2014-10-27 21:41:39
Συνεχίζουν να προκαλούν οι Βρετανοί. Αυτή τη φορά, με ένα άκρως πικρόχολο άρθρο... η βρετανική εφημερίδα Telegraph τονίζει πως τα Γλυπτά του Παρθενώνα αν δεν τα είχε πάρει ο Έλγιν, θα είχαν καταλήξει στα θεμέλια κεμπαπτζίδικου!
Απευθυνόμενο στην Αμάλ Αλαμουντίν, ο αρθρογράφος Τζέρεμι Πάξμαν, λέει: "Μας ανήκουν κυρία Κλούνει".
Ο αρθρογράφος τονίζει ότι την εποχή που ο Έλγιν απέσπασε τα Γλυπτά, η Ελλάδα βρισκόταν υπό τουρκική κατοχή, ενώ σημειώνει ότι δεν πρόκειται να τα επανατοποθετηθούν στο μνημείο, τονίζοντας ότι μια τέτοια κίνηση θα άνοιγε τον ασκό των διεκδικήσεων προς όλα τα μουσεία.
"Τα σύγχρονα επιχειρήματα είναι στην ουσία πολιτικά: μια φτωχή μεσογειακή κουλτούρα απαιτεί την αποκατάσταση της ξεθωριασμένης αυτοκρατορικής εξουσίας", αναφέρει.
Παράλληλα, χαρακτηρίζει το Μουσείο Ακρόπολης μοναδικό επειδή σκοπό έχει "να επιδείξει όχι τι έχει στην κατοχή του, αλλά τι δεν έχει"
. "Το Μουσείο που χτίστηκε με χρήματα που η χώρα δεν έχει, ωστόσο, αύριο θα είναι ανοιχτό με ελεύθερη είσοδο για όλους - όπως άλλωστε και όλα τα μουσεία κι οι αρχαιολογικοί χώροι - λόγω της εθνικής εορτής", σημειώνει και λέει πως "αυτό το μήνα, οι ελληνικές αρχές ξενάγησαν την κ. Κλούνει στο υπέροχο νέο μουσείο, για το οποίο η χώρα έχει ξοδέψει εκατομμύρια τα οποία δεν έχει".
"Μας λένε ότι ο Παρθενώνας αποτελεί μια γιορτή της δημοκρατίας. Στην πραγματικότητα χτίστηκε ως ναός της Αθηνάς και όλοι μας ξεχνάμε ότι η εν λόγω κατασκευή ήταν εφικτή μόνο εξαιτίας του πλούτου της αρχαίας αθηναϊκής αυτοκρατορίας", συμπληρώνει.
"Το σύγχρονο επιχείρημα είναι πραγματικά πολιτικό – ο φτωχός μεσογειακός πολιτισμός απαιτεί αποκατάσταση από την ιμπεριαλιστική δύναμη. Η Ελλάδα απέχει από την κόσμο της αρχαίας Αθήνας, της πατρίδας του Σωκράτη, του Πλάτωνα και τους ιδρυτών της σύγχρονης σκέψης", αναφέρει μεταξύ άλλων. Tromaktiko
Απευθυνόμενο στην Αμάλ Αλαμουντίν, ο αρθρογράφος Τζέρεμι Πάξμαν, λέει: "Μας ανήκουν κυρία Κλούνει".
Ο αρθρογράφος τονίζει ότι την εποχή που ο Έλγιν απέσπασε τα Γλυπτά, η Ελλάδα βρισκόταν υπό τουρκική κατοχή, ενώ σημειώνει ότι δεν πρόκειται να τα επανατοποθετηθούν στο μνημείο, τονίζοντας ότι μια τέτοια κίνηση θα άνοιγε τον ασκό των διεκδικήσεων προς όλα τα μουσεία.
"Τα σύγχρονα επιχειρήματα είναι στην ουσία πολιτικά: μια φτωχή μεσογειακή κουλτούρα απαιτεί την αποκατάσταση της ξεθωριασμένης αυτοκρατορικής εξουσίας", αναφέρει.
Παράλληλα, χαρακτηρίζει το Μουσείο Ακρόπολης μοναδικό επειδή σκοπό έχει "να επιδείξει όχι τι έχει στην κατοχή του, αλλά τι δεν έχει"
"Μας λένε ότι ο Παρθενώνας αποτελεί μια γιορτή της δημοκρατίας. Στην πραγματικότητα χτίστηκε ως ναός της Αθηνάς και όλοι μας ξεχνάμε ότι η εν λόγω κατασκευή ήταν εφικτή μόνο εξαιτίας του πλούτου της αρχαίας αθηναϊκής αυτοκρατορίας", συμπληρώνει.
"Το σύγχρονο επιχείρημα είναι πραγματικά πολιτικό – ο φτωχός μεσογειακός πολιτισμός απαιτεί αποκατάσταση από την ιμπεριαλιστική δύναμη. Η Ελλάδα απέχει από την κόσμο της αρχαίας Αθήνας, της πατρίδας του Σωκράτη, του Πλάτωνα και τους ιδρυτών της σύγχρονης σκέψης", αναφέρει μεταξύ άλλων. Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΕΠΟ... ΝΕΠΤΟΥΝΑΣ!
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ