν λεφτά» παραδέχεται.
Η παρεξήγηση με την Ελένη Μενεγάκη
Ο Γιώργος περιγράφει στο People τη γνωριμία, αλλά και την παρεξήγηση που τον κράτησε μακριά από την ωραία Ελένη για δύο τηλεοπτικές σεζόν. «Γνωριστήκαμε μέσω του Ανδρέα Μικρούτσικου. Έχει απαιτήσεις, αλλά είναι πολύ καλή παρουσιάστρια. Όταν, όμως, πρόκειται για δουλειά, μπορεί να γίνει πολύ σκληρή. Αν αγριέψει, δεν πρέπει να μιλήσει κανείς. Βέβαια, όταν τσατιστεί, τις περισσότερες φορές έχει δίκιο» λέει στο People.
Ωστόσο, υπήρξε μια περίοδος που παρεξηγήθηκαν και αποχώρησε από την εκπομπή της για δύο χρόνια. «Πάνω στη δουλειά μού έβαλε χέρι. Δυο τρεις φορές μού μίλησε απότομα και έφυγα. Της έλειψα, όμως, και με ξαναπήρε. Συνεργαζόμαστε πολλά χρόνια, από την εποχή του ΑΝΤ1, και δεν την αφήνω για κανένα λόγο. Έχουμε τρελή χημεία. Όπως δεν μπορώ εγώ χωρίς εκείνη, νομίζω, δεν μπορεί κι εκείνη χωρίς εμένα» αποκαλύπτει.
Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Γιώργος παρότρυνε την Ελένη Μενεγάκη να αναλάβει τα ηνία της παρουσίασης ενός μεγάλου show. «Πιστεύω πως θα μπορούσε να το διαχειριστεί με μεγάλη επιτυχία. Την πρήζω, αλλά το σκέφτεται. Θεωρώ πως είναι κάτι που η Ελένη θα κάνει εξαιρετικά και θα έχει μεγάλη απήχηση στους τηλεθεατές. Ο κόσμος την αγαπάει, κάτι που βλέπω καθημερινά στην εκπομπή. Ό,τι αγγίζει γίνεται χρυσάφι. Αυτή την εποχή, πιστεύω πως είναι η μόνη που φέρνει λεφτά στην τηλεόραση».
Το The Voice 2
Έπειτα από είκοσι πέντε χρόνια στην ιδιωτική τηλεόραση, δεν διστάζει να παραδεχτεί πως έχουν εισχωρήσει αρκετοί ανεπαρκείς στον τηλεοπτικό χώρο. «Έχω δει πολλούς άσχετους μέσα στα χρόνια. Ευτυχώς, με την οικονομική κρίση, ξεκίνησε ένα ξεσκαρτάρισμα και όσοι δεν κατέχουν το σπορ μπαίνουν στο περιθώριο. Πλέον, οι παραγωγές βγαίνουν με πολύ λίγα χρήματα, στις πλάτες εκείνων των πέντε-δέκα ανθρώπων που ξέρουν καλά τηλεόραση. Αυτό, όμως, που με στενοχωρεί είναι πως οι νέοι παρουσιαστές δεν μαθαίνουν καλά τα project τους, δεν έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και καταλήγουν να ακολουθούν κατά γράμμα αυτό που τους υποδεικνύουν από το κοντρόλ» λέει.
Η επόμενη τηλεοπτική σεζόν θα βρει για ακόμα μια χρονιά τον Γιώργο Ασημινάκη στο πλευρό της Ελένης Μενεγάκη, ενώ από τον Αύγουστο ξεκινούν εντατικά κάστινγκ, προκειμένου να βγει στον αέρα το The Voice 2. «Φέτος ήταν μια καλή χρονιά και του χρόνου θα είναι ακόμα καλύτερη. Καλό θα ήταν να δώσουν ορισμένα λεφτά παραπάνω. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως εκείνοι που δίνουν πραγματικά το αίμα τους για τις τηλεοπτικές παραγωγές είναι οι τεχνικοί. Οι παρουσιαστές και οι συμμετέχοντες βγαίνουν, τα λένε και μετά πάνε σπίτι τους. Οι τεχνικοί, όμως, τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ».
Πηγή
Tromaktiko
Ηταν στα τέλη του 1989, όταν ο 20άχρονος Γιώργος πέρασε για πρώτη φορά την είσοδο του Mega Channel. Το πρώτο ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι είχε μόλις ξεκινήσει και οι συνεντεύξεις με υποψήφιους εργαζόμενους, προκειμένου να επανδρωθεί ο σταθμός, δημιουργούσαν συνωστισμό. «Πέρασα από μια συνέντευξη και με πήραν στην Παιανία. Μετά έφεραν εξειδικευμένους Αμερικανούς για να μας κάνουν σεμινάρια πάνω στις τηλεοπτικές παραγωγές και κάπως έτσι ξεκίνησε όλη η ιστορία» θυμάται. Μπορεί εμείς να γνωρίσαμε τον εθνικό μας floor manager μέσα από τηλεοπτικά shows, όμως το βάπτισμα του πυρός το πήρε στην ειδησεογραφία.
«Τα πρώτα δοκιμαστικά του Νίκου Χατζηνικολάου και του Νίκου Στραβελάκη για τις ειδήσεις τα κάναμε εμείς. Ήταν πολύ τρομαγμένοι. Είχαν το φόβο του φακού και το άγχος αν μπορούν να τα πουν on camera. Καμία σχέση με αυτό που βλέπουμε σήμερα, που είναι παλιές καραβάνες» λέει, ενώ τονίζει πως για όλους τους παρουσιαστές τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα από σήμερα. «Τότε δουλεύαμε με το αμερικανικό πρότυπο, που ήθελε τους παρουσιαστές να μπορούν να σκέφτονται και να τα λένε από μόνοι τους, χωρίς να τους ψιθυρίζει κάποιος στο ακουστικό. Σήμερα, οι περισσότεροι παρουσιαστές είναι παπαγάλοι. Τους τα λένε στο ακουστικό» αποκαλύπτει.
«Κάπου κάπου, χρειάζεται να βάλεις φωνή»
Αν υπήρχαν βραβεία τεχνικών στην τηλεόραση, ο αεικίνητος Γιώργος Ασημινάκης, ο άνθρωπος που κάνει πάντα την κίνηση-ματ στην τηλεοπτική σκακιέρα σώζοντας από κακοτοπιές ένα πρόγραμμα, θα κέρδιζε παμψηφεί εκείνο του «εθνικού floor manager». Δεν είναι τυχαίο πως έχει συμμετάσχει σε όλα τα μεγάλα projects (Big Brother, Fame Story, Dancing with the Stars, J2US, YFSF, The Voice), που έχουν γίνει στην ιδιωτική τηλεόραση. Ουσιαστικά, η δουλειά του είναι ο συντονισμός του πλατό όσο η εκπομπή βρίσκεται στον αέρα ή γίνεται γύρισμα.
Πλέον, έχει τη φήμη του «σκληρού» floor manager, γι’ αυτό και τον καλούν σε όλες τις «επικίνδυνες αποστολές» που έχουν να κάνουν με όχι και τόσο εύκολους ανθρώπους. «Όλα αυτά τα χρόνια, συνεργάστηκα με όλους και, κατά κάποιον τρόπο, τους γνωρίζω –τηλεοπτικά τουλάχιστον– καλά. Στις περισσότερες παραγωγές με επιλέγουν διότι ξέρω να τους χαλιναγωγώ. Κάπου κάπου χρειάζεται να βάζεις καμιά φωνή, διότι οι περισσότεροι είναι σαν παιδιά και πρέπει να τους συντονίζεις, ώστε να βγει το πρόγραμμα. Ειδικά σε shows όπου συμμετέχουν celebrities, τις περισσότερες φορές δεν ακούν» λέει στο People ο «θηριοδαμαστής» της τηλεόρασης.
«Στην αρχή της καριέρας τους όλοι οι παρουσιαστές είναι απόλυτα συνεργάσιμοι. Μετά ξεφεύγουν λίγο και εκεί χρειάζεται ένας συγκεκριμένος τρόπος για να τους επαναφέρεις. Ορισμένοι την ψωνίζουν. Σαφώς και δεν μιλάω για τους παλιούς παρουσιαστές, αλλά τους νέους και ειδικότερα τις γυναίκες» λέει, χωρίς να θέλει να επεκταθεί.
Η Μακρυπούλια και η κριτική στο J2US
Από τη φετινή τηλεοπτική σεζόν ξεχώρισε τη Ζέτα Μακρυπούλια. Όπως λέει, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια που παρουσίαζε το Dancing with the Stars, φέτος έκανε το μεγάλο βήμα. «Η Ζέτα απέδειξε πάρα πολλά με την παρουσίαση του J2US. Παρόλο που οι συνθήκες ήταν δύσκολες, τα πήγε εξαιρετικά και εξελίχθηκε ως παρουσιάστρια, καθώς δεν είχε autocue και δεν της υπαγόρευαν από το ακουστικό τι θα πει. Έμαθε το project και το υποστήριξε». Το συγκεκριμένο show δέχτηκε σκληρή κριτική από τα media.
«Για δυο-τρία χρόνια το Mega ήταν έξω από το χορό των shows. Παρ’ όλα αυτά, οι άνθρωποι που το ανέλαβαν ήταν επαγγελματίες. Η παραγωγή ήταν άψογη. Από την άλλη, το κανάλι έδινε τις δικές του συμβουλές και κατευθύνσεις. Η παραγωγή ήταν υποχρεωμένη να τις ακολουθήσει. Πράγματα που χρειάζονταν προετοιμασία δύο εβδομάδων ετοιμάστηκαν σε δύο μέρες, διότι η πρεμιέρα του show αποφασίστηκε τελευταία στιγμή. Πιστεύω πως θα μπορούσαν να γίνουν περισσότερα πράγματα, αλλά δεν υπήρχε θέληση, διότι δεν υπήρχαν λεφτά» παραδέχεται.
Η παρεξήγηση με την Ελένη Μενεγάκη
Ο Γιώργος περιγράφει στο People τη γνωριμία, αλλά και την παρεξήγηση που τον κράτησε μακριά από την ωραία Ελένη για δύο τηλεοπτικές σεζόν. «Γνωριστήκαμε μέσω του Ανδρέα Μικρούτσικου. Έχει απαιτήσεις, αλλά είναι πολύ καλή παρουσιάστρια. Όταν, όμως, πρόκειται για δουλειά, μπορεί να γίνει πολύ σκληρή. Αν αγριέψει, δεν πρέπει να μιλήσει κανείς. Βέβαια, όταν τσατιστεί, τις περισσότερες φορές έχει δίκιο» λέει στο People.
Ωστόσο, υπήρξε μια περίοδος που παρεξηγήθηκαν και αποχώρησε από την εκπομπή της για δύο χρόνια. «Πάνω στη δουλειά μού έβαλε χέρι. Δυο τρεις φορές μού μίλησε απότομα και έφυγα. Της έλειψα, όμως, και με ξαναπήρε. Συνεργαζόμαστε πολλά χρόνια, από την εποχή του ΑΝΤ1, και δεν την αφήνω για κανένα λόγο. Έχουμε τρελή χημεία. Όπως δεν μπορώ εγώ χωρίς εκείνη, νομίζω, δεν μπορεί κι εκείνη χωρίς εμένα» αποκαλύπτει.
Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Γιώργος παρότρυνε την Ελένη Μενεγάκη να αναλάβει τα ηνία της παρουσίασης ενός μεγάλου show. «Πιστεύω πως θα μπορούσε να το διαχειριστεί με μεγάλη επιτυχία. Την πρήζω, αλλά το σκέφτεται. Θεωρώ πως είναι κάτι που η Ελένη θα κάνει εξαιρετικά και θα έχει μεγάλη απήχηση στους τηλεθεατές. Ο κόσμος την αγαπάει, κάτι που βλέπω καθημερινά στην εκπομπή. Ό,τι αγγίζει γίνεται χρυσάφι. Αυτή την εποχή, πιστεύω πως είναι η μόνη που φέρνει λεφτά στην τηλεόραση».
Το The Voice 2
Έπειτα από είκοσι πέντε χρόνια στην ιδιωτική τηλεόραση, δεν διστάζει να παραδεχτεί πως έχουν εισχωρήσει αρκετοί ανεπαρκείς στον τηλεοπτικό χώρο. «Έχω δει πολλούς άσχετους μέσα στα χρόνια. Ευτυχώς, με την οικονομική κρίση, ξεκίνησε ένα ξεσκαρτάρισμα και όσοι δεν κατέχουν το σπορ μπαίνουν στο περιθώριο. Πλέον, οι παραγωγές βγαίνουν με πολύ λίγα χρήματα, στις πλάτες εκείνων των πέντε-δέκα ανθρώπων που ξέρουν καλά τηλεόραση. Αυτό, όμως, που με στενοχωρεί είναι πως οι νέοι παρουσιαστές δεν μαθαίνουν καλά τα project τους, δεν έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και καταλήγουν να ακολουθούν κατά γράμμα αυτό που τους υποδεικνύουν από το κοντρόλ» λέει.
Η επόμενη τηλεοπτική σεζόν θα βρει για ακόμα μια χρονιά τον Γιώργο Ασημινάκη στο πλευρό της Ελένης Μενεγάκη, ενώ από τον Αύγουστο ξεκινούν εντατικά κάστινγκ, προκειμένου να βγει στον αέρα το The Voice 2. «Φέτος ήταν μια καλή χρονιά και του χρόνου θα είναι ακόμα καλύτερη. Καλό θα ήταν να δώσουν ορισμένα λεφτά παραπάνω. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως εκείνοι που δίνουν πραγματικά το αίμα τους για τις τηλεοπτικές παραγωγές είναι οι τεχνικοί. Οι παρουσιαστές και οι συμμετέχοντες βγαίνουν, τα λένε και μετά πάνε σπίτι τους. Οι τεχνικοί, όμως, τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ».
Πηγή
Tromaktiko
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ : SIMON ELLIOTT
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΕΠΙΣΗΜΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΑ... ΣΚΟΠΙΑ Ο ΛΟΤΖΕΣΚΙ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ