2014-09-07 22:21:20
Καθήλωσαν το κοινό οι "Τρωάδες" σε σκηνοθεσία Θέμη Μουμουλίδη στο πλαίσιο του Επετειακού 33ου Φεστιβάλ Πάτρας 2014 – Θεσμός Αρχαίου Δράματος.
Οι θεατές προσήλθαν στο κάλεσμα των «ΤΡΩΑΔΩΝ» και του Φεστιβάλ Πάτρας, παρά τα καιρικά φαινόμενα, τα οποία όπως αποδείχτηκε δεν κατάφεραν να χαλάσουν την διάθεση του κόσμου ο οποίος γέμισε για μία ακόμη φορά το Ρωμαικό Ωδείο Πατρών.
Ο Θέμης Μουμουλίδης, θέλησε να προσαρμόσει το έργο στην παγκόσμια πραγματικότητα. Οι γυναίκες ήταν αιχμάλωτες σε φυλακές-στρατόπεδα συγκέντρωσης, ετοιμάζοταν να μεταναστεύσουν άθελά τους, με μια μόνο βαλίτσα στο χέρι, θυμίζοντας την ατελείωτη και βεβιασμένη μετακίνηση πληθυσμών στην εποχή μας.
Η Φιλαρέτη Κομνηνού, οικοδόμησε μια Εκάβη σπαρακτική, με καθηλωτική εκφορά από την αρχή μέχρι το τέλος, παλλόταν από το συναίσθημα και την ένταση της τραγικής κατάστασης της ηρωίδας.
Η Ιωάννα Παππά, απέδωσε την Κασσάνδρα της με τρόπο κατά κάποιον τρόπο μυσταγωγικό, χρωμάτιζε το λόγο της και μεταλλάσε συνεχώς τους τόνους της φωνής.
Από την άλλη, η Μαρία Πρωτόπαππα, αποτελεί μια σίγουρη επιλογή για τους σκηνοθέτες, λόγω του ότι είναι ιδιαίτερα εύπλαστη και ακριβής. Ως Ανδρομάχη, ήταν λιτή, καίρια, συγκινητική, ενώ σπάραζε για το δράμα που περνούσε.
Η Ζέτα Δούκα προσπάθησε αρκετά να χτίσει την Ελένη αποστασιοποιημένη και ηδυπαθή.
Ο Στέλιος Μάινας συμπαθητικός και σοφός Ταλθύβιος, ενώ ο Μενέλαος του Άρη Λεμπεσόπουλου ήταν επαρκής, όλο πόζα, με τον αέρα του νικητή.
xespao
Οι θεατές προσήλθαν στο κάλεσμα των «ΤΡΩΑΔΩΝ» και του Φεστιβάλ Πάτρας, παρά τα καιρικά φαινόμενα, τα οποία όπως αποδείχτηκε δεν κατάφεραν να χαλάσουν την διάθεση του κόσμου ο οποίος γέμισε για μία ακόμη φορά το Ρωμαικό Ωδείο Πατρών.
Ο Θέμης Μουμουλίδης, θέλησε να προσαρμόσει το έργο στην παγκόσμια πραγματικότητα. Οι γυναίκες ήταν αιχμάλωτες σε φυλακές-στρατόπεδα συγκέντρωσης, ετοιμάζοταν να μεταναστεύσουν άθελά τους, με μια μόνο βαλίτσα στο χέρι, θυμίζοντας την ατελείωτη και βεβιασμένη μετακίνηση πληθυσμών στην εποχή μας.
Η Φιλαρέτη Κομνηνού, οικοδόμησε μια Εκάβη σπαρακτική, με καθηλωτική εκφορά από την αρχή μέχρι το τέλος, παλλόταν από το συναίσθημα και την ένταση της τραγικής κατάστασης της ηρωίδας.
Η Ιωάννα Παππά, απέδωσε την Κασσάνδρα της με τρόπο κατά κάποιον τρόπο μυσταγωγικό, χρωμάτιζε το λόγο της και μεταλλάσε συνεχώς τους τόνους της φωνής.
Από την άλλη, η Μαρία Πρωτόπαππα, αποτελεί μια σίγουρη επιλογή για τους σκηνοθέτες, λόγω του ότι είναι ιδιαίτερα εύπλαστη και ακριβής. Ως Ανδρομάχη, ήταν λιτή, καίρια, συγκινητική, ενώ σπάραζε για το δράμα που περνούσε.
Η Ζέτα Δούκα προσπάθησε αρκετά να χτίσει την Ελένη αποστασιοποιημένη και ηδυπαθή.
Ο Στέλιος Μάινας συμπαθητικός και σοφός Ταλθύβιος, ενώ ο Μενέλαος του Άρη Λεμπεσόπουλου ήταν επαρκής, όλο πόζα, με τον αέρα του νικητή.
xespao
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕ... ΑΣΙΣΤ ΣΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΑΡΜΕΝΙΑΣ Ο ΓΚΑΖΑΡΙΑΝ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Μετέτρεψαν στάβλο σε χώρο καλλιέργειας κάνναβης
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ