2015-03-14 05:44:04
Μετά τα άνισα «Μεγάλα Μάτια» και αφού ολοκληρώσει το «Miss Peregrine's Home for Unusual Children» με την... Έυα Γκριν και τον Σάμιουελ Τζάκσον, ο ανήσυχος Τιμ Μπάρτον έχει ήδη έτοιμο το νέο του πρότζεκτ.
Ο σκηνοθέτης της «Αλίκης», ξανασυνεργάζεται με τη Ντίσνεϊ για ένα live-action ριμέικ του...«Ντάμπο»!
Η πρωτότυπη ταινία, που κυκλοφόρησε στις αίθουσες το 1941, είναι μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της εταιρείας.
Η ιστορία του μικρού ελέφαντα με τα μεγάλα αυτιά, που πέφτει θύμα bullying και τελικά τα χρησιμοποιεί για να πετάξει, είναι μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές της κινηματογραφικής ιστορίας των κινουμένων σχεδίων.
Ο σκηνοθέτης του «Ψαλιδοχέρη» και του «Εντ Γουντ», έχει μία γνήσια έφεση σε σενάρια που αφορούν έναν κοινωνικό παρία και ελπίζουμε στο «Ντάμπο» να επιστρέψει η γνήσια, σκοτεινή πλευρά του.
Μία πλευρά που δυστυχώς έχει κρυφτεί τα τελευταία χρόνια πίσω από καλογυαλισμένες παραγωγές, γιατί ο Μπάρτον είναι πολλά περισσότερα από ένας εργολάβος της Ντίσνεϊ.
Η ταινία θα συνδυάζει φυσικά CGI και κανονικούς ηθοποιούς, ενώ το σενάριο θα υπογράφει ο Έρεν Κρούγκερ («Ο Ύποπτος της οδού Άρλινγκτον», «Scream 3»).
H Ντίσνεϊ από την άλλη φαίνεται να απολαμβάνει την (ετοιματζίδικη) επιτυχία που σημειώνουν οι «ζωντανές» εκδοχές των παραμυθιών της.
Η πρόσφατη «Maleficent» συγκέντρωσε περισσότερα από 750 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, ενώ η «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων» του Μπάρτον ήταν μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του 2010 με εισπράξεις 1 δισεκατομμυρίων.
Διόλου τυχαία το στούντιο ετοιμάζει «Το Βιβλίο της Ζούγκλας» (κυκλοφορία 15 Απρίλη 2016), σε σκηνοθεσία του Τζον Φαβρό και αυτή τη βδομάδα η «Σταχτοπούτα» είναι έτοιμη να χάσει τα γοβάκια της σε μία αίθουσα δίπλα σας. Tromaktiko
Ο σκηνοθέτης της «Αλίκης», ξανασυνεργάζεται με τη Ντίσνεϊ για ένα live-action ριμέικ του...«Ντάμπο»!
Η πρωτότυπη ταινία, που κυκλοφόρησε στις αίθουσες το 1941, είναι μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της εταιρείας.
Η ιστορία του μικρού ελέφαντα με τα μεγάλα αυτιά, που πέφτει θύμα bullying και τελικά τα χρησιμοποιεί για να πετάξει, είναι μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές της κινηματογραφικής ιστορίας των κινουμένων σχεδίων.
Ο σκηνοθέτης του «Ψαλιδοχέρη» και του «Εντ Γουντ», έχει μία γνήσια έφεση σε σενάρια που αφορούν έναν κοινωνικό παρία και ελπίζουμε στο «Ντάμπο» να επιστρέψει η γνήσια, σκοτεινή πλευρά του.
Μία πλευρά που δυστυχώς έχει κρυφτεί τα τελευταία χρόνια πίσω από καλογυαλισμένες παραγωγές, γιατί ο Μπάρτον είναι πολλά περισσότερα από ένας εργολάβος της Ντίσνεϊ.
Η ταινία θα συνδυάζει φυσικά CGI και κανονικούς ηθοποιούς, ενώ το σενάριο θα υπογράφει ο Έρεν Κρούγκερ («Ο Ύποπτος της οδού Άρλινγκτον», «Scream 3»).
H Ντίσνεϊ από την άλλη φαίνεται να απολαμβάνει την (ετοιματζίδικη) επιτυχία που σημειώνουν οι «ζωντανές» εκδοχές των παραμυθιών της.
Η πρόσφατη «Maleficent» συγκέντρωσε περισσότερα από 750 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, ενώ η «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων» του Μπάρτον ήταν μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του 2010 με εισπράξεις 1 δισεκατομμυρίων.
Διόλου τυχαία το στούντιο ετοιμάζει «Το Βιβλίο της Ζούγκλας» (κυκλοφορία 15 Απρίλη 2016), σε σκηνοθεσία του Τζον Φαβρό και αυτή τη βδομάδα η «Σταχτοπούτα» είναι έτοιμη να χάσει τα γοβάκια της σε μία αίθουσα δίπλα σας. Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Τα σκυλιά και η εξαφάνιση του Νεάντερνταλ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Το Twitter ενάντια στην ύβρη
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ